Μπαταρία Τελος!!!

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: Polymhxanos στις 27/05/2010 9:29 μμ.

Α ωρέ Άρις, μια φορά να κάνεις μια τεχνική υπόθεση σωστή, πως τα καταφέρνεις και πάντα υποθέτεις το λάθος;




Στο παλιό χειριστήριο, η καλωδίωση έχει ως εξής: Έρχεται η τάση 12Volt με το καλώδιο από την ασφαλειοθήκη, συναντάει τον διακόπτη On-Off των φώτων, και μετά πάει στον διακόπτη επιλογής μεσσαίας-μεγάλης σκάλας, ακολούθως πάει στα ρελέ των φώτων.

Στο νέο χειριστήριο, το ΙΔΙΟ καλώδιο απλά ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΕΙ τον διακόπτη on-off (που δεν υπάρχει έτσι κι αλλοιώς) και πάει απευθείας στον επιλογέα μεσσαίας-μεγάλης σκάλας και από κει στα ίδια, ρελέ φώτων κ.ο.κ.

Οπότε και βγάζοντας το νέο χειριστήριο (από το φις κάτω από το ντεπόζιτο) και βάζοντας το παλιό, αυτόματα έχεις διακόπτη on-off χωρίς να χρειάζεται να κόψεις-ράψεις παρεμβάλεις ή οτιδήποτε άλλο. Με άλλα λόγια, το φις που συνδέεται στην πλεξούδα είναι το ίδιο με τις ίδιες θέσεις στα pins του, δεν χρειάζεται αλλαγή σε κάτι, ούτε καταλαβαίνει το σύστημα της μοτοσυκλέτας την διαφορά.

---------------------------

Έρχεται και know how με φωτορεπορτάζ πως προσθέτουμε διακόπτη on-off φώτων, στο νέο χειριστήριο, υπομονή...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: Sprinter στις 27/05/2010 9:42 μμ.

Ρε Πολυχόντακαιενατραιουμφ

επρεπε να γράψεις ενα κατεβατο για να πείς ότι και εγώ? χαχαχα
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: Polymhxanos στις 27/05/2010 9:47 μμ.

Εσύ να τα αφήσεις αυτά (χώρια που μου έφαγες ''καιενατογιοτα'') και να ρίξεις κανά ποστ για ποτό-σουβλάκια, κλέφτες θα γίνουν οι επιχειρηματίες;

Άιντε μπράβο...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: Aris. στις 27/05/2010 10:35 μμ.

Ε αφου ειναι ετσι, με μια μικροπατεντα ,μπορω να βαλω στην ταπα του γκριπ, εναν στεγανο διακοπτη τυπου ον/οφ , και να μην ελπιζω να μου κατσει η 2η ευκαιρια στο ιμπεΪ.
Οποιος ασχοληθει 1ος και μπορει , ας δωσει μια φωτο με τα σωθικα του γκριπ , να παρω μια ιδεα...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: nfot στις 27/05/2010 11:02 μμ.

Και επειδη δεν καταλαβα γιατι, αλλα καποιος - καπως σβηστηκε η δημοσιευση μου, αναμεσα στις 2 δημοσιευσεις του Αρη, οποτε ξαναγραφω.

ΔΕΝ ειναι ακριβως Plug & Play.
- Το βυσμα που παει στη μανετα του συμπλεκτη, ειναι πλακε στον αγορασμενο διακοπτη ενω στον "μαμα" του Daytona ειναι στρογγυλο. Αυτο απαιτει ψιλοπατεντα.
- Η κυρια φυσα ειναι ΟΚ, ευτυχως.
Εκανα μια δοκιμη, αλλαζοντας μονο τις κυριες φυσες και το αποτελεσμα ηταν να εχω παλι μονιμα αναμμενη τη μεσαια σκαλα, με το γυρισμα του διακοπτη. Δεν δουλευε ουτε η εναλλαγη μεσαιας - μεγαλης αλλα δουλευε ΟΚ το σινιαλο.

Αυτα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: Polymhxanos στις 27/05/2010 11:13 μμ.

Οπότε τελικά είναι διαφορετικά τα pins και ο Άρις είναι ο σωστός εξαρχής! Πολυμήχανε άλλη φορά, μεγάλη μπουκειά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις!!!

Υπόψην Daytona και Streetriple έχουν άλλα χρώματα στα καλωδιά τους. Π.χ. το σήμα της μεσσαίας σκάλας είναι μπλε με άσπρη ρίγα στο daytona και πορτοκαλί με μπλέ ρίγα στο streetriple.

