Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Polymhxanos στις 04/02/2013 5:27 μμ.

Περιέγραψε με ακρίβεια, τι συμβαίνει όταν πατάς το κουμπί και η μίζα δεν παίρνει.

-Η μίζα γυρνάει αλλά είναι ψόφια;

-Η μίζα δεν γυρνάει καθόλου και δεν ακούγεται και ΤΙΠΟΤΑ αλλο;

-Η μιζα δεν γυρνάει αλλά ακούγεται το ΤΑΚ από το ρελέ της μίζας;

-Παρατηρείς μια μικρή πτώση στην ένταση στον φωτισμό την στιγμή που πατάς το κουμπί;

----

Ακούγεται η αντλία βενζίνης όταν γυρνάς το kill switch στο RUN; Είναι υγειής ο ήχος της; Μπας και κάνει σαν να παραπαίει;



Φίλε μου tnx για την βοήθεια. Η μίζα γυρνάει αλλά δεν παίρνει. Όσο ζορίζεις την μίζα η μπαταρία εξαντλείται και συνεπώς πέφτει η τάση της με όλα τα επακόλουθα

Α ωστέ γυρνάει μίζα το λοιπόν.

Άρα το ηλεκτρικό μοτέρ της μίζας δουλεύει, δεν έχει πρόβλημα. Ομοίως και τα σχετικά κυκλώματα, ρελέ μίζας κ.ο.κ. αν κάτι είχε χαλάσει, θα πάταγες κουμπί και δεν θα συνέβαινε τίποτα. Εσένα όμως κάνει προσπάθεια και γυρνάει.

'Αρα μοτέρ μίζας και ρελέ, ΟΚ. Πάει αυτό.

Το κόμπλερ της μίζας είναι ΟΚ; Κόμπλερ μίζας είναι ένας συμπλέκτης, που η μίζα δίνει κίνηση στον κινητήρα, αλλά ο κινητήρας μετά ΔΕΝ δίνει κίνηση στην μίζα. Όταν χαλάσει το κόμπλερ, τότε πατινάρει και ενώ η μίζα γυρνάει, η κίνηση δεν μεταφέρεται στον κινητήρα. Σε αυτήν την περίπτωση το κομπλερ κάνει ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΑ ασχημους ήχους, σαν να αλέθεις μεταλικά στραγάλια.

Αν σου έκανε κάτι τέτοιο θα το είχες παρατηρήσει, και θα το είχες αναφέρει, οπότε συμπέρασμα, κόμπλερ ΟΚ και αυτό.

Τώρα σου πέφτει η μπαταρία στην προσπάθεια είπες. Αυτό δείχνει κουρασμένη ή αδειασμένη μπαταρία, χωρίς πολύ φορτίο.

Το σύμπτωμα ''κρυα παίρνει, ζεστή δεν παίρνει'' εμένα από την εμπειρία μου, μου δείχνει μπαταρία καλή αλλά πρόβλημα φόρτισης της μπαταρίας, δλδ βλάβη σε γεννήτρια-ανορθωτή.

ΕΞΗΓΗΣΗ: Όσο δουλεύει η μοτό, το κύκλωμα φόρτισης της μπαταρίας δεν δουλεύει σωστά, και σου αδειάζει-ξεφορτώνει την μπαταρία. Για αυτό και ζεστή, αφού έχει δουλέψει εξαντλείται τόσο ώστε να μην φτάνει το ρεύμα της για ανάφλεξη της μοτό. Μετά, αφού μείνει να κρυώσει λίγο, η μπαταρία κάνει κάποιες αντιδράσεις και παράγει λίγο ρεύμα (ολες οι μπαταρίες το κάνουν αυτό) για αυτό και μετά, αφού κρυώσει, παίρνει μπροστά.

Αυτή είναι μια εξήγηση, μια άλλη είναι θεματάκι στον ψεκασμό της μοτό, που μπερδεύει την ρύθμιση ζεστού-κρύου μοτέρ. Για να βρεθεί το ακριβές αίτιο, πρέπει να εξεταστεί από ειδικό η μοτό.

Νομίζω ότι παραπάνω μέσα από εδώ δεν μπορούμε να στο αναλύσουμε, θα πρέπει να πας σε κάποιον -σωστό- μάστορα να το δει.

Πάντως η μίζα γυρνάει, άρα τι μίζα σου λέει ο άλλος; Αυτά...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Polymhxanos στις 04/02/2013 5:28 μμ.

