tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: ATN PANOS στις 02/10/2010 8:35 μμ.

σου προτεινω να φυγεις απο την χωρα
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: chris34 στις 02/10/2010 8:39 μμ.

ATN PANOS"σου προτεινω να φυγεις απο την χωρα "



Λευκος Τιγρης!!see you................

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: spyro στις 02/10/2010 8:44 μμ.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Sprinter στις 03/10/2010 9:58 πμ.

spyr"πως μου ξεφυγε αυτό το πόστ



φίλε μου άνοιξες για μενα ενα πολυ μεγάλο κεφάλαιο για τον Τίγρη.

Επιτέλους δηλαδή κάποιος το κανε σε αυτό το Φόρουμ, γιατί εγώ βαριόμουνα να απαντάω στις αντιδράσεις του Νίκου και του Πολυμήχανου οπότε δεν το έθεσα ποτέ.

Τέσπα

Tiger 1050

Γωνία κάστερ = 23.2
Ίχνος = 87,7mm
Μεταξόνιο = 1510 mm

εάν ψάξεις λίγο θα δείς οτι κανένα μηχανάκι με τέτοιο ύψος και τέτοιες διαδρομές στις αναρτήσεις και όρθια θέση οδήγησης δεν έχει τόσο επιθετικά χαρακτηριστικά.

Τέτοια νούμερα (συνδυαστικά μιλάω όχι μεμονωμένα) θα δείς μόνο σε ss 600αρια ..... Ειλικρινά μιλάω ... δεν κάνω πλάκα

Αποτέλεσμα.... => Άν είσαι στον Μπράλο, στην πίστα, στην Κορίνθου -Τριπόλεως και γενικώς καλή άσφαλτο αρκετα χλμ και χώρις φόβο για το άνοιγμα του γκαζιού τότε είσαι εντάξει....

Άν είσαι σε σφιχτό Ελληνικο-Ασφαλτοστροφιλίκι με τυφλές τότε .... απο δω παν κι' άλλοι

Με πήρε καιρο να καταλάβω οτι δεν φταίω εγώ

Το μηχανάκι έχει φτιαχτεί απο Marketing Department και όχι απο Μηχανικούς

Περισσότερα σε pm γιατι θα μου την πέσουν τώρα "



Δε στη πέφτω, απλώς να πώ πως λές ασυναρτησίες και έχεις μπερδέψει τις φούτσες με τις βούρτσες...από την πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα, ειλικρινά το λέω, ότι λές δε βγάζει κανένα νόημα πλήν πως ακόμα χρειάζεσαι μαθήματα. Ισως όμως αυτό που χρειάζεσαι είναι ορθοπεδικό και όχι κατέμι που ονειρεύεσαι πως θα σε μάθει να οδηγάς. Αλλά τι να πεί κανείς, εκτός από το ότι το στρωματέξ εκτος απο τα άλλα κακά που έχει, καταστρέφει και τις πιθανότητες κάποιου να μάθει να καβαλάει απαξ και δια παντός...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: spyro στις 04/10/2010 12:07 μμ.

Sprinter"

Δε στη πέφτω, απλώς να πώ πως λές ασυναρτησίες και έχεις μπερδέψει τις φούτσες με τις βούρτσες...από την πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα, ειλικρινά το λέω, ότι λές δε βγάζει κανένα νόημα πλήν πως ακόμα χρειάζεσαι μαθήματα. Ισως όμως αυτό που χρειάζεσαι είναι ορθοπεδικό και όχι κατέμι που ονειρεύεσαι πως θα σε μάθει να οδηγάς. Αλλά τι να πεί κανείς, εκτός από το ότι το στρωματέξ εκτος απο τα άλλα κακά που έχει, καταστρέφει και τις πιθανότητες κάποιου να μάθει να καβαλάει απαξ και δια παντός..."


