Κραδασμοί STR

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: Sprinter στις 21/07/2010 1:58 πμ.

http://www.vibratesoftware.com/html_hel ... elated.htm
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: tharis στις 04/08/2010 1:08 μμ.

[quote="Greem":t5q8nw2a]
haris"
Polymhxanos"
Το δικό μου, ΔΕΝ έχει ΚΑΝΕΝΑ κραδασμό. "


Το δικο σου δεν ειναι R ... "


Σου ξαναλέω ότι στο δικό μου δεν έχω καταλάβει κανένα κραδασμό. ίσος οφείλετε στο ότι φοράω πάντα γάντια, θα το δοκιμάσω χωρίς και θα σου πω.

υ.γ. έχω το R και 8000 χλμ αλλά δεν νομίζω να είχε ποτέ.[/quote:t5q8nw2a]


Τελικα το δοκιμασες χωρις γαντια ??
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: Greem στις 04/08/2010 1:57 μμ.


Τελικα το δοκιμασες χωρις γαντια ??[/quote]

Ναι, και εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν έχει κραδασμούς το μοτέρ
Οι αναρτήσεις με ενοχλούν περισσότερο αλλά είναι στο σκληρό.
There goes one of God's own creatures. Too weird to live, too rare to die.

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: tharis στις 04/08/2010 2:43 μμ.

Greem"
haris"
Τελικα το δοκιμασες χωρις γαντια ??"


Ναι, και εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν έχει κραδασμούς το μοτέρ
Οι αναρτήσεις με ενοχλούν περισσότερο αλλά είναι στο σκληρό."


χμμ .. ενδιαφερον ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: Savvas Drakakis στις 17/04/2013 1:23 μμ.

τελικά βγάλαμε άκρη???

εδώ κ κάτι παραπάνω από μήνα αντιμετωπίζω συντονισμό στο τιμόνι, που τον νιώθω πιο έντονα στο δεξί grip (κ για όποιον ρωτήσει, ΟΧΙ δεν είναι η ιδέα μου, όντως συντονίζει).
η ιστορία έχει ως εξής:
Φεβρουάριο βάζω το μηχανάκι πίστα, το έλιωσα, όλα super.
πριν κανένα μήνα κ κάτι, κινούμενος στη μεσαία λωρίδα στη Μεσογείων, θέλησα να μπω δεξιά λωρίδα για να μπω στον παράδρομο, αλλά αμάξι που κινούταν ήδη στη δεξιά, επιτάχυνε απότομα κ με βρήκε στο δεξί πόδι. Δεν έπεσα, δε χτύπησα, το μηχανάκι ταρακουνήθηκε γερά αλλά όλα οκ. Αμέσως μετά τη σύγκρουση τσέκαρα όλη τη δεξιά πλευρά για ζημιές, αλλά δεν υπήρχε πουθενά ίχνος τριβής. Οπότε σκέφτηκα ότι τη γλιτώσαμε.
Από τότε λοιπόν έως κ τη στιγμή που μιλάμε, νιώθω αυτό το συντονισμό κυρίως στο δεξί grip. Δεν ξέρω αν έχει σχέση με το συμβάν ή αν είναι τυχαίο.
Ο συντονισμός γίνεται αισθητός από τη στιγμή που βάζω μπροστά κ με τη μηχανή ακίνητη, όπου τον καταλαβαίνεις απλά κ μόνο ακουμπώντας το αντίβαρο, αλλά κ σε ταχύτητες έως 70Km.
Σε πιο μεγάλες ταχύτητες είναι ένα κλικ λιγότερο αισθητός.
Τα βήματα που έκανα έως τώρα:

Ζυγοστάθμιση μπροστινού τροχού (μετά από προτροπή του Σάκη)
Αλλαγή ρουλεμάν τροχού (μετά από προτροπή Pierrakos service στη Μιχαλ/πουλου, κ λόγω εγγύησης)
Σφίξιμο λαιμού (στον Σάκη, κ μετά από προτροπή του φίλου μου Theozed)
Αντικατάσταση δεξιού grip για μελέτη συμπεριφοράς (στον Σάκη)
Αλλαγή ρουλεμάν λαιμού (το είχα κάνει πριν από όλα αυτά, γτ είχε χαλάσει, στο Pierrakos service Μιχαλ/πουλου, λόγω εγγύησης)

Το ξαναπήγα στο Σάκη, όπου μαζί με το φίλο Νάσο, μου είπαν να αλλάξουμε λάδια στις μπουκάλες (δεν το έκανα ακόμα).
Το πήγα ΚΑΙ στον Πιερράκο στον Άλιμο, όπου ο ίδιος μου είπε ότι η ζάντα έχει πάρει 2,5 χιλ (μπράβο μάτι!!!), ισως φταίνε κ τα τακάκια, ισως το ότι έχω χαμηλώσει το μπροστινό κ ίσως ότι τα SportSmart μου δεν είναι για Tiger αλλά για ss μηχανάκι (τίποτε άλλο????).
Το πρόβλημα παρέμεινε.

