Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: Sprinter στις 03/07/2011 8:12 μμ.

[quote="vagelis":158e3hmy]
Sprinter"
nafpaktios".Και ωσον αφορα τις σωμιε αναρτησεις το πισω αμορτισερ του τιγρη ειναι χειροτερο απο το στρομ εχω την εντυπωση!"


Ναι ΟΚ ότι πείς "


Αδερφε αυτο δεν παιζει με το αμορτισερ του τιγρη ειναι μακραν καλυτερο ρυθμισετο και θα δεις !!!! v-strom ειχα!!!! [/quote:158e3hmy]

Σ' εμένα το λές?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: Montechristo στις 03/07/2011 8:32 μμ.

Νομίζω ότι απλά έκανε ένα facelift... σε κάποια κομμάτια (ρεζερβουάρ, όργανα) και πήραν κάποια από τα παλιά.... πορτοκαλί????? φλας και καθρέπτες τετράγωνοι ( εν έτη 2012???)

"Αλλαξε ο Μανωλιός......"
See these eyes so green I can stare for a thousand years
Colder than the moon
It's been so long.....
And I've been putting out fire With gasoline

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: psilo_paidi στις 03/07/2011 8:50 μμ.

σιγα το νεο.... ιδιο ειναι..

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: mastersam13 στις 04/07/2011 12:52 πμ.

johnygalan"
mastersam13"
Η απορία που είχα στο προηγούμενο μοντέλο της Suzuki όμως, παραμένει και σε αυτό.
Γιατί να πάρω ένα ψόφιο στην κυριολεξία μηχανάκι με 8000€ τελική τιμή και 69 άλογα και να μην πάρω το Τ800 με 9000€ και 95 αλόγατα?
Για 1000€ παίδες... με τίποτα "

Εδώ δίνουν 10000 για το tdm που από το 2003 μέχρι τώρα το μόνο που αλλάξανε ήταν να
βάψουν μαύρο τον κινητήρα!"

Ευτυχία δεν είναι να κάνεις αυτό που θέλεις, αλλά να μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις.

Ζαν-Ζακ Ρουσσώ

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: alexandros.s στις 04/07/2011 4:01 μμ.

η καθε μηχανη εχει την δικια της χρηση και target group.μια χαρα ειναι και το vstrom και το tdm και τι tiger.δεν μπορω να καταλαβω το κομπλεξ καποιων απεναντι σε άλλες μηχανες.

ο καθενας παιρνει οτι του αρεσει και κατα κυριο λογο οποιο αντεχει η τσεπη!ολα σε συναρτηση με κοστος και κατα την αγορα και κατα την διαρκεια κ.ο.κ..

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: johnygalan στις 04/07/2011 4:55 μμ.

alexandros.s"δεν μπορω να καταλαβω το κομπλεξ καποιων απεναντι σε άλλες μηχανες."

Σε ποιους απευθύνεσαι?
Γιατί εδώ δεν κατηγόρησε κανένας τα tdm και vstrom απλά είπαμε ότι είναι υπερτιμημένα.
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: mastersam13 στις 04/07/2011 5:10 μμ.