Αποδέχομαι τις γκρίνιες σου και της κακίες σου περί ασυναρτησιών γιατί η αλήθεια είναι ότι έτσι όπως το έθεσα και εγώ στα γρήγορα το ζήτημα ενδεχομένως να μη βγάζει νόημα.

Δηλαδή to argument μου ότι Ναι - Μεν επιθετική γεωμετρία αλλά δε του αρέσουν τα σφιχτά κομμάτια όντως δεν έχει νόημα από μόνο του.

Αν πρόσεξες όμως μέσα στη λίστα για το τι του αρέσει του Τίγρη σαν περιβάλλον χρήσης έβαλα και τη πίστα και φυσικά εννοούσα τα Μέγαρα γιατί στις Σέρρες δε το έχω βάλει . Η πίστα όσο και στενή να είναι ο Τίγρης την γουστάρει.
Αυτό που δεν γουστάρει ο Τίγρης είναι τυφλές στροφές αγνώστου αποτελέσματος και περίεργου οδοστρώματος .

Με τον Τίγρη δεν μπορείς να κουβαλήσεις έστω και λίγα φρένα υπό κλήση. Τέλος.

Στη πίστα όσο και στενή να είναι η διαγράμμιση από τη στιγμή που ξέρεις την έξοδο και τσαρουχώνεις το γκάζι είσαι άρχοντας.

Δεδομένου όμως του ύψους των μεγάλων διαδρομών και της απότομης γωνίας κάστερ κάθε φορά που πάς να στρίψεις κατά το ήμισυ (θέλοντας στην πορεία να δεις που θα σε πάει η στροφή) το τιμόνι του κλίνει προς το εσωτερικό με αποτέλεσμα να σου σηκώνει το μηχανάκι και να σου ανοίγει τη γραμμή.

Αυτό το πρόβλημα λύνεται μόνο με το γκάζι … που στα σφιχτά δεν μπορείς να το ανοίξεις όσο χρειάζεται άσε που επειδή το τιμόνι αντιδράει σου χαλάει και όλη την αίσθηση ασφάλειας.

Επιπλέον η θέση οδήγησης του είναι κατηφορική. Με αποτέλεσμα ενώ κάθεσαι σχεδόν όρθιος να βάζεις πολύ περισσότερη δύναμη στο τιμόνι από όσο θές και με τα ανάλογα προβλήματα του ειδικά στα φρένα πρίν από τη στροφή οπου βυθίζεται και υπερβολικά.

Πολλά παιδιά που έχουν Τίγρη προσπάθησαν να λύσουν το πρόβλημα σφίγγοντας τέρμα την προφόρτηση μπροστά. Μετά από αυτό όμως γεννήθηκαν καινούργια προβλήματα οπού το μπροστά σύστημα δεν συνεργαζόταν με το πίσω και το μηχανάκι χοροπήδαγε σε κάθε υποψία ανωμαλίας.

Τέσπα θα ήθελα πραγματικά επειδή παρόλη τη κακία σου και τη γκρίνια σου και την υπεροψία σου σε σέβομαι για τις γνώσεις που έχεις (άλλωστε για πολλά πράγματα πάντα ρώταγα εσένα πριν καν το πάω στον Σάκη) μια φορά να κάτσουμε κάτω με μια μπύρα και να στα πω από κοντά μπας και στα εξηγήσω καλύτερα.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Sprinter στις 04/10/2010 12:35 μμ.

Ρε Σπύρο, όλα αυτά που λές τι σχέση έχουν με το πόστ του παιδιού κατ' αρχήν. Κι αν έχουν, εσύ δε μας το εξηγείς.

