Re: Triumph Tiger 800 ή 800 XC? ¶
Από: tharis στις 12/02/2011 11:29 μμ.
Ισως το οτι ο κινητηρας προερχεται απο εναν πιο streetαδικο που αποδειδει ψηλα να ηταν ενα θεμα αλλα ο τρικιλυνδρος εχει μπολικη ροπη απο χαμηλα οποτε...
Από: tharis στις 12/02/2011 11:29 μμ.
Από: Cpt. Haddock στις 13/02/2011 9:45 πμ.
Panos69"Αν ξέρει κάποιος Γαλλικά, μπορεί να μας πει τί λέει ο φίλος μας στο βίντεο για το πλαίσιο και τα μαρσπιέ γύρω στο 2:30 και μετά;
Ευχαριστώ!
[youtube:l337v037]z5Od0bskXhU[/youtube:l337v037]"
Από: Cpt. Haddock στις 13/02/2011 9:51 πμ.
Από: Sprinter στις 13/02/2011 10:03 πμ.
Από: Cpt. Haddock στις 13/02/2011 11:56 πμ.
Από: Cpt. Haddock στις 13/02/2011 2:21 μμ.
mixalakis"Cpt. Haddock" ή ειναι κατι που πουλαν οι beemers για να βρουν μειονεκτήματα (για να καλυψουν τις δικες τους φλαντζες που σκανε...)
"
Λες;![]()
![]()
![]()
"
Από: Panos69 στις 13/02/2011 6:15 μμ.
Cpt. Haddock"
Λεει στο περίπου οτι ρωτησαν την Triumph για το γνωστό σημείο που ανησυχει όλο τον κοσμο και η απαντηση ήταν οτι ειναι πολύ γερό όπως όλο το υποπλαίσιο. Εαν στραβώσει επανερχεται, εαν ραγισει κολλαει αλλα για να σπάσει σημαινει οτι η μηχανη έφαγε πολύ γερό χτυπημα.
"tres solid" - πολυ στιβαρο ήταν ο ορος που ειπαν"
Από: Sprinter στις 14/02/2011 1:36 μμ.
Από: Cpt. Haddock στις 14/02/2011 3:45 μμ.
Sprinter"Τελικά καπ10, μια σύγκριση του 800 (του σκέτου) με το 1050 μπορείς να μας κάνεις? Οσο μπορείς δηλ. με το λίγο που οδήγησες το 800."
Από: Aris. στις 14/02/2011 8:59 μμ.
Cpt. Haddock" Εαν στραβώσει επανερχεται, εαν ραγισει κολλαει αλλα για να σπάσει σημαινει οτι η μηχανη έφαγε πολύ γερό χτυπημα.
"tres solid" - πολυ στιβαρο ήταν ο ορος που ειπαν"
Από: Billie στις 14/02/2011 9:02 μμ.
Aris."
Εχω την εντυπωση πως... Αν στραβωνει , δεν ραγιζει και αν σπαει δεν στραβωνει ..
"
Από: johnygalan στις 14/02/2011 9:20 μμ.
mixalakis"Cpt. Haddock"
Αυτα εν συντομια"
Και πιο αναλυτικά;"
Από: Cpt. Haddock στις 14/02/2011 10:09 μμ.
mixalakis"Cpt. Haddock"
Αυτα εν συντομια"
Και πιο αναλυτικά;"
. Κοιταξα φωτογραφίες απο το παλιο μου 955i, που ζυγιζε και 260 κιλα κιολας και ήταν ακριβώς το ίδιο. Ατσαλινο πλαίσιο, κολλημενο, με μαρσπιε κολλημενους πανω. Μαλιστα οι βαλιτσες επιαναν και στο μαρσπιε. Εχω να πω λοιπον οτι οταν με τρακαραν στην Ιταλια και το μηχανακι εφερε μια τουμπα και εσκασε κατω απο την αλλη πλευρα, η βαλιτσα εγινε κομματια αλλα το υποπλαισιο/μαρσπιε δεν επαθε τιποτα.