Απορίες σχετικά με το TuneECU ¶
Από: thed10kar στις 07/06/2013 2:28 μμ.
είμαι κάτοχος μιας tiger 1050 άδω και 9 μήνες. κατά τις πρώτες μέρες της αγοράς προχώρησα στις εξής αλλαγές : αφαίρεση του snorkel και τοποθέτηση ενός KN φίλτρου, χταπόδι 3-1-2, 2 Remus powercone και χαρτογράφηση με το 20545.
έχοντας διαβάσει τα τεχνικά θέματα περί χαρτογράφησης, προγραμμάτων και TuneECU αγόρασα ένα OBDII καλώδιο και προχώρησα σε ένα remap από τον 20545 στον 20549.
κατά τη διαδικασία του reset adaptation όπου η μηχανή δούλευε σε closed loop συμφώνα και με την ένδειξη του TuneECU παρατήρησα στη καρτέλα των test ότι οι κύλινδροι είχαν διάφορα στην μέτρηση της ατμοσφαιρικής πίεσης. συγκεκριμένα ο πρώτος ήταν στα 610-620 ο δεύτερος καρφωμένος στα 580 και ο τρίτος στα 590-600-610. θα ήθελα να ρωτήσω τι σημαίνει αυτό, τι το προκαλεί και τι επιπτώσεις θα μπορούσε να έχει στη μηχανή.
ευχαριστώ όλους όσους με διαφωτίσουν.