Street triple και Ιαπωνοιταλικος ανταγωνισμος

 

  Από: john_street_triple675 στις 07/12/2007 11:05 μμ.

Ρε παιδιά ρωτήστε και κανέναν που έχει ήδη αγοράσει το μηχανάκι!!!
Φίλε μου απλά είναι απίστευτό το μηχανάκι.Και εμάνα με χαλούσαν τα φανάρια στην αρχή,αλλά απλά είναι κάτι διαφορετικό και θα το συνηθίσεις γρήγορα. Το μηχανάκι έχει στυλ,είναι μοναδικό σε εμφάνιση.Συνδιάζει κλασικό και μοντέρνο μαζί!!! GSR και Hornet έχει γεμίσει ο τόπος.
Σε κάθε φανάρι θα γυρνάνε και θα σε χαζεύουν...
Α, και αν ακουσεις τον ήχο του τότε σίγουρα θα πάθεις!!!

 

  Από: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στις 08/12/2007 11:46 πμ.

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ 3 ΜΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ ΛΕΓΑΝΕ,ΚΑΙ ΤΑ SERVICE.ΕΙΧΑ 3 KAWASSAKI ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΙ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤ/ΠΕΙΑ.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΩ 2 ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΝΩΣΤΑ 1000ΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ, ΚΑΙ ΟΙ 2 ΠΑΛΕΥΟΥΝ 7ΜΗΝΕΣ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΙΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ........ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ.ΜΗ ΚΟΛΛΑΣ.

 

  Από: redfoot στις 08/12/2007 7:25 μμ.

λετε ναναι ετσι ρε παιδιά;; μακαρι γιατι 3 μηνες ψαχνω μανιωδως, εχω αγορασει εναν τονο περιοδικα, επισκεφτει 100 αντιπροσωπειες και αποφαση δεν πηρα-ειμαι και λιγο αναποφασιστος να πω την αληθεια! περιμενα και την εκθεση στο Μιλανο για να αν θα βγαλουν κανενα νεο ενδιαφερον μοντελακι.
ωστοσο αυτη η αναμονη με σκοτωνει , δεν παει αλλο πρεπει να καταληξω!

ηξερα οτι θελω ενα αξιοπιστο, δυνατο και οσο το δυνατον πολυχρηστικο μηχανακι μεταξυ 600-800 κυβικων αλλα κανενα δεν πληρουσε ολες τις προδιαγραφες. Αν εξαιρεσουμε το θεμα αερα,
ημουν κοντα στο triple μεχρι που ο εμπορος με ξαναπροβληματισε.. για να φανταστειτε ποσο κατηγορηματικος ητανε εφτασε στο σημειο να μου πει: αν ποτε αποφασισεις να το δωσεις τραμπα μην ερθεις σε μενα ακομα και αν θελησεις ΑGUSTA F4 , δε θα στο παρω. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ΑΛΛΑ ΤΟ TRIUMPH ΘΑ ΣΚΟΥΡΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ..
ασχετα με αυτο, εχω καταληξει οτι :
1. Οπως πολυ σωστα ειπε ο john απο χορνετοσουζουκοφειζεροκαβασακια γυμνα γεμισε ο τοπος, δε θαθελα να παρω μια μοτοσυκλετα τοσο πολυφορεμενη, θαθελα να ναι ξεχωριστη, κι η τραιουμφ ειναι
2. Δινω ιδιαίτερη σημασία σημασία στην "οδηγική ηδονή"- θελω η μοτοσυκλετα να με εξιταρει όχι απλα να με μεταφερει. Αν ηθελα εργατη θαπαιρνα vstrom ή cbf600 .Σαυτο τον τομεα τα πηγαινει περιφημα το 675
3. Ο ήχος ειναι ενα επιπροσθετο συν. Απο οτι το ακουσα στο ιντερνετ πρεπει να ειναι αρκουντως πορωτικος. βεβαια κι αλλα μηχανακια στην κατηγορια παραγουν ηδονικο ήχο, αυτο ειναι γεγονος
4. μεταφορικες αναγκες/ταξιδια/ανεση συνεπιβατη ειναι αρκετα σημαντικα. εδω δυστυχως χωλαίνει η Αγγλιδουλα..

αν τα συνοψισουμε λοιπον:
+ : ειναι φτηνη, ειναι γρηγορη, ειναι εκκεντρικη, ειναι ηχητικα απολαυστικη, ειναι δυνατη και εχει ικανοποιητικά φρενα
- : εχει φτηνα περιφερειακα, εχει εξειδικευμενο σερβις (τρικυλινδρος γαρ) , εχει τσιμπημενα και ισως οχι αμεσα διαθεσιμα ανταλλακτικα, μικρή αντιπροσωπεία, ελαχιστη προστασια απο τον αερα εστω και με το μασκακι, οχι τοσο ανετη για τον πισω, ελαχιστη δυνατοτητα φορτωσης, το τιμονι δεν κοβει πολυ και μαλλον πιο βολικη για τους <1.80μ

η αποφαση δεν ειναι ευκολη..
the road is made clear when viewed from above..

 

  Από: Costas στις 08/12/2007 7:32 μμ.

Η προστασία από τον αέρα προφανώς και θα είναι μικρή εφόσον η μηχανή είναι naked και δεν έχει φερινγκ.Με οποιοδήποτε γυμνό δεν μπορείς να πας πάνω από 180.

 

  Από: mixalakis στις 08/12/2007 7:37 μμ.

Τα έχεις συνοψίσει πολύ σωστά.
Όπως σε κόβω είσαι φουλ για το tiger 675 όταν βγει!
Όλες οι πληροφορίες λένε ότι δεν αναμένεται πολύ άμεσα, κάπου μέσα στο 2008 μάλλον! Όμως έτσι δεν θα είναι πολύ ξεχωριστό γιατί αν κρίνω με βάση πόσους ξέρω που το περιμένουν, θα γίνει χαμός!