Κατα τα άλλα, το μηχανάκι είναι ενα μηχανάκι με γρήγορη γεωμετρία. Υπάρχουν και άλλα με εξίσου αν όχι γρηγορότερη (π.χ. Hyper με λίγο μεγαλύτερη γωνία αλλά ΠΟΛΥ μικρότερο μεταξόνιο). Κάθε μηχανάκι θέλει μια πείρα στην οδήγησή του και εναν τρόπο. Αν δεν τον έχεις, κοιτας να τον μάθεις, αλλιώς γκρινιάζεις. Τα περί σηκώματος, ξαπλώματος, τα ακούω βερεσέ από κάποιον με οχι τεράστια πείρα. Αλλο πράγμα π.χ. το κουβαλάω φρένα μεχρι το apex και άλλο φρενάρω μέσα στη στη στροφή. ΟΛΑ τα μηχανάκια σηκώνονται όταν φρενάρεις (ειδικά με το μπροστινό) μεσα στη στροφή από κατάσταση ισσοροπίας. Και αν αυτό είναι θέμα βαθμού, δεν θα έπρεπε να είναι θέμα στην οδήγηση στο δρόμο εκτός κι αν εχεις βάλει στοίχημα να συναντήσεις τον προπάππο σου οσονούπω.

Αν θές μια συμβουλή, μάθε να οδηγείς λίγο πιο στρωτά και απλωτά και όλα θα ερθουν στη θέση τους. Κι αν θές να βοηθηθείς στις 'άγνωστες' εισόδους, μάθε λίγο να βοηθάς με το πίσω φρένο (trailing brake) τη γεωμετρία (η μόνη χρησιμότητα που έχει ουσιαστικά αυτό το ρημάδι σε καθημερινή οδήγηση στην άσφαλτο). Και μείωσε λίγο την ταχύτητα εισόδου στις στροφές ώσπου να μάθεις να οδηγείς καλύτερα και να εμπιστεύεσαι το μηχανάκι όπου πρέπει, όπως και προσπάθησε να μειώσεις τις κλίσεις με σωστή στάση του σώματος. Υποθέσεις κάνω, δεν ξέρω καλά πως οδηγείς, μια φορά σε έχω δεί από πίσω πρίν αρκετό καιρό, μου έδωσες την εντύπωση του ασταθούς και 'inconsistent', μπορεί να κάνω και λάθος.

Γενικώς, ενώ τα μαθήματα στην πίστα χρήσιμα είναι, είμαι οπαδός της θεωρίας πως αν δεν κάνεις άπειρα χιλιόμετρα μόνος στο επαρχιακό στροφιλίκι, να οδηγείς στην Ελλάδα δε μαθαίνεις.

Οτι είσαι γκρινιάρης πάντως δεν κάνω λάθος μια και μια σου φταίνε τα κάστερ και τα τρείλ, μια τα λάστιχα και τα χαλίκια στις στροφές.

Αφορισμούς του τύπου η γωνία κάστερ φταίει και το τμήμα marketing και όχι μηχανικοί το σχεδίασαν, δεν τους γουστάρω γιατί ειναι συνήθως μαμακίες. Το μηχανάκι το έχει αποδείξει η αγορά αν το σχεδίασε μόνο το τμήμα μαρκετινγκ, κυκλοφορεί 4 χρόνια τώρα χρόνος που είναι αρκετός για να βγούν αλήθειες στην επιφάνεια.

Εχεις κάθε δικαίωμα και να μη σου αρέσει κάτι, ή να είσαι κουλός. Μόνο μη μπερδεύεις τα πράγματα.

Α και μα τον Αγιο Ευλάμπιο, να πάμε καμμιά βόλτα σε ορεινο-χασιμο-στροφιλίκι να σου δώσω το Σπρίντ να μου δώσεις τον Τίγρη, και πάλι τα ιδια προβλήματα θα έχεις πάω στοίχημα. Αν κρίνω από τη βόλτα που είχαμε πάει τότε 51- Αθ. Διάκο, δικάβαλος εγώ με τον δεινόσαυρο, μονός εσύ, με απόλυτη χαλαρότητα είχα ταχύτερο ρυθμό εκεί που εσύ ζοριζόσουνα (κρίνοντας από το πόσο πίσω έμεινες) στο στραμπούλισμα της Καλοσκοπής (μιλάμε για αργές ταχύτητες για όσους νομίζουν πώς πηγαίναμε ζώ - πεθαίνω). Σε αυτό δε φταίει το μηχανάκι φταίει ο οδηγός.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: spyro στις 04/10/2010 2:47 μμ.