Περιέγραψε με ακρίβεια, τι συμβαίνει όταν πατάς το κουμπί και η μίζα δεν παίρνει.

-Η μίζα γυρνάει αλλά είναι ψόφια;

-Η μίζα δεν γυρνάει καθόλου και δεν ακούγεται και ΤΙΠΟΤΑ αλλο;

-Η μιζα δεν γυρνάει αλλά ακούγεται το ΤΑΚ από το ρελέ της μίζας;

-Παρατηρείς μια μικρή πτώση στην ένταση στον φωτισμό την στιγμή που πατάς το κουμπί;

----

Ακούγεται η αντλία βενζίνης όταν γυρνάς το kill switch στο RUN; Είναι υγειής ο ήχος της; Μπας και κάνει σαν να παραπαίει;



Φίλε μου tnx για την βοήθεια. Η μίζα γυρνάει αλλά δεν παίρνει. Όσο ζορίζεις την μίζα η μπαταρία εξαντλείται και συνεπώς πέφτει η τάση της με όλα τα επακόλουθα

Α ωστέ γυρνάει μίζα το λοιπόν.

Άρα το ηλεκτρικό μοτέρ της μίζας δουλεύει, δεν έχει πρόβλημα. Ομοίως και τα σχετικά κυκλώματα, ρελέ μίζας κ.ο.κ. αν κάτι είχε χαλάσει, θα πάταγες κουμπί και δεν θα συνέβαινε τίποτα. Εσένα όμως κάνει προσπάθεια και γυρνάει.

'Αρα μοτέρ μίζας και ρελέ, ΟΚ. Πάει αυτό.

Το κόμπλερ της μίζας είναι ΟΚ; Κόμπλερ μίζας είναι ένας συμπλέκτης, που η μίζα δίνει κίνηση στον κινητήρα, αλλά ο κινητήρας μετά ΔΕΝ δίνει κίνηση στην μίζα. Όταν χαλάσει το κόμπλερ, τότε πατινάρει και ενώ η μίζα γυρνάει, η κίνηση δεν μεταφέρεται στον κινητήρα. Σε αυτήν την περίπτωση το κομπλερ κάνει ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΑ ασχημους ήχους, σαν να αλέθεις μεταλικά στραγάλια.

Αν σου έκανε κάτι τέτοιο θα το είχες παρατηρήσει, και θα το είχες αναφέρει, οπότε συμπέρασμα, κόμπλερ ΟΚ και αυτό.

Τώρα σου πέφτει η μπαταρία στην προσπάθεια είπες. Αυτό δείχνει κουρασμένη ή αδειασμένη μπαταρία, χωρίς πολύ φορτίο.

Το σύμπτωμα ''κρυα παίρνει, ζεστή δεν παίρνει'' εμένα από την εμπειρία μου, μου δείχνει μπαταρία καλή αλλά πρόβλημα φόρτισης της μπαταρίας, δλδ βλάβη σε γεννήτρια-ανορθωτή.

ΕΞΗΓΗΣΗ: Όσο δουλεύει η μοτό, το κύκλωμα φόρτισης της μπαταρίας δεν δουλεύει σωστά, και σου αδειάζει-ξεφορτώνει την μπαταρία. Για αυτό και ζεστή, αφού έχει δουλέψει εξαντλείται τόσο ώστε να μην φτάνει το ρεύμα της για ανάφλεξη της μοτό. Μετά, αφού μείνει να κρυώσει λίγο, η μπαταρία κάνει κάποιες αντιδράσεις και παράγει λίγο ρεύμα (ολες οι μπαταρίες το κάνουν αυτό) για αυτό και μετά, αφού κρυώσει, παίρνει μπροστά.

Αυτή είναι μια εξήγηση, μια άλλη είναι θεματάκι στον ψεκασμό της μοτό, που μπερδεύει την ρύθμιση ζεστού-κρύου μοτέρ. Για να βρεθεί το ακριβές αίτιο, πρέπει να εξεταστεί από ειδικό η μοτό.

Νομίζω ότι παραπάνω μέσα από εδώ δεν μπορούμε να στο αναλύσουμε, θα πρέπει να πας σε κάποιον -σωστό- μάστορα να το δει.

Πάντως η μίζα γυρνάει, άρα τι μίζα σου λέει ο άλλος; Αυτά...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Απ: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Παντελής στις 13/02/2013 8:06 μμ.

