αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου

αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου  

  Από: Tigrisss στις 31/07/2013 10:21 πμ.

αντιμετωπίζω ενα προβληματάκι που δεν μπορώ να εντοπίσω.....
κατ αρχας ο τιγρης ξεπέρασε τις 77.000 χλμ....

πριν κανα διμηνο κατεβασα δοκιμαστικά τη τιμονόπλακα (οχι υπερβολικά πολύ, 2 ποντους), το έβλεπα συνέχεια σε αλλα tiger στο δρόμο και λέω τι διάολο, ας κάνω μια δοκιμή...
στην αρχή μου άρεσε μέχρι που το συνήθισα, όπως και κάθε αλλαγή άλλωστε.

το προβλημα που αντιμετώπισα, ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΕΡΙΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ, είναι οτι το μηχανακι με δικάβαλο (και καμια βαλιτσουλα) είναι αλλού γι αλλού στις στροφές με χαμηλές ταχύτητες...δηλαδη προσπαθω να στριψω με 30-40-50 χλμ σε επαρχιακούς δρόμους και το μηχανακι αρνειται να ακολουθήσει τις οδηγίες μου... αισθανομαι το μπροστινο να κανει τα αντιθετα...

από περιέργεια χτες το βραδυ βγαινω μια μόνος μου μεχρι βαρκιζα,το κανω 2 φορες πανω κατω αργα όμως, δε παρατηρησα κάτι....τωρα να παρω τη γυαικα ΠΑΛΙ και μετα να της λέω δεν ειναι καλά το μηχανακι...δε γινεται, μόνο φόβο θα της προκαλέσω...

καί λέω,

πιεσεις οκ
ζαντα ισια συμφωνα με το μαστορα που τη πηγα για ελεγχο πριν το τελευταιο ταξιδι μου στη Γαλλία...(ετοιμάζω εκδρομικο!)
τι να ψαξω? λαδια μπροστινού? ρουλεμαν τροχων? στραβο λαστιχο??

καμια ιδέα?? γιατι να παω στο Σακη και να το αφησω χωρις να εχω μια ιδέα δε λεει...
ρε μπας και είναι η τιμονοπλακα, και πρεπει να ρυθμίσω τις αναρτήσεις?

Re: αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου  

  Από: PTiger800 στις 31/07/2013 11:51 πμ.

Πριν απαντήσω, διευκρινίζω ότι και εγώ υποθέτω...

α) Το να κατεβάσεις την τιμονόπλακα 2cm δεν είναι λίγο.

β) Κατεβάζοντας την τιμονόπλακα, "επιταχύνεις" τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας ελαττώνοντας τη γωνία Κάστερ. Άρα η μοτοσυκλέτα σου γίνεται πιο σβέλτη. Ανεβάζοντας τη γυναίκα (ακόμα χειρότερα και βαλίτσες), και ειδικά αν οι ρυθμίσεις της πίσω ανάρτησης είναι μαλακές ξαναμεγαλώνεις τη γωνία Κάστερ και ξανακάνεις τη μοτοσυκλέτα λιγότερο συνεργάσιμη.

Θα έλεγα κατ' αρχάς σφίξε λίγο το πίσω ελατήριο.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου  

  Από: dimchrist στις 31/07/2013 12:06 μμ.

Κώστα οι δύο πόντοι είναι υπερβολικό νούμερο.
Σκέψου στα Supersport κατεβάζουμε μέχρι 7-8 χιλιοστά. Λογικό είναι να έχει αλλάξει προς το χειρότερο η συμπεριφορά του Τίγρη ειδικά όταν είσαι μονοκάβαλος. Στη θέση σου θα τα έβαζα εκεί που είναι μαμά η τιμονόπλακα μιας και το μηχανάκι είναι πολύ στριφτερό για την κατηγορία του. Παρόλαυτά αν θες να πειραματιστείς κατέβασε μόνο 3 χιλιοστά από μαμά.

