κουλαμαρες στροφομετρου

κουλαμαρες στροφομετρου  

  Από: vagelis tbird στις 15/11/2009 5:10 μμ.

Αδερφια γεια σας και χαρα σας, ειμα κατοχος μιας γριουλας tbird 900 του 97 η οποια αν δεν κανω λαθος εχει τον ιδιο κινητηρα με τον τιγρη τον 900αρη με τα καρμπυρατερ. Εδω και λιγες μερες μολις η βελονα φτασει στις 2500 η στις 4500 αρχιζει και παιζει τρελα σαν σεισμογραφος. Αυτο το τρεμουλο τοκανει μονο στις συγκεκριμενες στροφες (2500 και 4500) και παρολ΄αυτα η γρια μου ανεβαζει κανονικοτατα χωρις κομπιασματα αρυθμιες η σκαμπανευασματα του κινητηρα. Το στροφομετρο μου ειναι ηλεκτρονικο δεν ειναι με ντιζα και αυτο με κανει να σκεφτομαι πως μπορει η ηλεκτρονικη να μου δινει καποια σημαδια πως ερχεται το τελος της και αυτο ποναει πολυ στην τσεπη, απο την αλλη εχω σκεφτει πως μπορει να ειναι το οργανο του στροφομετρου η ισως καποια φισα της καλωδιοσης του στροφομετρου να μην κανει καλη επαφη και σε αυτες τις στροφες να κανει συντονισμο αλλα αυτο μου κανει λιγο πιο απιθανο. Αν καποιος απο εσας εχει καποια παρομοια εμπειρια η γνωριζει κατι, θα με βοηθουσε παρα πολυ. Ξερω πως η μοτοσυκλετα μου δεν ειναι ιδιαιτερα διαδεδομενη και δεν περιμενω και πολλα αλλα υποθετω πως το συστημα του στροφομετρου θα ειναι ιδιο με των "τιγρηδων'' τις εποχης του, οποτε ισως να εχει τυχει σε καποιον απο εσας

Re: κουλαμαρες στροφομετρου  

  Από: rogidi στις 15/11/2009 11:06 μμ.

Φιλε εχω κ γω το ιδιο προβλημα σε daytona 650 βεβαια δεν νομιζω να φοραμε τα ιδια οργανα αλλα κ μενα μετα τις 8000 στροφες ο δεικτης χοροπηδαει ασχημα! το προβλημα δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα αλλα το μηχανακι εδω κ 20000 χιλιομετρα (απο τοτε που το αγορασα) ετσι κανει κ δεν εχει κανενα απολυτως αλλο προβλημα. Δεν με ενωχλει ιδιαιτερα αλλα αν φτιαχνει καλο θα ηταν. Παντως σε ενα ξενο φορουμ καπου ειχα δει οτι αρκετα triumph το παρουσιαζουν αυτο μετα απο καποια χιλομετρα αλλα δεν εχει αλλες συνεπειες.

Re: κουλαμαρες στροφομετρου  

  Από: vagelis tbird στις 16/11/2009 12:02 πμ.

μακαρι να ειναι ετσι αλλα με εχει βαλει σε σκεψεις, λιγο που ξεκινισε να το κανει απο τη μια μερα στην αλλη και λιγο που το τρεμουλο ειναι σχεδον 2000 στροφες με βαζει σε υποψιες, απλα δεν ξερω απο που να αρχησω ρε γμτ

Re: κουλαμαρες στροφομετρου  

  Από: Sprinter στις 16/11/2009 8:20 πμ.

Το ενδεχόμενο να αρχίσεις με τον να το πάς στον εξουσιοδοτημένο μηχανικό σου να το κοιτάξει με το διαγνωστικό το σκέφτηκες?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: κουλαμαρες στροφομετρου  

  Από: LevelOne στις 16/11/2009 8:58 πμ.

Οσα δεν εχουν ψεκασμο δεν υποστηριζουν το διαγνωστικο.
Κατα 90% ειναι το ιδιο το στροφομετρο που εχει το προβλημα.

Re: κουλαμαρες στροφομετρου  

  Από: Native στις 16/11/2009 9:40 πμ.

Υπήρχε διαγνωστικό εκείνα τα παλιά τα χρόνια?????? Τι να διαγνώσουν ρε συ Νίκο αν είχε μπει κανα σκουπίδι στο καμπυρατέρ???

Anyway...Πιστεύω οτι το όργανο φταιει..συνήθως τα ηλεκτρονικά παίρνουν παλμο απο κάπου για να δείξουν στροφές...πώς μπορει ο παλμός να είναι σωστός σε άλλες στροφές και σε άλλες λάθος???? Λίγο απίθανο μου ακούγεται...

Ουπς...με πρόλαβε ο Φίλιπς
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: κουλαμαρες στροφομετρου  

  Από: Sprinter στις 16/11/2009 10:15 πμ.

Ρε δεν πρόσεξα πόσο παλιό είναι.. Συμφωνώ πως μάλλον στο στροφόμετρο ειναι το πρόβλημα αλλα μπορεί να είναι και οξειδωμένη καλωδίωση που δημιουργεί παράσιτα. ή πρόβλημα στον αισθητήρα. Βαλτο σ' εναν παλμογράφο...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε