Πρόβλημα με το συμπλέκτη

Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: kostasirakleio στις 10/10/2016 12:33 a.m.

Καλησπέρα φίλοι μου.
Έχω ένα πρόβλημα με τον τίγρη. Όταν ζεσταθεί μέσα σε κίνηση ζορίζεται πολύ το σαζμάν.
Κανένα παρόμοιο πρόβλημα κάποιος έχει?

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: ΑΝΔΡΕΑΣ Ι. στις 11/10/2016 4:36 p.m.

kostasiraklei"Καλησπέρα φίλοι μου.
Έχω ένα πρόβλημα με τον τίγρη. Όταν ζεσταθεί μέσα σε κίνηση ζορίζεται πολύ το σαζμάν.
Κανένα παρόμοιο πρόβλημα κάποιος έχει?"

Έχουν στραβώσει από την ζέστη οι μεταλλικοί δίσκοι.
Μια προσωρινή(2-3 μηνών) λύση είναι να του βγάλεις και να του αλλάξεις θέσει.
Και η μόνιμη λύση είναι να βάλεις καινούργιους, κατά προτίμηση EBC (100e)
Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: mario στις 11/10/2016 9:53 p.m.

Δες λίγο το θέμα με τα λάδια κάποια λειτουργούν καλύτερα και δεν κοπανάει τόσο πολύ όταν ζεσταθεί.....

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: kostasirakleio στις 11/10/2016 10:34 p.m.

mari"Δες λίγο το θέμα με τα λάδια κάποια λειτουργούν καλύτερα και δεν κοπανάει τόσο πολύ όταν ζεσταθεί....."



Τι λάδια μου προτείνετε? Έχω βάλει agip 15-50

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: mario στις 12/10/2016 12:16 p.m.

kostasiraklei"
mari"Δες λίγο το θέμα με τα λάδια κάποια λειτουργούν καλύτερα και δεν κοπανάει τόσο πολύ όταν ζεσταθεί....."



Τι λάδια μου προτείνετε? Έχω βάλει agip 15-50"

Δοκίμασε 10-40w motul 300v και ελπίζω να δεις διαφορά όπως είδα και εγώ......

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: no pain στις 13/10/2016 7:46 a.m.

Είχα και εγώ το ίδιο θέμα με εσένα και λύθηκε με αλλαγή δίσκων και τους μεταλλικούς και τους κέβλαρ. Επιπλέον, αλλαγή ντίζας+συμπλέκτη. Όσο και αν ακουγεται κουλο για τη ντιζα μολις την άλλαξα το προβλημα λυθηκε κατα πολυ μεγαλο ποσοστο.
Επίσης πρεπει να αλλάζεις τα λαδια πολυ συχνα γιατι εχουμε περιεργο σασμαν. Κάθε 3000 χλμ. το παρα πολυ για να παραμενουν σε καλή κατάσταση οι δίσκοι.

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: kostasirakleio στις 13/10/2016 2:32 p.m.

no pain"Ειχα και εγω το ιδιο θεμα με εσενα και λυθηκε με αλλαγη δισκων και τους μεταλικους και τους κεβλαρ και αλαγη ντιζας συμπλεκτη και οσο και αν ακουγεται κουλο για τη ντιζα μολις την αλαξα το προβλημα λυθηκε κατα πολυ μεγαλο ποσοστο ... επισεις πρεπει να αλαζεις τα λαδια πολυ συχνα γιατι εχουμε περιεργο σασμαν καθε 3000χλμ το παρα πολυ για να παραμενουν σε καλη κατασταση οι δισκοι ..."

Κόστος σε αυτά που λες? 300+?

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: no pain στις 14/10/2016 7:43 a.m.

kostasiraklei"
no pain"Είχα και εγώ το ίδιο θέμα με εσένα και λύθηκε με αλλαγή δίσκων και τους μεταλλικούς και τους κέβλαρ. Επιπλέον, αλλαγή ντίζας+συμπλέκτη. Όσο και αν ακουγεται κουλο για τη ντιζα μολις την άλλαξα το προβλημα λυθηκε κατα πολυ μεγαλο ποσοστο.
Επίσης πρεπει να αλλάζεις τα λαδια πολυ συχνα γιατι εχουμε περιεργο σασμαν. Κάθε 3000 χλμ. το παρα πολυ για να παραμενουν σε καλή κατάσταση οι δίσκοι."

Κόστος σε αυτά που λες? 300€+?"

