Νέος στο forum , παλιός στο motο

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: Polymhxanos στις 10/03/2017 6:06 μμ.

Άμα δεις στο λινκ της συζήτησης στο φόρουμ που έβαλα, λίγες απαντήσεις μετά την δική μου, γράφει ο παθών, ότι ακριβώς αυτό το ελατήριο είχε ξετεντώσει και αλλάζοντάς το, σώθηκε.

Οπότε έχετε υπόψην σου, όταν θα έχετε το μοτέρ λυμένο και τα εξαρτήματα στα χέρια, μπας και είναι το ίδιο και σωθείς φτηνά.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: STAVROS στις 10/03/2017 10:25 μμ.

To ειδα . Το ατυχημα σε εμας , ειναι οτι το κομπλερ ειναι εσωτερικο στον κινητηρα . Ξεκινα καλοκαιρι με πληρωμενα τελη , ασφαλεια , γενικο service , καινουρια λαστιχα , σου λεω το χα ετοιμο για γουστα . Να δουμε ποτε θα ξεμπερδεψω τωρα. Καλα να ειμαστε και να εχουμε καλα ταξιδια , κι ολα θα γινουν .
Στο Ρεθυμνο κερνω ρακες !!!

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: sprint900 στις 12/03/2017 7:37 μμ.

Polymhxanos"
sprint900"πάντα σβήσιμο με πατημένο συμπλέκτη"


Στο ξεκίνημα το καταλαβαίνω, για να μην έχει να γυρίσει παραπανίσια πράγματα η μίζα, οκ.

Στο σβήσιμο όμως, γιατί;"



Παλιά η απορία του ψάλτου, στην εκκίνηση πολύ σωστά όπως το λες, στο σβήσιμο βέβαια για να ελαττώνετε η σφαλιάρα από της ανάποδες του σβυσίματος, στη καμπάνα του συμπλέκτη, γρανάζια και περτσίνια.

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: sprint900 στις 12/03/2017 7:54 μμ.

STAVROS"sprinr900 σ ευχαριστω πολυ . Με προβληματισε ιδιαιτερα αυτο που εγραψες για πατημενο συμπλεκτη .Δες τι μου συνεβη : Oπως εγραψα και παραπανω περυσι εκανα στο μηχανακι ενα μεγαλο service. Πολλα τα εκανα εντελως μονος μου, και ιδιαιρετα τα ηλεκτρολογικα . Μετα λοιπον που τελειωσα , το sprint μου επερνε μπροστα, μονο αν δεν κρατουσα συμπλεκτη .Ενω η βαλβιδα ειναι συνδεμενη σωστα , εξαλλου δεν μπορει να συνδεθει και αναποδα . Τελικα το αφησα ετσι , λεω και τι εγινε αφου παιρνει μπροστα χωρις συμπεκτη ,μια χαρα ειναι . Και τωρα μου εβγαλε αυτο το προβλημα .Εχει λες σχεση ? Συγνωμη αν κανω καταχρηση του χρονου σου .Σ ευχαριστω ."



Έχει αλλά κάποια στιγμή θα γινόταν, απλά πατώντας τον συμπλέκτη η μίζα έχει λιγότερη μάζα να περιστρέψει όποτε κουράζεται λιγότερο.
Ο συμπλέκτης έχει αυτό τον διακόπτη από το εργοστάσιο για άλλο λόγο βέβαια, για να μην γυρίσει μίζα με ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τώρα βέβαια κάτι έκανες στο σέρβις, αυτό δεν μπορώ να ξέρω από εδώ τι είναι και τι ακριβώς εννοείς όταν λες service.
Αν θες το service manual να στο στείλω σε κάποιο e-mail.
Και αν χρειαστείς βοήθεια, όταν έρθει η ώρα φίλε ποστάρησε, χαρά μας να σε βοηθήσουμε, αν χρειαστεί να σου βρούμε ανταλλακτικό εδώ στην Αθήνα.
Στο τηλέφωνο τα συνεργεία συνήθως η μάλλον πάντα δεν έχουν χρόνο για αποστολή ανταλλακτικών.
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: STAVROS στις 13/03/2017 2:59 μμ.

sprint900"Και αν χρειαστείς βοήθεια, όταν έρθει η ώρα φίλε ποστάρησε, χαρά μας να σε βοηθήσουμε, αν χρειαστεί να σου βρούμε ανταλλακτικό εδώ στην Αθήνα.
Στο τηλέφωνο τα συνεργεία συνήθως η μάλλον πάντα δεν έχουν χρόνο για αποστολή ανταλλακτικών.
"


Ευχαριστω παρα πολυ για τη μοτοσυκλετιστικη αλληλεγγυη. Μενεις στην Αθηνα? Να εισαι καλα για τη βοηθεια. Παιζει το σεναριο να κρατησω το καλοκαιρι το μηχανακι οπως ειναι. Ο τεχνικος μου λειε οτι θα τη βγαλει μη λιγη προσοχη και το βαζουμε μεσα το φθινοπωρο οποτε το φτιαχνουμε με την ησυχια μας. Ετσι θα εχω και το χρονο για τα ανταλλακτικα.

