"Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: mapcentral στις 09/08/2011 11:53 a.m.

Πανάγο σου είπα τι να κάνεις για να το διαπιστώσεις..... δεν αρκεί να είναι μόνο η αλυσίδα τεντωμένη όπως τη μετράμε κλασσικά....οφείλει να μην έχει τζόγο (τουλάχιστον ιδιαίτερο) στο πίσω γρανάζι. Χαρακτηριστικά παρουσιάζεται όταν κάποιος για οικονομία αλλάζει μόνο αλυσίδα και όχι γρανάζια όταν έρθει η ώρα!!! Αλλά σε καινούρια μηχανή, γιατί;
Τους το ανέφερα και φυσικά εποίησαν τη νήσσα..... μου είπαν όλα τα Tiger (1050 και 800 έτσι είναι... άρα είναι ΟΚ!!!! ). Πράγματι, το τέσταρα με άλλα παρακείμενα ολοκαίνουρια και είχαν αρκετό τζόγο (1 κλικ λιγότερο από της δικιάς μου με 2000 χλμ). Την τέσταρα όμως και με καινούρια αλυσίδα/γρανάζωμα φίλου (όχι ΟΕΜ) και ΑΠΛΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!!!!!!

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: mapcentral στις 09/08/2011 12:01 p.m.

Και κάτι ακόμα... μέσα σε 2000χλμ έχω αναγκαστεί να σφίξω την αλυσίδα 2 φορές!!!!!
Χλ: 90% Εθνική - στροφιλίκια και 10% Αθήνα.
Γκάζι: full throttle
Συντήρηση: κάθε 1000χλμ, σχολαστικά.
Καιρικές συνθήκες: 1 φορά βροχή, ποτέ χώμα.
Προοπτική αντικατάστασης με αυτό το ρυθμό: σε 6000-8000χλμ!!!!!!!!
Από τι μέταλλο την κατασκευάζουν; Βουτυρομεταλλουμιν!!!!!

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: panagos στις 09/10/2011 12:15 p.m.

Καλημερα παλι μετα απο αρκετο καιρο!
Τελικα ηταν η αλυσιδα!!!
Σταματησε το εν λογω γρατζουνημα μετα απο χαλαρωση της αλυσιδας και οχι με το σφιξιμο της.
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.... Thanks.

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: nomad στις 09/10/2011 2:55 p.m.

mapcentral"Και κάτι ακόμα... μέσα σε 2000χλμ έχω αναγκαστεί να σφίξω την αλυσίδα 2 φορές!!!!!
Χλ: 90% Εθνική - στροφιλίκια και 10% Αθήνα.
Γκάζι: full throttle
Συντήρηση: κάθε 1000χλμ, σχολαστικά.
Καιρικές συνθήκες: 1 φορά βροχή, ποτέ χώμα.
Προοπτική αντικατάστασης με αυτό το ρυθμό: σε 6000-8000χλμ!!!!!!!!
Από τι μέταλλο την κατασκευάζουν; Βουτυρομεταλλουμιν!!!!! "

το ιδιο παθαινε ενας φιλος και συνειδητοποιησε οτι εφταιγε ο τροπος οδηγησης του!! αποτομα γκαζια αποτομες εναλλαγες και του χαλαρωνε η αλυσιδα!!!
bikes dont leak oil,they mark their territory.

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: Gianno στις 10/10/2011 11:09 a.m.

αφου στο ειπα απο την πρωτη στιγμη... εκανα και εγω ακριβως την ιδια ερώτηση με εσενα οταν το πρώτο πήρα.
http://www.thehotelslist.com , all about hotels..

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: Sprinter στις 10/10/2011 12:09 p.m.

panagos"Καλημερα παλι μετα απο αρκετο καιρο!
Τελικα ηταν η αλυσιδα!!!
Σταματησε το εν λογω γρατζουνημα μετα απο χαλαρωση της αλυσιδας και οχι με το σφιξιμο της.
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.... Thanks."


Τι? Πως? Μα δε μπορεί? Αφού οι Εγγλέζοι δε μπορούν να βάλουν ενα σωστό αλυσογράναζο! Αποκλείεται! Για ξαναδέστο.. αφού το 'πε και ο mapcentral ο αλυσιδοφάγος! Κάτι λάθος έχει γίνει! Μπας και φταίνε τα λάδια?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: Native στις 10/10/2011 1:59 p.m.

panagos"Γεια σε ολη την ομαδα!!!
Ειμαι νεος στο club.
Πριν δυο μηνες περιπου αγορασα το Tiger 1050 καινουριο.
Απο την πρωτη μερα στο κλεισιμο του γκαζιου κατι "γρατσουναει" και ειναι αισθητο με κραδασμους στα ποδια.
Συνεχως η κατασταση χειροτερευε και μετα απο "εισαγωγη" για νοσηλια, αφου αλλαχθηκαν καποια ρουλεμαν στο κιβωτιο ταχυτητων απλα καλυτερεψε λιγο η κατασταση.
Υπαρχει καποιος που επαθε κατι παρομοιο και μπορει να βοηθησει?????
Help.."


