Λαδια πιρουνιου

Λαδια πιρουνιου  

  Από: t10vr στις 12/10/2010 11:06 πμ.

Καλησπερα.Ηρθε ο καιρος να αλλαξω λαδια στο μπροστινο συστημα του 675 daytona 08 μου.Η χρηση ειναι αποκλειστικα για πιστα.Λεφτα δεν υπαρχουν για revalving, ελατηρια κτλ. οποτε μενουμε στα λαδια.Θελω απο καποιον που εχει αλλαξει να μου πει τι λαδια εβαλε και την ποσοτητα.Εκανα την ερωτηση και σε αλλο φορουμ αλλα δεν πηρα σαφη απαντηση.

Re: Λαδια πιρουνιου  

  Από: dimchrist στις 13/10/2010 1:44 πμ.

Όταν ήρθε η εποχή για να αλλάξω λάδια πιρουνιού έλεγα να αλλάξω και τα ελατήρια. Πήγα για άλλη μία φορά στον Ευθυμίου και τον ρώτησα τι προτείνει. Αν θυμάσαι σου είχα ξαναπεί ο Βασίλης (Ευθυμίου) έτρεχε στο Πανελλήνιο με το 675 με πολύ καλά αποτελέσματα και πιο παλιά το 2005 είχε βγει πρωταθλητής νέων στο πανελλήνιο.
Από το μπροστινό είχε μείνει πολύ ικανοποιημένος και μου πρότεινε να μην αλλάξω ελατήρια, αφού τα μαμά είναι αρκετά σκληρά, αλλά ούτε να βάλω διαφορετικά λάδια από αυτά που προτείνει η Τ. Δεν ήμουν μπροστά στην αλλαγή για να δω αν έβαλε ακριβώς την ποσότητα που λέει το manual. Πάντως μέχρι στιγμής δεν έχω παράπονο.
Δεν ξέρω αν ο levelone ή ο admin έχουν να πουν κάτι για την ποσότητα γιατί στο www.triumph675.net είχαν γραφτεί διάφορα περίεργα.

Triple Way

Re: Λαδια πιρουνιου  

  Από: Γιωργος στις 14/10/2010 9:49 πμ.

πολύ σωστά σου είπε ο Ευθυμίου για τα ελατήρια.Αν και αυτό είναι πολλές φορές υποκειμενικό. Τώρα για τα λάδια η Τ προτείνει πάντα με τα μαμά ελατήρια sae 5w (παίρνει άνετα και 7,5 άν έχει παλίωσει λίγο) και ποσότητα 495cc κάθε καλάμι μέχρι πλαίσιο 381274 και 492cc από 381275 και μετά. Τα λάδια που προτείνει είναι της kayaba KHL15-10 aλλά και ότι άλλο με τις ίδιες προδιαγραφές κάνει

Re: Λαδια πιρουνιου  

  Από: t10vr στις 14/10/2010 8:31 μμ.

Στο 675 φορουμ ειχε αναφερθει ,σε ενα θρεντ για την αλλαγη λαδιων στο πιρουνι σχετικα με την ποσοτητα. οτι το manual προτεινει 72 μμ αερα με την συμπληρωσει του λαδιου και οτι βελτιωτικοι οικοι αναρτησεων (dave moss νομιζω )
προτεινει 110 μμ αερα.Θα παραθεσω μια απαντηση απο το bikenet σχετικα με αυτο και ακουω γνωμες.

"από όσο έχω ρωτήσει, ασχοληθεί και διαβάσει για το θέμα συμφωνούν σε λάδι που δεν"σπάει" κατά τη χρήση του.
Σε αυτό που έχουν δοκιμάσει (όλες τις εταιρείες λαδιών) και καταλήξει άνθρωποι που ασχολούνται μόνο με το service αναρτήσεων και σε αρκετά μοτό που φτιάξαμε στην παρέα είναι στο Spectro και Μaxima.
Τώρα για το θέμα ποσότητας λαδιού θυμάμαι ότι και τα τρία 675 που έχω δει έχουν θέμα με το μπροστινό ως προς τι,
το μπροστινό δεν τερματίζει στη μπότα (δηλ. να αφήνει 1cm με το τάι ραπ και αφήνει περίπου 2cm +).
Τα ρυθμίσαμε και δουλεύουν με τέρμα - το ελατήριο (λόγω του ότι δινει μόνο *1,5cm στατικό sag-ενώ η επιθυμητή τιμή κυμαίνεται από 2,5 - 3,5 για ανάλογα τη χρήση). Το μπροστινό του θεωρώ (όπως και το πίσω) ότι είναι η καλύτερη σειρά στοκ αμορτισέρ παραγωγής σε μοτό όπου ακούει στο κάθε κλικ και ίσως από την *παραπάνω τιμή που σου προανάφερα να χρειάζεται αυτό που λένε οι ξένοι (110mm και οχι 72mm που αναφερει το μανουαλ) για τους παραπάνω πόντους στο καλάμι=λιγότερο λάδι δηλαδή για να δουλέψει καλύτερα και κερδίζοντας διαδρομή.
Ψάξτο αξίζει να το κάνεις καλύτερο γιατί έχει κτπλκές αναρτήσεις για στοκ μοτό "

Re: Λαδια πιρουνιου  

  Από: dimchrist στις 15/10/2010 1:21 μμ.

