Αλλαγη κατηγοριας...

Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: daggo στις 25/08/2013 2:40 μμ.

Χαιρετω την ομορφη παρεα σας. Επισκεπτομαι καθημερινα το φορουμ σας αν και δεν ειχα λογαριασμο μεχρι στιγμης,αλλα τωρα που εφτιαξα θα μπορω να παιρνω μερος στις συζητησεις σας.Λοιπον,το θεμα χιλιοειπωμενο λογικα,αλλα θα ηθελα μια συζητηση οσο αφορα τα δικα μου μετρα και σταθμα..Εχω το Sym Gts F4,ειμαι καταευχαριστημενος απο καθε αποψη,το μηχανακι αξιζει τα λεφτα του και με το παραπανω,ανετο,ευρυχωρο,οικονομικο..Αυτο ειναι το πρωτο μου μηχανακι,δεκα μηνες περιπου το εχω και ηταν η πρωτη μου επαφη με τα διτροχα..Επειδη ομως ο ανθρωπος εχει την αναγκη παντα να ανεβαινει σκαλια,ετσι και εγω γλυκοκοιταζω εδω και κανα μηνα το Tiger 800. Υπαρχει και η επιλογη του Vstrom,που μου αρεσει πολυ εμφανησιακα,οπως λενε και οι χρηστες του,δε σπαει-δε χαλαει..ΑΛΛΑ ειμαι ανθρωπος που μου αρεσει αυτο που εχω να εχει χαρακτηρα..Θελω να κανω ερωτησεις οσον αφορα κοστος συντηρησης και καταναλωσεις.Θα σας πω την δικη μου καθημερινοτητα και τα κοστη που πληρωνω για το σκουτερ και αναλογως πειτε μου κι εσεις.Θα κανω καθημερινα τουλαχιστον 90 χιλιομετρα,ολα Αττικη οδο γιατι δουλευω Μαγουλα,στην πολη κυκλοφορω το ΣΚ και αυτα συνηθως βραδυ απλα για την εξοδο.Κρανος και μπουφαν καλα εχω (Shoei XR-1100,Dainese Tundra).Το θεμα ειναι ομως οτι εχει αρχισει και με τρωει το χερι μου και βλεπω οτι δεν ειναι αρκετο το σκουτερ,κι ας ειμαι εντελως αρχαριος..Οποτε,τα κοστη που πληρωνω για το σκουτερ οπως εχουν τα πραγματα σημερα ειναι ως εξης.. 22 ευρω σημα,25 ευρω σερβις και 21 ευρω βενζινη για 350 χιλιομετρα για ταχυτητες που ειναι απο 80 εως 130,οπως βλεπετε ειναι σουπερ οικονομικο.Με αυτα στο μυαλο σας,ποια ακριβως θα ηταν τα κοστη για εναν 800αρη τιγρη???? Επισης,αν ηταν να συγκρινουμε τα κοστη μεταξυ Τiger 800 και Vstrom,ποια θα ηταν αυτα..?Ευχαριστω προκαταβολικα.

PS 1. Να σημειωσω οτι θελω να αρχισω και τα ταξιδια εκτος Αττικης,προς βορεια Ευβοια κλπ..

PS 2. Ειμαι εντελως αρχαριος με μηχανες με συμπλεκτη,δηλαδη η μονη μου επαφη με μηχανη με συμπλεκτη ηταν αυτη που εκανα μαθηματα οταν πηρα το διπλωμα.

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: tharis στις 25/08/2013 6:45 μμ.

90κμ ειναι αρκετα καθε μερα και σιγουρα με τον τιγρη τα 20ε θα γινουν τουλαχιστον 35ε. Τα σερβις χοντρικα απο 25 θα γινουν 100 (?) , σημα και ασφαλεια μπορεις να τα υπολογισεις.. Το θεμα ειναι αυτα τα 90κμ τι διαδρομη ειναι, αν πας ανετα και ασφαλης με το σκουτερ και αν θα την ευχαριστιεσαι περισσοτερο με τον τιγρη. Βεβαια με τον τιγρη θα κανεις κι απλα πραγματα.. Τα ζυγίζεις και βλεπεις..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: memis στις 25/08/2013 9:27 μμ.

