Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012

Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: Native στις 01/07/2011 2:09 μμ.

Το νέο μοντέλο της Suzuki V-Strom 650 ανανεωμένο με νέους προβολείς, νέο ανεμοθώρακα ρυθμιζόμενο σε τρεις θέσεις ο οποίος σχεδιάστηκε μετά από μετρήσεις σε αεροδυναμική σήραγγα για την μείωση των αεροδυναμικών θορύβων με αποτέλεσμα να μειώνει την πίεση στο σώμα του αναβάτη.
Δεξιά κάτω από το παρμπρίζ υπάρχουν 2 αεραγωγοί.
Οι χρωματισμοί σε λευκό, μαύρο, και ένα πολύ επιθετικό πορτοκαλί είναι διαθέσιμοι ανάλογα με το γούστο του κάθε αγοραστή.
Αλλαγές έχουμε και στη σχάρα αποσκευών η οποία ενσωματώνει αντιολισθητικές λαβές για τον συνεπιβάτη, όπως επίσης διαφορετικό είναι και το σχήμα της σέλας.
Στον πίνακα οργάνων έχουμε ένα αναθεωρημένο σχέδιο και περιλαμβάνει τώρα ένα αναλογικό στροφόμετρο και ένα ταχύμετρο LCD με ρύθμιση της φωτεινότητας. Στις ενδείξεις περιλαμβάνονται δύο χιλιομετρητές, ένδειξη της ταχύτητας που έχει κουμπώσει στο σασμάν, θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού, εξωτερική θερμοκρασία, μέση κατανάλωση καυσίμου, το εύρος των καυσίμων όπως επίσης και ένα ρολόι. Όλα αυτά είναι εύκολο να χρησιμοποιηθούν μέσω ενός κουμπιού που βρίσκεται στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Υπάρχει επίσης προειδοποίηση για παγωμένο οδόστρωμα.

Σε τεχνικό επίπεδο τα νέα είναι λίγο απογοητευτικά. Ο κινητήρας παραμένει στα 645 cc V-Twin. Το ψυγείο έχει ξανασχεδιαστεί για καλύτερη ψύξη. Το σασμάν είναι εξατάχυτο, με τις πρώτες πέντε ταχύτερες κοντύτερες. Στο επίπεδο του σκελετού δεν αλλάζει τίποτα παραμένοντας αυτός στο κράμα αλουμινίου, στον οποίο κουμπώνει η ανάρτηση που διαθέτει ρύθμιση για την προφόρτιση, ένα πιρούνι 43 χιλιοστών με ρυθμιζόμενη προφόρτιση επίσης συμπληρώνει το σύνολο. Οι τροχοί παραμένουν οι ίδιοι σε διαστάσεις με διπλά δισκόφρενα 310 χιλιοστών μπροστά και ένα 260 χιλιοστών πίσω.
Περιλαμβάνεται επίσης ΑΒS (ελπίζουμε να έχει ρύθμιση απενεργοποίησης). Επίσης στον εξοπλισμό συμπληρώστε το immobilizer και μια μεγάλη γκάμα από αξεσουάρ, όπως προστατευτικά για τα χέρια, ποδιά για την προφύλαξη του κινητήρα και πολλά άλλα.








Πηγή: http://www.motoradiostation.gr








Ευχαριστούμε τους φίλους Nos και spyrakos35 απο το φιλικό forum lostouristas.gr


Επίσης, http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... -abs-leak/
http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/ ... media.html

και...

[youtube:2sazsr9v]fLpy6sDFSYg[/youtube:2sazsr9v]
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: Sprinter στις 01/07/2011 4:41 μμ.

Η ίδια μαούνα είναι που κάθεσαι εδώ, το τιμόνι είναι εκεί πιο πέρα και ο μπροστινός τροχός εκεί κάαααααααααααατω και φαντάζομαι το ίδιο σωμιέ θα 'χει για αναρτήσεις.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: tharis στις 01/07/2011 4:53 μμ.

Το παλιο μου αρεζε εμφανισιακα συγκριτικα με την κατηγορια του ... Αυτο εδω μονο για περιπολικο μου κανει


Μαθαν ολοι τωρα και βγαζουν κι ενα επιθετικο πορτοκαλι ..!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: ad1 στις 01/07/2011 4:55 μμ.

