να το παρω η οχι???

να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 19/08/2013 6:40 μμ.

καλησπερα κυριοι και καλως σας βρηκα!!!ειμαι ο χαρης απο πατρα και 8α η8ελα να κανω μερικες ερωτησεις σχετικα με το tiger 1050...
αρχικα να πω οτι εχω ενα beverly 500 και οτι ειμαι φοιτητης...βρηκα μια ευκαιρια για ανταλλαγη με 1050 του 2007 και 45.000χιλιομετρα...τα 8εωρειται υπερβολικα πολλα??ενα αλλο που σκεφτομαι ειναι τα εξοδα του...περα απο καταναλωση εννοω!!!!αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι το αναστημα μου...ειμαι μολις 1.67...8α μπορεσω να το κουμανταρω λετε η αν χρειαστει να βαλω ποδι κατω 8α φαω τα μουτρα μου??ευχαριστω εκ των προτερων....
ΕΧΩ ΨΗ8ΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟ 8ΗΡΙΟΟΟ........

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Polymhxanos στις 19/08/2013 7:09 μμ.

Ρε συ ''φοιτητή'', ή τελείως της πλάκας είναι η σχολή σου, ή τόσο πολύ έχει ξεπέσει η παιδεία μας, που ένας φοιτητής πραγματικής 3 βάθμιας εκπαίδευσης γράφει με ''8'' αντί για θ, και ακόμα χειρότερα δεν ξέρει πότε γράφουμε ''θεωρείτΑΙ'' (π.χ. ΕΝΑ πράγμα θεωρείτΑΙ κορυφαίο) και πότε ''θεωρείτΕ'' (π.χ. εσείς οι ΠΟΛΛΟΙ θεωρείτΕ ένα πράγμα κορυφαίο).

Κατά τα άλλα, δεν είμαι ειδικός στα ψηλά street, ας σου απαντήσει κανάς άλλος.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Costas στις 19/08/2013 7:17 μμ.

Χάρη κατ αρχάς καλώς ήρθες

Η αλήθεια είναι οτι λίγη ορθογραφία δε βλάπτει, απ΄την άλλη ούτε η απάντηση του πολυμήχανου μ αρεσει γιατί είναι σαν να έμαθες ορθογραφία και να ξέχασες τρόπους.

Στο θέμα μας, η μηχανή δεν είναι πολύ δύσκολη, αν την οδηγήσεις θα καταλάβεις τί εννοώ. Απλά έχει αρκετό γκάζι και χρειάζεται σύνεση στην αρχή, σε καμία περίπτωση δεν έχει σχέση με το σκούτερ. Αν το αποφασίσεις με το καλό να την πάρεις

Μεταφέρω το θέμα σε μια πιο σχετική ενότητα.

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 19/08/2013 7:35 μμ.

φιλε μου ο λογος που το εγραψα με 8 ειναι γιατι εχει χαλασει το πληκτρο και δεν εχω αλλη επιλογη...το 8εωρειτε σωστα λες οτι ειναι ορ8οφραφικο λα8ος,λα8ος ταχυτητας και οχι ανορ8ογραφιας... η σχολη μου της πλακας ειναι ναι διοτι σαν οικογενεια δεν ειχαμε την οικονομικη ανεση για να παω φροντηστηρια και να τα παω καλυτερα!!εχω μια απορια...οταν λες "3 βα8μιας" πως το διαβαζουμε? "τρια βα8μιας"? επισης δεν εχω δει που8ενα την λεξη κανας εκτος και αν εκτος του να κανεις διορ8ωσεις φτιαχνεις και δικες σου λεξεις!!

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 19/08/2013 7:37 μμ.

Costas"Χάρη κατ αρχάς καλώς ήρθες

Η αλήθεια είναι οτι λίγη ορθογραφία δε βλάπτει, απ΄την άλλη ούτε η απάντηση του πολυμήχανου μ αρεσει γιατί είναι σαν να έμαθες ορθογραφία και να ξέχασες τρόπους.

Στο θέμα μας, η μηχανή δεν είναι πολύ δύσκολη, αν την οδηγήσεις θα καταλάβεις τί εννοώ. Απλά έχει αρκετό γκάζι και χρειάζεται σύνεση στην αρχή, σε καμία περίπτωση δεν έχει σχέση με το σκούτερ. Αν το αποφασίσεις με το καλό να την πάρεις

Μεταφέρω το θέμα σε μια πιο σχετική ενότητα."

