Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Panos69 στις 02/09/2011 9:52 πμ.

Αν υπάρχει δικηγόρος εδώ, θα ήθελα να ακούσω την γνώμη του για τα εξής:

α/ Μπορεί μια εταιρεία Χ, χωρίς να χρειάζεται να αποδείξει κάτι π.χ. με αιτιολογημένη γνώμη τρίτου ανεξάρτητου ειδικού, να αρνηθεί δωρεάν αποκατάσταση ζημιάς στην εγγύηση απλά και μόνο επειδή εκείνη θεωρεί ότι το πρόβλημα οφείλεται σε κάποιον τρίτο παράγοντα που μάλιστα ΔΕΝ ελέγχεται από τον καταναλωτή;

Δηλ. ανάλογα, μπορώ κι εγώ να επιστρέψω ένα μηχανάκι αύριο και να πάρω τα χρήματά μου πίσω επειδή εγώ θεωρώ ότι η κατανάλωση είναι υπερβολική;

β/ Αν η εταιρεία Χ που θεωρεί ότι έχουν παραβιαστεί οι όροι της εγγύησης λόγω τρίτου παράγοντα, πιεστεί να δώσει στον καταναλωτή ένα επίσημο έγγραφο (ΔΕΝ πρόκειται, αλλά λέμε τώρα) όπου θα βεβαιώνει ότι "ΔΕΝ ισχύει η εγγύση και ΔΕΝ καλύπτεται δωρεάν η επισκευή επειδή (εκείνη θεωρεί) ότι το πρόβλημα οφείλεται στον συγκεκριμένο τρίτο παράγοντα", μπορεί ο καταναλωτής με βάση αυτό να ζητήσει την αποζημίωση από τον τρίτο παράγοντα;

Προφανώς, είναι πολύ δύσκολο να αποζημιωθεί ο καταναλωτής από τον τρίτο παράγοντα (άντε να αποδείξεις τί και πού και πώς και πότε), αλλά αν ο τρίτος παράγοντας θεωρηθεί ότι αδικείται και στραφεί κατά της εταιρείας Χ με την σειρά του;

Αυτό θα λειτουργούσε κατά την γνώμη μου ως μέσω πίεσης προς την εταιρεία Χ να σεβαστεί τα δικαιώματα του καταναλωτή και να αναγνωρίσει την "υπερβολική ευαισθησία" του προϊόντος της ως προς τον τρίτο παράγοντα.

Έχουν νόημα όλα αυτά ή λέω βλακείες;
Και βέβαια μην ξεχνάμε και τις ενώσεις καταναλωτών, το Υπουργείο Εμπορίου κλπ.

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: galileos στις 02/09/2011 11:06 πμ.

Επειδή το διάβασα και το ξαναδιάβασα το κείμενο της επιστολής, συμπέρανα ότι:

η μαμά Τ στην Μεγ. Βρετανία διαπίστωσε ότι

1. Λόγω κακής ποιότητας βενζίνης στην Ελλάδα, άγνωστο πως (Εντάξει δεν φταίμε εμείς για αυτό, φταίει το γενικότερο χάλι μας, αλλά σίγουρα υπάρχει και δεν το αμφισβητεί κανείς).
2. Αλλαγών προγραμμάτων με αυθαίρετη χρήση - Πειραματισμούς (ακόμα και από μόνοι μας και ούτε καν σε συνεργείο)
3. After market εξατμίσεων ΜΗ σύννομων με τις προδιαγραφές της μηχανής (Η πλειοψηφία αλλάζει το θερμοσίφωνα με κάτι άλλο όχι αυτό που προτείνει η εταιρεία)
4. Καγκουριές και λοιπές μαγκιές (και ποιος δεν έχει κάνει) και
5. Μεγάλο αριθμό κατεστραμμένων πιστονιών σε σχέση με το πλήθος των μηχανών (δεν ξέρω αν είναι 1% ή 5% ή 10%) τα οποία παρεμπιπτόντως επισκεύαζε μέχρι πρότινος ακόμα και χωρίς εγγύηση

και για τους λόγους αυτούς θέλησε να λίγο ρεγουλάρει την κατάσταση, έγραψε μια επιστολή για να μας βάλει σε σκέψεις, την οποία θα έπρεπε κανονικά, κατά την γνώμη μου, να κοινοποιήσει σε όλους τους κατόχους Tiger 1050!!

Τώρα τι γίνεται με την δική μας πλευρά. Ο καθένας μας πράττει με γνώμονα την μηχανή του, το κέφι του, την ασφάλειά του, την τσέπη του ή οτιδήποτε άλλο γουστάρει!

