Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;

Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: giannis andreou στις 18/02/2012 2:19 μμ.

Μετά από έλεγχο της στάθμης λαδιού,πρόσεξα πάνω στο δείκτη κάτι σαν σαπούνι σε σταγόνες! Υπάρχει περίπτωση να είναι φλάντζα καπακιού;Εδώ κ καιρό πάλι έχω προσέξει απώλεια παραφλού,της τάξης του 1/2 λίτρου στα 5000km!Παράλληλα συμπλήρωσα 350ml λάδι μετά από 2000km! Τι θα κάνατε στη θέση μου;Πως θα εντοπίσω το πρόβλημα;Φοβάμαι μην γίνει ζημιά στο μοτέρ!!!Περιμένω γνώμες...!Να είστε όλοι καλά κ σας ευχαριστώ προκαταβολικά...!
Το καλύτερο ταξίδι είναι η ίδια η ζωή!Απολαμβάνεις τη διαδρομή χωρίς να σ΄ενδιαφέρει ο προορισμός...!

Re: Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: epistimon στις 18/02/2012 4:56 μμ.

ετσι οπως τα περιγραφεις ειναι φλατζα.το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας στο συνεργειο να το δουν.αν δεν εχεις καποιον συγκεκριμενο πηγαινε στα ΣΑΚΗ ΚΟΝΤΗ θα σου πει ακριβως τι εχει

Re: Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: dimchrist στις 18/02/2012 6:38 μμ.

Δυστυχώς για πιστονοπάθια το βλέπω. Μακάρι να μην είναι έτσι.
Όπως και να έχει μη το αφήσεις και πήγαινε στο Σάκη (Βριλησσού 35, τηλ. 210-6437773) ή σε κάποιο εξουσιοδοτημένο (π.χ. το καινούριο στην συνεργείο του Πιερράκου στην Μιχαλακοπούλου167, τηλ.210-7755545) να στο κοιτάξουν.

Triple Way

Re: Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: ad1 στις 19/02/2012 8:18 μμ.

Aσχετο αλλα ποσο κοστιζει ο ελεγχος πιστονοπαθιας? Ας πουμε στον Κοντη? Ποιες ειναι οι ενεργειες που κανει?
Ρωταω γιατι ειχα δει παλιοτερα ενα ποστ οπου ενος παιδιου του ζητουσαν τρελα λεφτα για να του κανουν ΜΟΝΟ τον ελεγχο. Δεν θυμαμαι ποιο συνεργειο ανεφερε αλλα σιγουρα ΔΕΝ ηταν του κ. Κοντη.
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:53, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: leonithastz στις 19/02/2012 8:45 μμ.

σου μετράν συμπίεση σε κάθε κύλινδρο και φαίνεται κατευθείαν
το κόστος δεν το ξέρω
[size=200:1w8ajxcf]μη σκας για ότι μπορείς να διορθώσεις και για ότι, δεν μπορείς να διορθώσεις

Re: Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: maddog στις 19/02/2012 8:59 μμ.

Παντως μην αγχωνεσαι για την σαπουναδα αν ειναι μονο ψηλα στον δεικτη του λαδιου.Ειναι συνηθες φαινομενο αυτην την εποχη οταν μαλιστα δεν πολυχρησιμοποιουμε και πολυ τα μοτο μας.Ειναι απλα υγρασια και τπτ αλλο!!!!!!

Re: Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: giannis andreou στις 19/02/2012 9:41 μμ.

maddog"Παντως μην αγχωνεσαι για την σαπουναδα αν ειναι μονο ψηλα στον δεικτη του λαδιου.Ειναι συνηθες φαινομενο αυτην την εποχη οταν μαλιστα δεν πολυχρησιμοποιουμε και πολυ τα μοτο μας.Ειναι απλα υγρασια και τπτ αλλο!!!!!! "

Μακάρι φίλε Κώστα να έχεις δίκιο!!!Τη μηχανή όμως τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα,κάνω 50 χλμ.!Απ την άλλη,πού πάει το παραφλού που συμπληρώνω;Οσο για τον Σάκη,που μου πρότειναν οι άλλοι συνάδελφοι,τον ξέρω κ με ξέρει,αλλά πλέον μου πέφτει λίγο μακρυά!Τούς τελευταίους 10 μήνες είμαι Κύπρο...!Σάς ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον...
Το καλύτερο ταξίδι είναι η ίδια η ζωή!Απολαμβάνεις τη διαδρομή χωρίς να σ΄ενδιαφέρει ο προορισμός...!

Re: Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: Native στις 23/02/2012 3:22 μμ.

Στην περίπτωση που περνάνε νερα στα λάδια απο την βάση των χιτωνίων θα φαινόταν όχι μονο στα λάδια αλλά και στα νερά. Λογικά θα στα έχει κάνει ασπρα σαν σαπούνι. Απο την αλλη αν περνανε απο την φλατζα κάυσης, βράζουν και μαυρίζουν. Οσο για τα λάδια που λες, μηπως έχεις 2 σε 1 πρόβλημα? Γιατι η πιστονοπάθεια δεν έχει σχέση με τα νερά...

Γενικότερα πάντως ιδιαίτερα τον χειμώνα, τα λάδια ασπρίζουν πανω πάνω απο τις υγρασίες του κάρτερ. Απλα όσοι δεν εχουν μοτο με ματάκι στο πλάι, δεν το βλέπουν ευκολα. Θαρρώ πως στο 800 που έχει οτι θα φαίνεται...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: baran στις 14/03/2012 12:34 μμ.

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και μετά από επίσκεψη στο Σάκη μου είπε πως υπάρχει διαρροή από τουλάχιστον ένα χιτώνιο, στη βάση του που κλείνει με σιλικόνη.
Μάλιστα ανοίξαμε και το καπάκι της μίζας, εκεί που το λάδι στραγγίζει όταν δεν δουλεύει η μηχανή, και ήταν γεμάτο σαπουνάδες.
Άμεσα πήγα στον Πιερράκο και ζήτησα να ανοιχτεί και να γίνει επισκευή στη βάση του χιτωνίου που χάνει μέσω εγγύησης.
Τελικά ο Πιερράκος πήγε ένα βήμα παραπέρα την επισκευή και προχωράει σε αλλαγή όλων των ένοχων ανταλλακτικών που εμπλέκονται, χιτώνια, πιστόνια και ελατήρια. Αναμένω την επισκευή.

Το θέμα είναι τα νέα ανταλλακτικά θα δουλέψουν καλά ή θα έχουμε πάλι τα ίδια μετά από 1-2 χρόνια?
Έμαθα πως ο κινητήρας μας άλλαξε κωδικό από ένα σημείο και μετά και αντίστοιχα έχουν αλλάξει κωδικό και τα πιστόνια.
Για να δούμε...

Re: Υγρασία στα λάδια!Γιατί;;;  

  Από: leonithastz στις 14/03/2012 1:05 μμ.

φίλε baran μακάρι να είναι ετσι
[size=200:1w8ajxcf]μη σκας για ότι μπορείς να διορθώσεις και για ότι, δεν μπορείς να διορθώσεις