ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: Sprinter στις 08/11/2008 8:01 a.m.

Φτου κι απ' την αρχή....

Μπράβο στην Τ. Αντί να αποδεχτεί το όποιο πρόβλημα υπήρξε σου λέει βάλε πως η κατανάλωση 1λτ/1500 χλμ είναι κανονική να ησυχάσουμε. Και οταν βγεί εκτός εγγύησης και πάρει τα κυλινδροπίστονα στο χέρι στα παπάρια μας. Ασε που θα του πούμε γιατι δε πήγες Αθήνα - Σαλονίκη και πίσω με ενα λίτρο λαδιού στις βαλίτσες σα τα GS

Από το σχεδόν μηδέν που καίνε τα περισσότερα από αλλαγή σε αλλαγή (αντε ελάχιστο παραπάνω όταν ανοίξει ο κινητήρας μετα τις 10-15000 γιατί αργει να ανοίξει αυτός ο κινητήρας) μέχρι το 1λτ/1500 χλμ είναι τεράστια απόσταση και με τίποτα εγώ δεν δέχομαι πώς αυτό είναι φυσιολογικό και όχι μαμούνιασμα. 1λτ/1500 σημαίνει πώς μεταξύ αλλαγών λαδιών ανα 10000 (επισήμως) θα πρέπει να έχεις συμπληρώσει 2 φορές όσο παίρνει το κάρτερ (χωρίς αλλαγή φίλτρου).....

Γιατί δεν το γράφει πουθενά επισήμως αυτό η Τ να την πάρουν με τις λεμονόκουπες? Ουτε στο owner manual ούτε στο shop manual...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: coot στις 08/11/2008 11:53 a.m.

Είναι πραγματικα πολύ ενδιαφέρον η όλη συζήτηση αν και πλήγει το όνομα και το κύρος της triumph.
Λοιπόν όσον αφορά τα αυτοκίνητα πλέον είναι φυσιολογική η κατανάλωση του λαδιού και μάλιστα υπερβολική ένας φίλος με santa fe από αλλαγή σε αλλαγή έχουν αδειάσει τα λάδια, εμένα με bmw μου ζητάει 1 λίτρο στα 1500χλμ περίπου, και σε φίλο με mercedes καθε 1000χλμ 1 λίτρο. Αλλά αυτά είναι φυσιολογικά αφού πλέον γίνεται κατανάλωση λαδιού για να μη φθείρονται οι κινητήρες. Πως γίνεται όμως ο 1050 ο δικός μου 2005 κατασκευής με 32000 χλμ να μη καίει σταγόνα λάδι και του 2008 να είναι φυσιολογικό να καίει 1 λίτρο στα 1500χλμ δε μπορω να το καταλάβω....
Αναφορικά με τις αντιπροσωπείες αγόρασα πριν από 6 χρόνια το seat ibiza "καινούριο" πάνω στον μήνα βλέπω τη σταθμη του ψυγείου πολύ πιο κάτω από το φυσιολογικό ήταν τρύπιο και έπρεπε να αλλαχτεί. Αφού περίμενα 3 μήνες μου το αλλαξανε αστοχία υλικου και καλα.
Μετα από τρία χρόνια αποφασίζω να το πουλήσω πήγα σε τρεις τέσσερις μαντραδες και μου είπαν ότι είναι τρακαρισμένο από τη μερια του ψυγείου.
Η πλάκα είναι ότι εγώ το είχα τρακάρει αλλά από την άλλη πλευρα και κανένας δε μου είπε τιποτα για εκείνη την πλευρα γιατί μόνο το φτερο είχε βουλιάξει... τα συμπεράσματα δικά σας καινουριο τρακαρισμένο αυτοκίνητο αυτά και sorry αν σας κουρασα
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: Pan-dvs στις 08/03/2021 10:57 p.m.

Kαποιος συντροχος ειπε παραπανω "Επίσης τσεκάρουμε την βαλβίδα ανακύκλωσης λαδιών (crankcase breather)."

Σε ποιο σημειο ειναι η συγκεκριμενη βαλβιδα στο tiger 955 και πως μπορω να την τσεκαρω?

Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;;;  

  Από: jonesnickk57 στις 15/11/2021 9:48 a.m.

Ευχαριστώ πολύ Sprinter για το ενδιαφέρον σου!Μακάρι να έχεις δίκιο!  Mobdro Vip
 
 Τελευταία διόρθωση από: jonesnickk57 στις 16 Nov 2021 14:53, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.