καλως σας βρηκα Κωστα...γνωριζω οτι εχει αρκετο γκαζι απλα δεν ξερω αν 8α με βολεψει το υψος μου...ευχαριστω πολυ!!

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 19/08/2013 7:38 μμ.

xarhs"φιλε μου ο λογος που το εγραψα με 8 ειναι γιατι εχει χαλασει το πληκτρο και δεν εχω αλλη επιλογη...το 8εωρειτε σωστα λες οτι ειναι ορ8οφραφικο λα8ος,λα8ος ταχυτητας και οχι ανορ8ογραφιας... η σχολη μου της πλακας ειναι ναι διοτι σαν οικογενεια δεν ειχαμε την οικονομικη ανεση για να παω φροντηστηρια και να τα παω καλυτερα!!εχω μια απορια...οταν λες "3 βα8μιας" πως το διαβαζουμε? "τρια βα8μιας"? επισης δεν εχω δει που8ενα την λεξη κανας εκτος και αν εκτος του να κανεις διορ8ωσεις φτιαχνεις και δικες σου λεξεις!! "

ορ8ογραφικο*

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Costas στις 19/08/2013 7:40 μμ.

Απ οσο ξέρω η μηχανή δεν είναι ψηλή σαν on off, είναι πιο πολυ ψηλό street όπως το λέει κι ο πολυμήχανος. Νομίζω υπάρχουν θέματα στα τεχνικά που λένε για χαμήλωμα πάντως μπορείς να τους ρίξεις μια ματιά

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: pragias στις 19/08/2013 7:50 μμ.

Χάρη καλησπέρα

καλως ήρθες στην παρέα μας (και εγώ νέο αίμα εδώ μέσα)
Δεν μπορώ να σου πώ κάτι για τον τίγρη μιας και δεν τον έχω καβαλήσει. Αλλά λαμβάνοντας ως γνώμονα το δικό μου Triumph έχω να σου πω ότι είναι υπέροχα μηχανάκια. Θα συμφωνήσω με τον κώστα ότι έχουν αρκετή δύναμη τα τιγράκια. Από εκεί και πέρα είναι και δικό σου θέμα το πως θα το οδηγάς και ειδικά στην αρχή.
Σκέφτηκες πολύ σωστά τον οικονομικό τομέα, γτ δεν έχει σημασία απλά να αγοράζουμε κάτι , αλλά να μπορούμε να το συντηρούμε.
Γενικά τα σκούτερ είναι οικονομικά , η μηχανή δεν είναι στο ίδιο επίπεδο ωστόσο. Αν έχεις σκοπό να κάνεις πολλά χιλιόμετρα με τον τρίγρη σίγουρα θα χρειάζεσαι την διπλάσια βενζίνη από το σκούτερ, ίσως και κάτι παραπάνω.
Ένα άλλο ζήτημα είναι τα σέρβις. και εκεί να περιμένεις τα οικονομικά να είναι 2 - 3 φορες πάνω.

Κάτσε υπολόγισε τα πρώτα να δεις αν βγαίνεις....

Αν δεν βγαίνεις πάντως υπάρχει και άλλος τρόπος (πάντα υπάρχει το "αλλά")

Εγω στην θέση σου αν έκανα πολλά χιλόμετρα καθημερινά και κάνοντας πράξεις έβλεπα ότι ο τίγρης θα με ξεσπιτώσει... τότε θα αγόραζα και πάλι τον τίγρη (γτ απλά οι λόρδοι πάσις μοντέλου είναι τέλιοι) και θα κράταγα λίγα λεφτά για ένα παπάκι.
έτσι ώστε το παπάκι να έκανε την "βρόμικη" δουλεία της πόλης και ο τίγρης σου να είναι για "καλές" βόλτες.

Χάαρη αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη, όπως βλέπεις είμαι θετικός στο να το αγοράσεις με τον έναν ή τον άλλο τρόπο..

Τέλος έυχομαι να πάνε όλα καλα. Λόγω γιορτών χρόνια πολλά..