Η περίοδος αυτό-μαστιγώματος και εσωτερίκευσης πήρε 38.000χλμ. Καλά ήταν. Χόρτασα. Τι δεν κάνεις καλά και κάνε αυτό όχι κάνε το άλλο, όχι δεν ξέρεις εσύ κάντο καλύτερα, κάντο έτσι κάντο αλλιώς κάντο ιδιαίτερα, μάθε λίγο παραπάνω μάθε το αλλιώς, ξέχνα αυτά που ήξερες μάθε άλλα …. Αρκετά κράτησε.
Πολύ περισσότερο ψάξιμο από οσο χρειάζεται.

Εδώ υπήρξαν εκατοντάδες Τίγρηδες στο Tiger1050.com που το χαμήλωσαν από το μοχλικό και μειναν και ευχαριστημένοι λέει για την στιβαρότητα που επιτέλους απέκτησαν και αναζητούσαν τόσο καιρό!! Κάποιοι από αυτούς το ψαξαν λίγο παραπάνω για να κρατήσουν το ίδιο ποσοστό χαμηλώματος του μπροστινού με το πίσω και δεν άλλαξε τίποτα. Αυτοί που δεν το έψαξαν πολύ έτυχε να χαμηλώσουν το μπροστινό λιγότερο από το πίσω και ξαφνικά «αισθάνθηκαν» λίγο πιο σίγουροι! Εδώ στην Ελλάδα τέτοιου τύπου παράπονα είναι συνυφασμένα με την ασχετοσύνη που διέπει πάντα τους άλλους ή στην προκειμένη περίπτωση με το κατά πόσο ο οδηγός είναι κοντός ή ψηλός να οδηγήσει αυτή τη μηχανή.

Δεν ξέρω εάν έχω δώσει την εντύπωση του επιπόλαιου μικρού ανασφαλή και άσχετου οπου δεν θα προσμετρήσει την άποψη των άλλων, ή δεν θα το ψάξει λίγο περισσότερο. Για όλα όσα λέμε έχω πάρει την άποψη από αρκετούς, ακόμα και από αγωνιζόμενους.

Τώρα στο θέμα μας γιατί μπορεί να κουράζω πάρα να βοηθάω τελικά…

Πραγματικά πιστεύω ότι τα επιθετικά χαρακτηριστικά του Τίγρη είναι και αυτά που δίνουν την αίσθηση της ελαφρότητας για το οποίο ανησύχησε ο φίλος. Απλώς εγώ το εμπλούτισα με διάφορες σάλτσες που μπέρδεψαν παρα βοήθησαν.
Δεν χρειάζεται να ψάχνει ο φίλος γιατί το τιμόνι του είναι ελαφρύ.
Απλώς χρειάζεται να συνειδητοποιήσει ότι πήρε ένα όρθιο μηχανάκι τέτοιου ύψους και διαδρομών με γωνία καστερ 23,2 … τίποτα άλλο.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Cpt. Haddock στις 04/10/2010 2:59 μμ.

Ενα-ενα.

Εχει δικιο κατ' αρχην ο σπυρος για το πως συμπεριφέρεται το μηχανάκι. Αλλωστε ειναι ενα "υβριδιο" σαν κατασκευη, επομένως λογικο ειναι. Το τιμόνι του σε μικρές ταχυτητες και σε απότομο στροφιλίκι κλεινει προς τα μέσα. Στην αρχή τρομάζεις, μετα λες οτι φταινε τα ρουλεμάν, τελικα θελει απλά γκαζι (όπως όλα αλλωστε).