Αλλαξε μπαταρια και βαλε με 14αμπέρ και 230αμπερ ψυχρής εκκίνησης και το πρόβλημα θα ειναι παρελθον.
Και αγόρασε επώνυμη μπαταρία, οχι κινέζικη.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Παντελής στις 04/03/2013 4:27 μμ.

Τελικά incite, είχαμε κάποια εξέλιξη ????

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: παναγιωτης7 στις 27/04/2013 9:11 μμ.

Τελικα φιλε ηταν η μιζα; γιατι μου παρουσιαστηκε και μενα το ιδιο προβλημα και στο συνεργειο μου ειπαν κατευθειαν οτι ειναι μιζα.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: tgrf4 στις 28/04/2013 8:09 πμ.

incite"Καλησπέρα παιδιά

Θα ήθελα την "σοφία σας" για ένα θέμα που αντιμετωπίζω με την μίζα. Όταν το μηχανάκι είναι κρύο , η μίζα είναι τσακμάκι!
Άμα κάνεις μία βολτούλα και ζεσταθεί έστω και λίγο , αμα την σβήσω ... πρέπει να περιμένω να κρυώσει τελείως για να έχω ελπίδες να πάρει.

Μίζα καπουτ? Αλλαγή ή υπάρχει καποιος τροπος να λυθεί οικονομικά το ζήτημα ? Γιατί τα 400 που μου είπαν με πόνεσαν

Ευχαριστώ πολύ."


Φιλε μου είχα και εγώ το ίδο πρόβλημα και μόλις άλλαξα μπαταρια, (εγώ έβαλα 13,5 GEL από την Σπύρου Πατση) ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΛΎΘΗΚΕ

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: jimmisk στις 28/04/2013 1:29 μμ.

grf4"
Φιλε μου είχα και εγώ το ίδο πρόβλημα και μόλις άλλαξα μπαταρια, (εγώ έβαλα 13,5 GEL από την Σπύρου Πατση) ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΛΎΘΗΚΕ"


Φίλε μου τι τύπο μπαταρίας έβαλες?Γιατί και εμένα με ενδιαφέρει το θέμα και γενικώς ψάχνομαι.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Παντελής στις 28/04/2013 10:19 μμ.

jimmisk"
grf4"
Φιλε μου είχα και εγώ το ίδο πρόβλημα και μόλις άλλαξα μπαταρια, (εγώ έβαλα 13,5 GEL από την Σπύρου Πατση) ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΛΎΘΗΚΕ"


Φίλε μου τι τύπο μπαταρίας έβαλες?Γιατί και εμένα με ενδιαφέρει το θέμα και γενικώς ψάχνομαι."





Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Aris. στις 21/08/2013 7:56 μμ.

Αυτο το προβλημα υπαρχει και σε μενα εδω και καιρο απλα δεν το δινω σημασια γιατι νομιζω δεν ειναι τοσο εντονο ...
Τι συμβαινει σε μενα..

Μπαταρια φορτισμενη απο μενα , τσεκαρισμενη με βολτομετρο , ολα οκ.
Βαραω μιζα , και πυροβολαει.
Τσεκαρω ενω δουλευει το μοτερ την μπαταρια και βλεπω 14+βολτ αρα στελνουν ρευμα τα πηνια, ολα οκ.
Αμα κανω μεγαλη βολτα και μετα μπω στην πολη και μπλεξω στο μποτιλιαρισμα και στα φαναρια η θερμοκρασια χτυπαει κοκκινα οπως ειναι λογικο και το βεντιλατερ ειναι σχεδον μονιμα ανοιχτο.
Φτανω σπιτι παω να ανεβω ενα πεζοδρομιακι και επειδη ειχα και συνεπιβατη ,δεν υπολογισα και σωστα και μου εσβησε (λογω αποτομου αποσυμπλεκταρισματος με την 1η μεσα). Πηγα να το σκασω αμεσως με το που εσβησε και η μιζα ενω δουλευε κανονικα ακουγονταν αισθητα πιο αργη και δεν ελεγε να σκασει(βαρουσα μιζα για 6-7 δευτερολεπτα ακαταπαυστα)
Υποπτευτικα οτι το κανει επειδη ηταν παρα πολυ ζεστη (χωρις να ξερω ακριβως το λογο βεβαια)
Τελος παντων την εσμπρωξα 10μετρα να την αφησω στο παρκινγκ. Την αφησα για ενα 2ωρο και κατεβηκα να δοκιμασω και οχι μονο πηρε αμεσως με 1sec μηζιά αλλα βαρουσε και τοσο γρηγορα οπως πρωτου ξεκινησω την βολτα που ημουν σιγουρος για την ποιοτητα της μπαταριας.
Αυτην ηταν η μοναδικη φορα που δεν πηρε βεβαια , αλλα γενικα παρατηρησα οτι αμα ζεσταθει πολυ η μηχανη μετα η μιζα γυριζει πιο αργα, αργει λιγο παραπανω να σκασει (κανα 1-2sec παραπανω) και μοιαζει σαν να ειναι ξελιγωμενη η μπαταρια , το ιδιο αργα γυριζει και στις μεγαλες παγωνιες τον χειμωνα.. ενω ειναι φρεσκοφορτισμενη
Γι'αυτον τον λογο δεν μπορω να πω οτι ειναι θεμα μπαταριας.. δεν ειναι λογικο.
Εμενα σαν λογικη εξηγηση μου ακουγεται το θεμα διαστολης-συστολης. Τωρα τι μπορει να διαστελεται-συστελεται και να δημιουργει δυσλειτουργια εκινησης δεν ειμαι ειδικος για να ξερω...
Απο τα βασικα που ξερω, οταν σκαει μιζα και δεν παιρνει σιγουρα εχεις θεμα με ενα απο τα τρια συστατικα αναφλεξης...
Αερας , ρευμα , βενζινη...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:41, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Costas στις 21/08/2013 8 μμ.

