Πιστόνια Tiger 1050

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: TRIUMPHAKIAS στις 20/09/2011 2:28 μμ.

Native"Εντομεταξύ, τώρα που το σκέφτομαι, κάνεις δεν εχει αναφέρει το θέμα του καταλύτη σε σχέση με τα πιστόνια....

Ενα μοτερ που καίει πολλά λάδια, καταστρέφει δραστικά την χημικη επίστρωση του καταλύτη....

Εκτός λοιπον οτι τον χαλάει, βουλώνει και αυτον και τον αισθητηρα λ.
....."


Συμφωνώ απολύτως σε ότι λές Native (Πέτρος αν θυμάμαι καλά? ) σχετίκα με τον καταλύτη αλλά εγώ σκέφτηκα κάτι διαφορετικό σχετικά με την καταστροφή των πιστονιών με άμεση σχέση του καταλύτη.

Εδώ και μερικές μέρες έλεγα να γράψω σχετικά με την λειτουργία του κινητήρα και την καταστροφή των πιστονιών και ελατηρίων σε κάποια μοντέλα Tiger/Τriple.Μήπως το πρόβλημα είναι ίσως η λάθος χρήση καταλύτη (με λιγότερες κυψέλλες ώστε να φεύγουν τα καυσαέρια πιό δύσκολα στο περιβάλλον) στο συγκεκριμένο μοτέρ με αποτέλεσμα να φέρνει πολλές θερμοκρασίες (μιας και είναι κεραμικός) και backpressure στην επιστροφή των καυσαερίων και να καταστρέφει σιγά σιγά τα χυτά πιστόνια?

Απλά μία σκέψη είπα,όπως πολλοί άλλοι έχουν πει το μακρύ και το κοντό τους εδώ μέσα,ελπίζω να μην δημιουργηθεί θέμα για διαξιφισμούς αλλά μόνο για τρόφη για σκέψη και συζήτηση.
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Native στις 20/09/2011 4:07 μμ.

Η μπουκωμένη εξάτμιση το μονο που μπορει να επιφέρει σε ενα μοτερ είναι μειωμένες επιδόσεις. Αυτο φαίνεται κι οταν αλλάξουμε το τελικό σε tiger 1050, που παίρνει το μοτερ περίπου 10 άλογα. Τωρα σε ακραίες περιπτώσεις κατανάλωσης λάδιου, θα μπορουσε φαντάζομαι να γινει καποια μειώση απόδοσης απο τον καταλύτη αλλα σε καμια περίπτωση ζημια στα πιστόνια. Εξάλλου μην ξεχνας οτι το πιστονι στον 4ο χρόνο (δηλαδή στην εξαγωγη), σπρώχει τα καυσαέρια στην εξάτμιση χρησιμοποιόντας την ορμη του στροφάλου . Δηλαδή δεν καταπονειται απο την δυναμη της καύσης - εκτονωσης η οποία είναι τραγικά μεγαλύτερη και ειναι αυτή η οποία δημιουργεί τα προβλήματα.

Οπως και να έχει πάντως στην συγκεκριμένη περίπτωση ο καταλύτης είναι μια χαρα και οσοι τον έχουν βγάλει πιστέυω μικρή διαφορα έχουν δει καθαρά και μόνο απο αυτο.

Μην ψάχνουμε λοιπον να βρούμε δικαιολογίες λοιπον για τα πιστόνια. Έχει πρόβλημα τo μοτερ...δηλαδη ο θαλαμος καυσης, τα πιστονια, τα χιτώνια και οπως αλλιως το έχουμε κατονομάσει. Η βενζίνη "πίθανον" και λεω πιθανον γιατι τιποτα δεν εχει αποδειχθει, να συνδράμει στην ζημιά.

Δημήτρης είναι το ονομά μου btw
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Sprinter στις 20/09/2011 8:29 μμ.

Το πρόβλημα είναι προανάφλεξη πάει, τελείωσε, έκλεισε, τα συμπτώματα είναι κλασσικά, πάμε πιο κάτω. Ελεος!
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: guraki στις 20/09/2011 8:53 μμ.

