Νέο πρόγραμμα TIGER 1050

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: patapios στις 15/09/2011 4:18 μμ.

20.000χλμ που εχω με το μηχανακι σε τετοιο ρυθμο οδηγησης δεν εχω ξαναδει ΠΟΤΕ 7+lt... ουτε χειμωνα ουτε καλοκαιρι.

Κατα δευτερον την αλλαγη την εκανα τωρα κ τις "μετρησεις" μου με το ιδιο ρεζερβουαρ βενζινης για να μην εχω αποκλισεις λογω ποιοτητας.

Προς θεου δεν λεω πως ειμαι ακριβης δεν ειμαι κανα εργαστηριο αλλωστε και αυτο που λες πως πρωτα ο καρπος και μετα τα αλλα ειναι πανσωστο.

Αλλα εκανα μια διαδρομη 100 χλμ με διαφορα 1 ημερας (δηλαδη με ιδιες εξωτερικες θερμοκρασιες) κ με ιδιο τροπο οδηγησης... και διαπιστωνω πως εκτος απο το θεμα ροπης που ειναι τραγικο εχω κ αυτη την εξτρα καταναλωση.
Οποτε δεν μου κανει το παρον set up ας πουμε κ παμε στο επομενο.


ΥΓ:Αυτο για την μεγαλυτερη καταναλωση της μαμα εξατμισης δεν το εχω ξαναδιαβασει καπου και ομολογω δεν το γνωριζα. Για θερμοκρασιες μεγαλυτερες και "στουμπωμα" του μοτερ ναι ...αλλα καταναλωση γιατι?

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Native στις 15/09/2011 4:58 μμ.

To πιστονι δεν σπρώχνει τα καυσαέρια προς την εξάτμιση? Νομίζω είναι απλη λογική...

Οπως φυσικα και η καταλληλη μελετη στην εξάτμιση ωστε να έχει το κατάλληλο μήκος για να δημιουργειται σωστη υποπίεση. Τεσπα, πιανουμε επιστημονικα θέματα τώρα τα οποια κυρίως έχουν απήχηση στους δίχρονους κινητηρες.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tharis στις 15/09/2011 4:58 μμ.

θερμοκρασιες μεγαλυτερες και "στουμπωμα" του μοτερ > καταναλωση
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 15/09/2011 8:03 μμ.

Θεωρώ πως, εντελώς θεωρητικά ( )μια ρύθμιση με μικρότερο διάστημα χρονισμού και όλα τα άλλα ίδια, θα προκαλέσει μεγαλύτερη κατανάλωση για να παραχθεί το ίδιο έργο εφόσον η ανάφλεξη γίνεται πιο μακριά από το σημείο της μεγιστης συμπιεσης του καυσίμου, στο οποίο σημείο έχουμε και τη μέγιστη θερμοδυναμική απόδοση για τον συγκεκριμένο κινητήρα.

Ολα αυτά θεωρητικά κι αν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος πιο ειδικός γιατί μπαίνω σε χωράφια που τα μισοξέρω μόνο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:51, διορθώθηκε 3 φορές συνολικά.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Native στις 16/09/2011 1:31 πμ.

Το μικροτερο αβανς δεν σημαινει μεγαλύτερη συμπιεση καυσιμου πριν τον σπινθήρα?
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 16/09/2011 7:07 πμ.

Native"Το μικροτερο αβανς δεν σημαινει μεγαλύτερη συμπιεση καυσιμου πριν τον σπινθήρα?"


Ενοούσα αυξημένο διάστημα χρονισμού (μεγαλύτερο αβανς), όπως δηλαδή στα προγράμματα για χειρότερη βενζίνη. Σορρυ

Edit. με μπέρδεψες, δες παρακάτω. Το μικρότερο αβανς κάνει την ανάφλεξη να συμβεί ΜΕΤΑ τη μέγιστη συμπίεση.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:51, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Native στις 16/09/2011 9:24 πμ.

Μα τα προγράμματα για χειρότερη βενζίνη έχουν μικρότερο αβανς...

Με μπέρδεψες.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 16/09/2011 1:07 μμ.

Πάλι δίκο εχεις γιατί με μπέρδεψες με την πρώτη παρατήρηση σου που δεν ήταν ακριβώς σωστή , στην οποία σε μπέρδεψα εγώ με την ανακριβή απάντηση γιατί πήγα να την κάνω μικρή, την οποία διόρθωσα και την έκανα τελείως λάθος....

