Νέο πρόγραμμα TIGER 1050

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tharis στις 08/09/2011 11:07 μμ.

ak tak"...μου ειπαν με 350 ευρω το ανεβαζεις και παραπανω αλογακια , αλλα?????? 350 ειναι.ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ "


και πως το κανουν ??
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Cpt. Haddock στις 08/09/2011 11:44 μμ.

ak tak"Γεια και παλι παλικαρια, η κουφ.....ς απο τιγρακι μας το καναν γατακι, μας το γονατισαν τελιως, τι 91 τι 95 RON και τα δυο αστα να πανε ειναι.Αν βρει κανενας καμια λυση ας πει, για κανενα προγγραμα, και να ισχυει η εγγυηση αν τυχον και στραβωση κατι.μου ειπαν με 350 ευρω το ανεβαζεις και παραπανω αλογακια , αλλα?????? 350 ειναι.ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ "


Με "μπακαλικο" τρόπο και με δεδομένα:

30,000 χλμ το χρονο
7 λτ/100 μεση καταναλωση
Τιμες βενζινης 1.7 και 1.9 για 95αρα και 100αρα

Η διαφορα του να βάζεις 100αρα ειναι για ενα χρονο 420 ευρω. Κανε αυτο αντι να αλλαξεις το προγραμμα
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tharis στις 08/09/2011 11:52 μμ.

30.000km το χρονο δεν ειναι και ο μεσος ορος ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Cpt. Haddock στις 09/09/2011 12:20 πμ.

haris"30.000km το χρονο δεν ειναι και ο μεσος ορος .."



Οχι, εβαλα αυτα που περίπου κανω εγω (τις καλες χρονιες)
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: guraki στις 09/09/2011 2:15 μμ.

ak tak"Γεια και παλι παλικαρια, η κουφ.....ς απο τιγρακι μας το καναν γατακι, μας το γονατισαν τελιως, τι 91 τι 95 RON και τα δυο αστα να πανε ειναι.Αν βρει κανενας καμια λυση ας πει, για κανενα προγγραμα, και να ισχυει η εγγυηση αν τυχον και στραβωση κατι.μου ειπαν με 350 ευρω το ανεβαζεις και παραπανω αλογακια , αλλα?????? 350 ειναι.ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ "

Λοιπον 2053 ειναι ο κωδικος το 90αρι και 2049 για το 95αρι οπου μολις το ξαναεβαλα για να δω διαφορες...Ιδωμεν

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: jimware στις 09/09/2011 2:18 μμ.

Προφανώς εννοείς 20553 και 20549. Αυτά όμως είναι τα προγράμματα που ήδη υπήρχαν. Το 20553 είναι για τα 91 οκτάνια που έχει βγάλει απο τον Μαί η Τ οπότε μάλλον δεν υπάρχει νεότερο πρόγραμμα. Αυτό βλέπω και στο Tuneecu.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: guraki στις 09/09/2011 2:39 μμ.

 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:51, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: guraki στις 09/09/2011 2:40 μμ.

Στο πρωτο σκελος εχεις δικιο...αυτα που λες εννοω..Ως προς το δευτερο σκελος η Τ τα στελνει αναβαθμισμενα Η οχι με τους ιδιους κωδικους καταργωντας τα προηγουμενα.Δηλαδη το 20553 που εστειλς προχτες πακετο με τα υπολοιπα ειναι διαφορετικο απο το προηγουμενο 20553.Αυτο μου εξηγησαν στο συνεργειο...Φυσικα παιζει και η εκδοχη να ειναι το ιδιο χωρις αλλαγες.Παντως το 90αρι που εβαλα προχτες δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ειχα δοκιμασει προ τριμηνου!

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Native στις 09/09/2011 3:06 μμ.

Παντως τουλάχιστον για τον 1050 τιγρη, τα προγράμματα απο το 2007 που παρουσιαστήκε μέχρι και σήμερα, είναι ακριβώς τα ίδια. Απλα τους αλλαζουν κωδικούς και βάπτισμα. Το μόνο που άλλαξε, ειναι τα καινουργια 91RON προγράμματα, τα οποία πήραν το αβανς απο τα προγράμματα που παλαιότερα ηταν για Βραζιλια.