Ελεος δεν λες τιποτα!Αν ειχε προβλημα το μοτερ θα το εβγαζε σε ολα και οχι μονο στην Ελλαδα σε τοσο μεγαλη συχνοτητα!Στο εξωτερικο δεν εχει τεθει θεμα...Εδω εχουν γραφτει διθυραμβοι για την αξιοπιστια του στα ξενα μεσα εμεις θα πουμε πως ειναι προβληματικο???

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Native στις 20/09/2011 9:12 μμ.

Αυτο είπα κι εγω, οτι συνδράμει η προανάφλεξη, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει κακη σχεδιαση ο θάλαμος κάυσης. Αλλιως ολες οι μοτο θα σπάγανε.

Και έχει συμβει και στο εξωτερικο ουκ ολιγες φορες, ρωτα τον Βαγγελη να σου πει.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: guraki στις 20/09/2011 9:19 μμ.

Ολες μα ολες οι μηχανες με θεμα προαναφλεξης καποια στιγμη σπανε...Ειναι θεμα που μαθηματικα οδηγει στην προωρη καταστροφη του πιστονιου!

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Native στις 20/09/2011 9:50 μμ.

Ειμαι σιγουρος οτι καμια μοτο στην Ελλαδα δεν βαραει πιρακια απο την ποιοτητα της βενζινης. Μονο τα Triumph και συγκεκριμενα τα 1050 μετά το 07, αλλα για να το λές κατι θα ξερεις, οπότε πάω πάσο.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: guraki στις 20/09/2011 11:28 μμ.

Φιλε δεν με καταλαβες...Εγω λεω οτι απαξ και μια μηχανη βαραει πειρακια το αποτελεσμα ειναι το ιδιο σε ολες και ειναι η φθορα του εμβολου.Τωρα η Τ φαινεται να εχει το "προνομιο" να χτυπανε τα πιστονια νωριτερα απο τις αλλες μοτο υπο συνθηκες προαναφλεξης!

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Sprinter στις 21/09/2011 6:28 πμ.

Native"Ειμαι σιγουρος οτι καμια μοτο στην Ελλαδα δεν βαραει πιρακια απο την ποιοτητα της βενζινης. Μονο τα Triumph και συγκεκριμενα τα 1050 μετά το 07, αλλα για να το λές κατι θα ξερεις, οπότε πάω πάσο."


Ρε Native έλεος δηλαδή. Το πρόβλημα είναι προανάφλεξης. Η καλύτερα ' detonation' για να ήμαστε σαφείς (αγνοώ τον σωστό ελληνικό όρο) μια και μάλλον έχουμε εκρηκτικά φαινόμενα στο μείγμα. Τες πα δεν έχει σημασία αν έχουμε προανάφλεξη δηλαδή το μείγμα αναφλέγεται πλήρως πολύ νωρίς η εκρηκτικά φαινόμενα, το αποτέλεσμα είναι πως ο κινητήρας δε δουλεύει σωστά. Δε 'συνδράμει' αυτό, ΑΥΤΟ είναι το πρόβλημα.

Και δε συμβαίνει αυτό οταν η βενζίνη είναι η σωστή για την οποία έχει ρυθμιστεί ο κινητηρας, γιατί αν γίνονταν θα είχαμε το ίδιο πλήθος βλαβών και σε Αγγλίες, Γερμανίες και Αμερικές, μεγάλες αγορές για την Τ και θα είχε γίνει χαμός και θα το ξέραμε. Και δεν έχει γίνει. Μόνο περιστασιακά φαινόμενα μέσα στο εύρος των στατιστικά 'νορμάλ' αριθμών βλαβών έχουν συμβεί προφανώς. Μπαίνεις σε Εγγλέζικο η Αμερικάνικο φόρουμ που διυλίζουν και τον κώνωπα και ελάχιστες αναφορές βρίσκεις, αν βρείς. Σε Αμερικάνικο φόρουμ για Σπριντ περισότερες αναφορές σε παθιάρικους ανορθωτές ή κόμπλερ βρίσκεις, πάρα πολύ περισσότερες. Στους Ιταλούς κάπως περισσότερες, κόβω το κεφάλι μου πως έχουν και εκεί στο Νότο βενζινάδες πατεντιάρηδες.. Σε κάθε περίπτωση καμμιά σχέση με το πλήθος των βλαβών στην Ελλάδα.