Δε μπορώ να σε βοηθήσω γιατί θεωρώ ότι δουλεύει αρκετά καλά και δε το έψαξα επιπλέον.
Κάτι που με ικανοποιεί αρκετά δε το πειράζω γιατί συνήθως χειροτερεύει...
Όταν τα άλλαξα τα λάδια (σύμφωνα με το manual) πήγα στα Μέγαρα και πέτυχα το Νίκο από το bikenet (αυτόν που αναφέρεις παραπάνω) και κάτσαμε και το σετάραμε. Έμεινα πλήρως ικανοποιημένος. Ο Νίκος έχει πάρα πολύ καλές γνώσεις οπότε αν θες επιπλέον διευκρινίσεις με αυτόν πρέπει να μιλήσεις. Ένα άλλο παιδί που είχε ψαχτεί με τα λάδια του 675 από το bikenet είναι ο okeanos (αλλά τώρα τελευταία δε γράφει συχνά και είναι φίλος του Νίκου). Στείλτου ένα pm (μήνυμα) δε χάνεις κάτι.

Triple Way

Re: Λαδια πιρουνιου  

  Από: t10vr στις 11/11/2010 6:16 μμ.

Επανερχομαι στο θεμα με νεοτερα.Μετα απο αρκετη επικοινωνια με αντιπροσωπους, ειδικους αναρτησεων, συζητησεις σε φορουμ με σχετικους και ασχετους, κατεληξα να συζηταω με τον Χρηστο Τασουλη ,γνωστο απο την εμπλοκη του στο ΠΠΤ.Μιλησαμε για το τι λαδια και ποση ποσοτητα και καταληξαμε στα WP 5sw και ποσοτητα μικροτερη απο αυτην που προτεινει το σερβις μανουαλ (72χιλ κενο αερα).Μου προτεινε 105 χιλ.Μετα απο πολυ κοπο βαλε, λυσε, δεσε και ξαναβαλε (μην προσπαθησει κανεις να κανει την συγκεκριμενη διαδικασια αν δεν εχει τα καταλληλα εργαλια, εμεις δεν τα ειχαμε και μας βγηκε η πιστη ) ο πρωτος στοχος επιτευχθει.Περισσοτερο στατικο sag οπως και sag με αναβατη.Χωρις να πειραξω την προσφορτηση,απο 1.1 στατικο και 2.6 με αναβατη, πηγαμε στο 1.8 και 3.3 αντιστοιχα.Δεν την εχω κανει βολτα ακομα να πω εντυπωσεις αλλα ο κυριως στοχος οσον αφορα τη ποσοτητα ειναι να χρησιμοποιηθει ολη η διαδρομη του πιρουνιου.Πριν το tyre rap αφηνε μεγαλο κενο απο τελος της μποτας.Περισσοτερα νεα οταν την βγαλω βολτα και εχω ολοκληρωμενη αποψη.

Re: Λαδια πιρουνιου  

  Από: dimchrist στις 12/11/2010 10:23 πμ.

Ελπίζω να δουλέψει καλά και να βρεις ένα καλό σετάρισμα που να σε βολεύει.
Κράτα μας ενήμερους σύντεκνε.

Triple Way

Re: Λαδια πιρουνιου  

  Από: Polymhxanos στις 13/11/2010 1:52 πμ.

Οι απαντήσεις που πήρες στο Bikenet, μόνο ''δεν πήρα σαφή απάντηση'' δεν ήταν, αφού σου απάντησε μέχρι και πρώην αγωνιζόμενος με 675... τέσπα...

Δεν έχω λύσει ποτέ ή μετρήσει πηρούνι 675, αλλά από τα 75 χιλιοστά στάθμης στα 105 είναι 30 διαφορά. Εφαρμοζουμε κοινή λογική. Αν υποθέτουμε ότι με τα 75 οριακά τερματίζει η συμπίεση του πηρουνιού 20 χιλιοστά πριν το γεωμετρικό της τέλος (την πλήρη διαδρομή) γιατί δεν μένει άλλος χώρος να συμπιεστεί ο αέρας, τότε με 30 διαφορά, είσαι και 10 χιλοστά ΚΑΤΩ από το όριο... Με λίγα λόγια ο αέρας δεν θα πολυσυμπιέζεται, και άρα δεν βοηθάει το ελατήριο καθώς φτάνει στο τέλος της συμπίεσης.

Μπας και παραείναι η διαφορά; Δεν πολυβγαίνουν τα νούμερα με την παραπάνω ανάλυση, και είναι και η πιο ευνοική στις υποθέσεις της, αν πάρουμε άλλες υποθέσεις τα νούμερα δεν βγαίνουν ακόμα περισσότερο...

Μέτρα και πες μας τα παρακάτω:

Πόσα χιλιοστά διαδρομής καταναλώνει τώρα η ανάρτησή σου με εσένα απάνω, σε κατάσταση ηρεμίας;

Πόσα κατανάλωνε πριν;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Λαδια πιρουνιου  

  Από: t10vr στις 15/11/2010 1:36 μμ.

Διαβασε το τελευταιο ποστ μου καλυτερα και θα δεις οτι γραφω οτι ακριβως με ρωτησες..

Και οσον αφορα για το "σαφη απαντηση" κανεις δεν μου εγραψε για την ποσοτητα ακριβως...
Εκτος και αν το "Ψάξτο αξίζει να το κάνεις καλύτερο γιατί έχει κτπλκές αναρτήσεις για στοκ μοτό"
το βρισκεις σαφες.....