Triumph Tiger 1050 sport 2013

Triumph Tiger 1050 sport 2013  

  Από: GF30LES στις 08/01/2014 8:59 μμ.

Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα να κανω κανα δυο ερωτήσεις αν ξέρει να βοηθήσει κανεις..
Πρώτη φορά πήρα triumph και δοκίμασα το tiger 1050 sport μοντέλο 2013..
1. Οταν ειναι κρύα η μηχανή και την βάζω μπροστά κάνει έναν ήχο σαν να χτυπάει κατι μέσα στο μοτέρ για κανα λεπτό και μετα σταματάει..
2. Οταν βάζω δεύτερο άτομο στην μηχανή και αλλάζω απο πρώτη σε Δευτέρα στις 2000 με 3000 στροφές ακούγεται παλι ενα χτύπημα στο μοτέρ σαν κατι να σύγχρονιζει και να χτυπάει (το μυαλο μου παει στην καδενα) και γενικά μου το κάνει σε κάθε αλλαγή ταχητητας προς τα πάνω δηλαδή μεχρι να φορτώσει πάνω απο τις 2500 στροφές..
Η μηχανή εχει 5500 χιλιόμετρα εχω κάνει κανονικά τα service της το εχω πει στην αντιπροσωπεία αλλα δεν βρήκαν κατι και το κακό ειναι οτι μου το κάνει απο την αρχή που την αγόρασα..

Re: Triumph Tiger 1050 sport 2013  

  Από: galileos στις 08/01/2014 11:23 μμ.

Καλορίζικο το εργαλείο και μην ανησυχείς για τίποτα. Δεν έχει τίποτα. Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα, όταν θα στρώσει και θα "ανοίξει" τελείως ο κινητήρας, θα σταματήσει!!

Αυτό που μπορείς να κάνεις για να ελαχιστοποιήσεις θορύβους, είναι να ζεσταίνεις πολύ καλά τον κινητήρα πριν ξεκινήσεις.

Υ.Γ. Γράψε και καμμιά γραμμή στην ενότητα για τους νέους χρήστες!

Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

Re: Triumph Tiger 1050 sport 2013  

  Από: seduce στις 08/01/2014 11:40 μμ.

καλησπέρα καλώς ήρθες.
το έχεις πάει σε κανέναν άλλο μάστορα να το δει εκτός της συγκεκριμενης αντιπροσωπειας
δεν έχω ιδέα τι μπορεί να έχει αν έχει αλλά πάρε και μια 2η γνώμη.


κούκλα το εργαλείο σου παρεμπιπτόντως

Re: Triumph Tiger 1050 sport 2013  

  Από: vassat στις 09/01/2014 8:27 πμ.

GF30LES"...
2. Οταν βάζω δεύτερο άτομο στην μηχανή και αλλάζω απο πρώτη σε Δευτέρα στις 2000 με 3000 στροφές ακούγεται παλι ενα χτύπημα στο μοτέρ σαν κατι να σύγχρονιζει και να χτυπάει (το μυαλο μου παει στην καδενα) και γενικά μου το κάνει σε κάθε αλλαγή ταχητητας προς τα πάνω δηλαδή μεχρι να φορτώσει πάνω απο τις 2500 στροφές..
.."


Καλορίζικο και πάντα όρθιος!
Όσον αφορά το ανωτέρω, τόσο μόνος και ειδικά με δεύτερο άτομο, είναι προτιμότερο να αλλάζεις ταχύτητες άνω των 4Κ σαλ. Οι πιο παλιοί κάπως είχαν ονοματήσει αυτή τη συμπεριφορά του μοτέρ στις χαμηλές σαλ αλλά δεν θυμάμαι... γενικά κάτω από τις 3,5-4Κ σαλ το μοτέρ ακούγεται "άβολα" στις αλλαγές προς τα πάνω.
/ Β