Αγορά daytona 675 2007

Αγορά daytona 675 2007  

  Από: Asdforqqmore στις 26/04/2017 12:51 a.m.

Καλησπέρα σας,

Αγόρασα εχθές ενα 675 του '07, γνωρίζω αρκετά για την κατηγορία θέλω όμως τις γνώμες σας ως προς τι να προσέξω πρώτον μηχανικά, που πονάει, τι συμβαίνει με τη νεα γενια ανορθοτων, τι λάδι παίρνει, αν αξίζει να επέμβω στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων του για ελληνικούς δρόμους, ποσο απαραιτητο να βαλω stabilizer, τι εξατμιση after market προτείνετε (προγραμμα η χωρις) και να άλλο θέλετε να μου αναφέρετε σαν νέο χρήστη της μοτοσυκλέτας. Πρώτη φορά έχω στα χέρια μου ευρωπαϊκό

Re: Αγορά daytona 675 2007  

  Από: dimchrist στις 27/04/2017 12:11 p.m.

Καλημέρα και καλωσόρισες στο φόρουμ. Καλορίζικη και καλόστριφτη η Αγγλίδα.
Το μηχανάκι για σουσπερσπορτ είναι πολύ αξιόπιστο. Αν είναι κάτι επιρρεπή αυτό είναι ο ανορθωτής (που έχει γίνει ανάκληση) και τα πηνία.
Οι αναρτήσεις είναι αρκετά καλές ιδικά το μπροστινό. Το πίσω μετά από 40κ χλμ. (εξαρτάται και από την χρήση, π.χ. πόσα track days έχουν γίνει) συνήθως θέλει αντικατάσταση. Θα μπορούσες να βάλεις από το επόμενο μοντέλο 09-2012 που είναι λίγο πιο αναβαθμισμένη. Για σέρβις της πίσω ανάρτησης δεν ξέρω να σου πω (αν γίνεται κάτι). Θα μπορούσες να ρωτήσεις στο k-shock.

Επανέφερε στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και ξεκίνα από εκεί.

Μπροστινό Πιρούνι (από τέρμα μέσα)
Προφόρτηση (Preload): 5 click
Επαναφορά (Rebound): 6 click
Συμπίεση (Compression): 7 clicks vs 7 stock

Πίσω αμορτισέρ (από τέρμα μέσα)
Επαναφορά (Rebound): 6 stock
Συμπίεση (Compression): 11 stock

Τα λάδια είναι μεγάλη κουβέντα και δεν χρειάζεται να πούμε πολλά αφού σίγουρα θα βρεθεί κάποιος με διαφορετικές απόψεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Daytona παίρνει 15W-50 ή/και 10W-40. Ότι σου αρέσει πιο πολύ. Πιο παλιά όταν είχε πρωτοβγεί το μηχανάκι οι περισσότεροι βάζανε Mobil 1 Racing (full συνθετικά και αρκετά ακριβά - περίπου 18 ευρώ - αυτά συνήθως έβαζα). Τότε η Triumph είχε συνεργασία με την Mobil και πρότεινε το συγκεκριμένο λάδι. Στην πορεία όμως έληξε η συνεργασία και συνέχισε με Castrol. Τώρα αυτό προτείνουν και συγκεκριμένα το Power 1 Racing 4T 10W-40.
Για εξάτμιση η καλύτερη λύση είναι της Arrow που είναι σε επίσημη συνεργασία με την Triumph και υπάρχει έτοιμο πρόγραμμα που τοποθετείται δωρεάν σε έναν αντιπρόσωπο. Μετά υπάρχουν η Akrapovic (διαχρονική αξία) άργησε όμως πολύ να βγει για το συγκεκριμένο μηχανάκι για αυτό δε θα δεις πολλά να την φοράνε. Στην Αμερική μεγάλες πωλήσεις έκανε η Jardine που πέρα από πανέμορφη είχε αντίστοιχη απόδοση με την Arrow (αναλόγως το πρόγραμμα ίσως και καλύτερη). Αν θες ολόσωμη τότε Arrow με κλειστά μάτια. Είναι αρκετά ακριβή αλλά επειδή έχει πουλήσει αρκετά ενδεχομένως να την βρεις μεταχειρισμένη. Οικονομική λύση για ολόσωμη είναι η LeoVince (αυτήν είχα βάλει).
Stabilizer δεν χρειάζεται. Είναι και ο τρόπος που οδηγάει ο καθένας μας. Το Daytona έχει ομαλή δύναμη από χαμηλά και δεν έχει ξεσπάσματα. Τα 600άρια σουπερσπορτ είναι πλέον αρκετά ευκολοδήγητα και δεν είναι απαραίτητο το stabilizer.