Σε αυτήν την περίπτωση, μάλλον πρέπει να μελετήσεις και τα δύο χειριστήρια και να αλλάξεις θέσεις σε κάποια pins του αγοραστού.

Τέσπα, αύριο θα ρίξω το know how πως προσθέτουμε εξτρά διακόπτη στο χειριστήριο, στην περίπτωση του streetriple όμως.

Υπομονή...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:43, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: ATN PANOS στις 27/05/2010 11:19 μμ.

nf"Και επειδη δεν καταλαβα γιατι, αλλα καποιος - καπως σβηστηκε η δημοσιευση μου, αναμεσα στις 2 δημοσιευσεις του Αρη, οποτε ξαναγραφω.

ΔΕΝ ειναι ακριβως Plug & Play.
- Το βυσμα που παει στη μανετα του συμπλεκτη, ειναι πλακε στον αγορασμενο διακοπτη ενω στον "μαμα" του Daytona ειναι στρογγυλο. Αυτο απαιτει ψιλοπατεντα.
- Η κυρια φυσα ειναι ΟΚ, ευτυχως.
Εκανα μια δοκιμη, αλλαζοντας μονο τις κυριες φυσες και το αποτελεσμα ηταν να εχω παλι μονιμα αναμμενη τη μεσαια σκαλα, με το γυρισμα του διακοπτη. Δεν δουλευε ουτε η εναλλαγη μεσαιας - μεγαλης αλλα δουλευε ΟΚ το σινιαλο.

Αυτα."


οπως τα λενε οι νικοληδες ειναι
και polymhxanos καλα τα λεει αλλα θα μπερδευτουν οι μη γνωστες!!

τα ξαναλεω αλλη μια φορα
ξεβιδωνεις τις 2 βιδες και βγαζεις τον διακοπτη!
εννοειτε οτι εχεις βρει ενα διακοπτη απο παλιο μοντελο triumph
και τον βαζεις στην θεση του προηγουμενου!

ξεκουμπωνεις την παλια φισα και συνδεεις την καινουργια!!
η μονη διαφορα στην κυριως φισα ειναι +2 καλωδια για τον διακοπτη που εχει εξτρα!!

ολα καλα ως εδω?
μετα μενει μονο η φισα που εχει στην μανετα και ειναι γαι το σταντ!!
στα νεα μοντελα ειναι στογγυλη,ενω στα παλια πλακε οπως ανεφερε ο νικος!

κοβεις το ενα φισακι και και ενωνεις τα 2 καλωδια!
θεωριτικα σε 10 λεπτα εχεις τελειωσει!!




λοιπον,τα ξαναλεω μια φορα!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: Aris. στις 28/05/2010 1:04 πμ.

Τωρα μπερδευτικα

Ο Νικος γιατι δεν ειχε ουτε αλλαγη σκαλας αλλα ουτε και ον/οφ εφοσων συνδεσε την κεντρικη φισα?
Μηπως επειδη πρεπει να συνδεσει και το φισακι της μανετας ? Αλλα και παλι δεν καταλαβαινω τον λογο ... Σχετιζεται η μανετα με τα φωτα ?

Α και κατι ακομα για τους νεους (εντος εγγυησης) της παρεας...

ATN PANOS"
κοβεις το ενα φισακι και και ενωνεις τα 2 καλωδια!
"


καπου εκει ληγει η εγγυηση οσων αφορα τυχων ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα προβληματα...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: Polymhxanos στις 28/05/2010 1:57 μμ.

Πάμε και το know how που έταξα...

viewtopic.php?f=3&t=2331#p26811
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: ATN PANOS στις 28/05/2010 3:23 μμ.

Aris."Τωρα μπερδευτικα

Ο Νικος γιατι δεν ειχε ουτε αλλαγη σκαλας αλλα ουτε και ον/οφ εφοσων συνδεσε την κεντρικη φισα?
Μηπως επειδη πρεπει να συνδεσει και το φισακι της μανετας ? Αλλα και παλι δεν καταλαβαινω τον λογο ... Σχετιζεται η μανετα με τα φωτα ?

Α και κατι ακομα για τους νεους (εντος εγγυησης) της παρεας...

ATN PANOS"
κοβεις το ενα φισακι και και ενωνεις τα 2 καλωδια!
"


καπου εκει ληγει η εγγυηση οσων αφορα τυχων ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα προβληματα... "


δεν ξερω γιατι δεν δουλεψε στον νικο
ομως για το θεμα εγγυησης δεν τιθεται θεμα αν την εργασια την κανεις
σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,η απλα αν ο μηχανικος ειναι γνωστος!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: harlok στις 12/06/2010 10:38 μμ.

