ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: starsailor στις 11/02/2010 10:34 πμ.

Γεια σας παιδια,

Εψαξα σε διαφορα αρθρα σε ελληνικο και ξενο τυπο,περισσοτερο απο περιεργεια,σχετικα με την διαρκεια ζωης μιας μοτοσυκλετας και βρηκα διαφορες αποψεις 60,000- 80,000,100,000 χιλιομετρα( παντα για μηχανη η οποια δεν ειναι παραμελημενη ουτε κακομεταχειρισμενη και τηρουνται τα service συμοφωνα με το manual).

Θα με ενδιεφερε να ακουσω αποψεις σχετικα με το θεμα ( το ξερω οτι μπαινουν πολλοι παραγοντες στην μεση οπως τροπος οδηγησης,συντηρηση,τυπος μηχανης αλλη διαρκεια ζωης θα εχει ενα Goldwing και αλλη το Street Triple κτλ..αλλα μιλαμε για τον μεσο ορο).
the steps we take all leave footprints...

Re: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: Native στις 11/02/2010 10:52 πμ.

Εκτος τον αναλωσίμων που περιλαμβάνουν καδένες, δισκους συμπλεκτη κτλ, πιστευω οτι ενα καλοδιατηρημενο μοτερ άνετα βγάζει 150.000 μέχρι να χρειάστει προληπτικα καποια αλλάγη ελατηρίων στα πιστόνια, έλενχο συμπίεσης, τσιμουχακια βαλβίδων κτλ. Μήπως τα νούμερα που διάβασες έιναι σε μίλια?

Συνήθως η φθορά φαίνεται και απο το πόσα λάδια "τσιμπάει" το μοτέρ...αν αυξηθεί αρκέτα θέλει χασάπη...Βαγγεληηή φέρε τα νυστεέρια

Μετα το χασάπωμα....μέτρα αλλά τόσα, ίσως και λιγότερα....
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: starsailor στις 11/02/2010 11 πμ.

Οχι μιλουσαν για χιλιομετρα και πιο συγκεκριμενα για το μεγιστο αριθμο( παντα κατα μεσο ορο) πριν αρχισει μια μοτοσυκλετα να βγαζει πιο σοβαρα προβληματα και αρχιζει να γινεται ασυμφορη η κατοχη/χρηση της οποτε συμφερει να σκεφτει καποιος να προχωρησει σε αγορα καινουργιας...Και εμενα λιγα μου φανηκαν τα χιλιομετρα που ελεγαν.
the steps we take all leave footprints...

Re: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: Native στις 11/02/2010 11:07 πμ.

Αναλογα την χώρα...στις βορειες χώρες επέιδη τον χειμώνα ειναι σε ακινησια, παθαινουν μεγαλύτερες φθορες και αυτο μπορει να συνεπάγεται με λιγότερα χιλιόμετρα...λεω εγω τωρα...

Τα άμαξια τα αλλάζουν τακτικά πάντως γιατι τα τρώει το αλάτι που ρίχνουν το χειμώνα για τον πάγο....
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: Aris. στις 11/02/2010 3:51 μμ.

Συγκεκριμενα για το Street triple ετυχε να διαβαζω -σημερα- στο ομονυμο φορουμ για εναν κατοχο του, ο οποιος μενει και σε παραθαλασσια πολη της Αγγλιας (με οτι συνεπαγεται με αυτο...)εχοντας σχεδον 30.000 μιλια (48.000 χιλιομετρα) και σκοπευε να κανει το προβλεπομενο σερβις των 50.000 χλμ.
Ως παρατηρησεις οσων αφορα την λειτουργεια της μηχανης ειπε:

Everything's still going well and she still looks pretty darn good but there's definitely more engine noise now. By that I mean she rattles in neutral. Pull the clutch in and it's gone.
She's also a bit rougher and clunky at low revs, meaning that I need to stay in 1st gear for longer


Με λιγα λογια και.. Ελληνικα λεει πως ολα πανε καλα , αλλα σιγουρα το μοτερ κανει περισσοτερο θορυβο τωρα.
Ακουει -δηλαδη- ενα κροταλισμα/μεταλλικο θορυβο με νεκρά στο κιβωτιο και μολις παταει τον συμπλεκτη σταματαει. Επισεις , λεει , πως εχει πιο σκληρη και θορυβωδης λειτουργια στις χαμηλες στροφες και ετσι αναγκαζεται να κραταει την 1η και σε πιο υψηλες στροφες πριν την αλλαγη της.

Οχι οτι αυτο το παραδειγμα ειναι γενικο και οτι ολοι θα εχουν αυτα τα συμπτωματα , αλλα δεν βρισκεις και ευκολα κατοχο street triple που να εχει 50.000 χλμ , οσο να'ναι παιρνεις μια ιδεα για το τι σου επιφυλασσει το μελλον

Επαναλαμβανω πως δεν εχει κανει το σερβις ακομα και πολυ πιθανο να γινουν και τα προβληματακια που εχει , μετα απο αυτο.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: johnygalan στις 11/02/2010 9:31 μμ.

Native"Εκτος τον αναλωσίμων που περιλαμβάνουν καδένες, δισκους συμπλεκτη κτλ, πιστευω οτι ενα καλοδιατηρημενο μοτερ άνετα βγάζει 150.000 μέχρι να χρειάστει προληπτικα καποια αλλάγη ελατηρίων στα πιστόνια, έλενχο συμπίεσης, τσιμουχακια βαλβίδων κτλ."

+1050



Ενας φίλος έχει R-1 του '04 με 82000 χλμ και το μοτερ του δουλεύει μια χαρά, χωρίς να του έχει κάνει την παραμικρή επισκευή.
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: doohan στις 12/02/2010 2:17 πμ.

..........
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:42, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: Sprinter στις 15/02/2010 8:25 μμ.

Συνήθως η διάρκεια ζωής των μηχανών είναι πολύ μεγαλύτερη από την διάρκεια του έρωτά τους με τον πρώτο τους κάτοχο...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: spypetr στις 22/02/2010 11:37 μμ.

Σωστός ο Sprinter, αυτό ισχύει συνήθως.........
Θεωρητικά πιστεύω ότι η διάρκεια ζωής μιας μηχανής είναι μεγαλύτερη απ τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου.
Πρακτικά όμως η μηχανή πεθαίνει όταν το κόστος για να την σουλουπώσεις υπερβαίνει αυτό της αγοράς μιας καινούργιας, ή μεταχειρισμένης αλλά πολύ καλύτερης.
Εγώ έχω ένα suzuki freewind με 100.000χλμ και ελπίζω να κάνει άλλα τόσα, αλλά το κόστος συντήρησης-επισκευής είναι αρκετά χαμηλό.
Νομίζω ότι τα trumph μπορούν να αντέξουν άνετα τα 150.000χλμ λογικής χρήσης, χωρίς κανένα αξιόλογο κόστος συντήρησης (δλδ να μη πηγαίνεις στην ηλιοφίλ )............

Re: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ  

  Από: spido στις 23/02/2010 9:34 πμ.

Παντως το Motorad (αρχες του 2007) ειχε βγαλει το 1050 κινητηρα (και συγκεκτριμενα σε ενα Sprint ST ) με τις λιγοτερες φθορες απο ολους τους αλλους (BMW K series, R series, Honda κτλ) στα 50.000. Οποτε μαλλον αν ανησυχουμε οσοι εχουν 1050 τι να πουν και οι αλλοι Γερμανοι, Ιαπωνες και ποσο μαλλον Ιταλοι....
Politics is the showbiz of industry...(Frank Zappa)
Spido