Επισης το ρεζερβουαρ μειωθηκε κατα 2 λιτρα. Θα ειναι πλεον 20L

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: nafpaktios στις 02/07/2011 10:25 πμ.

Το προηγουμενο πιστευω ειναι απο τα πιο τιμια μηχανακια!70000χμ χωρις το παραμικρο προβλημα εγραψα πανω του!Αναρωτιεμαι παντως πια θα ηταν η αντιμετωπιση της suzuki αν βαραγε πιστονια!Πιστευω οτι και το καινουριο θα ειναι ανταξιο και θα πουλησει σαν παπι στην Ελλαδα.
If it works don't fix it!!!

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: Sprinter στις 02/07/2011 10:54 πμ.

nafpaktios"Το προηγουμενο πιστευω ειναι απο τα πιο τιμια μηχανακια!70000χμ χωρις το παραμικρο προβλημα εγραψα πανω του!Αναρωτιεμαι παντως πια θα ηταν η αντιμετωπιση της suzuki αν βαραγε πιστονια!Πιστευω οτι και το καινουριο θα ειναι ανταξιο και θα πουλησει σαν παπι στην Ελλαδα."


Οτι ήταν όταν έκοβαν πλαίσια κάποια άλλα....

Κατα τη γνώμη μου το 'τίμιο' είναι παρεξηγημένη έννοια. Το ότι ένα μηχανάκι μπορεί να είναι good value for money κατα πρώτον δε το κάνει αυτομάτως και 'καλό' μηχανάκι και κατα δεύτερον προσδιορίζεται απολύτως από τις απαιτήσεις αλλά και την εμπειρία του καθενός.

Κανένα μηχανάκι πάνω από 250 κυβικά δε πρόκειται να πουλήσει πλέον 'σαν παπί' στην Ελλάδα για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον. Αντιθέτως τα 'παπιά' θα πουλήσουν καλά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: redfoot στις 02/07/2011 3:52 μμ.

πολυ πιο ομορφο απο το προηγουμενο φαινεται, πιο επιθετικο επισης, με καθαροτερες γραμμές . Κρίμα που παραμενει ψιλοψόφιο.
Το οτι θα πουλησει πολυ και παραπανω απο τα αλλα ειναι δεδομενο γιατι ταιριάζει κουτί με τις αναγκες του μεσου αναβατη, με τους Ελληνικους δρόμους, συμφέρει, φορτώνεται, παει παντου, εχει επιβλητικό όγκο και δεν καιει πολλα. Απλώς οι πιο ψαγμενοι που θελουν το κατι παραπανω και κυριως αποδοση δε θα το βρουν ουτε στο νεο μοντελο. Και πως να το βρουν αλλωστε με την τιμη που πωλειται, θαυματα γινονται μονο στον κινηματογραφο.
the road is made clear when viewed from above..

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: mastersam13 στις 02/07/2011 9:23 μμ.

Το παλιό ταίριαζε περισσότερο στο target group αυτων που αγοράζουν 650cc τουλάχιστον στην ΕΛλάδα...
Η αναζήτησή μου για καινούρια μηχανή τον Γενάρη (έχοντας οδηγήσει όλα τα μοντέλα της κατηγορίας) πλέον γνωρίζετε όλοι σε ποιά μηχανή κατέληξε
Η απορία που είχα στο προηγούμενο μοντέλο της Suzuki όμως, παραμένει και σε αυτό.

Γιατί να πάρω ένα ψόφιο στην κυριολεξία μηχανάκι με 8000€ τελική τιμή και 69 άλογα και να μην πάρω το Τ800 με 9000€ και 95 αλόγατα?
Για 1000€ παίδες... με τίποτα
Ευτυχία δεν είναι να κάνεις αυτό που θέλεις, αλλά να μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις.

Ζαν-Ζακ Ρουσσώ

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: tharis στις 02/07/2011 9:37 μμ.

mastersam13"
Γιατί να πάρω ένα ψόφιο στην κυριολεξία μηχανάκι με 8000€ τελική τιμή και 69 άλογα και να μην πάρω το Τ800 με 9000€ και 95 αλόγατα?
"


Γιατί μπορεί να μη σε νοιαζουν τα αλογα.
Γιατι μπορει να εχει χαμηλοτερη καταναλωση
Γιατι Vstrom μπορεις να βρεις μεταχειρισμενο με τα μισα λεφτα
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: nafpaktios στις 02/07/2011 11:59 μμ.