Επίσης, το πήγα στο συνεργείο γνωστών μου στο Παγκράτι, για να πάρω κ μια άλλη γνώμη, όπου μου είπαν ότι ο συντονισμός προέρχεται είτε από το πλαίσιο είτε από το μοτέρ. Τους το άφησα 4 μέρες, κι αφού με πήγαιναν από μέρα σε μέρα, πήγα κ το πήρα με το ζόρι αφού λίγο πολύ με έγραψαν στα @@@@@δια τους (λόγω φόρτου κ καλά).
Νεότερη εξέλιξη είναι ότι με συμβούλεψαν να πάω σε εξειδικευμένο σε Τ συνεργείο της Βουλιαγμένης, να βρω συγκεκριμένο μηχανικό μπας κ βγάλω ΤΕΛΙΚΑ άκρη.

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ όποιος δεν έχασε τη μπάλα με ΟΟΟΟΟΛΑ τα παραπάνω, να μου δώσει τα φώτα του, γτ τα έχω μεγάλη ανάγκη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
[size=150:hzlp5hbd]Me:Dear God, will I ever get another motorcycle?
[size=150:hzlp5hbd]God:Keep the Faith son.....

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: tharis στις 17/04/2013 4:09 μμ.

Απ τη στιγμη που λες οτι ο κραδασμος γινεται αισθητος ενω εισαι ακομη ακινητος γτ ψαχνεσαι με λαστιχα ζαντες ρουλεμαν κλπ ? Ο κραδασμος προερχεται σιγουρα απ τον κινητηρα και το μονο που εχεις να κανεις ειναι να τσεκαρεις βιδες .. (τιμονι, καβαλετα, βασεις μοτερ κλπ ) κατι αλλο δε μπορω να σκεφτω..

Δεν ξερουμε και το μεγεθος του κραδασμου για να πουμε αν ειναι λογικος ή οχι.. Οι μηχανικοι που το ειδαν τι σου ειπαν? Εχει οντως διαφορα απο τα υπολοιπα Tiger ?
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: Savvas Drakakis στις 17/04/2013 5:21 μμ.

στο τελευταίο συνεργείο που το πήγα, στους ''γνωστούς'' μου, συμφώνησαν μαζί μου για εμφανή συντονισμό ίσως από μοτέρ, κ μάλιστα μου έδωσαν παράδειγμα το KLE500, όπου λόγω λάσκας σε ένα συγκεκριμένο μέρος του μοτέρ (δε θυμάμαι ποιο) έτρεμε κ κοπανούσε όλο το τιμόνι.
[size=150:hzlp5hbd]Me:Dear God, will I ever get another motorcycle?
[size=150:hzlp5hbd]God:Keep the Faith son.....

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: xaotikos στις 17/04/2013 5:34 μμ.

Από την πίστα είναι Σάββα. Το τρόμαξες το μηχανάκι γιατί έβρισκες συνέχεια

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: sinister στις 18/04/2013 12:53 μμ.

ελα να παρεις το δικο μου το δικύλινδρο βολτα κ μετα θα παψεις να παραπονιεσαι για κραδασμους!χαχαχαχαχαχαχα
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: Κραδασμοί STR  

  Από: GeorgeGM στις 08/11/2013 3:07 μμ.

Αγαπητοί φίλοι, γεια κι από μένα, έναν κάτοχο STR 2012 με 10.000 πλέον χμ. Είμαι κι εγώ προβληματισμένος πάνω στο θέμα τον κραδασμών ή vibes/vibrations όπως αναφέρονται και στα ξένα fora, που ξεκινούν από τις 6.000-7.000 σ.α.λ. και έχουν ιδιαίτερη ένταση στις 8.000 και πάνω στροφές.

Σχετικά μ' αυτόν τον συντονισμό που εμφανίζεται στο τιμόνι και λιγότερο στα μαρσπιέ, έχω παρατηρήσει τα εξής:

1. Δεν έχει να κάνει με τους τροχούς ή τα ελαστικά καθώς είναι εμφανείς ακόμα και με τη μηχανή στο σταντ, αν δηλ. ανοίξεις το γκάζι στις εν λόγω στροφές.


2. Εξαφανίζονται μόλις πατήσεις τον συμπλέκτη, αλλά επανεμφανίζονται αν με κρατημένο τον συμπλέκτη ανοίξεις το γκάζι κοντά σ' αυτές τις στροφές.

3. Δεν έχει να κάνει με τη ρύθμιση της αλυσίδας καθώς είναι σωστά ρυθμισμένη πολλάκις (για double check).