Re: Νέος στο forum, παλιός στο moto  

  Από: sprint900 στις 15/03/2017 9:40 μμ.

STAVROS"
sprint900"Και αν χρειαστείς βοήθεια, όταν έρθει η ώρα φίλε ποστάρησε, χαρά μας να σε βοηθήσουμε, αν χρειαστεί να σου βρούμε ανταλλακτικό εδώ στην Αθήνα.
Στο τηλέφωνο τα συνεργεία συνήθως η μάλλον πάντα δεν έχουν χρόνο για αποστολή ανταλλακτικών.
"


Ευχαριστω παρα πολυ για τη μοτοσυκλετιστικη αλληλεγγυη. Μενεις στην Αθηνα? Να εισαι καλα για τη βοηθεια. Παιζει το σεναριο να κρατησω το καλοκαιρι το μηχανακι οπως ειναι. Ο τεχνικος μου λειε οτι θα τη βγαλει μη λιγη προσοχη και το βαζουμε μεσα το φθινοπωρο οποτε το φτιαχνουμε με την ησυχια μας. Ετσι θα εχω και το χρονο για τα ανταλλακτικα."


Ότι χρειαστείς φίλε μου εδώ είμαστε, Πειραιά μένω εγώ, αλλά Αγ. Αναργύρους δουλεύω οπότε η Αθήνα είναι στην μέση της διαδρομής μου.
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Νέος στο forum , παλιός στο motο  

  Από: STAVROS στις 16/03/2017 2:57 μμ.

Nα εισαι καλα . Οπως ειπα και παλια , οι ρακες στο Ρεθυμνο ισχυουν !!!

Re: Νέος στο forum , παλιός στο motο  

  Από: DimSTriple στις 16/03/2017 4:52 μμ.

Δυστυχώς το πρόβλημα είναι συνηθισμένο σε όλες τις μοτοσυκλέτες της σειράς Τ300 απο τις αρχές του 90 με τα 750 & 1000. Το είχε παρουσιάσει το πρώτο μου speed triple, ευτυχώς όχι αυτό που έχω τώρα που έχει αντικατασταθεί με καινούργιο ανταλλακτικό.
Ακριβή επισκευή την οποία καλό είναι να συνδυάσεις με επισκευή του κινητήρα ή ακόμα και βελτίωση. Ανταλλακτικά απ'όσο ξέρω υπάρχουν, υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες στα κόμπλερ αυτών των μοντέλων, mach4 ήταν η τελευταία σειρά απ'όσο θυμάμαι αλλά θεωρώ πως δεν υπάρχει συνεργείο που να έχει συνεργαστεί με μοτοσυκλέτες της triumph και να μη γνωρίζει το πρόβλημα.
Σε κάθε περίπτωση αν μπορώ να σε βοηθήσω κάπου, έστω και συμβουλευτικά είμαι στη διάθεση σου.

Καλώς ήλθες!

Re: Νέος στο forum , παλιός στο motο  

  Από: STAVROS στις 20/03/2017 2:16 μμ.

Φιλε Δημητρη σε ευχαριστω πολυ. Την Παρασκευη ειχα μια καλη εξελιξη που δεν περιμενα . Πηρα τον Κοντη Σακη τηλεφωνο . Οι φιλοι στο forum μου ειχαν πει οτι ειναι ο καλυτερος και μου εδωσαν και τηλεφωνα . Του ειπα το προβλημα με το κομπλερ μιζας στο sprint 900 και μου λεει : Δες κατω απο το δεξι καρμπυρατερ .Αν εχει ενα επιπεδο καπακι με 8 βιδες, τοτε δεν χρειαζεται λυσιμο το μοτερ . Του λεω αυτο εχω Τοτε χρειαζεσαι ενα τεχνικο με μια μικροεπεμβαση ,θα σου τοποθετησει καινουριο κομπλερ . Μου συστησε και τον Στελιο τον Πετακακη στα Χανια , μιλησα και μ αυτον , μου λειε φερε το μια μερα να στο φτιαξω ! Μιλαμε επαγγελματιες και οι δυο εξαιρετικοι . Και το κοστος επισκευης στο 1/3 απο οτι υπολογιζω .
Να ειστε ολοι καλα γιατι ολη την ακρη απο εδω μεσα τη βρηκα και μπορει και το Σαββατο να εχω ετοιμο το sprint μου.
Καλα καλοκαιρινα τριπακια!!!

Re: Νέος στο forum , παλιός στο motο  

  Από: mario στις 20/03/2017 2:53 μμ.

Η ισχύς εν την ενώσει.....κάπως έτσι να γινόταν και σε άλλους τομείς θα ήμασταν βασιλιάδες...

Re: Νέος στο forum , παλιός στο motο  

  Από: sprint900 στις 20/03/2017 3:25 μμ.