Ναι, μαζι με τα λαδια 350€!
Ντιζα 50€
δισκοι μεταλικοι και κεβλαρ 250€ και
50€ τα λαδια
Είχα αλλάξει πρωτα τους κεβλαρ γιατι πατιναρε λιγο το μηχανακι και μετα άλλαξα και μεταλικους.
Ψάξου και για barnet εκτος απο ebc η τους εργοστασιακους που τους εχουν βελτιωσει.

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: kostasirakleio στις 14/10/2016 8:31 a.m.

[quote="no pain":2rg6wren]
kostasiraklei"
no pain"Είχα και εγώ το ίδιο θέμα με εσένα και λύθηκε με αλλαγή δίσκων και τους μεταλλικούς και τους κέβλαρ. Επιπλέον, αλλαγή ντίζας+συμπλέκτη. Όσο και αν ακουγεται κουλο για τη ντιζα μολις την άλλαξα το προβλημα λυθηκε κατα πολυ μεγαλο ποσοστο.
Επίσης πρεπει να αλλάζεις τα λαδια πολυ συχνα γιατι εχουμε περιεργο σασμαν. Κάθε 3000 χλμ. το παρα πολυ για να παραμενουν σε καλή κατάσταση οι δίσκοι."

Κόστος σε αυτά που λες? 300€+?"

Ναι, μαζι με τα λαδια 350€!
Ντιζα 50€
δισκοι μεταλικοι και κεβλαρ 250€ και
50€ τα λαδια
Είχα αλλάξει πρωτα τους κεβλαρ γιατι πατιναρε λιγο το μηχανακι και μετα άλλαξα και μεταλικους.
Ψάξου και για barnet εκτος απο ebc η τους εργοστασιακους που τους εχουν βελτιωσει.[/quote:2rg6wren]
Να μην κάνω μια αλλαγή λαδιού πρώτα λες ε?

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: Native στις 14/10/2016 10:52 a.m.

Εγω θα σου προτείνα να πας πρώτα σε ενα σοβαρο συνεργείο να τους πεις το προβλημά σου, πριν ξοδεψεις τσαμπα λεφτα.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: mario στις 14/10/2016 7:53 p.m.

Native"Εγω θα σου προτείνα να πας πρώτα σε ενα σοβαρο συνεργείο να τους πεις το προβλημά σου, πριν ξοδεψεις τσαμπα λεφτα."

Ακριβώς μην πετάτε τζάμπα χρήματα στους <<<έξυπνους>>>

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: kostasirakleio στις 15/10/2016 1:33 p.m.

Ευχαριστώ παιδιά...

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: no pain στις 16/10/2016 1:14 a.m.

mari"
Native"Εγω θα σου προτείνα να πας πρώτα σε ενα σοβαρο συνεργείο να τους πεις το προβλημά σου, πριν ξοδεψεις τσαμπα λεφτα."

Ακριβώς μην πετάτε τζάμπα χρήματα στους <<<έξυπνους>>> "

Κυριε <<<εξυπνε>>> τα φορουμ εξυπηρετούν και στοχευουν ωστε να αποφευγονται τυχον λανθασμενες επιλογες και να μην κανουν τα ιδια λαθη πολλα ατομα με καποιο θεμα που την εχει πατήσει και εχει ψαχτει καποιος αλλος. Μπορει πολυ απλα να αλλαξει το παιδι τα λαδια οπως του ειπατε και να βελτιωθει πραγματι για καμια 800αρα χιλιομετρα και μετα ξανα απο την αρχη. Αν εχουν αναψει οι δισκοι δεν παει να βαλει το καλυτερο λαδι του κοσμου μετα απο λιγα χιλιομετρα παλι τα ιδια θα εχει και θα γινεται ολο και χειροτερο... και αν δεν κανω λαθος το παιδι ρωτησε αν εχει καποιο παρομοιο προβλημα κανεις. Πιστευω οτι ηξερε και μονος του να παει να ρωτησει καποιο μαστορα η καποια αντιπροσωπεία με ασχετους μαστορες που σου λύνουν ολο το μηχανακι για πλακα και σου περνουν 50€ την εργατοώρα.

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: sprint900 στις 16/10/2016 5:58 p.m.

no pain"Είχα και εγώ το ίδιο θέμα με εσένα και λύθηκε με αλλαγή δίσκων και τους μεταλλικούς και τους κέβλαρ. Επιπλέον, αλλαγή ντίζας+συμπλέκτη. Όσο και αν ακουγεται κουλο για τη ντιζα μολις την άλλαξα το προβλημα λυθηκε κατα πολυ μεγαλο ποσοστο.
Επίσης πρεπει να αλλάζεις τα λαδια πολυ συχνα γιατι εχουμε περιεργο σασμαν. Κάθε 3000 χλμ. το παρα πολυ για να παραμενουν σε καλή κατάσταση οι δίσκοι."