Το 'μαθα, το ξερω δε με τρομαζει αλλα ουτε και το ανοιγω τοσο. Πλέον το ξερω αρκετα ωστε να πηγαινω με εναν ανεκτο ρυθμο χωρις να με απασχολεί.

Αυτό δίνει και την αίσθηση του "ελαφρΙΟΥ" τιμονιου, τιποτε άλλο (υποθετωντας οτι ρουλεμαν κλπ ειναι οκ).

Απλα πράγματα.


Επι της ουσίας βέβαια ο Σπυρος ειναι ενα κουλαδι γιατι μας τα 'κανε τσουρέκια με το ΚΤΜ και μολις βρηκε λιγο χαλικι εκοψε και τον περασα
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Sprinter στις 04/10/2010 3:30 μμ.

spyr"Η περίοδος αυτό-μαστιγώματος και εσωτερίκευσης πήρε 38.000χλμ. Καλά ήταν. Χόρτασα. Τι δεν κάνεις καλά και κάνε αυτό όχι κάνε το άλλο, όχι δεν ξέρεις εσύ κάντο καλύτερα, κάντο έτσι κάντο αλλιώς κάντο ιδιαίτερα, μάθε λίγο παραπάνω μάθε το αλλιώς, ξέχνα αυτά που ήξερες μάθε άλλα …. Αρκετά κράτησε.
Πολύ περισσότερο ψάξιμο από οσο χρειάζεται.

Εδώ υπήρξαν εκατοντάδες Τίγρηδες στο Tiger1050.com που το χαμήλωσαν από το μοχλικό και μειναν και ευχαριστημένοι λέει για την στιβαρότητα που επιτέλους απέκτησαν και αναζητούσαν τόσο καιρό!! Κάποιοι από αυτούς το ψαξαν λίγο παραπάνω για να κρατήσουν το ίδιο ποσοστό χαμηλώματος του μπροστινού με το πίσω και δεν άλλαξε τίποτα. Αυτοί που δεν το έψαξαν πολύ έτυχε να χαμηλώσουν το μπροστινό λιγότερο από το πίσω και ξαφνικά «αισθάνθηκαν» λίγο πιο σίγουροι! Εδώ στην Ελλάδα τέτοιου τύπου παράπονα είναι συνυφασμένα με την ασχετοσύνη που διέπει πάντα τους άλλους ή στην προκειμένη περίπτωση με το κατά πόσο ο οδηγός είναι κοντός ή ψηλός να οδηγήσει αυτή τη μηχανή.

Δεν ξέρω εάν έχω δώσει την εντύπωση του επιπόλαιου μικρού ανασφαλή και άσχετου οπου δεν θα προσμετρήσει την άποψη των άλλων, ή δεν θα το ψάξει λίγο περισσότερο. Για όλα όσα λέμε έχω πάρει την άποψη από αρκετούς, ακόμα και από αγωνιζόμενους.

"



Ρε Σπύρο πραγματικά δηλαδή, ή δε καταλαβαίνεις τι λέμε, ή δε καταλαβαίνεις period.....

Εχεις ενα μηχανάκι με σχετικά γρήγορη γεωμετρία, αυτό και μόνο. Αν θέλεις εσύ ενα μηχανακι με αργή γεωμετρία, δικαίωμά σου. Δε μπορείς όμως να λές πως το μηχανάκι εχει πρόβλημα από σχεδιασμού του επειδή ΕΣΥ δε το βολεύεσαι, όταν πολλοί άλλοι το βολεύονται. Δε σ' αρέσουν τα μηχανάκια με γρήγορη γεωμετρία, πάρε ενα με αργή. Εδώ και 1-2 χρόνια, κάθε τρίμηνο, βγάζεις και ενα ανακοινωθέν για τη γεωμετρία του Τάιγκερ. Ελεος!! Στο ενδιάμεσο φαντάζομαι από ότι λές πώς ψάχνεις μανιωδώς να επιβεβαιώσεις τι? Πώς έχει γεωμετρία γρήγορη το Ταίγκερ, πώς δε φταίς εσύ που δε μπορείς να το πάς αλλά αυτό? Πρός θεού δηλαδή. Αν ήθελες να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα, ας χαμήλωνες και εσύ το πίσω αν αυτή είναι η γιατρειά που θα σε βόλευε, ή ας εβαζες στενότερο τιμόνι να δίνει λιγότερο μοχλό ή δε ξέρω τί.