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν συμφωνώ με αυτή την ενέργεια, έχω ξενερώσει αφάνταστα αλλά το μηχανάκι μου το ευχαριστιέμαι καθημερινά. Όταν γίνει, αν γίνει, θα το αντιμετωπίσω και φυσικά θα αναλάβω και τις ευθύνες μου, αν μου αναλογούν!
Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Panos69 στις 02/09/2011 11:16 πμ.

Από τεχνική άποψη, το post του Sprinter με έπεισε απόλυτα για την ουσία του θέματος.

Η αντιμετώπιση της Triumph όμως, δεν βοηθάει να διατηρήσει πιστούς πελάτες...

Το κόστος των επισκευών (ακόμα και εκτός εγγύησης) θα τους έφερνε πολλά περισσότερα κέρδη αλλά όχι (δυστυχώς) από αυτά που φαίνονται την άλλη μέρα στο ταμείο και μπορούν να μετρηθούν.

Ενώ το κόστος των επισκευών, φαίνεται άμεσα και χτυπάει σε διάφορα αρχεία του Excel!

Ως πελάτης της Triumph διαφωνώ γιατί μπορεί να έχω κι εγώ την ίδια αντιμετώπιση αύριο-μεθαύριο.

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Cpt. Haddock στις 02/09/2011 11:27 πμ.

Sprinter"
Cpt. Haddock"Υπόψιν οτι αποκλείεται η Triumph να έκανε δειγματοληψία και ερευνα ελληνικής βενζίνης, αυτό περί ποιότητας ειμαι σίγουρος οτι τους το σφυριξαν απο εδώ σαν "καλή δικαιολογία""


1ον Που το ξέρεις πως δε μαζεψαν δειγματοληπτικά βενζίνες και δεν τις έστειλαν σε ενα εργαστήριο στην Αγγλία. Το αποκλείεται δηλ. πως το συνάγεις?[...]"


Σοβαρά, πιστεύεις οτι η "Τ" με κάποιο τρόπο πήρε ενα δείγμα (ποιό, απο πού, πότε, σε τί διάστημα, ποια πρατήρια; ) και το έστειλε στην Αγγλία για ανάλυση;

Έτσι απλό ειναι να στείλεις στο εξωτερικό δείγματα βενζίνης; Κι αν όντως βρήκαν οτι φταίει η βενζινη δε θα μπορούσαν να κάνουν νομικές ενέργειες για αυτό έχοντας υποστεί ζημίες ή/και διαφυγόντα κέρδη καθώς και αυτο που στο χωριό μου λένε reputation risk?

Το θεωρώ πολύ χλωμό όλο το σκηνικό, δε νομιζω οτι νομιμοποιείται ο οποιοσδήποτε να ζητάει δείγματα απο βενζινάδικα.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Sprinter στις 02/09/2011 11:54 πμ.

Ασε με ρε καπετάνιε, που είναι δύσκολο να τσιμπήσει κάποιος 5 δείγματα από βενζίνες. Τι νομιμοποιείται να ζητήσει και ξενομιμοποιείται, τι να ζητήσει δείγματα (?????), δεν πρόκειται για δικαστικά πειστήρια, μια τεχνική διερεύνηση του προβλήματος χρειάζοταν. Πας σε 5 βενζινάδικα και αγοράζεις από μισό λίτρο... (το καλοκαίρι μάνι μάνι εργοστασιακά μηχανάκια 800 κάναν βόλτες πάνω κάτω την Ελλάδα με κάνιστρο.. δε λέω πως αυτοί πηραν δείγματα, λέω ποσο εύκολο είναι). 'Ερευνες' και εσύ επιστημονικές και δικαστικές και νομικά τεκμηριωμένες σαν τον άλλον φαντασιώνεσαι μου φαίνεται.

Ασε που σημασία καμμία δεν έχει, μια και τα συμπτώματα μιλάνε από μόνα τους. Συμπτώματα προβλήματος από κακες βενζίνες + συχνότητα προβλήματος Ελλάδα vs άλλες αγορες = τι? Οπως είπα παραπάνω 1+1=2. Για το μόνο που θα ήθελες και τρία δείγματα, θα είναι έτσι για να βεβαιωθείς πιο σίγουρα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Sprinter στις 02/09/2011 12:11 μμ.

panos69,

νομικα μπορεί να στέκουν αυτά που λές, μπορεί και όχι. Από την στιγμή που σου λέει η εταιρεία 'για την Ελληνική αγορά πρέπει να μπεί το τάδε πρόγραμμα ή να χρησιμοποιείται βενζίνη 100 οκτανίων' θεωρώ πως τυπικά καλυμένη είναι.