Αγαπητέ alexandros.s.
Μιλάμε για ένα μοντέλο που "τα έσπασε" σε πωλήσεις.
Προφανώς από μόνο του το γεγονός δεν συνιστά εγγύηση ότι πρόκειται για την καλύτερη μηχανή στον κόσμο
(Υπάρχει και σχετικό ανέκδοτο με τον ιδιοκτήτη Zastava που σχολιάζει την ferrari που δεν πολυκυκλοφορεί και άρα δεν είναι καλή η μάρκα)
Παρ' όλα αυτά η πολυαναμενόμενη απάντηση της Suzuki δεν νομίζω οτι καλύπτει 100% τις απαιτήσεις της κατηγορίας την ίδια ώρα που μηχανές στα αντίστοιχα χρήματα (1000€ πάνω - κάτω) πολλών εταιριών αναπροσαρμόζουν πλήρως τα σχέδιά τους.
Η Honda για παράδειγμα με το Crossrunner έκανε μια εξαιρετικά φιλότιμη προσπάθεια να παρουσιάσει κάτι καινούριο μετά το Transalp. Και είτε διαφωνεί είτε συμφωνεί κανείς, η κατηγορία των on-off μοτοσυκλετών αλλάζει, γίνεται ακόμα πιο άνετη και σίγουρα πιο γρήγορη.
Το να είναι αργό ένα αυτοκίνητο ίσως να μην πειράζει κάποιον που το αγοράζει γιατί δίνει μεγαλύτερη σημασία στην ασφάλεια, το design, την άνεση της οικογένειας και ένα σκασμό άλλους λόγους.
Το να είναι αργή μια μηχανή, προσωπικά το θεωρώ εξαιρετικό μειονέκτημα αφού προορίζεται προφανώς για διασκέδαση.
Έτσι την ίδια ώρα που υπάρχουν το Crossrunner800, τo Gs800 και το Τ800, μοιραία τα Versys και Vstrom μοιάζουν παλιά και εξαιρετικά αργά.
Η απάντηση της Suzuki στην νέα αυτή πρόκληση προσωπικά δεν με πείθει

Y.Γ.
Για όσους βιαστούν να βγάλουν συμπέρασμα για το post μου
η απάντησή μου αφορά κυρίως στο ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
Ευτυχία δεν είναι να κάνεις αυτό που θέλεις, αλλά να μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις.

Ζαν-Ζακ Ρουσσώ

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: alexandros.s στις 04/07/2011 5:43 μμ.

johnygalan"
alexandros.s"δεν μπορω να καταλαβω το κομπλεξ καποιων απεναντι σε άλλες μηχανες."

Σε ποιους απευθύνεσαι?
Γιατί εδώ δεν κατηγόρησε κανένας τα tdm και vstrom απλά είπαμε ότι είναι υπερτιμημένα."


απευθυνομαι σε οσους πανε να συγκρινουν τον ρημαδιασμενο τιγρη με το ρημαδιασμενο βστρομ! γιατι σιγουρα πολλοι το εχουν σκεφτει και αλλοι τοσοι το εχουν κανει (συζητησεις καφετεριας)! δεν συγκρινονται ειναι ανισα μεγεθη.το μονο κοινο ειναι οτι εχουν δυο ροδες! τετοιες καταστασεις του στυλ... <<αα εχω το ταδε εργαλειο και ειμαι κορυφαιος και βλεπω ενα αλλο υποδεεστερο, και λεω τι χρεπι ειναι αυτο και ποιοι πηγαν και εδωσαν τοσα λεφτα για να παρουν ενα μοντελο του 2003 η' ενα με αμορτισερ χειροτερο απο αυτο που εχω και σιγα τις αλλαγες που εκανε ενω εξακολουθω και ειμαι πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο...>> τα εχω ζησει και συνεχιζω και τα ζω!

κοινως το να κρινουμε το καθε ενα σαν μοναδα η σε σχεση με τον προκατοχο του το βλεπω λογικο, να το κρινουμε με αυτα που εχουμε ειναι παραλογο!

και να σου πω και κατι ακομα..?δεν πιστευω οτι ειναι υπερτιμημενο κατι που ειναι αξιοπιστο απο ολες τις μπαντες..!!

