Υψηλή θερμοκρασία σε Tiger 955i

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: lookasgti στις 30/06/2016 2:08 a.m.

Και ομως φιλε μου θερμοστατη δεν εχει(τσεκαρισμενο απο τον Σακη).τωρα αν ειχε και ο προηγουμενος τον εβγαλε αυτο δεν το γνωριζω...παντως σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας.και επειδη δενομαι συνηθως με τα πραγματα που μου ανηκουν και αγαπαω την μηχανη θα ακολουθησω τις συμβουλες σας και τα σημεια που πρεπει να κοιταξω με την ασφαλεια του εξειδικευμενου συνεργειου και ο θεος βοηθος!!!και αν ποτε βρεθει λυση και ησυχασω θα το κοινοποιησω μπας και κανενας αλλος χριστιανος με παρομοιο προβλημα βοηθηθει...Σας ευχαριστω και σας ευχομαι ο,τι καλυτερο!!!!!

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: sprint900 στις 02/07/2016 12:01 a.m.

lookasgti"Και ομως φιλε μου θερμοστατη δεν εχει(τσεκαρισμενο απο τον Σακη).τωρα αν ειχε και ο προηγουμενος τον εβγαλε αυτο δεν το γνωριζω...παντως σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας.και επειδη δενομαι συνηθως με τα πραγματα που μου ανηκουν και αγαπαω την μηχανη θα ακολουθησω τις συμβουλες σας και τα σημεια που πρεπει να κοιταξω με την ασφαλεια του εξειδικευμενου συνεργειου και ο θεος βοηθος!!!και αν ποτε βρεθει λυση και ησυχασω θα το κοινοποιησω μπας και κανενας αλλος χριστιανος με παρομοιο προβλημα βοηθηθει...Σας ευχαριστω και σας ευχομαι ο,τι καλυτερο!!!!!"


Ναι παλληκάρι μου εσύ έγραψες από κατασκευής δεν έχει θερμοστάτη , δεν αμφισβητώ ότι κάποιος το έβγαλε , άλλα ο βγαλμένος θερμοστάτης δείχνει ότι το πρόβλημα είναι παλιό και κάτι συμβαίνει στο μηχανάκι σου .
Και δεν κάνει να δουλεύει ειδικά τον χειμώνα η μηχανή χωρίς θερμοστάτη , σου εύχομαι καλή τύχη και να είσαι καλά .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: tolismx στις 06/07/2016 12:09 a.m.

Ξανακάνοντας την ερώτηση του jp7rgv για το θερμοστάτη. Είναι το μοναδικό που δεν ανέφερες αλλαγή. Η λήψη υγρών από το δοχείο διαστολής στο 955I γίνεται με αναρρόφησης και όχι με φυσική ροή. Δηλαδή αν συμπληρώσεις ψυκτικό στο δοχείο, δεν θα γεμίσει το ψυγείο. Χωρίς σωστή εξαέρωση το κύκλωμα ψύξης κρατάει αέρα. Μου φαίνεται παράξενο εξειδικευμένο συνεργείο να μην προσέξει τα παραπάνω. Αν έχουν γίνει αυτά που σου προανέφερα, σοβαρή υποψηφιότητα βάζει η αντλία νερού, η οποία αν δε δουλεύει, θα σου κάνει ακριβώς αυτά που περιγράφεις. Παρεπιπτόντως. Είναι το executive? Ή το προηγούμενο ?

Στάλθηκε από το D5503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: sprint900 στις 06/07/2016 8:54 p.m.

lismx"Ξανακάνοντας την ερώτηση του jp7rgv για το θερμοστάτη. Είναι το μοναδικό που δεν ανέφερες αλλαγή. Η λήψη υγρών από το δοχείο διαστολής στο 955I γίνεται με αναρρόφησης και όχι με φυσική ροή. Δηλαδή αν συμπληρώσεις ψυκτικό στο δοχείο, δεν θα γεμίσει το ψυγείο. Χωρίς σωστή εξαέρωση το κύκλωμα ψύξης κρατάει αέρα. Μου φαίνεται παράξενο εξειδικευμένο συνεργείο να μην προσέξει τα παραπάνω. Αν έχουν γίνει αυτά που σου προανέφερα, σοβαρή υποψηφιότητα βάζει η αντλία νερού, η οποία αν δε δουλεύει, θα σου κάνει ακριβώς αυτά που περιγράφεις. Παρεπιπτόντως. Είναι το executive? Ή το προηγούμενο ?

Στάλθηκε από το D5503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk"


