Αλλαγή μίζας

Αλλαγή μίζας  

  Από: SpirosXC στις 10/03/2014 9:03 p.m.

Καλησπέρα παιδιά.
Μετά απο 2 χρόνια και 2 μήνες άλλαξα την μίζα...! Ήμουν εκτός εγγύησης, αλλά μου την καλύψανε γιατί ήταν όπως μου είπαν γνωστό το πρόβλημα. Είχα διαβάσει και στο forum οτι υπάρχει θέμα και μόλις την ένιωσα να σβήνει την παρήγγειλα. Μετά απο 1 εβδομάδα έμεινα στην Βουλιαγμένης και αφού περίμενα άλλες 3 εβδομάδες να έρθει απο Αγγλία τελικά μου την αντικατέστησαν.
Το θέμα είναι τι θα γίνει σε άλλα 2 χρόνια εαν ξαναπαρουσιαστεί. Απο τα λεγόμενά τους μάλλον θα ξαναπαρουσιαστεί γιατι βρέθηκε απ'ότι μου είπαν το "αδύνατο σημείο" του μικρού τίγρη. Έκαναν βλακεία οι Άγγλοι και έχουν βάλει μικρή μίζα και καίγεται το πηνίο, κάτι που δεν διορθώνεται έτσι απλά.
Γνωρίζετε κάποιον που έχει αντικαταστήσει την μίζα και του ξαναπαρουσιάστηκε πρόβλημα? Ξέρετε κάτι παραπάνω απο αυτά τα ολίγα που γνωρίζω εγώ...?

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: PAGANIAS στις 11/03/2014 7:45 p.m.

Φίλε καλησπέρα.Γενικά τα τραιμφ βγάζουν μίζα. Όπως τα γιαπωνέζικα βαράνε ανορθωτές και τα σχετικά αυτά οτι ειναι να βγάλουν σε αναλώσιμο ειναι η μίζα.
Τώρα το οτι έχουν κάνει μ... και κάνει πρόβλημα στο πηνίο δεν παίζει για εμένα.Απλά φοράνε κακής ποιότητας μίζα.
Αν σου ξαναβγάλει κράτα κανά 500 ++++ στήν ακρη να υπάρχει εκτός και αν ψαχτείς απο ιντερνετ..
Στο 1050 πρίν κάτι χρόνια είχε κοντά στα 1000.
Εξάλου ευρωπαικό πήρες. Τα έχουν αυτά τα προβλήματα και τις τιμές.
Πιστέυω ομώς οτι ο ΚΟΝΤΗΣ κάτι θα κάνει για πιο φθηνά.
Γενικότερα θα πονέσει.

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: Σπυριδων στις 13/03/2014 12:20 a.m.

Η δικια μου ειναι ετοιμη να τα παιξει.Οταν ειναι κρυο παιρνει αμεσως.Οταν ζεσταθει δυσκολευετε.Την τεταρτη θα την αλλαξω χωρις χρηματα με μια αλλη που ειναι διαφορετικος κωδικος απο την παλια.Θα την ειχα αλλαξει πριν ενα μηνα αλλα ειχε ερθει ο μαμα κωδικος και την στειλαμε πισω και τωρα εχει ερθει διαφορετικος.Μου ειπαν οτι ειναι γιαπωνεζικη βελτιωμενη και δεν θα εχω ξανα προβλημα.

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: SpirosXC στις 13/03/2014 9:03 a.m.

Είναι η πρώτη αλλαγή? Κι εμένα μου είπαν για βελτιωμένη έκδοση, αλλά δεν μπορώ να αντιληφθώ το είδος της βελτίωσης που μπορούν να κάνουν γιατί νομίζω πως παίζει ρόλο και το βήμα του γραναζιού που κινεί τον κινητήρα (κάτι το οποίο δεν αλλάζει) και τα Amps της μίζας που για να αυξηθούν λογικά θέλουν μεγαλύτερο τύλιγμα, άρα και μεγαλύτερη σε μέγεθος μίζα. Όλα αυτά βέβαια σε θεωτητικό επίπεδο. Μπορεί όντως να το έχουν διορθώσει το πρόβλημα, αλλά πρέπει να περιμένουμε...! Στα πόσα χλμ την αλλάζεις και μετά απο πόσο διάστημα που πήρες το μοτό?

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: Σπυριδων στις 13/03/2014 2:28 p.m.

