Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Panos69 στις 31/01/2014 10:17 μμ.

sprint900"
Για να μην ποστάρω και από πάνω , αυτό που έπαθες φίλε δείχνει black out στο εγκέφαλο της μηχανής , reset και επαναφορά στα φυσιολογικά επίπεδα μετά που όλα δούλεψαν κανονικά , δεν έχει σχέση με την μπαταρία αλλα με το απρόβλεπτο σβήσιμο , νομίζω .

"


Το black out του εγκεφάλου είναι πιστεύω το αποτέλεσμα πτώσης της τάσης και όχι η αιτία του προβλήματος.

Αν κάτι (και αυτό μπορεί να είναι και η κολλημένη μίζα μεταξύ άλλων) τραβήξει περισσότερο ρεύμα από το κανονικό, ρίχνει την τάση της μπαταρίας και ο εγκέφαλος κάνει reset.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 01/02/2014 1:13 πμ.

Όπως είπα, μετά από όλες τις αλλαγές, πηνία, μίζα, μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας το πρόβλημα φαίνεται να εξαφανίστηκε. Παρόλα αυτά θα κάνω κάτι ακόμα που μου προτάθηκε και δεν έχει ουσιαστικά γίνει, να μετρηθεί η φόρτιση με ζέστη την μοτοσυκλέτα.
Αν μετά από όλα αυτά παρατηρηθεί πρόβλημα στην ταση τότε το πρόβλημα παραπέμπει στον ανορθωτή που υποτίθεται αλλαχτηκε σε ανάκληση...
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: billy the kid στις 01/02/2014 10:38 πμ.

Σε ρώτησα για το συναγερμό γιατί τα ίδια μου έκανε κι εμένα , το καντράν όμως κάθε φορά που γύρναγα το κλειδί μου μηδένιζε τις ενδείξεις,τελικά είχε καεί η κεντρική μονάδα του συναγερμού (datatool) και μου βραχυκύκλωνε τα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: sprint900 στις 01/02/2014 2:47 μμ.

Panos69"
sprint900"
Για να μην ποστάρω και από πάνω , αυτό που έπαθες φίλε δείχνει black out στο εγκέφαλο της μηχανής , reset και επαναφορά στα φυσιολογικά επίπεδα μετά που όλα δούλεψαν κανονικά , δεν έχει σχέση με την μπαταρία αλλα με το απρόβλεπτο σβήσιμο , νομίζω .

"


Το black out του εγκεφάλου είναι πιστεύω το αποτέλεσμα πτώσης της τάσης και όχι η αιτία του προβλήματος.

Αν κάτι (και αυτό μπορεί να είναι και η κολλημένη μίζα μεταξύ άλλων) τραβήξει περισσότερο ρεύμα από το κανονικό, ρίχνει την τάση της μπαταρίας και ο εγκέφαλος κάνει reset."


Τεχνικά διαφωνώ , το σβήσιμο δεν προκαλεί πτώση τάσης στην μπαταρία .
Και η μίζα που όλες της άλλες στιγμές λειτουργεί κανονικά δεν είχε κανένα λόγο να πάθει κάτι από το σβήσιμο .
Να προκαλέσει όμως black out στον εγκέφαλο , πιθανό .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Panos69 στις 01/02/2014 3:01 μμ.

[quote="sprint900":34m39o8o]
Panos69"
sprint900"
Για να μην ποστάρω και από πάνω , αυτό που έπαθες φίλε δείχνει black out στο εγκέφαλο της μηχανής , reset και επαναφορά στα φυσιολογικά επίπεδα μετά που όλα δούλεψαν κανονικά , δεν έχει σχέση με την μπαταρία αλλα με το απρόβλεπτο σβήσιμο , νομίζω .

"


Το black out του εγκεφάλου είναι πιστεύω το αποτέλεσμα πτώσης της τάσης και όχι η αιτία του προβλήματος.

Αν κάτι (και αυτό μπορεί να είναι και η κολλημένη μίζα μεταξύ άλλων) τραβήξει περισσότερο ρεύμα από το κανονικό, ρίχνει την τάση της μπαταρίας και ο εγκέφαλος κάνει reset."


Τεχνικά διαφωνώ , το σβήσιμο δεν προκαλεί πτώση τάσης στην μπαταρία .
Και η μίζα που όλες της άλλες στιγμές λειτουργεί κανονικά δεν είχε κανένα λόγο να πάθει κάτι από το σβήσιμο .
Να προκαλέσει όμως black out στον εγκέφαλο , πιθανό .

[/quote:34m39o8o]

Δεν αναφερόμουν στο σβήσιμο του κινητήρα. Αυτό ειναι προφανές. Αναφερόμουν σε αυτό...