Και εμένα το Σπρίντ κάνει κάτι άλλο που ειναι ενοχλητικό, πέφτει μέσα στις αργές στροφές απότομα. Ε και τί έγινε? Το ξέρω, το ελέγχω πάει τελείωσε.. Θα τρώγωμαι με τα ρούχα μου αιωνίως ή μέχρι να το δώσω?

Αλλά επιμένω: To αλφα στις άγνωστες σφιχτές στροφές είναι ο οδηγός. Τα άλλα έπονται. Ειτε σ' αρέσει είτε δε σ' αρέσει αν έχεις ανασφάλεια - αστάθεια σε αυτές τις συνθήκες φταίς εσύ. Ενα μηχανάκι άλλο μπορεί να σε βοηθήσει μασκάροντας το πρόβλημα, αλλο να το τονίσει αλλά το πρόβλημα είναι δικό σου. Τώρα εμένα στα παπάρια μου αν το καταλαβαίνεις ή όχι αυτό, αλλά μη μας τα πρήζεις άλλο.

Σου πα 2-3 πράγματα που ισχύουν και μπορεί να βοηθήσουν είτε εχει γρήγορη γεωμετρία το μηχανάκι είτε όχι, μπορεί να τα ξέρεις, μπορεί όχι, γράφτα στα απ' αυτά σου ή όχι, αλλά μη μας τα κάνεις πια μπαλόνια δηλαδή με τα ίδια και τα ίδια!


ΥΓ Και για να μπεί τέλος στο βιολί με τη μικρή κάστορ, και να μη πάμε μακριά αλλα να μείνουμε στην Τ, τι να πεί και το στρήτ που έχει κάστερ 24.3 μοίρες και μεταξόνιο 1390mm (!!!!!!!!!!!!!!!). Ναι, ναι ξέρω, είναι χαμηλότερο, αλλά ξέρεις τι σημαίνει 1390mm με τέτοια γωνία? Ο Τίγρης σου έχει τεράστιο μεταξόνιο 1510mm (μακρύτερο από το Σπρίντ μου btw). Αν είχε πολύ μεγαλύτερη κάστορ δε θα 'στριβε. Το Speed 23.5 μοιρες, 1425 mm !! Το Σπριντ έχει 24 μοιρες 1457mm (!!). Και το τούρινγκ πλοίο GT έχει 23.5 μοίρες (!!!!!!) με 1537mm μεταξόνιο. Ολα αυτά με 17ιντσους τροχούς.

Ασε λοιπόν τις φιλοσοφίες με τη γωνία καστορ, κι άλλαξε μηχανάκι να ησυχάσουμε.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:45, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: spyro στις 04/10/2010 3:57 μμ.

Cpt. Haddock"Ενα-ενα.

Απλα πράγματα.


Επι της ουσίας βέβαια ο Σπυρος ειναι ενα κουλαδι γιατι μας τα 'κανε τσουρέκια με το ΚΤΜ και μολις βρηκε λιγο χαλικι εκοψε και τον περασα "


καλά καλά ..


δε χώρτασες εσύ θές κιάλο lipton ...


Sprinter"

Ρε Σπύρο πραγματικά δηλαδή, ή δε καταλαβαίνεις τι λέμε, ή δε καταλαβαίνεις period.....!