Το tiger 800 είναι ένα αρκετά γρήγορο μηχανάκι στη κατηγορία του... Αν, όπως εσύ αναφέρεις, δεν έχεις ακόμα εμπειρία με άλλες μοτοσυκλέτες πέρα από scouter... μήπως μεταβατικά να ξεκίναγες με κανένα πιο ήπιο μηχανάκι...

Όσον αφορά τα έξοδα συντήρησης, όπως προαναφέρθηκε.... θα είναι αρκετά παραπάνω σε όλους τους τομείς...και το βασικότερο κατανάλωση περίπου 6 με 6.5 l/100km για νορμαλ χρήση... για κόκκινα στο στροφόμετρο...φτάνει και 7.5 !!! (συμβίωσα μαζί του για 2 χρόνια...)

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: orange στις 25/08/2013 10:34 μμ.

θα με παρεξηγήσετε ίσως για τον τρόπο που θα μιλήσω, αλλά και τι να κάνουμε;

daggo,
ζητάς από εμάς να κάνουμε τη βρώμικη δουλειά; Να αναζητήσουμε κόστη για τέλη κυκλοφορίας για το vstrom ή το tiger 800, ασφάλιστρα κλπ κλπ; Να το κάνεις μόνος σου.

Αν το σκεπτικό σου για την μετάβαση από το SYM στο Tiger 800 βασίζεται σε οικονομικοτεχνικά κριτήρια, στο λέω ξεκάθαρα ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.

Γιατί; Μα τώρα πλάκα κάνουμε; Θα πρέπει να αναρωτηθεί κανείς αν ένα 300άρι σκούτερ σε σχέση με μία 800άρα μοτοσυκλέτα είναι ή όχι και κατά πόσο ακριβότερη η χρήση της; Είναι! Πόσο; Πολλά πολλά.

και θα σου πω κι άλλα.

Το tiger είναι πολύ πιο βαρύ, πολύ πιο δυσκίνητο, δεν χωράει εκεί που πάει το SYM, θα βρέχονται τα πόδια σου στη βροχή, θα πρέπει να φοράς αδιάβροχα, θα ψάχνεις μέρος να αφήνεις το κράνος σου, θα ψάχνεις μέρος να το παρκάρεις εκεί που πηγαίνεις και αργότερα θα μας ρωτήσεις αν μπορείς να πατάς κάτω ή αν υπάρχει τρόπος να το χαμηλώσεις.

Αν όμως το έχεις δει και λαχταράς να το κάνεις ένα test ride, γιατί όταν το βλέπεις σου τρέχουν τα σάλια, ε τότε πάρτο. Τότε θα "ήξερες" ότι η χρήση του και το κόστος συντήρησής του σε σχέση με το SYM είναι Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ! Αλλά εσύ θα το ήθελες.

Οπότε πες μας, σε ενδιαφέρει να μάθεις για τα ασφάλιστρα του Tiger 800 ή αν πρέπει να πάρεις το απλό ή το XC?

Υ.Γ. Το VStrom είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι. Για πόλη, για βόλτα, για ταξίδι. Το Tiger 800 είναι ... περίπου μισή κατηγορία επάνω.

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: daggo στις 26/08/2013 1:28 πμ.