"...οταν πηγα να το ξαναβαλω μπρος εσβησε και το καντραν, οχι το κλασσικο που σβηνουν τα φωτα για να παρει. Αυτο με το καντραν με παραξενεψε συν οτι η μιζα ακουγοτανε οτι δεν ειχε δυναμη να γυρισει."

Αυτό το σβήσιμο του καντράν ερμηνεύεις ως "blackout του εγκεφάλου";

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: jimmatas στις 01/02/2014 5:49 μμ.

Παιδια ουτε εγω εχω καταλαβει ακομα τι εγινε, προληπτικα θα αλλαξω μπαταρια στο επομενο σερβις μιας και αυτη κλεινει 3 χρονια. Ευχαριστω παντως για τις απαντησεις, αν ειναι κατι αλλο τελικα θα ενημερωσω.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: sprint900 στις 01/02/2014 9:30 μμ.

Panos69"



Δεν αναφερόμουν στο σβήσιμο του κινητήρα. Αυτό ειναι προφανές. Αναφερόμουν σε αυτό...

"...οταν πηγα να το ξαναβαλω μπρος εσβησε και το καντραν, οχι το κλασσικο που σβηνουν τα φωτα για να παρει. Αυτο με το καντραν με παραξενεψε συν οτι η μιζα ακουγοτανε οτι δεν ειχε δυναμη να γυρισει."

Αυτό το σβήσιμο του καντράν ερμηνεύεις ως "blackout του εγκεφάλου";"


Ναι από το ανώμαλο σβήσιμο πιθανόν να έπαθε black out ο εγκέφαλος , η Citroen xanthia μου το είχε ψωμοτύρι αυτό ας πουμε σε παρόμοια περίπτωση , αν ήταν από μπαταρία αποκλειεται σε ένα λεπτό να επανήλθε από μόνη της σε κατάσταση λειτουργίας ξανά .
Παίζει βέβαια και λασκαρισμένος πόλος , αλλα παρά είναι σύμπτωση να έγινε εκείνη ακριβώς την στιγμή αυτό και να μην ξανά έγινε πριν η μετά .
Βέβαια όλα αυτά από του μακρόθεν τα εικάζουμε προσπαθώντας να μαντέψουμε τι έγινε .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: billy the kid στις 02/02/2014 10:12 πμ.

Δοκίμασε και να σφίξεις καλά τους πόλους της μπαταρίας, αν δεν είναι σφιχτά βιδωμένοι μπορεί να χάνεις από εκεί...

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: johnygalan στις 25/05/2014 11:21 μμ.

Σήμερα το έπαθα κι εγώ σταματάω να βάλω βενζίνη(ζεστός) και μόλις πάω να φύγω... ευτυχώς μετά από πέντε
λεπτά αφού κρύωσε πήρε κανονικά, από το '07 που το έχω είναι δεύτερη φορά που το κάνει.
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: comando στις 20/12/2014 5:30 μμ.

Χαιρετω την παρεα...


Αυτο με την μιζα οταν ειναι ζεστο το μηχανακι το εχω παθει και εγω 2-3 φορες!

τις δυο φορες το εβαλα μπροστα με σπρωξιμο, και την αλλη απλα την αφησα και μετα που πηγα πηρε κανονικα μπροστα!

Να σας πω τι παρατηρησα και εγω
Σταματαω για βενζινη, βαζω παω να βαλω μπροστα και παπαλα!
Παω να το βαλω μπροστα, μιζαρει δεν παιρνει, κανει check ο εγκεφαλος παω να το βαλω μπροστα και παλι το ιδιο!
Το προσπαθω ξανα και δεν μιζαρε καν, κορνα ειχες ομως!


Το αφηνω κανα 10λεπτο παω να το βαλω μπροστα μιζαρει αλλα και παλι δεν πηρε μπροστα τελικα βρηκα μια κατηφορα και το εβαλα με ταχυτητα!



Απο που ξεκηναμε να ψαχνουμε, μπαταρια ειχα στα πλανα να αλλαξω, αλλα μηπως πρεπει να με προβληματιζει και κατι αλλο???

Να σημειωθει οτι φοραει το καινουργιο ανορθωτη το μεντελο!
Street triple R του 2011

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: comando στις 20/12/2014 6:01 μμ.

comand"Χαιρετω την παρεα...


Αυτο με την μιζα οταν ειναι ζεστο το μηχανακι το εχω παθει και εγω 2-3 φορες!

τις δυο φορες το εβαλα μπροστα με σπρωξιμο, και την αλλη απλα την αφησα και μετα που πηγα πηρε κανονικα μπροστα!

Να σας πω τι παρατηρησα και εγω
Σταματαω για βενζινη, βαζω παω να βαλω μπροστα και παπαλα!
Παω να το βαλω μπροστα, μιζαρει δεν παιρνει, κανει check ο εγκεφαλος παω να το βαλω μπροστα και παλι το ιδιο!
Το προσπαθω ξανα και δεν μιζαρε καν, κορνα ειχες ομως!


