Και ο συναγερμος μπορει να κανει κολπα αλλα μαλλον οχι στην περιπτωση σου.
Εγω παντως προσφατα αλλαξα κεντρικο διακοπτη στην εγγυηση .
Καπου στην καλωδιωση εκανε βραχυκυκλωμα και οταν πηγαινα να την βαλω μπρος δεν λειτουργουσε τιποτα. Ουτε φωτα , ουτε ενδειξεις στο καδραν,τελειως νεκρο ,ΕΚΤΟΣ απο τα φλας και την κορνα που δουλευαν κανονικα οσο ειχα ανοιχτο το διακοπτη και τα δοκιμαζα
Καμμια φορα το εβαζα μπρος ή χτυποντας ελαφρα και στιγμιαια το μπουτον της κορνας
ή τραβοντας την καλωδιωση του διακοπτη
Ετσι ανοιγαν ολα παλι και το μηχανακι δουλευε κανονικα , μεχρι να ερθει απο τας Αγγλιας ... ο νεος διακοπτης..
Ο μηχανικος μου ειπε πως απο την αλλαγη των καβαλετων και τιμονιου που εκανα (εβαλα fatbar) σηκωθηκε λιγο πιο ψηλα το τιμονι με αποτελεσμα να τραβαει λιγο τα καλωδια οταν τερματιζε δεξια.
Τωρα ή και εσυ εχεις fatbar ή ο μηχανικος μου μου ελεγε π@π@ριες.
Anyway , μου το περασε προθυμα και χωρις κανενα προβλημα στην εγγυηση και αντικατασταθηκε με καινουριο , τωρα βεβαια εχω 2 κλειδια .. ενα για τον διακοπτη και ενα(το παλιο) για σελα και ντεποζιτο
ΑΝ , λεω ΑΝ , εχεις το ιδιο προβλημα μη ξεχασεις να του δωσεις τον αριθμο του κλειδιου που ειναι γραμμενος σε ενα μεταλλικο ταμπελακι που πρεπει να εχεις σιγουρα μαζι με το 2ο εφεδρικο κλειδι ,μηπως και γινετε να σου φερει διακοπτη που να δεχετε το κλειδι σου
Αν εχει κατι αλλο βεβαια ... let us know ....
================================================================================================
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.