Απορίες σχετικά με το TuneECU

Απορίες σχετικά με το TuneECU  

  Από: thed10kar στις 07/06/2013 2:28 p.m.

καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας και ευχαριστώ εκ των πρότερων όλους τους συγγραφείς για τα πολύ κατατοπιστικά θέματα τα όποια αναλύουν στο forum.
είμαι κάτοχος μιας tiger 1050 άδω και 9 μήνες. κατά τις πρώτες μέρες της αγοράς προχώρησα στις εξής αλλαγές : αφαίρεση του snorkel και τοποθέτηση ενός KN φίλτρου, χταπόδι 3-1-2, 2 Remus powercone και χαρτογράφηση με το 20545.
έχοντας διαβάσει τα τεχνικά θέματα περί χαρτογράφησης, προγραμμάτων και TuneECU αγόρασα ένα OBDII καλώδιο και προχώρησα σε ένα remap από τον 20545 στον 20549.
κατά τη διαδικασία του reset adaptation όπου η μηχανή δούλευε σε closed loop συμφώνα και με την ένδειξη του TuneECU παρατήρησα στη καρτέλα των test ότι οι κύλινδροι είχαν διάφορα στην μέτρηση της ατμοσφαιρικής πίεσης. συγκεκριμένα ο πρώτος ήταν στα 610-620 ο δεύτερος καρφωμένος στα 580 και ο τρίτος στα 590-600-610. θα ήθελα να ρωτήσω τι σημαίνει αυτό, τι το προκαλεί και τι επιπτώσεις θα μπορούσε να έχει στη μηχανή.
ευχαριστώ όλους όσους με διαφωτίσουν.

Re: Απορίες σχετικά με το TuneECU  

  Από: thed10kar στις 08/06/2013 11:22 a.m.

Ευχαριστώ θερμά τον Native για την άμεση βοήθειά του σε pm.

Re: Απορίες σχετικά με το TuneECU  

  Από: guraki στις 08/06/2013 4:46 p.m.

Αν εχεις καταργησει τον καταλυτη στειλε το email σου με πμ να σου στειλω προγραμμα καταλληλο φτιαγμενο απο ειδικο...αρκει να αντεχουν τα χερια σου στα γκαζια!χαχαχαχα

Re: Απορίες σχετικά με το TuneECU  

  Από: nikosdk στις 21/06/2015 7:44 p.m.

οκ
 Ανανεώθηκε στις 30 Apr 2020 16:59, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: Απορίες σχετικά με το TuneECU  

  Από: Loxias στις 22/06/2015 4:01 p.m.

Καλως ηρθες Νικο!Εαν θες να βρεθουμε καποια στιγμη να δουμε το τιγρακι σου
και τι προγραμμα φοραει στειλε μου πμ!
"There will be haters,
There will be doubters,
There will be non believers,
and then there will be you,
proving them Wrong!"


"It took me 2 years to learn to talk,
And 35 years to learn to shut up.