Το αφηνω κανα 10λεπτο παω να το βαλω μπροστα μιζαρει αλλα και παλι δεν πηρε μπροστα τελικα βρηκα μια κατηφορα και το εβαλα με ταχυτητα!



Απο που ξεκηναμε να ψαχνουμε, μπαταρια ειχα στα πλανα να αλλαξω, αλλα μηπως πρεπει να με προβληματιζει και κατι αλλο???

Να σημειωθει οτι φοραει το καινουργιο ανορθωτη το μεντελο!
Street triple R του 2011"




και επισης στο e-bay πως βρισκω καρβουνακια???
Πως τα λενε??? Ολοκληρο starter μπορω να βρω και η τιμη παιζει γυρο στο 100-130 ευρο

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: voyager1970 στις 20/12/2014 9:18 μμ.

Φίλε Comando,

Τα καρβουνάκια της μίζας θα τα βρείς στην Suzuki με λιγότερο από 80€.
Προϋπόθεση είναι να μην έχει πάθει ζημιά ο συλλέκτης του μοτέρ της μίζας ή το έδρανο του άξονα.

Για δες στο παρακάτω post πλήρη οδηγίες:
Board index ‹ Μοτοσυκλέτες ‹ Τεχνικά θέματα ‹ Tiger 800 & 800xc ‹ Επισκευή του μοτέρ μίζας!

Όταν λες starter, εννοείς το μοτέρ της μίζας;; Και η τιμή που αναφέρεις (100-130€) είναι για καινούριο ή μεταχειρισμένο, ( περιλαμβάνοντας και τα μεταφορικά);;

Υποθέτω πως έχεις επιβεβαιώσει ότι σου δίνουν το σωστό κωδικό ανταλλακτικού (428000-5540 ή 428000-5542)!!

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: comando στις 22/12/2014 11:54 μμ.

voyager1970"Φίλε Comando,

Τα καρβουνάκια της μίζας θα τα βρείς στην Suzuki με λιγότερο από 80€.
Προϋπόθεση είναι να μην έχει πάθει ζημιά ο συλλέκτης του μοτέρ της μίζας ή το έδρανο του άξονα.

Για δες στο παρακάτω post πλήρη οδηγίες:
Board index ‹ Μοτοσυκλέτες ‹ Τεχνικά θέματα ‹ Tiger 800 & 800xc ‹ Επισκευή του μοτέρ μίζας!

Όταν λες starter, εννοείς το μοτέρ της μίζας;; Και η τιμή που αναφέρεις (100-130€) είναι για καινούριο ή μεταχειρισμένο, ( περιλαμβάνοντας και τα μεταφορικά);;

Υποθέτω πως έχεις επιβεβαιώσει ότι σου δίνουν το σωστό κωδικό ανταλλακτικού (428000-5540 ή 428000-5542)!!"



ναι οταν λεω starter ενω ολο το μοτερακι τις μιζας, στις τιμες θα βγαινει κανα 20 ευρω τα μεταφορικα, και μιλαμ παντα για μεταχειρισμενο! Ναι τους κωδικους νομιζω οτι ειναι κομπλε!!! Ιδιοι κωδικοι μιζας παιζουν και στο tiger και στο street triple ?

Για αρχη αγορασα καινουργια μπαταρια μιας και επρεπε οντος να την αλλαξω θα την βαλω μεσα στις επομενες μερες να δουμε αν το φαινομενο θα συνεχησει να υπαρχει! Αμα συνεχησει θα ξεκινησουμε τα ψαξηματα με το ηλεκτροτεχνιο, αλλα τωρα μεσα στις γιορτες αντε να βγαλεις ακρη! Μακαρι να ξεμπερδεψουμε ανεμακτα και χωρις πολλα ψαξηματα!

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: panangel στις 23/12/2014 3:32 μμ.

Καλησπερα μην παιδευεστε με ηλεκτρολογους και αλλα. Απλα πηγαινεις σε σερβις της αντιπροσωπειας και την αλλαζουν χωρις δευτερη κουβεντα. Εχω τον πρωτο πρωτο τιγρη του 2011 μου εχουν αλλαξει 3 μιζες και για να ξερετε εχουν παραδεχτει το προβλημα και εχουμε εγγυηση εφ'ορου ζωης . Την τελευταια την αλλαξα πριν 20 μερες ΔΩΡΕΑΝ.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: johnygalan στις 23/12/2014 4:45 μμ.

Σου αλλάξανε τρεις μίζες δωρεάν? Σε ποια αντιπροσωπεία έγινε αυτό για πες μας?
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"