Αυτα έχει δείξει μέχρι τώρα η ιστορια...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 09/09/2011 3:13 μμ.

guraki"Στο πρωτο σκελος εχεις δικιο...αυτα που λες εννοω..Ως προς το δευτερο σκελος η Τ τα στελνει αναβαθμισμενα Η οχι με τους ιδιους κωδικους καταργωντας τα προηγουμενα.Δηλαδη το 20553 που εστειλς προχτες πακετο με τα υπολοιπα ειναι διαφορετικο απο το προηγουμενο 20553.Αυτο μου εξηγησαν στο συνεργειο...Φυσικα παιζει και η εκδοχη να ειναι το ιδιο χωρις αλλαγες.Παντως το 90αρι που εβαλα προχτες δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ειχα δοκιμασει προ τριμηνου!"


Δε παίζει αυτό, ποτέ δεν έχει γίνει, δεν έχει έννοια να γίνει και θεωρώ πάρα πολύ απίθανο να έχει γίνει γιατί καιδεν υπάρχει λόγος να γίνει και δημιουργεί και προβλήματα.. Δε μπορείς να αντικαταστήσεις ενα firmware με ένα άλλο με το ίδιο όνομα γιατί θα γίνει μπάχαλο. Τι έχω τώρα, το παλιό ή το καινούργιο???? Εγινα κατανοητός? Εδώ μια παπαριά άλλαζε που αφορούσε άλλες λειτουργίες και όχι τους χάρτες και εβγαζε καινούργιο νούμερο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 09/09/2011 3:16 μμ.

Native"Παντως τουλάχιστον για τον 1050 τιγρη, τα προγράμματα απο το 2007 που παρουσιαστήκε μέχρι και σήμερα, είναι ακριβώς τα ίδια. Απλα τους αλλαζουν κωδικούς και βάπτισμα. Το μόνο που άλλαξε, ειναι τα καινουργια 91RON προγράμματα, τα οποία πήραν το αβανς απο τα προγράμματα που παλαιότερα ηταν για Βραζιλια.

Αυτα έχει δείξει μέχρι τώρα η ιστορια..."


Πρόγραμμα δεν είναι μόνο οι χάρτες και δεν είναι μόνο αυτά που βλέπεις στο tuneecu ή όπου. Μάνι-μάνι γενικώς στον 1050 έχει αλλάξει τουλάχιστον 3 διαφορετικές ECU (hardware αναβαθμίσεις) , εξ' ού και τα διάφορα από VIN τάδε μέχρι τάδε και από VIN δείνα μέχρι δείνα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Native στις 09/09/2011 3:22 μμ.

Sprinter"
Πρόγραμμα δεν είναι μόνο οι χάρτες και δεν είναι μόνο αυτά που βλέπεις στο tuneecu ή όπου. "

Μπορει και ναι, μπορει και όχι, στο 800 πχ που έχει όντως προβλημα με το ρελαντι και φταιει το πρόγραμμα, έχουν αλλαξει στοιχεια και στις βενζινες και στο αβανς στα καινουργια....

Sprinter"
Μάνι-μάνι γενικώς στον 1050 έχει αλλάξει τουλάχιστον 3 διαφορετικές ECU (hardware αναβαθμίσεις) , εξ' ού και τα διάφορα από VIN τάδε μέχρι τάδε και από VIN δείνα μέχρι δείνα."


Δεν έχω δει να εχουν βγάλει διαφορετικα VIN για το tiger, εννοιεα είναι η λίστα. Ξέρεις κατι που δεν ξέρω?

Τα speed kai sprint φοράνε διαφορετικο εγκέφαλο απο το tiger, και οπτικα και διαφορετικη πλεξουδα.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:51, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: guraki στις 09/09/2011 3:23 μμ.

Sprinter"
guraki"Στο πρωτο σκελος εχεις δικιο...αυτα που λες εννοω..Ως προς το δευτερο σκελος η Τ τα στελνει αναβαθμισμενα Η οχι με τους ιδιους κωδικους καταργωντας τα προηγουμενα.Δηλαδη το 20553 που εστειλς προχτες πακετο με τα υπολοιπα ειναι διαφορετικο απο το προηγουμενο 20553.Αυτο μου εξηγησαν στο συνεργειο...Φυσικα παιζει και η εκδοχη να ειναι το ιδιο χωρις αλλαγες.Παντως το 90αρι που εβαλα προχτες δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ειχα δοκιμασει προ τριμηνου!"