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Αγαπητε orange,δε σε ξερω και δε με ξερεις,λες εξ'αρχης οτι ισως σε παρεξηγησω για τον τροπο που θα απαντησεις,αρα γιατι το κανεις..? Δε νομιζω οτι ειναι και τοσο ευγενικο να μιλας σε καποιον αγνωστο ετσι,ειδικοτερα οταν ειναι απολυτα ευγενικος προς ολα τα μελη του φορουμ.Δεν ζητησα να κανει κανενας,καμια βρωμικη δουλεια για εμενα,ειμαι ικανος να το κανω κι μονος μου,μιας κι εχω ρωτησει πολλους και εχω παρει πολλες απαντησεις. Απλα πιστεψα πως με το να παρω απαντησεις απο ανθρωπους που ειναι εμπειροι και ασχολουνται μονο με triumph στο φορουμ τους,περα των αλλων,θα μου προσεφερε μεγαλυτερη γνωση οσων αφορα το συγκεκριμενο θεμα,μιας και 9+ χιλιαρικα,δε τα βρισκω στα σκουπιδια,αλλα τα δουλευω. Το να θεωρεις οτι ειναι βρωμικη δουλεια το να μοιραζεσαι τις γνωσεις και τις αποψεις σου σαν πιο εμπειρος,με καποιον αρχαριο,τοτε τι να πω..Αυτος ειναι ο τροπος σου! Απολυτα σεβαστο. Ξαφνιαζομαι ομως,που σε ενα μερος οπου προωθειται η καλοπροαιρετη γνωση και η συζητηση,να υπαρχουν τετοιες απαντησεις απο ανθρωπο που ειναι απο το 2009 σε αυτο το "μερος συζητησης". Καταλαβαινω,οτι εσυ προσωπικα μπορει να εχεις μπουχτισει με τετοιου ειδους ερωτησεις,αλλα αυτη η επιθετικοτητα δεν προσφερει ιδιαιτερα.Παρ'ολα αυτα,θα σου απαντησω σε οσα ρωτας..Η μεταβαση βασιζεται στο μικροβιο της μηχανης,δεν εχω αναγκη να χαλασω,η μαλλον να το πω πιο σωστα,να επενδυσω 9+ χιλιαρικα,αλλα το κανω επειδη μου αρεσει και ξερω οτι το κοστος ανεβαινει σε ολα. Δε νομιζω οτι ειναι κακο ομως να εχεις εναν προγραμματισμο μπροστα σου για το τι θα συναντησεις ομως οσον αφορα τα κοστη σου.Και για μενα τελειωνει εδω το θεμα του τροπου που απαντησες.Τωρα,για το τεστ ride που λες,μολις νιωθω ετοιμος θα το κανω,και στα δυο μηχανακια.Βεβαια αυτο που λες οτι το Triumph ειναι μονο μιση κατηγορια πανω με κανει να αναρωτιεμαι για το αν αξιζει την διαφορα σε ολα τα υπολοιπα κοστη συντηρησης.Γενικα,ψαχνω παρα πολυ πριν κανω μια σοβαρη κινηση,γιατι δεν μου αρεσει να μετανιωνω,οποτε θα συνεχισω τις ερωτησεις μου κι αλλου.Σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου,να εισαι παντα ορθιος,καλο βραδυ.

memis,οταν λες πιο ηπιο μηχανακι?Εννοεις πχ καποιο παλιο vstrom,fazer,tdm?

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: Polymhxanos στις 26/08/2013 10:15 πμ.

Δεν σου μίλησε αγενώς, σου μίλησε ευθέως. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο, και μάθε να τα ξεχωρίζεις, δεν είσαι μικρό παιδί...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: orange στις 26/08/2013 11:10 πμ.

daggo,
θα εκτιμούσα να μου υποδείξεις τα σημεία που εκφράζομαι αγενώς και θα ανακαλέσω.

το Tiger 800 είναι ΠΕΡΙΠΟΥ μισή κατηγορία επάνω έγραψα. Κι αυτό γιατί από τα 600/650 παλαιότερα έπρεπε να πας στα 1000. Εδώ και μερικά χρόνια υπάρχει και η "μισή κατηγορία πιο πάνω" που είναι ...τα 800άρια. Όπως είναι τα BMW, τα Triumph και τα yamaha και προσφάτως το Ζ.

το "μισή" κατηγορία λοιπόν δεν έχει να κάνει με χρήματα, αλλά με την ενδιάμεση τοποθέτηση ως προς τον κυβισμό.

Τα περί χρημάτων κλπ κλπ είναι αδιάφορα εν προκειμένω. Βρες ένα μεταχειρισμένο π.χ.

By the way, από όσα σου γράφω τίποτα δεν κρατάς, τίποτα δεν ζητάς να διευκρινιστεί. Σε απασχολεί βλέπω η "επένδυση" των 9+ χιλιάδων. Και πάλι σε ενημερώνω ότι αγοράζοντας ενα μη επαγγελματικό τροχοφόρο είναι σα να πετάς τα λεφτά σου. Δεν πρόκειται να σου φέρουν πίσω ούτε σεντ. Θα έπρεπε να γράψεις "σπαταλήσω" και όχι επενδύσω.