Sorry, δεν το είχα δει και θα πάω λίγο πίσω στο πρώτο post. Απλα μου κάνει εντυπωση που λες οτι σου αλλαξαν ρουλεμαν στο κιβωτιο. Δηλαδη κατεβάσανε μοτερ και το κάνανε φυτίλια? Γιατι ετσι μόνο αλλάζουν τα ρουλεμάν. Ή έτσι σου είπαν οτι κάναν?

Οσο για την αλυσιδα, μην την σφιγγετε πολύ, θα καταστρέψετε αλλα πράγματα που πονανε για να φτιάξουν, οπως αυτο που εγραψα παραπάνω...

Αμα εχετε ενδοιασμους οτι φταιει για καποιο λογο η αλυσιδα, καλυτερα αλλαξτε την.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: mapcentral στις 10/10/2011 2:32 p.m.

Sprinter"
panagos"Καλημερα παλι μετα απο αρκετο καιρο!
Τελικα ηταν η αλυσιδα!!!
Σταματησε το εν λογω γρατζουνημα μετα απο χαλαρωση της αλυσιδας και οχι με το σφιξιμο της.
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.... Thanks."


Τι? Πως? Μα δε μπορεί? Αφού οι Εγγλέζοι δε μπορούν να βάλουν ενα σωστό αλυσογράναζο! Αποκλείεται! Για ξαναδέστο.. αφού το 'πε και ο mapcentral ο αλυσιδοφάγος! Κάτι λάθος έχει γίνει! Μπας και φταίνε τα λάδια?"


Νάτη και η "φύσα"..... επρόβαλλε πάλι με ταχύτητα Sprinter!!!!!!
Άντε πουλάκι μου, παίξε με τα πιστονάκια σου...ξέρεις εσύ, εκεί που τα ανακατεύεις με τις βενζίνες και βγάζεις, ξερόλα, ότι φταίει η ελληνική βενζίνη...δε μας είπες ποιά/ές απ'όλες (εταιρεία/ες) να αρχίσουν να σε μηνύουν μαζί βέβαια με την Triumph (γι'αυτό το'κανε γαργάρα)!!!!
Άντε να πουλήσεις τον κουβά σου, μπας και σε χάσουμε, ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΕ της ηλιθιότητας

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: black_power στις 10/10/2011 4:24 p.m.

μια ερώτηση ψιλοσχετική, στο μάνουαλ του cb250 λέει οτι η αλυσίδα πρέπει να παίζει πάνω κάτω 2-3 εκατοστά.
Πρόσφατα πήγα σε έναν φίλο και μου είπε οτι για να τεντόσω την αλυσίδα πρέπει να κάθομαι στη μηχανή κανονικά, με τη λογική οτι οταν κάθεσε στη μηχανή η αλυσίδα τεντόνει(?)
κατι ακομα, εχθές που την έπλαινα, ειχα την φαϊνή ιδέα να τη βάλω μπρος πανω paddoc stand... ε εβαλα 3η ανοιξα λιγο το γκάζι και ειδα οτι η αλυσίδα κοπάναγε σαν παλαβή στο πάνω μέρος...
τελικά τι ισχύει;

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: gran tiger στις 10/10/2011 4:40 p.m.

black_power"μια ερώτηση ψιλοσχετική, στο μάνουαλ του cb250 λέει οτι η αλυσίδα πρέπει να παίζει πάνω κάτω 2-3 εκατοστά.
Πρόσφατα πήγα σε έναν φίλο και μου είπε οτι για να τεντόσω την αλυσίδα πρέπει να κάθομαι στη μηχανή κανονικά, με τη λογική οτι οταν κάθεσε στη μηχανή η αλυσίδα τεντόνει(?)
κατι ακομα, εχθές που την έπλαινα, ειχα την φαϊνή ιδέα να τη βάλω μπρος πανω paddoc stand... ε εβαλα 3η ανοιξα λιγο το γκάζι και ειδα οτι η αλυσίδα κοπάναγε σαν παλαβή στο πάνω μέρος...
τελικά τι ισχύει;"



οταν καθεσε να παιζει 2-3 εκατοστα

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: Cpt. Haddock στις 10/10/2011 4:43 p.m.