Να κοιτάξεις τα καρβουνάκια της μίζας.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Aris. στις 21/08/2013 8:44 μμ.

Και.... πως τα κοιταω αυτα...?
θελω να πω για να τα δει ο μαστορας πρεπει να λυσει οτι λυνεται ή ειναι ευκολο ?
Και κατι ακομα , το λες σαν να εισαι σιγουρος, εχει παει κιαλλο striple 675 στον μαστορα γιαυτο τον λογο και διορθωθηκε με τα καρβουνακια ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Costas στις 21/08/2013 9:25 μμ.

Ναι το είχα πάθει και εγώ στο daytona και ήτανε κανένα χρόνο έτσι. Μάλιστα εμένα ήταν σε χειρότερη κατάσταση, σταματούσα για βενζίνη και μετά συνήθως το έσπρωχνα ή το περίμενα να κρυώσει. Λέγανε οτι είναι κομπλερ, το ενα το αλλο, μέχρι που λύσανε τη μίζα και τα είδαν όλα φαγωμένα Παρήγγειλα μια μεταχειρισμένη από ebay 20-30 ευρώ αν θυμάμαι καλά και όλα οκ απο τότε.

Για να το δει ο μαστορας θα πρέπει να λύσει τη μίζα. Δεν είναι κάτι δύσκολο αρκεί να μη βαριέται να σε εξυπηρετήσει.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Σπυριδων στις 21/08/2013 11:43 μμ.

Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω σε ρενο κλιο ιντζεκσιον 15ετιας.Το πρωι επαιρνε αμεσως και οταν ζεσταινοταν δυσκολευοταν παρα πολυ να παρει το κλιο.Ο μηχανικος μου αλλαξε τον αυτοματο μηχανισμο εκινησης που εχουν ολα τα ιντζεκσιον.Μετα δουλευε ρολοι.Η μιζα και η μπαταρια ηταν ενταξει.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: billis_patra1991 στις 13/11/2013 1:02 πμ.

και εγω το ιδιο προβλημα εχω οταν ζεσταθει λιγακι το μηχανακι δεν παίρνει μπροστα... μου ειπαν οτι ειναι μονο η μπαταρια αλλα πως γινετε να μην το χρησιμοποιω για μια ολοκληρη βδομαδα και να περνει τσακμακι και με μια βολτα με το που ζεσταθει να μην παίρνει με τιποτα..??

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Panos69 στις 13/11/2013 10:18 πμ.

billis_patra1991"και εγω το ιδιο προβλημα εχω οταν ζεσταθει λιγακι το μηχανακι δεν παίρνει μπροστα... μου ειπαν οτι ειναι μονο η μπαταρια αλλα πως γινετε να μην το χρησιμοποιω για μια ολοκληρη βδομαδα και να περνει τσακμακι και με μια βολτα με το που ζεσταθει να μην παίρνει με τιποτα..??"


Για ρίξε μια ματιά κι εδώ...

sumbainei-kerato-mou-t5738.html#p75865