Triple Way

Re: Αγορά daytona 675 2007  

  Από: DimSTriple στις 18/05/2017 12:42 p.m.

Καλοτάξιδο και καλόστριφτο.
Σε γενικές γραμμές ο κινητήρας είναι αξιόπιστος αρκεί να μείνει εργοστασιακός αλλά και να συντηρείται στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής.
Θα προσέξεις την τρόμπα νερού. Ήταν χείριστης ποιότητας απο πολλές απόψεις (υλικά, σχεδιασμός, διάρκεια ζωής, απόδοση) και απο εκεί προέρχονται πολλές βλάβες, ειδικά σε μοτοσυκλέτες που έχουν κυνηγηθεί, συχνή αντικατάσταση υγρών ψυγείου (μαξ δύο χρόνια).
Πολλά 675 έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα με τον σένσορα στροφάλου, δυστυχώς δε μπορείς να κάνεις κάτι γι'αυτό.
Λάδι επώνυμο, αυτό που θα σου προτείνει ο μηχανικός σου.
Σχετικά με τις αναρτήσεις, εννοείτε πως καλό είναι να ρυθμιστούν, αλλά ας είναι απο κάποιον γνώστη. Μην πειραματιστείς αν πρώτα δεν διαβάσεις το owners καθώς και τα κάμποσα τεχνικά που θα βγείς στο διαδίκτυο για το τι κάνει τί.
Σε κάθε περίπτωση η επίσκεψη σε κάποιον αποδεδειγμένα γνώστη είναι προς την σωστή κατεύθυνση ώστε να δεί τη μοτοσυκλέτα.
Το αμορτισέρ τιμονιού σε ελαφριές και με γρήγορη γεωμετρία μοτοσυκλέτες όπως είναι αυτές της κατηγορίας κρίνεται απαραίτητο.
Όλα όμως ξεκινάνε απο τη χρήση, την κατάσταση των αναρτήσεων τα ελαστικά που χρησιμοποιείς και τον αναβάτη. Αν μιλάμε για πίστα, το αμορτισέρ τιμονιού είναι κάτι που θα σου πρότεινα να επενδύσεις.
Σαν γενικό οδηγό θα έλεγα, πρώτα κοιτάς την κατάσταση των αναρτήσεων σου. Μια κακή ανάρτηση μπορεί να προκαλέσει συμπεριφορές που "μαζεύει" το αμορτισέρ τιμονιού, το ίδιο και τα ελαστικά.
Τέλος η εξάτμιση.
Θα σου δώσει αρκετή ροπή και απόδοση, καλό είναι όμως να συνοδευτεί με το σωστό πρόγραμμα - συνήθως στον εγκέφαλο. Ό,τι επώνυμο και να βάλεις καλό είναι με κορυφαία λύση για πολιτική μοτοσυκλέτα την arrow stg1 που είναι κατασκευασμένη όλη απο τιτάνιο και ίσως είναι και η πιο ακριβή λύση. (>700Ε)
Υπολόγισε με εργοστασιακά το daytona απέδιδε περίπου 105-107 άλογα στη ρόδα και περίπου 6 κιλά ροπής. Με μια καλή ολόκληρη εξάτμιση κερδίζεις δύναμη παντού με μέγιστη ~112-113 άλογα καθώς και περίπου μισό κιλό ροπής.