Το υποθέταμε χρόνια τώρα, τώρα το ξέρουμε σίγουρα. Το υποθέταμε γιατι από τη μια η συγκεκριμενη φθορά στα ελατήρια και στην περιφέρεια του πιστονιού ειναι χαρακτηριστικη (οποιος τουρμπίζει ξέρει να σου πεί..), και αφ' ετέρου γιατί μόνο κάποιος εξωτερικός παράγοντας εξηγουσε την μεγάλη στατιστική διαφορά στις βλάβες μεταξύ της Ελλάδας και σοβαρών χωρών και αυτός προφανώς δεν είναι ο αέρας η η Μεσογειακή διατροφή.

Το γιατί έχουν πρόβλημα detonation όταν η βενζίνη δεν ειναι ακριβώς η σωστή, το έχω περιγράψει υποθετικά εκτενώς. Θα κάτσουμε να κάνουμε πολλές φορές την ίδια συζήτηση? Ωρες - ώρες μου φαίνεται πως κολλάς. Δε είναι όλοι οι κινητήρες το ίδιο ευαίσθητοι στην ποιότητα της βενζίνης. Θες να το πείς πρόβλημα σχεδιασμού εσύ, πέστο. Ειναι θέμα οπτικής γωνίας. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα? Βάλε ενα πρόγραμμα πιο πλούσιο και βάζω στοίχημα πως κανένα πρόβλημα δε θα έχει.

Και έχει δίκιο ο guraki. Απαξ και έχεις μεγάλο πρόβλημα είτε προανάφλεξης είτε detonation όλοι οι κινητήρες κάποια θα στιγμή θα χτυπήσουν. Δεν υπάρχει κινητήρας ειδικά σχεδιασμένος για να λειτουργεί με αυτες τις συνθήκες! Αλλά δεν είναι που ο 1050 είναι λιγότερο ανθεκτικός σε συνθήκες detonation, είναι που με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις έχει μεγαλύτερη τάση να συμβεί αυτό, δηλαδή είναι πιο ευαίσθητος στην ποιότητα του καυσίμου. Τι Γιάννης τι Γιαννάκης το αποτέλεσμα ίδιο είναι, αλλά να μη συνεχίζουμε τις παπαριές.

ΥΓ Μου 'ερχεται να πω και για πατέντες στα φιλτρόκουτα και άλλα φίλτρα που δε βοηθάνε καθόλου στο πρόβλημα, αλλά ας μην το πω γιατι θα ανοίξει άλλη ατέρμονη συζήτηση του ίδιου τύπου.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Native στις 21/09/2011 9:28 πμ.

Ok whatever

Εμένα πάντως ολες οι μοτο που είχα μεχρι τώρα αν τις ζοριζα σε χαμηλες στροφες ακουγόντουσαν πιράκια, κάμια δεν έιχε σπάσει (ολες τις έδωσα με πάνω απο 50000χιλ). Ο ίδιος ακριβώς θόρυβος ακουγόταν και απο το tiger.

Εσυ μονος σου έχεις πει οτι αλλαξαν και τον θάλαμο καυσης, οποτε γιατι σχολιάζεις την σχεδίαση?

Και κάτι τελεύταιο, οι μοτο είναι πολυ πιο δυσκολο να βαρέσουν πιράκια εκτενώς λόγω οτι είναι πολύστροφες απο την φυση τους, σε σχέση με τα αυτοκίνητα πάντα, οποτε κάνονικα αυτο θα έπρεπε να είναι ατου για μεγαλύτερη μακροζωια, τουλάχιστον σε αυτον τον τομέα.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Sprinter στις 21/09/2011 11:17 πμ.

Native"Ok whatever

Εμένα πάντως ολες οι μοτο που είχα μεχρι τώρα αν τις ζοριζα σε χαμηλες στροφες ακουγόντουσαν πιράκια, κάμια δεν έιχε σπάσει (ολες τις έδωσα με πάνω απο 50000χιλ). Ο ίδιος ακριβώς θόρυβος ακουγόταν και απο το tiger.