Τώρα πως αποδεικνύονται αυτά από τη μια ή από την άλλη είναι ενα θέμα, αλλά ο σκοπός συνήθως δεν είναι τι θα κάνει η Τ αν την πάς στα δικαστήρια, σκοπός είναι να μειώσει και τις περιπτώσεις εμφάνισης του προβλήματος και το κόστος εγγύησης.

Και να το πω κι αλλιώς. Αν όπως γίνεται σε πολλές άλλες εταιρείες (ΒΜW), μάζευε όλα τα μηχανάκια και στη ζούλα τους άλλαζε το πρόγραμμα, και νομικά και τυπικά καλυμένη θα ήταν και αντε εσύ να φωνάζεις πως πρίν η μηχανή σου πήγαινε καλύτερα... Αν μάλιστα δεν ήταν τόσο από να παρέμβεις εσύ στο πιο πρόγραμμα φοράει και αν τα συνεγεία ήταν πιο επαγγελματίες (με την κακή έννοια) κανείς δε θα ήξερε τι ακριβώς είχε συμβεί και γιατί. Απλώς τα μηχανάκια θα σέρνονταν (στο βαθμό που θα σερνονταν) με ότι αυτό θα σήμαινε για την φήμη τους και τις πωλήσεις τους.

Το μόνο θέμα, και πολύ μεγάλο, που υπάρχει είναι θέμα συμπεριφοράς πρός τον καταναλωτή της Ελληνικής αγοράς, και μένει σε αυτόν να τιμωρήσει ή όχι την εταιρεία ανάλογα πως το καταλαβαίνει το θέμα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Barbadinos στις 02/09/2011 1:42 μμ.

Sprinter αν εχεις χρονο και διαθεση και γνωριζεις βεβαια απαντησε και στο δικο μου ερωτημα
Τα πραγματα ειναι απλα,το μπερδεμα ειναι να το...καταλαβεις

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: mixalakis στις 02/09/2011 1:49 μμ.

Εγώ θα σταθώ στο θέμα της συμπεριφοράς προς τον καταναλωτή.
Εκεί είναι η όλη ιστορία και εκεί είναι απαράδεκτη η ελληνική αντιπροσωπεία και από όσο φαίνεται και η μαμά Τ. Το αν είναι τυπικά καλυμμένη ή όχι δεν με απασχολεί καθόλου. Υπάρχει εδώ σχεδόν τρία χρόνια ένα σοβαρό πρόβλημα με τα πιστόνια και έχουμε ακούσει τόσα και τόσα ανεπίσημα και ξαφνικά τώρα βλέπουμε μία απάντηση που ρίχνει την ευθύνη στην βενζίνη κτλ. Πραγματικά γελοία συμπεριφορά από μία εταιρία που δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να αποβάλλει το πολύ κακό της όνομα στην ελληνική αγορά και δυστυχώς επιβεβαιώνει εκείνους που είχαν επιφυλλάξεις.

Μέχρι τώρα σε όποιον με ρωτούσε για τα Τ του έλεγα ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα σε σχέση με το παρελθόν, αλλά η τελευταία επιστολή θυμίζει τα πέτρινα χρόνια. Κρίμα.

Ευτυχώς που υπάρχει και ο Σάκης. Ίσως κάποτε καταλάβουν οι Άγγλοι τι συμβαίνει σε αυτή τη χώρα.

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: gpal στις 02/09/2011 4:37 μμ.

Εμμέσως πλην σαφώς ο τεχνικός της Τ μου είπε πως καλό θα είναι που και που να βάζω 100άρα. Το Tiger έχει 25.000 χλμ, δεν του έχω βάλει 100άρα ποτέ. Νομίζω ότι θα "συμμορφωθώ" και πλέον είναι μονόδρομος η 100άρα με ότι αυτό σημαίνει για την τσέπη μου.
Καταλαβαίνω την πολύ άσχημη ψυχολογία όσων είχαν πρόβλημα με πιστόνια (vagtyrp και άλλοι) και γω το ίδιο θα αισθανόμουν. Νομίζω όμως ότι το θέμα έχει πάρει υπερβολικές διαστάσεις. Μήπως θάβουμε μέσα από το Forum τα μηχανάκια μας, βγάζουμε δλδ τα μάτια μας μόνοι μας;;;

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Native στις 02/09/2011 4:52 μμ.

Να προσλάβουμε τους Mythbusters να λύσουν το μυστήριο...

Ρε μπας και εστειλε ο Βενιζέλος κατα φαξ στους εγγλέζους να μας πείσουν να βάζουμε 100αρα για να κονομάει το κράτος??
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Sprinter στις 02/09/2011 4:56 μμ.