Δε παίζει αυτό, ποτέ δεν έχει γίνει, δεν έχει έννοια να γίνει και θεωρώ πάρα πολύ απίθανο να έχει γίνει γιατί καιδεν υπάρχει λόγος να γίνει και δημιουργεί και προβλήματα.. Δε μπορείς να αντικαταστήσεις ενα firmware με ένα άλλο με το ίδιο όνομα γιατί θα γίνει μπάχαλο. Τι έχω τώρα, το παλιό ή το καινούργιο???? Εγινα κατανοητός? Εδώ μια παπαριά άλλαζε που αφορούσε άλλες λειτουργίες και όχι τους χάρτες και εβγαζε καινούργιο νούμερο."

Δηλαδη φορεσα το ιδιο και απαραλλαχτο 90αρι με αυτο που ειχαν πρωτοβγαλει...???εγω παντως ειδα διαφορα...Ακομα και αν μου "φανηκε" και ειναι η ιδεα μου οσον αφορα την αποκριση στο γκαζι τα σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου ειναι αισθητα μικροτερα και αποκλειεται να κανω λαθος γιατι την προγουμενη φορα ηταν τοσα πολλα που με ενοχλουσαν!

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: guraki στις 09/09/2011 3:35 μμ.

Α και κατι αλλο...Καθε φορα που ερχονται κανουρια προγραμματα στα εξουσιοδοτημενα ερχονται πακετο για ολα τα μηχανακια καταργωντας ταυτοχρονα τα προηγουμενα που εχαν στειλει...Δηλαδη το συνεργειο δεν μπορει να εχει προσβαση στα παλαιοτερα.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 09/09/2011 3:42 μμ.

[quote="guraki":305edv3y]
Sprinter"
guraki"Στο πρωτο σκελος εχεις δικιο...αυτα που λες εννοω..Ως προς το δευτερο σκελος η Τ τα στελνει αναβαθμισμενα Η οχι με τους ιδιους κωδικους καταργωντας τα προηγουμενα.Δηλαδη το 20553 που εστειλς προχτες πακετο με τα υπολοιπα ειναι διαφορετικο απο το προηγουμενο 20553.Αυτο μου εξηγησαν στο συνεργειο...Φυσικα παιζει και η εκδοχη να ειναι το ιδιο χωρις αλλαγες.Παντως το 90αρι που εβαλα προχτες δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ειχα δοκιμασει προ τριμηνου!"


Δε παίζει αυτό, ποτέ δεν έχει γίνει, δεν έχει έννοια να γίνει και θεωρώ πάρα πολύ απίθανο να έχει γίνει γιατί καιδεν υπάρχει λόγος να γίνει και δημιουργεί και προβλήματα.. Δε μπορείς να αντικαταστήσεις ενα firmware με ένα άλλο με το ίδιο όνομα γιατί θα γίνει μπάχαλο. Τι έχω τώρα, το παλιό ή το καινούργιο???? Εγινα κατανοητός? Εδώ μια παπαριά άλλαζε που αφορούσε άλλες λειτουργίες και όχι τους χάρτες και εβγαζε καινούργιο νούμερο."

Δηλαδη φορεσα το ιδιο και απαραλλαχτο 90αρι με αυτο που ειχαν πρωτοβγαλει...???εγω παντως ειδα διαφορα...Ακομα και αν μου "φανηκε" και ειναι η ιδεα μου οσον αφορα την αποκριση στο γκαζι τα σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου ειναι αισθητα μικροτερα και αποκλειεται να κανω λαθος γιατι την προγουμενη φορα ηταν τοσα πολλα που με ενοχλουσαν![/quote:305edv3y]


Θα κάνω την υπόθεση πως την άλλη φορά σου βάλανε λάθος πρόγραμμα, αυτό για χωρίς SAI, εξ' ου και τα υπερβολικά σκασίματα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε