Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο

Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Billie στις 09/02/2011 4:57 μμ.

Το μπροστινό φρένο στο ποδήλατο είναι στο αριστερό χέρι, αντί στο δεξί, ανάποδα δηλαδή απ'ότι στη μηχανή (και πριν αρχίσει κανείς οτιδήποτε, ισχύει λόγω ευρωπαϊκής οδηγίας ή κάτι τέτοιο) και καλώς ή κακώς έχω αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα στις ρόδες μου ώστε να μου έχει γίνει ένστικτο.
Πιστεύετε ότι η συνήθεια της χρήσης του φρένου στο ποδήλατο μπορεί να προκαλέσει κάποια στιγμή σύγχυσης σε τυχόν αναγκαίο φρενάρισμα με τη μηχανή με ό,τι αυτό συνεπάγεται από πλευράς επικινδυνότητας; Σκεφτόμουν να συνέδεα ανάποδα τα φρένα, έτσι ώστε να έχω το μπροστινό φρένο στη δεξιά μανέτα και απλά να προσπαθήσω να συνηθίσω την αλλαγή. Το έχει κάνει κανείς αυτό; Καμιά συμβουλή;
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Native στις 09/02/2011 5:07 μμ.

Εγω πάντως με το που το πήρα άμεσως τα γύρισα ανάποδα, πάντα έτσι τα είχα απο μικρός και πάντα έτσι θα τα έχω...

Κατα την γνώμη μου εννοείται οτι μπορει να προκαλέσει συγχυση και αν μεταβεις απο ποδήλατο σε μοτο(η scooter που έχουν και τα δυο φρένα στο τιμόνι), και απο μοτο σε ποδήλατο...απλα στην δευτερη περίπτωση ισως δεν διακικδυνεύεις τόσο όσο αφορα τις ταχυτητες και την μάζα που ελέγχεις...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Billie στις 09/02/2011 5:11 μμ.

Native"απλα στην δευτερη περίπτωση ισως δεν διακικδυνεύεις τόσο όσο αφορα τις ταχυτητες και την μάζα που ελέγχεις..."

Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ να φάω τα μούτρα μου με 30kmh τώρα παρά με τα 3πλάσια. Και φυσικά σε περίπτωση στραβής στο ποδήλατο, έχω μεγαλυτερη επίδραση στο κέντρο βάρος ως η πιο βαριά μάζα, απ'οτι στη μηχανή
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Sprinter στις 09/02/2011 5:12 μμ.

Αστο ώς έχει. Δεν θές να τσαρουχώνεις το μπροστινό με το ποδήλατο όπως θα το τσαρούχωνες στη μηχανή. Χάνεις το μπροστινό για πλάκα. Εν αντιθέσει με τη μηχανή, το ποδήλατο φρενάρει και με το πίσω. Αρα, κύριο φρένο στη μηχανή = δεξί χέρι. Κύριο φρένο στο ποδήλατο = δεξί χέρι. Μια χαρά είσαι. Στη μηχανή δε θα μπερδευτείς ούτως ή άλλως γιατί έχεις το ενα φρένο στο πόδι. Μόνο με τα σκούτερ ίσως έχεις ενα θέμα, οπότε εξαρτάται τι θα οδηγείς.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Billie στις 09/02/2011 5:31 μμ.

Ναι, αλλά το κύριο φρένο στο ποδήλατο είναι επίσης το μπροστινό (αν με 'κύριο φρένο' εννοείς αυτό που σου δίνει τη μεγαλύτερη πέδηση). Και απ'οτι διαβάζω στο ποδήλατο θεωρείται καλύτερο το φρενάρισμα με το μπροστινό φρένο, όταν το οδόστρωμα δεν είναι ολισθηρό ή/και ανώμαλο. Στο φρενάρισμα με το πίσω το ποδήλατο θα κάνει κολιά και δε θα φρενάρει τόσο αποτελεσματικά.
(προφανώς προσπαθώ να καταλάβω και εν μέρει εκ του θεωρητικού γιατί στη μηχανή για την ώρα μόνο το πίσω έχω χρησιμοποιήσει, απλά είναι κάτι που τριγυρνάει στο μυαλό μου τώρα που άρχισα να μαθαίνω)
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Sprinter στις 09/02/2011 5:36 μμ.

Μέχρι ενος σημείου καλά τα λές αλλά

1. Η πρόσφυση του εμπρος τροχού του ποδηλάτου είναι ελάχιστη λόγω ελαστικού και βάρους
2. Η μεταφορά βάρους (που ενισχύει την πρόσφυση μπροστά και μειώνει την πίσω) είναι επίσης ελάχιστη λόγω μη υπαρξης αναρτήσεων (η ακόμα και να έχει έχουν ελάχιστη διαδρομή)

=

1. Το εμπρός μπλοκάρει για πλάκα, και ακόμα περισσότερο στην πόλη, στη βροχή κλπ
2. Το πίσω συμμετέχει πολυ περισσότερο στο φρενάρισμα από όσο στη μηχανή

+

Η κολιά ελέγχεται καλά με το ποδήλατο λόγω ελάχιστου βάρους (παλιά 40 χρόνια πρίν είχαμε τις 'κοντρες' σαν φρένο στον πίσω τροχό που έκανες κολιές για πλάκα

=

Αστο όπως έχει (κάτι ξέρει η οδηγία της ΕΕ)
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:47, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: vassat στις 09/02/2011 6:05 μμ.

Αν κάνεις συχνά ποδήλατο, ήτοι άνω των 2 φορών την εβδομάδα, θα το συνηθήσεις το αργότερο μέχρι την 3η βδομάδα -προσωπική εμπειρία-. Αν κάνεις μια φορά το τρίμηνο τότε ίσως να έχει νόημα η αλλαγή, αλλά και πάλι το μπέρδεμα είναι πάντα στα πρώτα μέτρα => πήγαινε αργά για τα πρώτα αυτά μέτρα.
/ ΒΣ

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Polymhxanos στις 09/02/2011 6:29 μμ.

Billie"Το μπροστινό φρένο στο ποδήλατο είναι στο αριστερό χέρι, αντί στο δεξί, ανάποδα δηλαδή απ'ότι στη μηχανή (και πριν αρχίσει κανείς οτιδήποτε, ισχύει λόγω ευρωπαϊκής οδηγίας ή κάτι τέτοιο) και καλώς ή κακώς έχω αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα στις ρόδες μου ώστε να μου έχει γίνει ένστικτο.
Πιστεύετε ότι η συνήθεια της χρήσης του φρένου στο ποδήλατο μπορεί να προκαλέσει κάποια στιγμή σύγχυσης σε τυχόν αναγκαίο φρενάρισμα με τη μηχανή με ό,τι αυτό συνεπάγεται από πλευράς επικινδυνότητας; Σκεφτόμουν να συνέδεα ανάποδα τα φρένα, έτσι ώστε να έχω το μπροστινό φρένο στη δεξιά μανέτα και απλά να προσπαθήσω να συνηθίσω την αλλαγή. Το έχει κάνει κανείς αυτό; Καμιά συμβουλή; "


Όχι δεν πρόκειται να προκαλέσει σύγχιση. Εμένα δεν μου προκάλεσε ποτέ. Ο εγκέφαλος, όσο πιο πολλά οχήματα οδηγάς, τόσο πιο πολύ μαθαίνει να φορτώνει ξεχωριστό ''χαρτη'' για κάθε όχημα, από το πρώτο δευτερόλεπτο που κάθεσαι στην σέλα.

Να σκεφτείς σε μια μηχανή μου έχω ανάποδο κιβώτιο, πρώτη πάνω, έκτη κάτω. Εντούτοις με το που κάθομαι πάνω της, ούτε καν σκέφτομαι κάτι, αυτόματα το μυαλό μου έχει μάθει να επιλέγει τον ''ανάποδο'' χάρτη, δεν συνειδητοποιώ καν την διαφορά.

Παρόλα αυτά, γιατί να ζεις με την ιδέα;

Ναι εγώ, και στα δικά μου τα άλλαξα εδώ και χρόνια. Μισή ώρα εύκολη δουλειά -ανάλογα το ποδήλατο- και τέλος τα μπερδέματα ή η υποψία αυτών. Κάντο άφοβα, δεν έχεις να χάσεις κάτι.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Billie στις 09/02/2011 8:42 μμ.