Και πάλι η γνώμη μου είναι ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ TIGER 800. Δεν σε ενδιαφέρει προφανώς τίποτε από αυτά που ανέφερα για το μηχανάκι. Και επίσης να μην πάρεις καμία άλλη μοτοσυκλέτα. Όποια και να αναφέρεις θα είναι ακριβότερη στη χρήση της από το SYM. Να παραμείνεις με το εξαιρετικό SYM.

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: daggo στις 26/08/2013 11:43 πμ.

Τωρα καταλαβα τι εννοεις με το "μιση κατηγορια πανω,δε το ειχα εκλαβει οσον αφορα τα κυβικα αλλα ποιοτικα γενικα.. Το οτι λεω να "επενδυσω" ειναι μεταφορικη εκφραση,γιατι η μηχανη ειναι εργαλειο αλλα κι κ@--λα.Στην δικη μου περιπτωση λοιπον,θελω να χαλασω 9χιλιαρικα για να παω στην δουλεια μου,πιο γρηγορα,πιο ανετα και να βγαζω και την ορεξη μου στο μηχανακι,γιατι δε με "πορωνει" να στο πω,πια το σκουτερ,οχι οτι εχει καποιο θεμα.Θα μου πεις οτι μπορω να παρω αμαξι,αλλα να σου πω την αληθεια δεν μου αρεσει κι τοσο πολυ το αμαξι,μονο αμα κανω οικογενεια θα παρω,τωρα ειμαι κολλημενος με το 2τροχο. Οτι δεν αναφερθηκα σε οσα μου ειπες δε σημαινει πως δε τα κραταω. Λογικα τεινω πιο πολυ στο απλο μοντελο,διοτι ναι μεν θελω να κανω ταξιδια(οσα περισσοτερα μπορω στο ΣΚ) αλλα δε θα λιωσω στο off road. Συγκριτικα τωρα με το Vstrom,καποιοι μου ειπαν ειναι πιο ανετο και πιο ηρεμο στην χρηστη το vstrom ενω το 800αρη εχει περισσοτερο νευρο αλλα ευχαριστιεσαι πιο πολυ οδηγηση.Εσυ μου ειπες ειναι πιο δυσκινητο το 800αρη,λογικα το λες σε συγκριση με το μηχανακι μου(το οποιο ειναι 190 κιλα γεματο,ενω το 800αρη ειναι 210 απο οτι εχω διαβασει)Μου λες για μεταχειρισμενο..Ξερεις τι,ναι θα ηθελα ενα μεταχειρισμενο,απλα με φοβιζουν λιγο τα προβληματα που εχω διαβασει στο φορουμ..και οτι δεν εχει σαν εταιρεια την καλυτερη αντιμετωπιση στους πελατες της.

(Οσον αφορα το υφος,απλα το θεωρησα επιθετικο. Τιποτα παραπανω)

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: epistimon στις 26/08/2013 3:35 μμ.

φιλε μου καλος ηρθες.θα σου πω και εγω τι γνωμη μου με τη σειρα μου.επειδη εχω και εγω sym citycom για καθημερινη χρηση γιατι κανω 80 χιλιομετρα περιπου για τη δουλεια μου. θα κρατουσα και το sym και θα επερνα και το 800.βεβαια εγω εχω 1050 που ειναι ακομα ποιο ακριβο στα καυσιμα και στη συντηριση.με το sym βλεπω λεφτα στην τσεπη μου ειδικα απο τις βενζινες.βαλε για 10.000 χιλιομετρα ποσες βενζινες θες περιπου με το sym και ποσες θα ηθελες με το 800.αυτη η διαφορα που θα βγει ειναι πολυ χαλαρα η συντηρηση και για τα δυο μηχανακια παρεα.αν ειχα για καθημερινη χρηση το 1050 θα δουλευα μονο για αυτο.αν δεν μπορεις να τα εχεις και τα δυο κατσε στο sym γιατι εχεις πολυ λιγο καιρο με τα μηχανακια.για αυτο μη βιαζεσαι.αν δοσεις το sym να ξερεις σε μικρο διαστημα οταν θα σου φυγη η καψα και θα ξανα μπεις στην καθημερινοτητα θα μετανιωσεις πικρα που το εδωσες και δεν θα μπορεις να πουλησεις το 800 σε καλη τιμη για να ξανα παρεις sym.ασε που αν εχεις και τα δυο δεν θα τα βαρεθεις ποτε.να σε δω χειμωνα με το σκουτερ με τις κουβερτες να πηγαινωερχεσαι ζεστος και στεγνος και με το 800 ψιλο υγρασια να εχει ο δρομος θα γινεσαι χαλια.περυσι ολο το χειμωνα δεν πηρα ουτε μια μερα το αμαξι για τη δουλεια.το sym με την κουβερτα και τη μεγαλη ζελατινα με εβγαλε ασπροπροσωπο.λοιοπον επειδη θες να μπεις στο χορο και να χορεψεις μπες για τα καλα και μην καθεσαι γυρω γυρω και κοιτας.παρε το 800 που σου αρεσει πολυ κρατα και το 300 για να κανεις τη δουλεια σου οικονομικα οποτε στευνευη το ζοναρι.ετσι οποτε δεν σε καλυπτη το ενας θα εχεις το αλλο για εναλακτικη και αμα θες ρωτα εδω μεσα ποσοι εχουν και δευτερο μηχανακι για καθημερινη χρηση