Στα 2.5 χρονια και δεν εχω αλλη μοτο αρα κανω αρκετες μιζιες την μερα.Εχω 15400χιλ.Μου ειπαν οτι η καινουργια ειναι γιαπωνεζικη και καλυτερης ποιοτητας.Ειναι η πρωτη μιζα που αλλαζω.Τα κολπα τα ξεκινησε στα 10000χιλ.Μπορει να περασουν και 10 μερες χωρις κανενα προβλημα και ξαφνικα να την πατησω 4_5 φορες για να παρει.Παει να ξεκινησει να γυρισει και σταματαει.

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: voyager1970 στις 13/03/2014 3:02 p.m.

SpirosXC"Καλησπέρα παιδιά.
Μετά απο 2 χρόνια και 2 μήνες άλλαξα την μίζα...! Ήμουν εκτός εγγύησης, αλλά μου την καλύψανε γιατί ήταν όπως μου είπαν γνωστό το πρόβλημα. Είχα διαβάσει και στο forum οτι υπάρχει θέμα και μόλις την ένιωσα να σβήνει την παρήγγειλα. Μετά απο 1 εβδομάδα έμεινα στην Βουλιαγμένης και αφού περίμενα άλλες 3 εβδομάδες να έρθει απο Αγγλία τελικά μου την αντικατέστησαν.
Το θέμα είναι τι θα γίνει σε άλλα 2 χρόνια εαν ξαναπαρουσιαστεί. Απο τα λεγόμενά τους μάλλον θα ξαναπαρουσιαστεί γιατι βρέθηκε απ'ότι μου είπαν το "αδύνατο σημείο" του μικρού τίγρη. Έκαναν βλακεία οι Άγγλοι και έχουν βάλει μικρή μίζα και καίγεται το πηνίο, κάτι που δεν διορθώνεται έτσι απλά.
Γνωρίζετε κάποιον που έχει αντικαταστήσει την μίζα και του ξαναπαρουσιάστηκε πρόβλημα? Ξέρετε κάτι παραπάνω απο αυτά τα ολίγα που γνωρίζω εγώ...?"


Το ίδιο συνέβη και στο δικό μου (Tiger 800XC) περίπου στα 16.000km, αλλά ήταν εντός εγγύησης και έγινε αντικατάσταση.
Αυτό που παρατήρησα ήταν πως η αρχική μίζα DENSO (πρών Nippo Denso) δεν ήταν made in Japan αλλα Taiwan.
Οτάν την ανοίξαμε την μίζα πατατηρήσαμε πως είχε διαλύθει!
Η καινούρια είναι made in Japan και έχει άλλους κώδικους σε σχέση με την αρχική.
Προφανώς είναι άλλη παρτίδα σε σχέση με αυτές που έβαλε αρχικά το εργοστάσιο (χαμήλου κόστους).
Το ερώτημα είναι γιατί δεν έκανε ανάκληση η Triumph; Πιστεύω πως είναι θέμα κόστους!

Μέχρι στιγμής είμαι στα 34000km και δέν έχει παρουσιαστεί πρόβλημα.

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: SpirosXC στις 14/03/2014 9:03 a.m.

Περίπου σε αυτά τα χλμ λοιπόν εντοπίζεται το πρόβλημα (ανάλογα και με την χρήση). Γύρω στα 15.000-18.000 χλμ. τα φτύνει. Τι να πω ρε παιδιά. Ελπίζω να μην έχουμε προβλήματα ξανά...!

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: jimmatas στις 14/03/2014 1:48 p.m.

Διαβαζω το θεμα χθες και σημερα παρατηρω οτι με ζεστο μηχανακι δεν παιρνει εμπρος. Αλλος ενας παθων δηλαδη με 22.000χλμ και εκτος εγγυησης. Θα παραγγειλω απο εβδομαδα τη καινουρια μιζα και στην πρωτη ευκαιρια θα την βαλω αλλα θελω να δω και την παλια μεσα πως ειναι , μηπως παιρνει καμια αναβαθμιση/επισκευη και την κρατησω. Ιδωμεν.

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: SpirosXC στις 14/03/2014 1:51 p.m.

Καίγεται το πηνίο και μάλλον δεν επισκευάζεται. Πόσο εκτός εγγύησης είσαι?

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: jimmatas στις 14/03/2014 2:12 p.m.

Σχεδον ενα χρονο κοντευω τον αλλο μηνα εκτος εγγυησης.

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: SpirosXC στις 14/03/2014 3 p.m.

Πολύ ρε γμτ...! Πάντως αν θέλει στο καλύπτει. Και νομίζω οτι θα σου το καλύψει γιατι είναι γνωστό το πρόβλημα...! Πήγαινε και σε κανέναν άλλον αν σου πει οτι δεν μπορεί.