Barbadinos"Sprinter αν εχεις χρονο και διαθεση και γνωριζεις βεβαια απαντησε και στο δικο μου ερωτημα "


τι απορία έχεις εσύ φίλε μου?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: vagelis στις 02/09/2011 5:27 μμ.

Eγω βασικα βαζω τακτικα προσθετο οκτανιων νομιζω οτι ειναι μια καλη λυση ,γιατι πολυ βενζιναδες πουλανε 95 για 100αρα ...ασε να εχω το κεφαλι μου ησυχο......
Η μοτοσικλετα δεν ειναι επικινδυνη...επικινδυνη την κανουμε εμεις....

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Panos69 στις 02/09/2011 5:48 μμ.

gpal" Μήπως θάβουμε μέσα από το Forum τα μηχανάκια μας, βγάζουμε δλδ τα μάτια μας μόνοι μας;;;"


Δεν θάβουμε τα μηχανάκια μας. Ίσως την υποστήριξη της εταιρείας. Τεχνικές λύσεις υπάρχουν.

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Barbadinos στις 02/09/2011 7:37 μμ.

Sprinter"
Barbadinos"Sprinter αν εχεις χρονο και διαθεση και γνωριζεις βεβαια απαντησε και στο δικο μου ερωτημα "


τι απορία έχεις εσύ φίλε μου?"


Sorry,ειναι στη σελιδα 5 του thread και ρωτω για τα σφυρηλατα δηλαδη αλλαζοντας τα λυνεται το προβλημα η προκυπτουν αλλα θεματα;
Τα πραγματα ειναι απλα,το μπερδεμα ειναι να το...καταλαβεις

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: redfoot στις 02/09/2011 8:17 μμ.

mixalakis"Εγώ θα σταθώ στο θέμα της συμπεριφοράς προς τον καταναλωτή.
Εκεί είναι η όλη ιστορία και εκεί είναι απαράδεκτη η ελληνική αντιπροσωπεία και από όσο φαίνεται και η μαμά Τ. Το αν είναι τυπικά καλυμμένη ή όχι δεν με απασχολεί καθόλου. Υπάρχει εδώ σχεδόν τρία χρόνια ένα σοβαρό πρόβλημα με τα πιστόνια και έχουμε ακούσει τόσα και τόσα ανεπίσημα και ξαφνικά τώρα βλέπουμε μία απάντηση που ρίχνει την ευθύνη στην βενζίνη κτλ. Πραγματικά γελοία συμπεριφορά από μία εταιρία που δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να αποβάλλει το πολύ κακό της όνομα στην ελληνική αγορά και δυστυχώς επιβεβαιώνει εκείνους που είχαν επιφυλλάξεις.

Μέχρι τώρα σε όποιον με ρωτούσε για τα Τ του έλεγα ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα σε σχέση με το παρελθόν, αλλά η τελευταία επιστολή θυμίζει τα πέτρινα χρόνια. Κρίμα.

Ευτυχώς που υπάρχει και ο Σάκης. Ίσως κάποτε καταλάβουν οι Άγγλοι τι συμβαίνει σε αυτή τη χώρα."


Εχεις δικιο, συμφωνω σε ολα απλως θεωρω οτι η Ελληνικη αντιπροσωπεία πιθανόν να μην ευθυνεται καθόλου. Μη ξεχνας οτι σχεδόν για ότι κανει και ειδικά στο θέμα της αντικαταστασης εξαρτηματων στα πλαισια της εγγυησης παιρνει 100% γραμμη απο τη μαμα Τ. Κοινως και τον κωλο τους κατω να βαρανε οι εκαστοτε αντιπροσωποι που ενδεχομενως θέλουν να εξυπηρετησουν εναν πελατη, αν απο Αγγλια ερθει σημα οτι απορριπτεται το αιτημα δεν μπορουν να κανουν τιποτε, απλως εκ των υστερων εκτειθενται και φαινονται οι κακοι της ιστορίας στα ματια των ανυποψιαστων πελατων τους. Και προφανως αυτος είναι και ο πιο σιγουρος τροπος για να απομακρυνθουν απο την triumph και να στραφουν προς Γερμανία ή Ιαπωνία μεριά. Και γι αυτο είναι παντελως βλακώδης η σταση της. Αντι να εντοπισει σε ποια μηχανακια είναι το προβλημα και να τα ανακαλεσει, αυτη κανει τον κινεζο, μεταθετει ευθυνες και τελικα δε σεβεται οσους μοσχοπλήρωσαν για να αποκτησουν ενα μηχανακι και την τιμουν με την επιλογη τους. Θα πρεπει αν μη τι αλλο να ντρεπονται.
the road is made clear when viewed from above..