Sprinter"
nafpaktios"Το προηγουμενο πιστευω ειναι απο τα πιο τιμια μηχανακια!70000χμ χωρις το παραμικρο προβλημα εγραψα πανω του!Αναρωτιεμαι παντως πια θα ηταν η αντιμετωπιση της suzuki αν βαραγε πιστονια!Πιστευω οτι και το καινουριο θα ειναι ανταξιο και θα πουλησει σαν παπι στην Ελλαδα."


Οτι ήταν όταν έκοβαν πλαίσια κάποια άλλα....

Κατα τη γνώμη μου το 'τίμιο' είναι παρεξηγημένη έννοια. Το ότι ένα μηχανάκι μπορεί να είναι good value for money κατα πρώτον δε το κάνει αυτομάτως και 'καλό' μηχανάκι και κατα δεύτερον προσδιορίζεται απολύτως από τις απαιτήσεις αλλά και την εμπειρία του καθενός.

Κανένα μηχανάκι πάνω από 250 κυβικά δε πρόκειται να πουλήσει πλέον 'σαν παπί' στην Ελλάδα για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον. Αντιθέτως τα 'παπιά' θα πουλήσουν καλά."
Oταν εκοβαν υποπλαισια τα busa η suzuki τα εκανε ανακληση.Και ωσον αφορα τις σωμιε αναρτησεις το πισω αμορτισερ του τιγρη ειναι χειροτερο απο το στρομ εχω την εντυπωση!
If it works don't fix it!!!

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: Sprinter στις 03/07/2011 12:44 πμ.

Ποιά Busa, τα τζιξερ έκοβαν και σιγά την ανάκληση. 5 χρόνια μετά και μετά από μαζικές μηνύσεις.

Ουτε στην εγγύση τα άλλαζε ούτε εκτός εγγύσης, ούτε τα νοσοκομεία πλήρωνε ούτε τις κηδείες.

Ασε με μωρέ με τις τρίχες. Ολες εταιρείες είναι δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Τι ακριβώς να σου ανακαλέσει η Τ, για να σου φτιάξει τι? Αν ισχύει πως σου βάζει καινούργια πιστόνια και αυτά χαλάνε, τι ακριβως ανάκληση να σου κάνει?

Ελεος, τα ίδια και τα ίδια λέμε.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:50, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: Sprinter στις 03/07/2011 12:53 πμ.

nafpaktios".Και ωσον αφορα τις σωμιε αναρτησεις το πισω αμορτισερ του τιγρη ειναι χειροτερο απο το στρομ εχω την εντυπωση!"


Ναι ΟΚ ότι πείς
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: johnygalan στις 03/07/2011 9:47 πμ.

mastersam13"
Η απορία που είχα στο προηγούμενο μοντέλο της Suzuki όμως, παραμένει και σε αυτό.
Γιατί να πάρω ένα ψόφιο στην κυριολεξία μηχανάκι με 8000€ τελική τιμή και 69 άλογα και να μην πάρω το Τ800 με 9000€ και 95 αλόγατα?
Για 1000€ παίδες... με τίποτα "

Εδώ δίνουν 10000 για το tdm που από το 2003 μέχρι τώρα το μόνο που αλλάξανε ήταν να
βάψουν μαύρο τον κινητήρα!
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: ad1 στις 03/07/2011 12:52 μμ.

http://www.youtube.com/watch?v=ZXALCfOj ... ded#at=192

Οποιος κατεχει τα Ιταλικα ας μας βοηθησει...

p.s: Κιτρινα φλας? Παλι οι ιδιοι καθρεφτες?

Re: Tα πρώτα σχεδια από το vstrom 2012  

  Από: vagelis στις 03/07/2011 7:38 μμ.

Sprinter"
nafpaktios".Και ωσον αφορα τις σωμιε αναρτησεις το πισω αμορτισερ του τιγρη ειναι χειροτερο απο το στρομ εχω την εντυπωση!"


Ναι ΟΚ ότι πείς "


Αδερφε αυτο δεν παιζει με το αμορτισερ του τιγρη ειναι μακραν καλυτερο ρυθμισετο και θα δεις !!!! v-strom ειχα!!!!
Η μοτοσικλετα δεν ειναι επικινδυνη...επικινδυνη την κανουμε εμεις....