LPG σε Tiger 1050?

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: psilo_paidi στις 12/07/2012 5:16 μμ.

tamis σκεψου το καλα γιατι τα πιστονια δεν εχουν να κανουν με ελαττωματικη παρτιδα! Κακα τα ψεματα το μηχανακι μας εχει θεματα

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: epistimon στις 12/07/2012 7:03 μμ.

[quote="tamis"]Κοίτα που θα το γυρίσουμε σε Flame...

όσο για αυτό που λές ποιος θα αγόραζε? εγώ! εσύ τι μηχανάκι θα προτιμούσες να πάρεις δεύτερο χέρι χωρίς να ξέρεις ποιοι τα οδηγούσαν πριν... φορτομένο με:
α) Εξατμίσεις ολόκληρες απο μπροστά, σλικ λάστιχα, προγράμματα, φίλτρα, κατεβασμένες αναρτήσεις κτλ
ή
β) τριπλέτα, αναρτήσεις, χούφτες, ταξιδιώτική ζελατίνα ψηλή, θερμαινόμενα γκριπ κτλ???
εγω το β) θα διάλεγα γτ ο πρώτος μάλλον κανίβαλος θα ήταν και γκαζογκαβλάκιας... οπότε αν είχε και αέριο θα έλεγα ο τύπος είναι touring τύπος σίγουρα το πρόσεχε ποιο πολύ από αυτόν με το α).... κάνω λάθος???
υ.γ. υπόψιν πιστόνια άλλαξα και δεν είχα υγραέριο... δηλαδή τώρα τι έφταιγε η βενζίνη? 100αρα έβαζα και πάντα χαλαρή οδήγηση χωρίς σπασίματα και κόφτες...

επειδη οταν κοιταζα για μηχανη ειχα δει αρκετα μεταχειρισμενα και της πρωτης κατηγοριας που αναφερεις αλλα και της δευτερης με αρκετα χιλιομετρα σε ταξιδια και ηθελαν απαγορευτικα ποσα για μεταχειρισμενο.ετσι αποφασησα και το πηρα καινουργιο με το ατοκο προγραμα που εχει η Τ και εχω το μυαλο μου υσηχο.ολα αυτα στα λεω γιατι οποιος θελει τετοια μηχανη των συμφερει να την παρει καινουργια παρα να δωσει ενα μεγαλο ποσο για μεταχειρισμενη + τα χρηματα που θα θελει για συντηρηση ποσο μαλλον αμα εχεις βαλει και γκαζι ο επομενος αγοραστεις θα το σκεφτεται περισσοτερο.τελος παντων ολα αυτα ειναι αποψεις του καθενος.ελπιζω να το βαλεις να μας πεις εντυπωσεις και αν τυχη ποτε να το πουλησεις να βρεις ευκολα αγοραστη

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: tamis στις 12/07/2012 8:11 μμ.

epistimon"
amis"Κοίτα που θα το γυρίσουμε σε Flame...

.
.
.

επειδη οταν κοιταζα για μηχανη ειχα δει αρκετα μεταχειρισμενα και της πρωτης κατηγοριας που αναφερεις αλλα και της δευτερης με αρκετα χιλιομετρα σε ταξιδια και ηθελαν απαγορευτικα ποσα για μεταχειρισμενο.ετσι αποφασησα και το πηρα καινουργιο με το ατοκο προγραμα που εχει η Τ και εχω το μυαλο μου υσηχο.ολα αυτα στα λεω γιατι οποιος θελει τετοια μηχανη των συμφερει να την παρει καινουργια παρα να δωσει ενα μεγαλο ποσο για μεταχειρισμενη + τα χρηματα που θα θελει για συντηρηση ποσο μαλλον αμα εχεις βαλει και γκαζι ο επομενος αγοραστεις θα το σκεφτεται περισσοτερο.τελος παντων ολα αυτα ειναι αποψεις του καθενος.ελπιζω να το βαλεις να μας πεις εντυπωσεις και αν τυχη ποτε να το πουλησεις να βρεις ευκολα αγοραστη"
"