Είμαι στη σέλα μίνιμουμ 6 ώρες την εβδομάδα, αλλά πιο πολύ είναι αυτό που λέει ο πολυμήχανος: ο φόβος και η υποψία. Σε φάση, αν χρειαστεί να πατήσω φρένο, θα πατήσω σωστά ή υπάρχει η περίπτωση να πάει το χεράκι μου στη δεξιά μανέτα, ενώ δε θα έπρεπε.
Από την άλλη, για την ώρα τουλάχιστον μου φαίνεται να ισχύει το άλλο που είπε, ότι 'φορτώνεται διαφορετικός χάρτης'.
Για την ώρα όμως, μιας και απ'ότι κατάλαβα είναι καθαρά θέμα προσωπικής προτίμησης, λέω να το αφήσω ως έχει (εξάλλου δε βλέπω σύντομα να παίρνω μηχανή )
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: tharis στις 09/02/2011 9:33 μμ.

Sprinter"Μέχρι ενος σημείου καλά τα λές αλλά

1. Η πρόσφυση του εμπρος τροχού του ποδηλάτου είναι ελάχιστη λόγω ελαστικού και βάρους
2. Η μεταφορά βάρους (που ενισχύει την πρόσφυση μπροστά και μειώνει την πίσω) είναι επίσης ελάχιστη λόγω μη υπαρξης αναρτήσεων (η ακόμα και να έχει έχουν ελάχιστη διαδρομή)

=

1. Το εμπρός μπλοκάρει για πλάκα, και ακόμα περισσότερο στην πόλη, στη βροχή κλπ
2. Το πίσω συμμετέχει πολυ περισσότερο στο φρενάρισμα από όσο στη μηχανή
"


Αυτα δεν ισχυουν ουτε στο ελαχιστο. Σαφως και το μπροστινο ειναι το κυριο φρενο στο ποδηλατο, το μπροστα μερος φορτιζεται πολυ περισσοτερο απ το πισω, οπως και ειναι σχετικα απιθανο να χασεις το μπροστινο (εκτος αν εισαι τελειως αναισθητος, κι αν ακομα το χασεις μπορεις ευκολα να το επαναφερεις ακριβως για τον ιδιο λογω που επαναφερεις και το πισω).

Απο τα 3 μεχρι τα 16 μου ειχα καθημερινη επαφη με ποδηλατο και 6 χρονια πρωταθλητισμο μεχρι που μου κλεψανε το τελευταιο μου..

Επισης κι εγω που οδηγω καθημερινα παπι και μηχανη δεν εχω μπερδευτει ποτε με το κυβωτιο εκτος απ τις πρωτες 1-2 βολτες οταν πρωτοπηρα τη μηχανη μεχρι να συνηθισω..

Κατα τη γνωμη μου αφου που δεν εχεις μηχανη αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει κανενας λογος να τα πειραξεις. Σε περιπτωση που αποκτησεις ειναι στην κριση σου να το δοκιμασεις και πολυ το κανουν.. Δε θα σου παρει πανω απο μια βολτα παντως για να συνηθισεις την αλλαγη .. !
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Native στις 09/02/2011 9:43 μμ.

Για ποιο λόγο να συνηθίσεις την αλλαγή απο την στιγμή που μπορείς να τα έχεις οπως στην μότο δεν κατάλαβα αλλα οκ...περι ορέξεως...

Και στην Αγγλια αμα πας να οδηγήσεις αμάξι σε κανα 2 μερες θα είσαι κομπλέ(εχω προσωπική εμπειρία), αυτο δεν σημαίνει οτι μου άρεσε κιόλας η με βόλευε. Και ουτε δοκίμασα κατα ποσο λειτουργω το ίδιο σε περιπτώσεις ανάγκης...απλα συμβιβάστηκα με προσοχή...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: ATN PANOS στις 19/02/2011 5:44 μμ.

συμφωνω και επαυξανω στα οσα ειπε ο χαρης.

οσο για τα υπολοιπα, να ανησυχεις για την σελα και οχι για τα φρενα..
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: Billie στις 19/02/2011 6:07 μμ.

ATN PANOS"να ανησυχεις για την σελα και οχι για τα φρενα.. "


χαχαχα δε μπορείς να πέσεις πιο μέσα
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley

Re: Ερωτήσεις προς όσους κάνουν/έκαναν και ποδήλατο  

  Από: lioulios στις 19/02/2011 6:49 μμ.

...Έχω πατήσει πισινό φρένο σε σκούερ για να αλλάξω ταχύτητα .