Άρα είναι κάτι που έχει να κάνει με το μοτέρ και τους συντονισμούς που μεταφέρει στο πλαίσιο. Εκ πρώτης όψεως δεν έχουν να κάνουν με τα έδρανα ή τους συνδέσμους του μοτέρ με το πλαίσιο καθώς έχουν ελεγχθεί και όλα φαίνονται σωστά "βιδωμένα".

Δεν έχουν να κάνουν με τη ρύθμιση των σωμάτων ψεκασμού καθώς αυτή έγινε μπροστά στα μάτια μου στο σέρβις των 10.000 χμ.

Επόμενη περίπτωση είναι να προέρχονται από τον τεντωτήρα της αλυσίδας των εκκεντροφόρων. Σ' αυτήν την περίπτωση θα έπρεπε να υπάρχει και το σχετικό κροτάλισμα κατά την εκκίνηση που όμως στη δική μου περίπτωση απουσιάζει. Μετά όμως από μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο και παρά την απουσία κροταλίσματος, βρήκα ότι πολλοί κάτοχοι ST και Daytona που έχουν πρόβλημα με τον τεντωτήρα έχουν μεταξύ άλλων και αυτό το σύμπτωμα, δηλ. συντονισμό στις στροφές που προανέφερα και μια αίσθηση τραχύτητας του κινητήρα πάνω απ' τις 6.000 στροφές.

Κάποιοι προτείνουν την επανεγκατάσταση και ρύθμιση του CCT (Cam Chain Tensioner) κι έχουν δει γιατρειά. Άλλοι πάλι προτείνουν την εγκατάσταση ενός συστήματος manual CCT που εξαλείφει εντελώς το πρόβλημα και κάνει τη μοτοσικλέτα ξανά smooth σε αίσθηση, όπως σχετικά αναφέρουν. Παραθέτω εδώ κάτι που βρήκα απ' το www.triumph675.net

http://www.pure-triumph.com/p-2082-triu ... 18060.aspx

Περαιτέρω μιλούν για το μαμά CCT σαν μια γνωστή για πολλούς πληγή των μοντέλων αυτών που δεν αντιμετωπίστηκε ανοιχτά απ' τη μαμά εταιρεία.

Δεν ξέρω αν πρέπει να πιστέψει κανείς ό,τι ακούει απ' τα διάφορα fora και φυσικά δεν υιοθετώ καμία άποψη ανοιχτά, απλά θα δοκιμάσω να ανοίξουμε και να επιθεωρήσουμε την κατάσταση (αλυσίδα, οδηγοί, τεντωτήρας, φθορές και τα σχετικά) μήπως αυτό είναι τελικά η πηγή του κακού.

Παρακαλώ, αν είχατε κάποιο αποτέλεσμα (κάτοχοι ST και Daytona) να ανανεώσουμε αυτό το topic.

Υ.Γ. 1 Αυτό που ακούω προς το παρόν είναι ότι έτσι κάνουν όλα και συνήθισε το αλλά έχω μια υποψία ότι ίσως να μην είναι έτσι τα πράγματα. Είμαι αρκετά χρόνια μοτοσικλετιστής και έχω οδηγήσει μοτοσικλέτες που θα 'πρεπε να παρήγαγαν πολύ περισσότερους κραδασμούς στο τιμόνι.

Υ.Γ. 2 Κάποιοι που οδήγησαν τη μηχανή είπαν ότι είναι φυσιολογικό αλλά για να το καταλάβει κανείς σ' όλο του το μεγαλείο πρέπει να ανοίξει αρκετά το γκάζι κι ακόμα καλύτερα να ανεβάσει 4η ή 5η για να μην τον μπερδεύει η ροπή των τριών πρώτων ταχυτήτων, κάτι που δε γίνεται εύκολα μέσα στις μικρές ευθείες γύρω απ' τα συνεργεία. Εκεί μάλιστα στα πολλά νιώθεις ξεκάθαρα ότι το αριστερό γκριπ του τιμονιού κουνιέται (δονείται) περισσότερο απ' το δεξί ακόμα κι αν ασκείς τη λιγότερη δυνατή δύναμη. Η δόνηση είναι ορατή και δια γυμνού οφθαλμού κοντά στα 160-170 χ.α.ω. Όσο δε ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα το πράγμα χειροτερεύει. Οι κραδασμοί σου αποσπούν την προσοχή κι αναγκάζεσαι να σφίγγεις περισσότερο το τιμόνι. Ξαναλέω ότι αν στα ίδια χιλιόμετρα πατήσεις συμπλέκτη τότε το πράγμα ηρεμεί ακόμα κι αν πηγαίνεις συμπλεκταρισμένος με 220!