Native"
Η αποσταση φρέναρίσματος με μπλοκαρισμένα λάστιχα ειναι μεγαλύτερη διοτι αυξανεται η θερμοκρασία μεταξυ ελάστικου και δρόμου , με αποτέλεσμα το πρώτο να καίγεται και να δημιουργεί ενα γλυστερό στρώμα. "


Εε??

Aris."
@Tharis οταν λεω/κανω το ελεγχομενο "driftaki" πριν την στροφη , δεν κατεβαζω μονο ταχυτητες χωρις καθολου φρενο. Πιεζω αρκετα το πισω φρενο και με ενα "ηπιο" σχετικα κατεβασμα "ερχεται" το driftaki. Αναρωτιεμαι αν στην προκειμενη περιπτωση θα ειχα θεμα με το abs.
"


Πατωντας το πισω φρενο αυξανεις την τριβη στον πισω τροχο και ερχεσαι πιο κοντα στο οριο ολισθησης. Ετσι μετα σπας την προσφυση με λιγοτερο φρενο απο τον κινητηρα. Δεν ειναι ομως το ιδο με το να ντριφταρεις μονο με το φρενο .. Ο τροχος σου γυρναει δεν ειναι μπλοκαρισμενος και η προσφυση επανερχεται γλυκα.

(Για να ντριφταρεις μονο με το φρενο θα πρεπει να εχεις και πατημενο συμπλεκτη για να μη σβυσει ο κινητηρας, για να καταλαβεις τη διαφορα)