..... Σου πα 2-3 πράγματα που ισχύουν και μπορεί να βοηθήσουν είτε εχει γρήγορη γεωμετρία το μηχανάκι είτε όχι, μπορεί να τα ξέρεις, μπορεί όχι, γράφτα στα απ' αυτά σου ή όχι, αλλά μη μας τα κάνεις πια μπαλόνια δηλαδή με τα ίδια και τα ίδια! "


Άμα είναι αγανακτείς έτσι με ένα πόστ σε μοτοσυκλετιστικό φόρουμ ρε Νίκο ....... ντάξει δηλαδή πάω πάσο

να λέμε την άποψη μάς τότε μια φορά και τέλως ... no fucking come back kai replies ... κιέτς

Sprinter"

Εχεις ενα μηχανάκι με γρήγορη γεωμετρία, αυτό και μόνο. Αν θέλεις εσύ ενα μηχανακι με αργή γεωμετρία, δικάιωμά σου. Δε μπορείς όμως να λές πως το μηχανάκι εχει πρόβλημα από σχεδιασμού του επειδή ΕΣΥ δε το βολεύεσαι, όταν πολλοί άλλοι το βολεύονται. Δε σ' αρέσουν τα μηχανάκια με γρήγορη γεωμετρία, πάρε ενα με αργή. "


έχεις τα δίκια σου και εσύ με αυτό που λές... πάσο εδώ

Βέβαια τετοια τσαντίλα και αγανάκτιση δε τη περήμενα να σου πώ την αλήθεια, περισσότερο περήμενα να ήταν ερέθισμα για να πει την άποψη του και κανας άλλος.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: spyro στις 04/10/2010 4:30 μμ.

Και δε μου λές…

(Πριν το κλείσουμε όμως λέω να σε μπρίζωσω λίγο ακόμα … έχω όρεξη ). Από όλο το ψάξιμό που έκανες το hypermotard βρήκες?


Και δε μου λές αυτά είναι συγκρίσιμα τώρα για να καταλάβω?

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: ATN PANOS στις 04/10/2010 4:36 μμ.

ε μα σε τρωει και σενα ο κ@λος σου!

ηθελες τα, και παθες τα

δεν σου ειπα να φυγεις απο την χωρα? δεν με ακουσες.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: doohan στις 04/10/2010 4:44 μμ.

Ενδιαφερουσα συζητηση Παντος περαν της πλακας εχουν ακουστει πολλα και διαφορα για την αισθηση του μπροστινου....Πολλοι διαμαρτυρονται για καποια ασαφεια αλλα μαλλον πρεπει να αρχιζουν να το συνηθιζουν γιατι απλα ετσι ειναι σχεδιασμενο το τιγρακι
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:45, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: Sprinter στις 04/10/2010 5:02 μμ.

doohan"Ενδιαφερουσα συζητηση Παντος περαν της πλακας εχουν ακουστει πολλα και διαφορα για την αισθηση του μπροστινου....Πολλοι διαμαρτυρονται για καποια ασαφεια αλλα μαλλον πρεπει να αρχιζουν να το συνηθιζουν γιατι απλα ετσι ειναι σχεδιασμενο το τιγρακι"



88% των κατόχων Tiger 1050 είχαν πρίν στρωματέξ ή TDM. 11% είχαν άλλο μηχανάκι και οι υπόλοιποι δεν είχαν τίποτα. 8% απ'ο το 11% είχαν πρίν μηχανάκι δρόμου και όχι on-off.

Τυχαίο?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: tiger 1050...ελαφρυ τιμονι..  

  Από: spyro στις 04/10/2010 5:07 μμ.

ATN PANOS"ε μα σε τρωει και σενα ο κ@λος σου!

ηθελες τα, και παθες τα

δεν σου ειπα να φυγεις απο την χωρα? δεν με ακουσες."