Triple Way

Re: αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου  

  Από: nktr στις 31/07/2013 1:35 μμ.

dimchris"Κώστα οι δύο πόντοι είναι υπερβολικό νούμερο.
Σκέψου στα Supersport κατεβάζουμε μέχρι 7-8 χιλιοστά. Λογικό είναι να έχει αλλάξει προς το χειρότερο η συμπεριφορά του Τίγρη ειδικά όταν είσαι μονοκάβαλος. Στη θέση σου θα τα έβαζα εκεί που είναι μαμά η τιμονόπλακα μιας και το μηχανάκι είναι πολύ στριφτερό για την κατηγορία του. Παρόλαυτά αν θες να πειραματιστείς κατέβασε μόνο 3 χιλιοστά από μαμά."


αυτό ακριβώς που σου γράφει
κατεβάζοντας τις πλάκες τόσο μα τόσο πολύ το μόνο που κάνει η μοτό είναι για να την οδηγείς ευθεία.
Η τάση που σου δίνει στα λίγα χλμ δε σε κάνει να νιώθεις άβολα στο ότι σε πιέζει την ώρα που είσαι υπό λίγο κλίση να σε τραβάει προς τα κάτω και να σε ανασηκώνει και όπως λες στο δικάβαλο να γίνεται απρόθυμο να στρίψει.
Επανάφερέ το εκεί που πρέπει να είναι και θα είσαι οκ.
Καλή επιτυχία και καλό ταξίδι

*με τις αλλαγές της γεωμετρίας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και οι αλλαγές που κάνουμε είναι σε μικρή κλίμακα.
Το τι βλέπεις και κάνει ο καθένας να μην το έχεις σαν αρχή ειδικά στην Ελλάδα μας που είναι ότι κάτσει και μαύρα μεσάνυχτα.
Φιλικά
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:57, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου  

  Από: Aris. στις 31/07/2013 1:36 μμ.

εδω ο ανθρωπος σου λεει το κατεβασε 2 cm και το συνηθισε κιολας... τι να το βαλει 3 χιλιοστα...ας το γυρισει στο αρχικο setup.
Η λογικη παντως λεει , εφοσων η μηχανη ηταν αλλιως και τωρα την νοιωθεις αλλιως , οτι φταιει η αλλαγη που εκανες...
Εφοσων την κατεβασες 2 cm μπροστα , δεν θα επρεπε να την κατεβασεις και 2 cm πισω ?
Αμα θες να κρατισεις τα 2cm χαμιλωματος μπροστα δεν δοκιμαζεις να βαλεις και ενα κιτακι που παιζει για χαμηλωμα πισω ?
Νομιζω αλλαζουν το τριγωνακι που πιανεται κατω απο την αναρτηση και το μπρατσο που πιανεται στο αλλο ακρο απο το τριγωνο
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου  

  Από: guraki στις 31/07/2013 1:49 μμ.

Μια χαρα το χαμηλωσες μπροστα...εγω το εχω 1.5 εκατοστο γιατι τα 2 ειναι το μαξ που παιρνει απο χαμηλωμα.Απλα βαλε προφορτιση στο πισω αμορτισερ!

Re: αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου  

  Από: Tigrisss στις 31/07/2013 3:31 μμ.

Ευχαριστώ ρε παιδιά.....
θα το ξαναπάω εκεί που ήτανε να τελειώνουμε....
ειπα οτι το συνηθισα, γιατι στη πραγματικοτητα αν εξαιρέσεις οτι ειχε λίγο πιο ανετη θεση οδηγησης, οδηγικά δε παρατηρησα κάτι πολύ διαφορετικό...

σε δικάβαλο και τριβάλιτσο σε πολυ αργες στροφες στη Γαλλια, ενιωθα πραγματικά οτι το λάστιχο ήταν τερμα ξεφουσκωτο...νομιζα οτι θα καβαλήσει τη ζάντα και θα βγει, τρομαξα...

Re: αλλαγη συμπεριφορας μπροστινου  

  Από: johnygalan στις 31/07/2013 3:43 μμ.

Αστα αυτά τώρα και κάνε ένα ταξιδιωτικό πόστ για την Γαλλία, ο κόσμος περιμένει
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"