Ισχύει η λογική: Η αλύσίδα πρέπει να παίζει οταν ειναι αφορτο το μηχανακι (γυρω στα 2 cm) ωστε οταν καθεσαι να ειναι σχετικά τεντωμένη.

Γι' αυτο και στα σωστα συνεργεία σου λένε να κατσεις πανω για να τη δουν, πριν τη σφιξουν.

Κλασσικο λαθος, αυτο που έγινε και παραπάνω. Μεγαλο τεντωμα της αλυσιδας με αποτέλεσμα καταπονηση σε γραναζια και άξονες
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: tharis στις 10/10/2011 4:56 p.m.

και στο μανουαλ του street νομιζω λεει για 3cm..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: Sprinter στις 11/10/2011 7:25 a.m.

Η αλυσίδα πρέπει να έχει περιθώρια να τεντώσει μέχρι το μέγιστο βύθισμα της ανάρτησης. Αν δεν το έχει αυτό το περιθώριο, πέρα από την καταπόνηση που ανέφερε ο καπετάνιος, θα τεντώσει ούτως η άλλως μόνη της με αποτέλεσμα τη γρήγορη καταστροφή της. Κλασσικό πρόβλημα του άπειρου* ' τεντώνω, τεντώνω και όλο χαλαρή είναι'. Παλαιότερα που χάζευα μηχανάκια που έρχοταν στου Σάκη ΟΛΑ τα καινούργια από την αντιπροσωπεία στην Αθήνα είχαν υπερβολικά τεντωμένες αλυσίδες (και πολύ λάδι στο κάρτερ)..

*Mapcentral για σένα το λέω το άπειρος, η να πώ άσχετος φουμαρολόγος? Με το να βρίζεις δε γίνεσαι ούτε λιγότερο άσχετος, ούτε λιγότερο παπαραλόγος. Το να σωπαίνεις άμα δε ξέρεις, βοηθάει.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: Aris. στις 11/10/2011 2:39 p.m.

Cpt. Haddock"Ισχύει η λογική: Η αλύσίδα πρέπει να παίζει οταν ειναι αφορτο το μηχανακι (γυρω στα 2 cm) ωστε οταν καθεσαι να ειναι σχετικά τεντωμένη.
"



Πρεπει να παιζει 2-3cm με τον αναβατη πανω.
Αμα ηταν να τεντωνει με τον αναβατη μονο πανω , τοτε στο πρωτο καλο βυθισμα ολο και κατι θα επαιρνε "μεντα" ...

Οι πιο πολλες μλκιες γινονται συνηθως οταν στρωνουν μια καινουρια μηχανη , που ειναι και κακορυθμισμενη η αλυσιδα και παρατηρηται το φαινομενο του... "4η και 40χαω" μεσα στην πολη, γιατι το στωνω. Ισως και οτι χειροτερο ... καλυτερα να το πηγαινες ταπα!
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: "Γρατσουνισμα" στο κλεισιμο του γκαζιου σε Tiger 1050  

  Από: Native στις 11/10/2011 3:19 p.m.

Aris."
Πρεπει να παιζει 2-3cm με τον αναβατη πανω.
Αμα ηταν να τεντωνει με τον αναβατη μονο πανω , τοτε στο πρωτο καλο βυθισμα ολο και κατι θα επαιρνε "μεντα" ...
"


2-3cm με τον αναβατη πάνω είναι παρα πολυ, μην ξεχνας οτι εν κινήσει η αλυσιδα παίρνει τζογο και απο τα σινεμπλοκ της πισω ρόδας.

Το σωστο τεντωμα που λεει και το μανουαλ ειναι η μοτο στο πλαινο σταντ και ο τζόγος, 35-40mm στην μέση μεταξυ μπροστα και πίσω γραναζιού.

Απο κει και πέρα καλο θα ηταν αν η αλυσιδα ειναι με αρκετα χιλιόμετρα να την τσεκάρουμε για τον σωστο τζογο σε οσο μπορουμε περισσότερα σημεια γυριζοντας την ρόδα, διότι πιθανόν να υπάρχουν τμήματα που τεντώνουν περισσότερο.

Αν δουμε κάτι τετοιο, ρυθμίζουμε τον σωστο τζόγο πάντα στο σημειο που η αλυσιδα παρουσιάζει το μεγαλύτερο τέντωμα.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...