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: alexandros.s στις 04/07/2011 5:56 μμ.

mastersam13"Αγαπητέ alexandros.s.
Μιλάμε για ένα μοντέλο που "τα έσπασε" σε πωλήσεις.
Προφανώς από μόνο του το γεγονός δεν συνιστά εγγύηση ότι πρόκειται για την καλύτερη μηχανή στον κόσμο
(Υπάρχει και σχετικό ανέκδοτο με τον ιδιοκτήτη Zastava που σχολιάζει την ferrari που δεν πολυκυκλοφορεί και άρα δεν είναι καλή η μάρκα) και ειναι μονο ανεκδοτο!Παρ' όλα αυτά η πολυαναμενόμενη απάντηση της Suzuki δεν νομίζω οτι καλύπτει 100% τις απαιτήσεις της κατηγορίας εγω νομιζω το 85% την ίδια ώρα που μηχανές στα αντίστοιχα χρήματα (1000€ πάνω - κάτω) πολλών εταιριών αναπροσαρμόζουν πλήρως τα σχέδιά τους μπαα!!!. Η Honda για παράδειγμα με το Crossrunner έκανε μια εξαιρετικά φιλότιμη προσπάθεια να παρουσιάσει κάτι καινούριο μετά το Transalp και απετυχε. Και είτε διαφωνεί είτε συμφωνεί κανείς, η κατηγορία των on-off μοτοσυκλετών αλλάζει, γίνεται ακόμα πιο άνετη και σίγουρα πιο γρήγορη.
Το να είναι αργό ένα αυτοκίνητο ίσως να μην πειράζει κάποιον που το αγοράζει γιατί δίνει μεγαλύτερη σημασία στην ασφάλεια, το design, την άνεση της οικογένειας και ένα σκασμό άλλους λόγους.συμφωνωΤο να είναι αργή μια μηχανή, προσωπικά το θεωρώ εξαιρετικό μειονέκτημα αφού προορίζεται προφανώς για διασκέδαση διασκεδαση ειναι οτι σε κανει να αισθανεσαι διαφορετικα ειτε εχεις 4, ειτε 1 κυλινδρο.
Έτσι την ίδια ώρα που υπάρχουν το Crossrunner800, τo Gs800 και το Τ800, μοιραία τα Versys και Vstrom μοιάζουν παλιά και εξαιρετικά αργά.το οτι ειναι σε μια κατηγορια ον-οφ,δεν σημανει οτι ειναι και ιδιαΗ απάντηση της Suzuki στην νέα αυτή πρόκληση προσωπικά δεν με πείθει ουτε εμενα,ηθελα αναποδο μπροστινο και 10ιππους παραπανω Y.Γ.
Για όσους βιαστούν να βγάλουν συμπέρασμα για το post μου
η απάντησή μου αφορά κυρίως στο ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ κλεμμενη ιδεα απο το focus st "

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: jijim στις 04/07/2011 7:23 μμ.

εμένα μου θυμίζει το super tenere
στο v strom δεν μου άρεσαν οι μακριές σχέσεις μετάδοσης
και ότι δεν ήταν τόσο σπορ για τα δικά μου γούστα
κατά τα άλλα νομίζω ότι βρήκε το πολυπληθές κοινό του
όπου αυτά που εμένα μου φαίνονται μειονεκτήματα τους άλλους δεν τους απασχολούν καν
οπότε υπό αυτή την έννοια είναι value for money ...

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: mastersam13 στις 04/07/2011 7:36 μμ.

jijim"νομίζω ότι βρήκε το πολυπληθές κοινό του
όπου αυτά που εμένα μου φαίνονται μειονεκτήματα τους άλλους δεν τους απασχολούν καν"

Ευτυχία δεν είναι να κάνεις αυτό που θέλεις, αλλά να μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις.

Ζαν-Ζακ Ρουσσώ

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: redfoot στις 04/07/2011 8:24 μμ.

[quote="alexandros.s":94h2ynho]
johnygalan"
alexandros.s"δεν μπορω να καταλαβω το κομπλεξ καποιων απεναντι σε άλλες μηχανες."

Σε ποιους απευθύνεσαι?
Γιατί εδώ δεν κατηγόρησε κανένας τα tdm και vstrom απλά είπαμε ότι είναι υπερτιμημένα."