STAVROS"Φιλε Δημητρη σε ευχαριστω πολυ. Την Παρασκευη ειχα μια καλη εξελιξη που δεν περιμενα . Πηρα τον Κοντη Σακη τηλεφωνο . Οι φιλοι στο forum μου ειχαν πει οτι ειναι ο καλυτερος και μου εδωσαν και τηλεφωνα . Του ειπα το προβλημα με το κομπλερ μιζας στο sprint 900 και μου λεει : Δες κατω απο το δεξι καρμπυρατερ .Αν εχει ενα επιπεδο καπακι με 8 βιδες, τοτε δεν χρειαζεται λυσιμο το μοτερ . Του λεω αυτο εχω Τοτε χρειαζεσαι ενα τεχνικο με μια μικροεπεμβαση ,θα σου τοποθετησει καινουριο κομπλερ . Μου συστησε και τον Στελιο τον Πετακακη στα Χανια , μιλησα και μ αυτον , μου λειε φερε το μια μερα να στο φτιαξω ! Μιλαμε επαγγελματιες και οι δυο εξαιρετικοι . Και το κοστος επισκευης στο 1/3 απο οτι υπολογιζω .
Να ειστε ολοι καλα γιατι ολη την ακρη απο εδω μεσα τη βρηκα και μπορει και το Σαββατο να εχω ετοιμο το sprint μου.
Καλα καλοκαιρινα τριπακια!!!"



Και στο ποστάρισα, τα άσπρα μοτέρ θέλουν λύσιμο τα μαύρα όχι, ευχάριστο νέο εύχομαι να πάνε όλα καλά φίλε.
Άρα έχεις και keihin καρμπυρατέρ, όχι Mikuni που έσπαγαν βελόνες!
Αν έχεις τα 308mm δισκόφρενα και ρυθμιζόμενο μπροστινό και 17’’ αντί 18’’ που έχουν τα παλιά πίσω λάστιχο, έχουμε το ίδιο μηχανάκι.
Εγώ δεν το αλλάζω με τίποτα! Καλά κάνεις και το προσέχεις σαν κόρη οφθαλμού και ας γέρασε κομμάτι.
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Νέος στο forum , παλιός στο motο  

  Από: vpafi στις 20/03/2017 9:21 μμ.

sprint900"
STAVROS"Φιλε Δημητρη σε ευχαριστω πολυ. Την Παρασκευη ειχα μια καλη εξελιξη που δεν περιμενα . Πηρα τον Κοντη Σακη τηλεφωνο . Οι φιλοι στο forum μου ειχαν πει οτι ειναι ο καλυτερος και μου εδωσαν και τηλεφωνα . Του ειπα το προβλημα με το κομπλερ μιζας στο sprint 900 και μου λεει : Δες κατω απο το δεξι καρμπυρατερ .Αν εχει ενα επιπεδο καπακι με 8 βιδες, τοτε δεν χρειαζεται λυσιμο το μοτερ . Του λεω αυτο εχω Τοτε χρειαζεσαι ενα τεχνικο με μια μικροεπεμβαση ,θα σου τοποθετησει καινουριο κομπλερ . Μου συστησε και τον Στελιο τον Πετακακη στα Χανια , μιλησα και μ αυτον , μου λειε φερε το μια μερα να στο φτιαξω ! Μιλαμε επαγγελματιες και οι δυο εξαιρετικοι . Και το κοστος επισκευης στο 1/3 απο οτι υπολογιζω .
Να ειστε ολοι καλα γιατι ολη την ακρη απο εδω μεσα τη βρηκα και μπορει και το Σαββατο να εχω ετοιμο το sprint μου.
Καλα καλοκαιρινα τριπακια!!!"



Και στο ποστάρισα, τα άσπρα μοτέρ θέλουν λύσιμο τα μαύρα όχι, ευχάριστο νέο εύχομαι να πάνε όλα καλά φίλε.
Άρα έχεις και keihin καρμπυρατέρ, όχι Mikuni που έσπαγαν βελόνες!
Αν έχεις τα 308mm δισκόφρενα και ρυθμιζόμενο μπροστινό και 17’’ αντί 18’’ που έχουν τα παλιά πίσω λάστιχο, έχουμε το ίδιο μηχανάκι.
Εγώ δεν το αλλάζω με τίποτα! Καλά κάνεις και το προσέχεις σαν κόρη οφθαλμού και ας γέρασε κομμάτι.
"

Αν τα έχει και ρυθμιζόμενα τότε μιλάμε για Sprint sport.Αυτό είχα.

From Inside C4 White Airbus

Re: Νέος στο forum , παλιός στο motο  

  Από: STAVROS στις 01/10/2019 10:22 πμ.

Kαλημερα , καλο Χειμονα !
ξερει καποιος γιατι σε ενα κυλινδρο του Sprint (αριστερος ) καπνιζει το μπουζι μεχρι που σταματα να δουλευει ?
Εχω αλλαξει φλοτερ , οι πολαπλασιαστες ειναι ενταξει.

Τα φωτα σας ?