Τεσπα να το πούμε πιο μακροσκελώς γιατι το φαινόμενο είναι πολύπλοκο.

Οσο πιο μακριά από το ιδανικό για τον κινητήρα και τις συνθηκες που δουλεύει είναι το διάστημα χρονισμού, γεγονός που επιβάλλεται από μη ιδανική αντικροτική ιδιότητα του καυσίμου για τον κινητήρα, τόσο λιγότερο αποδοτική είναι η καύση.

Το ιδανικό διάστημα χρονισμού είναι αυτό που θα προκαλέσει την μέγιστη πίεση από την ανάφλεξη του καυσίμου στον θάλαμα καύσης ακριβώς την στιγμή που το έμβολο περνάει το ανώτατο νεκρό σημείο (μέγιστη συμπίεση) και πρόκειται να αρχίσει να κατεβαίνει. Το ποιό είναι αυτό το ιδανικό διάστημα έχει να κάνει με τις στροφές, το φορτίο και τη σχεδίαση του θαλάμου καύσης. Πρέπει να φαντάζεστε την ανάφλεξη ακριβώς σαν ανάφλεξη με μέτωπο που ξεκινάει από τον σπινθήρα και απλώνεται και όχι σαν στιγμιαία έκρηξη.

Το ιδανικό διάστημα όμως δε μπορεί να επιτευχθεί αν το καύσιμο έχει χειρότερες αντικροτικές ιδιότητες από ότι απαιτεί ιδανικά ο συγκεκριμένος κινητήρας. Χειρότερες αντικροτικές ιδιότητες σημαίνει πως το καύσιμο από μια συμπιεση και θερμοκρασία και πάνω έχει την τάση να εκρήγνυται αντί να αναφλεγεί (επίσης μπορεί να αναφλεγεί μόνο του πιο εύκολα λόγω θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης - αυταναφλεξη αλλά αυτό δεν εχει να κάνει με τον χρονισμο).

Οταν για αυτόν τον λόγο καθυστερούμε την ανάφλεξη (λιγότερο αβανς) το μέτωπο της καύσης βρίσκει το πιστόνι να έχει αρχίσει ήδη να κατεβαίνει, πράγμα που έχει επίπτωση στην απόδοση γιατί ο θάλαμος καύσης δεν βρίσκεται στην μέγιστη συμπίεση και το έμβολο έχει ήδη καλύψει μέρος της διαδρομής πρός τα κάτω.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Native στις 16/09/2011 4:41 μμ.

Τα επιπρόσθετα οκτάνια στην βενζίνη λειτουργουν σαν επιβραδυντικα, για καλύτερη και ομοιόμορφη καυση, όποτε εμεις την ζητήσουμε με τον σπινθήρα απο το μπουζι.

Η αυτανάφλεξη της κακής βενζίνης έχει να κανει κυρίως με την συμπίεση του κινητηρα. Η αυξημένη συμπίεση ανεβάζει την θερμοκράσια της βενζίνης με αποτελεσμα να αυταναφλέγεται απο μόνη της. Αυτο αρκετες φορες αν έχουμε και αυξημένο αβάνς, πάει παρεα με μη ομοιόμορφη κάυση ή παραγωγη καυσαερίων πριν το πιστονι φτάσει στο ΑΝΣ, κατι το οποιο καταπονει ιδιαίτερα το σύστημα μπιέλα - πιστονι - κομβία(πείρους)

Το φαινόμενο οπώς καταλαβαίνετε συμβαίνει λιγότερο οταν χρησiμοποιούμε βενζίνη περισσοτερων οκτανιων, λογω του οπως είπα και πριν, λειτουργουν σαν επιβραδυντικο με μεγαλύτερη αντοχη στις θερμοκρασίες.

Τωρα, αυτο που λες οτι μενει βενζίνη η οποια καιγεται μετα το ΑΝΣ σιγουρα μπορει να συμβαινει οσο μικραίνει το αβανς και σε κάποιες περιπτώσεις έχουμε ακομα και αρνητικό αβανς προκειμένου να μην έχουμε πιράκια. Καποια προγραμματα της Τ έχουν τετοιες τιμές σε χαμηλο φορτο με λίγες στροφες.

Οσο αφορα τα κομματια του προγράμματος που ο κινητήρας έχει μέτριο - μεγάλο φορτίο, οι αποκλίσεις στις μοιρες είναι μικρες αλλα σίγουρα χανουμε κάποια ισχύ σε σχέση με τον ιδανικο θερμοδυναμικο σχεδιασμο του μοτερ. Ετσι όμως γλυτώνουμε απο τις παρενέργειες που λέγαμε και έχουμε πιο ησυχο το κεφάλι μας.