Φίλε θες δηλαδή να μας πεις ότι αν πείσουν εσένα να αλλάζεις κάθε 1000χλμ. λάδια θα πρέπει να αλλάζουμε και εμείς;
Δηλαδή ο κατασκευαστής που προτείνει 10.000χλμ. ή 12.000χλμ. σε κάτι περιπτώσεις είναι βλάκας και δεν ξέρει τι έφτιαξε;
Ουδεμία σχέση έχει το λάδι όσο κουρασμένο και να είναι με την κατάσταση του συμπλέκτη, ενός σωστού συμπλέκτη τουλάχιστον, έλεος!

Και πρόβλημα στην αλλαγή μπορεί να υπάρξει και πολύ χοντρό ακόμα με τους δίσκους σε άριστη κατάσταση και τους μεταλλικούς και τους φίμπερ ή κέβλαρ, από το πολύ φτηνό και εύκολο να χαλάσει καμιά φορά θρος ρουλεμάν της καμπάνας.

Και αν θέλει να κλέψει ένα κορόιδο ένα συνεργείο και να του αλλάξει αυτό το ρουλεμανάκι μόνο και αν τα άλλα έχουν λιγα χιλιόμετρα να του πασάρει ότι τα άλλαξε όλα χωρίς να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά σε ανταλλακτικά . Αν λέω θέλει όχι ότι το κάνουν τα σοβαρά συνεργεία . Και να σου δείξει τα παλιά δήθεν ανταλλακτικά , τα έχουν δει άλλοι 100 , παλιό το κόλπο.

Και σε ένα σωστό σύστημα συμπλέκτη και η ντίζα παλιά η νέα δεν έχει καμιά σημασία , με το ελάχιστο έστω και σκληρό πάτημα η αποσύμπλεξει γίνετε κανονικά , απλά σε ένα συμπλέκτη σούργελο εκμεταλλευόμενη το μεγαλύτερο άνοιγμα δίσκων λόγο μαλακότερης λειτουργίας που δεν συμπιέζει τόσο το σπιράλ δείχνει να αλλάζει ποιο εύκολα σχέση ένα σασμάν .

Σε μια ερώτηση που είναι (ασαφέστατη) και στην οποία η σωστότερη απάντηση είναι το τράβα σε ένα καλό συνεργείο να δουν τι ακριβώς πρόβλημα, μην την λες κιόλας σε αυτούς που ξέρουν κάτι παραπάνω και δίνουν την σωστή απάντηση.

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Πρόβλημα με το συμπλέκτη  

  Από: mario στις 16/10/2016 8:16 p.m.

[quote="no pain":2azftubm]
mari"
Native"Εγω θα σου προτείνα να πας πρώτα σε ενα σοβαρο συνεργείο να τους πεις το προβλημά σου, πριν ξοδεψεις τσαμπα λεφτα."

Ακριβώς μην πετάτε τζάμπα χρήματα στους <<<έξυπνους>>> "

Κυριε <<<εξυπνε>>> τα φορουμ εξυπηρετουν και στοχευουν ωστε να αποφευγονται τοιχον λανθασμενες επιλογες και να μη κανουν τα ιδια λαθει πολλα ατομα με καποιο θεμα που την εχει πατησει και εχει ψαχτει καποιος αλλος ..... μπορει πολυ απλα να αλλαξει το παιδι τα λαδια οπως του ειπατε και να βελτιωθει πραγματι για καμια 800αρα χιλιομετρα και μετα ξανα απο την αρχη .... αν εχουν αναψει οι δισκοι δεν παει να βαλει το καλυτερο λαδι του κοσμου μετα απο λιγα χιλιομετρα παλι τα ιδια θα εχει και θα γινεται ολο και χειροτερο ... και αν δεν κανω λαθος το παιδι ρωτησε αν εχει καποιο παρομοιο προβλημα κανεις ... πιστευω οτι ηξερε και μονος του να παει να ρωτησει καποιο μαστορα η καποια αντιπροσοπεια με ασχετους μαστορες που σου λυνουν ολο το μηχανακι για πλακα και σου περνουν 50€ την εργατο ωρα ....[/quote:2azftubm]
Αυτές οι τυχόν επιλογές <<πονηρέ κύριε με ξεπερνούν>>>... να το βαρέσω τώρα η μετά στον τοίχο???