Υ.Γ. Διάβασε τα κόκκινα γράμματα από κάτω
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 19/08/2013 7:54 μμ.

pragias"Χάρη καλησπέρα

καλως ήρθες στην παρέα μας (και εγώ νέο αίμα εδώ μέσα)
Δεν μπορώ να σου πώ κάτι για τον τίγρη μιας και δεν τον έχω καβαλήσει. Αλλά λαμβάνοντας ως γνώμονα το δικό μου Triumph έχω να σου πω ότι είναι υπέροχα μηχανάκια. Θα συμφωνήσω με τον κώστα ότι έχουν αρκετή δύναμη τα τιγράκια. Από εκεί και πέρα είναι και δικό σου θέμα το πως θα το οδηγάς και ειδικά στην αρχή.
Σκέφτηκες πολύ σωστά τον οικονομικό τομέα, γτ δεν έχει σημασία απλά να αγοράζουμε κάτι , αλλά να μπορούμε να το συντηρούμε.
Γενικά τα σκούτερ είναι οικονομικά , η μηχανή δεν είναι στο ίδιο επίπεδο ωστόσο. Αν έχεις σκοπό να κάνεις πολλά χιλιόμετρα με τον τρίγρη σίγουρα θα χρειάζεσαι την διπλάσια βενζίνη από το σκούτερ, ίσως και κάτι παραπάνω.
Ένα άλλο ζήτημα είναι τα σέρβις. και εκεί να περιμένεις τα οικονομικά να είναι 2 - 3 φορες πάνω.

Κάτσε υπολόγισε τα πρώτα να δεις αν βγαίνεις....

Αν δεν βγαίνεις πάντως υπάρχει και άλλος τρόπος (πάντα υπάρχει το "αλλά")

Εγω στην θέση σου αν έκανα πολλά χιλόμετρα καθημερινά και κάνοντας πράξεις έβλεπα ότι ο τίγρης θα με ξεσπιτώσει... τότε θα αγόραζα και πάλι τον τίγρη (γτ απλά οι λόρδοι πάσις μοντέλου είναι τέλιοι) και θα κράταγα λίγα λεφτά για ένα παπάκι.
έτσι ώστε το παπάκι να έκανε την "βρόμικη" δουλεία της πόλης και ο τίγρης σου να είναι για "καλές" βόλτες.

Χάαρη αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη, όπως βλέπεις είμαι θετικός στο να το αγοράσεις με τον έναν ή τον άλλο τρόπο..

Τέλος έυχομαι να πάνε όλα καλα. Λόγω γιορτών χρόνια πολλά..

Υ.Γ. Διάβασε τα κόκκινα γράμματα από κάτω "

σε ευχαριστω πολυ και να εισαι καλα!!ναι σιγουρα το οικονομικο κομματι ειναι το πιο σημαντικο...και μετα ολα τα αλλα...κα8ε ποτε 8ελει σερβις και ποσο κοστιζει περιπου??επισης η καταναλωση του ειναι 8-9 λιτρα μεσα στην πολη?

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Ecobill στις 19/08/2013 8:29 μμ.

Καλώς ήλθες στο παρεάκι μας...

Για το ύψος μην το φοβάσαι...μπορείς να το κατεβάσεις λιγουλάκι..

Για την κατανάλωση...είναι γλυκό το άτιμο το γκάζι...

Κοίτα την τσέπη σου και την κ@υλα σου...


Off topic
Costas"

Η αλήθεια είναι οτι λίγη ορθογραφία δε βλάπτει, απ΄την άλλη ούτε η απάντηση του πολυμήχανου μ αρεσει γιατί είναι σαν να έμαθες ορθογραφία και να ξέχασες τρόπους.
"

Αγριεμένο επέστρεψε το αφεντικό από τις διακοπές ....να μην σε ξαναστείλουμε βρε....

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Costas στις 19/08/2013 8:32 μμ.

Για να μην παραλείψουμε να τρολαρουμε λιγο το topic του ανθρώπου,

Οι διακοπές δε με πείραξαν, η επιστροφή με χάλασε

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Theozed στις 19/08/2013 9:01 μμ.

Polymhxanos"Ρε συ ''φοιτητή'', ή τελείως της πλάκας είναι η σχολή σου, ή τόσο πολύ έχει ξεπέσει η παιδεία μας, που ένας φοιτητής πραγματικής 3 βάθμιας εκπαίδευσης γράφει με ''8'' αντί για θ, και ακόμα χειρότερα δεν ξέρει πότε γράφουμε ''θεωρείτΑΙ'' (π.χ. ΕΝΑ πράγμα θεωρείτΑΙ κορυφαίο) και πότε ''θεωρείτΕ'' (π.χ. εσείς οι ΠΟΛΛΟΙ θεωρείτΕ ένα πράγμα κορυφαίο).