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: daggo στις 28/08/2013 9:20 πμ.

Ευχαριστω πολυ epistimon..Θα το σκεφτω πολυ καλα αυτο που προτεινεις..Να ειστε καλα

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: jimmakos1050 στις 06/09/2013 3:36 μμ.

Οπως τα λεει ο επιστημονας ειναι τα πραγματα.Κρατα το μικρο αν μπορεις και παρε και το 800.Εκτος και αν οικονομικα αντεχεις να δινεις το κατι παραπανω σε χρηματα για βενζινες και συντηρηση.Και γω κανω 70 χλμ καθε μερα το λιγοτερο και πηρα ενα 200 σκαραβεο γτ με τον μεγαλο τιγρη ειχα θεμα με τις βενζινες και την συντηρηση,ασε που μαζευεις χλμ καθημερινα στη μηχανη και δεν την ευχαριστιεσαι οσο θες.Οσο αφορα το βαρος και την συμπεριφορα της μηχανης δεν νομιζω να σε προβληματησει ιδιαιτερα,αρκει στην αρχη να χεις το μυαλο μεσα στο κεφαλι.Ο συμπλεκτης ειναι κατι που θα το μαθεις και θα το συνηθισεις.
Και επειδη οπως ειπες η μηχανη ειναι μια κ--λα για σενα τοτε προχωρα το αλλα να ξερεις οτι οι κ--υλες πληρωνονται.

Re: Αλλαγη κατηγοριας...  

  Από: mveliss στις 06/09/2013 4:20 μμ.

Σειρά μου...

Έχω το 800αρι εδώ και ενάμιση μήνα. Πριν είχα ένα Τransalp 650. Οι δύο μοτοσυκλέτες απλά δεν συγκρίνονται, πόσο μάλλον ένα scooter με τον 800άρι. Την μηχανή την χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου μετακίνηση για τη δουλειά και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τους καλοκαιρινούς μήνες που οι αστικοί δρόμοι ήταν πιο άδειοι η κατανάλωση ήταν λίγο πιο μεγάλη από του Transalp. Τώρα που αρχίζει και "σφύγγει" η κίνηση, μου φαίνεται ότι η κατανάλωση αρχίζει και "τσιμπάει" (για να μην πω δαγκώνει!). Επίσης, από τα πρώτα πράγματα που παρατήρησα, μόλις οδήγησα το μηχανάκι (test ride), ήταν ότι το τιμόνι του "έκοβε" πολύ λιγότερο από του Transalp, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανόν να σου είναι πιο δύσκολο στις μανούβρες και στην κίνηση ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα.

Όπως ανέφερε και άλλος συνφορουμήτης, αν τα κριτήριά σου είναι καθαρά οικονομικά τότε μείνε στο scooter. Και σε αυτό θα προσθέσω ότι αν δεν διαθέτεις το χρόνο για εξορμήσεις τότε ίσως είναι καλύτερα να μην το πάρεις. Από την άλλη, αν διαθέτεις τα χρήματα, το χρόνο αλλά προπάντως την κ@@λ@...ε τότε να την πάρεις τη μοτοσυκλέτα !

Καλή τύχη στην επιλογή σου!