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: jimmatas στις 14/03/2014 3:46 p.m.

Πιστευω κατι θα γινει για να μην την χρεωθω στο 100%. Το θεμα ειναι να μην ξαναχρειαστει αλλη μιζα ποτε. Οσο μπορω να θυμηθω μου ειχε δειξει σημαδια που και που οτι κατι δεν παει καλα, κυριως οταν ητανε ζεστο. Το τελευταιο που συνεβη πριν κανα μηνα ητανε που εσβησε απο φρεναρισμα πανικου με 3η μεσα και δεν επαιρνε μετα παρα μονο αφου την αφησα κανα 5λεπτο. Πιστευα οτι δεν ειναι μιζα αλλα οι τελευταιες ενδειξεις οδηγουν προς τα εκει.

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: voyager1970 στις 14/03/2014 9:39 p.m.

jimmatas"Πιστευω κατι θα γινει για να μην την χρεωθω στο 100%. Το θεμα ειναι να μην ξαναχρειαστει αλλη μιζα ποτε. Οσο μπορω να θυμηθω μου ειχε δειξει σημαδια που και που οτι κατι δεν παει καλα, κυριως οταν ητανε ζεστο. Το τελευταιο που συνεβη πριν κανα μηνα ητανε που εσβησε απο φρεναρισμα πανικου με 3η μεσα και δεν επαιρνε μετα παρα μονο αφου την αφησα κανα 5λεπτο. Πιστευα οτι δεν ειναι μιζα αλλα οι τελευταιες ενδειξεις οδηγουν προς τα εκει."


Το πιο πιθανό είναι η μίζα σου! Tο σύμπτωμα είναι πάντα ίδιο - δεν πέρνει η μίζα όταν είναι ζεστός ο κινητήρας.
Εαν σου μείνει σε καμιά ερημιά και βιάζεσαι, μπορείς να "κοπανήσεις" το μοτέρ της μίζας με ένα κατσαβίδι ή κάτι σαν μεταλικό άξονα και θα πάρει μόλις "μιζάρεις".
Το να την "ανοίξεις" και να προσπαθήσεις να την επισκευάσεις / αναβαθμίσεις το βλέπω αρκετά χρονοβόρο και δαπανηρό εάν δεν είσαι "γνώστης" του θέματος (αλλαγη στα "καρβουνάκια", περιέλιξη, καθάρισμα στις ψήκτρες και έλεγχος διάκενου αυτών, κλπ.)
Μέχρι στιγμής όσοι τις αλλάξανε δεν τους ξαναπαρουσιάστικε το ιδιο πρόβλημα!
Προς πληροφόρηση σου η αντιπροσωπεία δεν έχει αυτήν την στιγμή και γενικά δεν τις "στοκάρει". Ο χρόνος που συνήθως κάνουν να την φέρουν ειναι περίπου 1-εβδομάδα.

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: john doufexis στις 19/03/2014 1:18 p.m.

καλα μην το λες γτ εγω στα 43000 χλμ εχω ηδη αλλαξει 2 (στα 18000 η πρωτη στα 39000 η δευτερη) 3τη κ φαρμακερη ? θα μιλησουμε στα 56000 κ μετα !!!
Βρε θα αργησεις και θα σου κρυωσει η μπριτζολα !!!!

Re: Αλλαγή μίζας  

  Από: voyager1970 στις 19/03/2014 9:30 p.m.

john doufexis"καλα μην το λες γτ εγω στα 43000 χλμ εχω ηδη αλλαξει 2 (στα 18000 η πρωτη στα 39000 η δευτερη) 3τη κ φαρμακερη ? θα μιλησουμε στα 56000 κ μετα !!! "


Φιλε john αυτό με εκπλήσει, μια και υποτίθεται πως είναι βελτιωμένη έκδοση οι καινούριες μίζες!
Την δέυτερη μίζα σου την κάλυψαν ως εγγύηση ή την πλήρωσες;;
Εάν επαναληφθεί έχεις απόλυτο δίκιο... 3η και φαρμακερή!!
Εύχομαι να μην συμβεί ξανά, αλλά σε αυτήν την περίπτωση θα σου πρότεινα να πας στην ΗΛΙΟΦΙΛ και να ενημερώσεις τον Κο Τζαφάρα (τεχνικός διευθυντης) και συνάμα στείλε σχετικό email στα κετρικά της Αγγλιας (Hinckley).