Συμπέρασμα, όπως κι εγω το αντιλαμβάνομαι...

Επειδη τα προγράμματα δεν έχουν μεγάλες διαφορες στο αβανς στις ωφέλιμες στροφές, δηλαδη ματαξύ 3500 - 6500rpm και με ενα ανοιγμα του γκάζιου μεχρι 40% σαν μεσο όρο, θεωρω οτι σε συνθηκες ταξιδιου δυσκολα θα δει κάποιος διαφορές καθάρα απο το μοτερ, οπου μετα παιζουν ρόλο στην κατανάλωση, οι συνθήκες, ο αέρας και χιλια δυο άλλα. Τωρα αν σκορτσάρεις συνεχως το μηχανακί και του ζητας δύναμη σε χαμηλες στροφες οπου πριν ειχε μεγαλύτερο αβανς, πιθανον να καις περισσοτερο παράγοντας την ιδια δύναμη.

Καθημερινά μεσα στην πόλη ισχύει το ιδιο. Μπορει στις εκκινησεις και τις ροπες απο χαμηλά να έχει πέσει λίγο η απόδοση αλλα ενας normal οδηγος πιστευω θα δει μικρη διαφορά στην κατανάλωση

Εγω πάντως το μηχανάκι μου το πριν το δώσω το είχα με ενα υβριδικό πρόγραμμα δικης μου κατασκέυης οπου ενσωμάτωνε χαμηλοτερο αβανς. Να πω την αλήθεια, ιδιαίτερες διαφορες δεν είχα δει στην κατανάλωση και ειμαι ψείρας με αυτά...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:51, διορθώθηκε 3 φορές συνολικά.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 16/09/2011 7 μμ.

Native"

Η αυτανάφλεξη της κακής βενζίνης έχει να κανει και με τον χρονισμο και με την συμπίεση του κινητηρα. Η αυξημένη συμπίεση ανεβάζει την θερμοκράσια της βενζίνης με αποτελεσμα να αυταναφλέγεται νωρίτερα ακομα και απο μόνη της. "


Η αυτανάφλεξη δεν έχει να κάνει με τον χρονισμό, εξ' ορισμού. Το αυταναφλέγεται νωρίτερα ακόμη κι από μόνη της είναι ταυτολογία και το 'ακόμη' περισσεύει
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Native στις 17/09/2011 3:35 πμ.

Καλά τα είπες, απλά σύνδεσα τις περιπτώσεις με λάθος περιγραφή. Διορθώθηκε
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: nomad στις 30/09/2011 5:13 μμ.

patapios"Οι παρακατω αποψεις ειναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ και αποτελουν ΔΙΚΑ μου συμπερασματα χωρις να θελω να επηρεασω - προβληματισω κανεναν.

Λοιπον οπως εγραψα κ πιο πανω (δουλεια δεν ειχε ο διαολος) ειπα να γυρισω τον τιγρη σε stock ρυθμισεις και να του περασω κ το συνετο προγραμμα που προτεινει η Τ για την φτωχη ελλαδιτσα μας (20552) για να "τσεκαρω" αποδοση-καταναλωση.

Πραγματικα εμεινα αφωνος Με ΠΟΛΥ συνετη οδηγηση σε μικτη διαδρομη η καταναλωση δεν επεφτε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ κατω απο 7lt/100klm με τα γνωστα βεβαια "προβληματα" ροπης στις χαμηλες στροφες.

Να σημειωθει πριν με tor εξατμιση, pipercross φιλτρο, και 95ron 20549 προγραμμα με ιδιο στυλ οδηγησης ημουν στο 6lt/100klm χαλαρα.

Eν κατακλειδι.... σας το χαριζω το προγραμματακι σας κυριοι... προτιμω 100αρες βενζινες κ βελτιωτικα παρα ψοφιο κ με μεγαλη καταναλωση μηχανακι.

....μολις μπηκε το 20548 .... ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!"

δλδ δεν ησουν ευχαριστημενος με το 20549?? εγω εχω ΚΝ φιλτρο και την ανοιχτη της μαμας εξατμιση και εχω περασει το 20549 και δεν εχω κανα ιδιαιτερο προβλημα!
bikes dont leak oil,they mark their territory.