Σε όλες της μοτοσυκλέτες του κόσμου και σε όλα τα αυτοκίνητα πάντα έτσι γίνετε η αναπλήρωση των υγρών από το δοχείο διαστολής , αυτά τα υγρά που φεύγουν από την διαστολή λόγο θερμοκρασίας από το ψυγείο , ελάχιστα βέβαια την κάθε φορά 10-20 cc υγρών , με την υποπίεση που δημιουργείτε όταν το ψυγείο κι ο κινητήρας ψύχονται και το ψυκτικό υγρό συστέλλεται .
Αυτό όμως δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την ύπαρξη η όχι του θερμοστάτη .
Εξαέρωση κάνεις δεν κάνεις , μόλις συμπληρώσεις την πρώτη φορά υγρά μόλις σηκώσει θερμοκρασία τέλειωσε το ζήτημα , απλά στα συνεργεία επιμένουν ώστε να είναι σωστή η στάθμη στο δοχείο διαστολής και μετά το πρώτο ζέσταμα και 50 γραμμάρια ψυκτικού να έχει η μηχανή λόγο βαρύτητας πάνε στην τρόμπα νερού που πάντα σχεδόν είναι στο πιο χαμηλό σημείο στο κινητήρα και κάνει αυτόματα εξαέρωση όταν γυρίζει , αν δεν είναι μπροστά φυσικά όχι .
Εξαιρέσει κάτι KTM που την είχαν παλιά στην κεφαλή ψιλά και έπαιρνε κίνηση από τον εκκεντροφόρο η τρόμπα νερού και κάθε ( Τρίτη ) έβραζαν και έσπαγαν , τώρα βέβαια και αυτοί έμαθαν .
Από πού έβγαλες σε παρακαλώ το συμπέρασμα ότι το συνεργείο δεν τα πρόσεξε τα παραπάνω ;
Απλά το συνεργείο φτιάχνει μέχρι εκεί που του δίνει εντολή και χρήμα ο πελάτης , αποκλείεται ο Σάκης να μην ήξερε αυτά τα βασικά πραγματάκια .
Μακάρι φίλε να ήταν τόσο απλά τα πράγματα και να ήταν μόνο η τρόμπα νερού , μακάρι , απεναντίας αν η αντλία νερού είχε πρόβλημα θα το έκανε πιο πολύ στο ρελαντί που δεν έχει στροφές να κυκλοφορήσει το νερό παρά στις ψιλές στροφές .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: tolismx στις 06/07/2016 10:21 p.m.

Φίλε sprint900 να σε ευχαριστήσω για το μάθημα. Δεν κατάλαβα μόνο τι πρότεινες στον φίλο που έχει πρόβλημα με το tiger. Τεσπα.
Παρόλα αυτά προτείνω να ξαναδιαβάσεις αυτό που έγραψα πιο προσεκτικά.
Φιλικά
Τόλης

Στάλθηκε από το D5503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: sprint900 στις 07/07/2016 1:05 p.m.

lismx"Φίλε sprint900 να σε ευχαριστήσω για το μάθημα. Δεν κατάλαβα μόνο τι πρότεινες στον φίλο που έχει πρόβλημα με το tiger. Τεσπα.
Παρόλα αυτά προτείνω να ξαναδιαβάσεις αυτό που έγραψα πιο προσεκτικά.
Φιλικά
Τόλης

Στάλθηκε από το D5503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk"


Φίλε μου δεν κάνω μάθημα σε κανένα , απόψεις εκφράζουμε .
Και κάνουμε και μαντεψιές , μέσο γραπτών χωρίς να έχουμε το αντικείμενο μας , την μοτοσυκλέτα που έχει το πρόβλημα δίπλα μας να δούμε από κοντά τι είναι το πρόβλημα .
Τα έχουμε γράψει σε τόσα πόστα , ο φίλος πρέπει να δει με την βοήθεια κάποιου που είναι γνώστης , αλλά πάνω στην μοτοσυκλέτα και όχι πιθανολογώντας . Ότι και να προτείνω εγώ και κάθε ένας το πρόβλημα μπορεί να είναι εσωτερικά στον κινητήρα , βουλωμένες δίοδοι ψυκτικού υγρού στο καπάκι από λάθος φλάντζα η και σκουριά , λερωμένα κύλινδρα από σκουριά που ξανά εμποδίζουν την απαγωγή θερμότητας , πολλά μπορούν να συμβαίνουν .
Εσύ κάνε τον κόπο και ξανά διάβασε τα πόστα και ελπίζω να καταλάβεις κάτι παραπάνω , εγώ όσο και να διαβάσω προσεκτικά τι γράφεις εσύ το ίδιο θα καταλάβω , ένα νόημα βγαίνει και μοναδικό .
Και από μένα φιλικά και χωρίς τεσπα .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: Native στις 07/07/2016 3:34 p.m.

Σου έχει παρουσιάσει πρόβλημα να μην παίρνει ευκολα μπροστά απο κρύο ποτέ?
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: υψηλη θερμοκρασια  

  Από: Pelekan στις 14/10/2018 1:06 p.m.

Εγω αλλαξα τα υγρα με Motul Factory line. Μεγαλη διαφορα στις θερμοκρασιες.

Re: Υψηλή θερμοκρασία σε Tiger 955i  

  Από: alexnoize στις 16/04/2019 2:14 p.m.

Φίλε μου έχω το ίδιο πρόβλημα με το tiger , απλά τι γίνεται,δεν έχω θέμα με θερμοκρασία αλλα με το ρελαντι ,δλδ? πήγα να περάσω κτεο σήμερα και το παιδί που το έκανε έλεγχο μου είπε ότι δεν παίρνει μπροστα ή μηχανή.Να προσθέσω ότι πριν κανα δεκαλεπτο το δούλευε σε ρελαντι για τους ανάλογους ελέγχους. Πάμε να το βάλουμε μπροστά τπτ.. περίμενα κανένα δεκάλεπτο πάλι τπτ,το βάλαμε μπροστά με καλώδια. Καρφί μετά απο εκέι στον ηλεκτρολόγο βλέπει ότι φορτίζει τη μπαταρία ολα καλά αλλα μου λεει θέλεις μπαταρία, το θέμα μου είναι ότι μου το έχει κάνει 2 με 3 φορές το σβήσιμο και δε ξέρω τι είναι, τώρα έβαλα μπαταρία και τσακμακιάζει πιο καλα όταν την βάζω,.αν το ξανακάνει τι να είναι το έλυσες το πρόβλημα εσύ.?