απευθυνομαι σε οσους πανε να συγκρινουν τον ρημαδιασμενο τιγρη με το ρημαδιασμενο βστρομ! γιατι σιγουρα πολλοι το εχουν σκεφτει και αλλοι τοσοι το εχουν κανει (συζητησεις καφετεριας)! δεν συγκρινονται ειναι ανισα μεγεθη.το μονο κοινο ειναι οτι εχουν δυο ροδες! τετοιες καταστασεις του στυλ... <<αα εχω το ταδε εργαλειο και ειμαι κορυφαιος και βλεπω ενα αλλο υποδεεστερο, και λεω τι χρεπι ειναι αυτο και ποιοι πηγαν και εδωσαν τοσα λεφτα για να παρουν ενα μοντελο του 2003 η' ενα με αμορτισερ χειροτερο απο αυτο που εχω και σιγα τις αλλαγες που εκανε ενω εξακολουθω και ειμαι πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο...>> τα εχω ζησει και συνεχιζω και τα ζω!

κοινως το να κρινουμε το καθε ενα σαν μοναδα η σε σχεση με τον προκατοχο του το βλεπω λογικο, να το κρινουμε με αυτα που εχουμε ειναι παραλογο!

και να σου πω και κατι ακομα..?δεν πιστευω οτι ειναι υπερτιμημενο κατι που ειναι αξιοπιστο απο ολες τις μπαντες..!![/quote:94h2ynho]

παρα πολυ σωστα όλα, συμφωνω μεχρι κεραιας. Τα ασυγκριτα δε συγκρινονται. Και δεν ειναι ολες οι αλλαγες ριζοσπαστικες στα μοντελα, ιδιως οταν ειναι ηδη ολοκληρωμενα για τα δεδομενα της κατηγορίας. Και στο speed δεν εγιναν ριζικες αλλαγες για τον ιδιο λογο, μονο ενα facelift, και σε πολυαριθμα αλλα μοντελα. Και πραγματι διασκεδαση ειναι ενας ορος πολυ φλου, αλλοι την εννοουν να πανε σφαιρα, αλλοι χαλαρη βολτα μπροστα απο τις καφετεριες και αλλοι στις εξοχες και την εθνικη οδο. Υπερτιμημενο λες κατι οταν σου προσφερει λιγα και σου ζηταει πολλα ή σου προσφερει πολλα και σου ζητα ακομη περισσοτερα. Στην περιπτωση του vstrom δινει αρκετα και ζητα λιγα.
the road is made clear when viewed from above..

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: Sprinter στις 04/07/2011 9:13 μμ.

Υπερτιμημένο δεν είναι, είναι good value. Οπως και η καμήλα ή το γαιδούρι σε σχέση με το άλογο.

ΥΓ Και το Χιουντάι Εξέλ good value ήταν και γέμισε ο τόπος.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:50, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: vagelis στις 04/07/2011 9:42 μμ.

Sprinter"

Σ' εμένα το λές?"

οχι φιλαρακο στον αλλον....
Η μοτοσικλετα δεν ειναι επικινδυνη...επικινδυνη την κανουμε εμεις....

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: alexandros.s στις 04/07/2011 10:11 μμ.

Sprinter"Υπερτιμημένο δεν είναι, είναι good value. Οπως και η καμήλα ή το γαιδούρι σε σχέση με το άλογο.

ΥΓ Και το Χιουντάι Εξέλ good value ήταν και γέμισε ο τόπος."


να σε ρωτησω..?ποση ωρα εκανες να σκεφτεις και να γραψεις το παραπανω?!!! δεν εννοω απλα τις λεξεις που σχηματιζουν μια προταση! αλλα την βαθυτερη εννοια και την αντιπαραβολη των ζωων με μηχανες και του χιουνται με μηχανη( που βρωμισε ο τοπος)!!!!

και χωρις να σε ξερω, εχω να σου πω οτι εχεις αρκετα εξυπνη και ανεπτυγμενη σκεψη!!!!