υπαρχουν ακομα 955 σε δραση .?! ¶
Από: ddimitris στις 03/09/2016 9:12 μμ.
και σε τιμη που τωρα που το σκευτομαι φανταζει αστεια για αυτη τη μοτοσυκλετα .φοραγε προγραμα εξατμιση και φιλτρο αερα και τωρα καταλαβα γιατι δεν τα προλαβαινα στο φαναρι .κινητηρας πραγματικο εργοστασιο . δυναμη απο το ρελαντι χορταστηκες γεματες μεσαιες , και αυτη η διχρονη κλωτσια μολις περασει τις 7000 -7500 στρ .ειναι το κατι αλλο . να μην πω για τον ηχο ξερετε εσεις .το βαρος κρατα τον μπροστινο τροχο στο δρομο και μπορεις να ξεκινας με ολα . η μπορεις να βαλεις μια 6 και απλα να ανοιγοκλεινης το γκαζι . η θεση οδηγησης πολυ καλη και ακομα καλητερη η ανεση της σελας τοσο του οδηγου οσο και [σημαντικο αυτο ] και του συνοδηγου . δεν μιλαω για βολτες των 100-150 χλμ μιλαω για ταξιδια 1000 χλμ και βαλε πηγαινε ελα που κανω τουλαχιστων 2 φορες το χρονο παρεα με τη γρια μου .η ανεση καλητερη απο τα τρια που ειπα ποιο πανω .η θεση οδηγησης ωραια τα χειρηστηρια και το τιμονι στη θεση που με βολευει [1.82 υψος].οι αναρτησεις παρολο που η μπροστινη δεν εχει ρυθμισεις δουλευουν αρκετα καλα το μπροστινο βιδωνει στο δρομο και ξερεις οτι ειναι εκει , οχι καπου εκει μπροστα [βλεπε TDM ]
λαδακια φιλτρο και παμε . καποια στιγμη θα πρεπει να παει . καμια ιδεα για το που αναγκαια .ελπιζω να πετυχω κανεναν ακομα στο δρομο με τον τιγρη ετσι για το γαμωτο . προς το παρων κανω αποδρασεις του Σ.Κυριακου και ανετα ταξιδακια με τη γρια μου καμαρωτος τσολιας η ξεκιναω λυσα τις καθημερινες απο το φαναρι ετσι για να παρουν γευση απο ηχο τιγρη οι απο πισω ,και να το κοιτανε γεματοι απορια στο επομενο . πλακα εχει ,οι περισοτεροι ξυνουν το κεφαλι μην ξεροντας καν τι ειναι αυτο .να ειστε ολοι καλα και να οδηγειτε οσο μπορειτε .!