Εσυ μονος σου έχεις πει οτι αλλαξαν και τον θάλαμο καυσης, οποτε γιατι σχολιάζεις την σχεδίαση?

Και κάτι τελεύταιο, οι μοτο είναι πολυ πιο δυσκολο να βαρέσουν πιράκια εκτενώς λόγω οτι είναι πολύστροφες απο την φυση τους, σε σχέση με τα αυτοκίνητα πάντα, οποτε κάνονικα αυτο θα έπρεπε να είναι ατου για μεγαλύτερη μακροζωια, τουλάχιστον σε αυτον τον τομέα."


Είναι προφανές πως μπερδεύεις αίτια, λόγους, αποτελέσματα κλπ, και αδυνατώ να σε ξεμπερδέψω περισσότερο αν δεν ξεμπερδευτείς μόνος σου. Στα πόστ μου είμαι σαφής, τώρα αν δεν μπορείς να τα βάλεις σε μια λογική συνέχεια τι να κάνω εγώ?

Υπεραπλοποιώντας και για τελευταία φορά: Εφτιαξα εναν κινητήρα για 95 οκτάνια που στα 93 βαράει πηράκια, ενω ο διπλανός κινητήρας βαράει στα 92. Βάζω βενζίνα που λέει 95 και είναι 93. Ο ένας χαλάει και ο άλλος όχι. Ποιός φταίει ο κινητήρας η η βενζίνα? Είναι φιλοσοφικό ζήτημα και θέμα οπτικής γωνίας και είναι ηλίθιο να το συζητάμε παρα πάνω.

Δεν ακούς τα προβλήματα αυτά πάντα. Είναι αστείο αυτό πού λές για ένα τόσο πολύπλοκο φαινόμενο.

Τα αυτοκίνητα έχουν, πιστεύω όλα πλέον, αισθητήρες προανάφλεξης και αυτόματα ρυθμιζόμενο αβάνς. Η πολυστροφία από μόνη της δε λέει τίποτα, παίζει ο συνδυασμός φορτίου, στροφών κλπ κλπ. Μην πάς να απλοποιήσεις θέματα που είναι εκ φύσεως πολύπλοκα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: Native στις 21/09/2011 12:49 μμ.

Ναι δεν υπάρχει λόγος να το συζηταμε, διοτι κανενας δεν ξέρει ουτε ποσα οκτανια έχει η κάθε βενζίνη ούτε γιατι ο 1050 είναι πιο ευαισθητος σε αυτά. Απλα ριχνουμε ενα προγραμμα για λιγότερα οκτανια το οποιο προσφέρει περισσοτερη σιγουρια και αναμένουμε να δουμε αν θα έχουμε θετικά αποτελέσματα. Το σιγουρο πάντως είναι οτι μονο κάλο μπορει να γίνει, απλα το ιδανικο θα ηταν να εξαλειφει και το πρόβλημα.

Απλα στατιστικά μιλώντας μπορει κάποιος να προβει σε κάποια συμπεράσματα. Δεν νομιζω οτι οι υπολοιπες μαρκες βγάζουν ειδικα μηχανάκια για την Ελλάδα. Με αυτο το σκεπτικο μιλάω.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: george cc στις 28/09/2011 10:41 μμ.

Καλησπέρα παιδια.Χθές παρατήρησα ότι όταν ανοίγω το γκάζι εν κινήσει και μετά τις 3000 στροφές ακούγεται ένας θόρυβος στον κινητήρα σαν γραντζούνισμα.Λέτε να έχει σχέση με τα πιστόνια;

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: epistimon στις 28/09/2011 10:43 μμ.

κοιτα τα λαδια σου για αρχη να δεις αμα τα εχει καψει .αν ναι εφυγες για μαστορα

Re: Πιστόνια Tiger 1050  

  Από: george cc στις 29/09/2011 2:32 πμ.

Tο μηχανακι αλλαξε πριν περιπου 500χιλιομετρα λαδια και είναι σαν καινούρια,Ούτε έχει κάψει λάδι, αν και έχω ένα θέμα με τα λάδια και συμπληρώνω κάθε 500-1000χιλιομετρα.