Θα συμφωνήσω μαζί σου οτί οι περισσότεροι αγοραστές τα παραδίνουν ακριβά τα μηχανάκια τους επειδή έχει πάνω τα Χ αξεσουάρ.. προσωπικά και εγώ το ίδιο με σένα έκανα το πείρα new και είχα ήσυχο το κεφαλάκι μου... αλλά γενικά νομίζω ότι αν δεν το έδινε πιο ακριβό από τα υπόλοιπα χωρίς υγραέριο θα το προτιμούσα αυτό (πάντα μετά απο ενδελεχή τεχνικό έλεγχο... ) αλλά είπαμε περί ορέξεως....
White Tiger on the road...

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: dtoma στις 21/02/2013 10:42 μμ.

Kalispera


http://www.youtube.com/watch?v=xE_Ei06ivvI

http://www.youtube.com/watch?v=VaBexATCmSM

Re: LPG σε Tiger 1050?  

  Από: sprint900 στις 21/02/2013 11:27 μμ.

amis"Γνωρίζω ότι υπάρχουν στην αγορά ήδη κιτ για Honda Transalp, suzuki Vstrom για εγκατάσταση υγραερίου. Η μετατροπή είναι ίδια με του αυτοκινήτου και Η δεξαμενή υγραερίου μπαίνει σε τροποποιημένη πίσω κεντρική βαλίτσα. Η μετατροπή στην Γερμανία είναι 100% νόμιμη και περνάει και TUV (το ανάλογο Γερμανικό ΚΤΕΟ). Η χωρητικότητα είναι γύρω στα 20 λίτρα αν θυμάμαι καλά και δίνει μια αυτονομία μόνο με το υγραέριο της τάξης των 250-350 χιλιομέτρων επιπλέον. στο εξωτερικό που κάνανε δοκιμές (Αγγλία) τους έδινε μια κατανάλωση της τάξης των 45 mpg σε Vstrom 650. Για κάποιον που κάνει κάθε μέρα πολλά χιλιόμετρα ειδικά τα παιδία σε Αθήνα ή που οι δουλειές τους είναι τουλάχιστον 30 κμ μακριά πιστεύω οτι αξίζει μια τέτοια μετατροπή...

ένα παράδειγμα από το 1000

http://www.demotorsite.be/content/gas-s ... -strom-lpg"


Μια μόνο ερώτηση φίλε μου , έχεις οδήγηση ποτέ την μοτοσυκλέτα σου με φορτωμένα στην μπαγκαζιέρα 20-25 κιλά που θα είναι το βάρος του ρεζερβουάρ του αέριου;
Να το στρίψεις δηλαδή με τόσο βάρος στο ποιο λάθος σημείο που υπάρχει να φορτώσεις την μοτοσυκλέτα με βαριά πράγματα ;
Φόρτωσε με τόσα κιλά να δοκιμάσεις δένοντας και με δυο ιμάντες βέβαια την μπαγκαζιέρα μην σου φύγει και σκοτώσεις κανένα και πρόσεχε σε καμιά λακκούβα μην στραβώσεις το υποπλασίο .
Δώσανε οι γερμανοί TUV , σουρωμένοι ήταν χοντρά , όταν ο κατασκευαστής απαγορεύει συνήθως πάνω από 5 κιλά στην σκάρα αυτοι επέτρεψαν 25 με τι προσόντα ;
Χώρια ότι αν δεν βγει ειδικά για το μοντέλο σου κανένας δεν θα κάνει την μετατροπή να το βάλει στο μηχανάκι σου και η οικονομία με τίποτα δεν είναι το μισό τωρα που το ακρίβυναν αλλα κάπου τα 2/3 το ενα litro κάνει τώρα 0,90€ περιπου.
Ανεξάρτητα από όλα τα αλλα που συζητάνε τα παιδιά , πολύ ποιο συμφέρον το να αγορασεις ένα ποιο οικονομικό σε καύσιμα μηχανάκι παρά να κάνεις καρνάβαλο το 1050 και την κάθε μοτοσυκλέτα με τέτοιες ιστορίες .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.