Κατά τα άλλα, δεν είμαι ειδικός στα ψηλά street, ας σου απαντήσει κανάς άλλος."


Έλα πολυμήχανο αγόρι! Και είχα αρχίσει να ανησυχώ ότι σε "κερδίσανε" τα άλλα φόρουμ μοτοσυκλέτας!!!

Εγώ έχω να πω: "ο "ορθογραφικά" σωστός εξ υμών, πρώτος τον λίθο βαλέτω".

Από εκεί και πέρα, ένα σχόλιο από εδώ, ένα σχόλιο από εκεί θα την κάνουν τη δουλειά τους και θα διαφημίσουν το "νέο σου στέκι"!

Αλήθεια, πέρα από μηχανικά θέματα, πραγματεύεστε και θέματα ορθογραφίας εκεί πέρα;;;




Κατά τα άλλα, φίλε xarhs, ένα test ride θα σου δώσει μια ιδέα για το μέγεθος της μηχανής και για το αν μπορείς να το κουμαντάρεις, το οποίο είναι και καθαρά υποκειμενικό. Το κόστος συντήρησής της είναι σημαντικό, αλλά όχι απαγορευτικό (αρκεί να βρεις και τον σωστό μηχανικό ή να ξέρεις να το φτιάχνεις μόνος σου ). Η κατανάλωση μέσα στην πόλη, θα παίξει μέχρι και 8 λίτρα/100χλμ.

Εν κατακλείδι, θα σου πρότεινα να κάνεις αυτό που γουστάρεις, καθώς όταν κάτι το θέλουμε τόσο πολύ, βρίσκουμε χίλιους δυο τρόπους να ξεπεράσουμε το κάθε εμπόδιο

Darkness makes it easier to find the "Light"!

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: xarhs στις 21/08/2013 12:32 πμ.

Ευχαριστω πολυ για τις ενθαρρυντικες απαντησεις σας παιδια!!ποσο μπορει να χαμηλωσει το μπροστινο?εχω βρει ενα του 2007 χωρις abs με ακραπα,προγραμμα κ γενικως πολλα εξτρα με 44000 χιλ στα 5500 ευρο!!!ειναι στην πενα το μηχανημα!!αξιζει λετε?

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: epistimon στις 21/08/2013 12:21 μμ.

αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι δεν εχει abs και με τους δρομους που εχουμε χρειαζεται σιγουρα.

Re: να το παρω η οχι???  

  Από: Aris. στις 21/08/2013 1:43 μμ.

Εγω δεν θα το επαιρνα γιατι ειναι 1000αρι και εχει -γενικα- παραπανω εξοδα και γιατι στα 45κ χλμ πραγματικα οτι σου βγαλει θα κοστιζει ενα καρο λεφτα... και γενικα δεν βγηκε και το πιο απροβληματιστο μοτερ (μιζες-σασμαν-πιστονια)
Απο που να ξεκινησω? Απο ρουλεμαν λαιμου που μπορει να χρειαστει συντομα? Απο κλασμενο πισω αμορτισερ? απο δισκοπλακες φαγωμενες η ψιλοστραβες ? Απο μοτερ ? δισκακια ?
Σιγουρα πρεπει να δεις το service book του και να μιλησεις με τον μαστορα του για τι επισκευες εχουν και δεν εχουν γινει στη μηχανη.
Επισεις να δεις αμα στο service book υπαρχει καποιο μεγαλο κενο σε service-χιλιομετρα γιατι μπορει να το εχει παει καπου αλλου χωρις να φαινεται...
Σιγουρα παντως καποιος πρεπει να καθαρισει την θαμπαδα απο τα ματια σου που δημιουργει η κ*βλα αγορας μιας "καινουριας" 1000αρας μηχανης .

Α btw... στο 1.67 που βρισκεσαι δεν παιζει να φτανεις κατω με τιποτα. Σε βλεπω να εισαι με την γαμπα στην σελα και το αλλο ποδι σε στυλ μπαλετου να ψαχνει να βρει ασφαλτο!
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.