Παίδες ξεφύγατε λίγο μου φαίνετε!!!Απο αλλου το ξεκινήσαμε το θέμα και αλλού πήγε.Τέσπα ωραία ειναι ολα αυτά αλλά...
Λόγω επαγγελμετικών υποχρεώσεων άφησα περίπου ένα 15νθήμερο την Τίγρη μου μόνη της.Το αποτέλεσμα λοιπόν ήταν να χρειαστεί να την ξανα βάλω εμπρός με καλώδια και μετά απο 1 ώρα καλής βόλτας(ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ) η μπαταρία δεν ειχε φορτίσει αρκετά,ωστε να μπορεί να ξανα πάρει εμπρός.Να σας θυμίσω οτι εκτος απο το συναγερμό εχω βάλει κι ενα gps εντοπισμού/παρακολούθησης.Απ'οτι καταλαβαίνω χρειάζομαι καινούργια μπαταρία.Εδώ λοιπόν έρχεται το ερώτημα μου!!!
Να βαλω ίδιου τύπου μπαταρία YTX12-BS δηλαδή και μάρκας VARTA ή να πάω σε μια μπαταρία τύπου ΥΤΖ14S-BS η οποία είναι απ'οσο γνωρίζω ειναι κάπως καλύτερη σε θέμα μακροζωίας σε μη λειτουργία της μηχανης και επίσης λίγο μικρότερη σε διαστάσεις οπότε δεν τίθεται θέμα χώρου??????
Ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ.Περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας...
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Πάνος
LIFE IS SHORT...TO BE SAD...RIDE HARD...

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: Aris. στις 12/06/2010 11:11 μμ.

Να βαλεις ιδια μπαταρια. Δεν ξερω πως ακριβως πιανεται η μπαταρια στο tiger , αλλα αμα βαλεις μικροτερη σε μεγεθος δεν θα κουνιεται ?

Βαλε ΤΧ12-BS το "Υ" μπροστα ειναι η μαρκα της μπαταριας (βλεπε ΥΤΧ12-BS = Yuasa )
Αρα αμα βαλεις Varta , θα ειναι VTX12-BS , αν βαλεις FIAMM θα ειναι FTX12-BS , κτλ κτλ ...

Γενικα ο Αγγλος θελει τον συντηρητη του, τα εχουμε ξαναπει. Μια φορα την βδομαδα το καλοκαιρι , 2 φορες το χειμωνα...

Επισεις θα σου προτεινα να το πας σε ενα ηλεκτρολογιο για να ελεγξεις αν εχεις καποια καταναλωση/διαρροη στο κυκλωμα της μηχανης, οσο ειναι σβηστη. (Βλεπε viewtopic.php?f=3&t=2347)
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: harlok στις 12/06/2010 11:33 μμ.

Φίλε Άρη πρώτο απ'ολα θα ηθελα να σε ευχαριστίσω για την άμεση ανταπόκριση σου στο ερώτημα μου.
Όσο τον τύπο της μπαταρίας ανεξαρτήτου μάρκας είναι ίδιος.Ρήξε μια ματιά για παράδειγμα στο παρακάτω link.

http://www.elka.com.gr/default.asp?pg=prop&id=14

Ευχαριστώ και πάλι.
LIFE IS SHORT...TO BE SAD...RIDE HARD...

Re: Μπαταρία Τελος!!!  

  Από: Aris. στις 13/06/2010 12:22 πμ.

Ειμαι 100% σιγουρος πως το πρωτο γραμμα ειναι η μαρκα της μπαταριας και αυτο γιατι μου το ειπε και ο πωλητης απο οπου πηρα την δικια μου Fiam και επισεις οταν εψαχνα στο ebay για να αγορασω, αρκετοι πωλητες επισημαναν πως επειδη ειναι διαφορετικο το 1ο γραμμα δεν σημαινει οτι ειναι αλλου τυπου μπαταρια. Απλα ειναι αλλη μαρκα.
Τωρα γιατι στο σαϊτ με τις Varta τα διχνει ετσι , δεν γνωριζω ... Ισως απο λαθος και βαρεμαρα να το αλλαξουν?
Ισως επειδη ειναι Ελληνικο ? ( με οτι συνεπαγεται αυτο?) Ισως ειναι Υuasa με βρωμοδουλεια και αυτοκολλητο Varta για μεγαλυτερο κερδος ?
Αβυσσος η ψυχη του Ελλην ...


Y.Γ. Δεν αποκλειω και την πιθανοτητα να με δουλευουν κανονικα ολοι τους και να ειμαι 100% λαθος.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.