Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!

Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: galileos στις 27/12/2009 11:02 πμ.

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!!

Έχω το tiger εδώ και 20 ημέρες στα χέρια μου και είμαι κατενθουσιασμένος!!
Προχθές παρατήρησα ότι το ψυκτικό υγρό ενδεχομένως να είναι σε χαμηλά επίπεδα,
αλλά λόγω του ότι βρισκόμουν σε ανηφόρα δεν ανησύχησα. Χθές αποφάσισα να το τσεκάρω
για παν ενδεχόμενο και πραγματικά φρικάρισα!! Το ψυκρικό υγρό ήταν κάτω από το
χαμηλότερο επιτρεπτό επίπεδο!!! Το βιβλίο του κατασκευστή θεωρεί ότι το συγκεκριμένο
αναλώσιμο είναι υπερπλήρες από τον εργοστάσιο για τουλάχιστον 1 χρόνο. Το θεωρώ απαράδεκτό
για καινούρια μηχανή των 13000 με μόνο 350km να παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα, πόσο μάλλον όταν το
βιβλίο κατασκευαστή γράφει άλλα. Τσέκαρα για διαρροές και παρατήρησα ότι κοντά στην
αντλία υπήρχε υγρό αλλά όχι τόσο που να δικαιολογεί τόσο μεγάλη απώλεια.

Αύριο θα συμπληρώσω υγρό για να μην έχω κανένα άλλο πρόβλημα και σκοπεύω να τηλεφωνήσω
στην αντιπροσωπεία για εξηγήσεις και οδηγίες, καθώς αν είναι κάτι συνηθισμένο, όπως χαλαρές
βίδες, αυξημένη κατανάλωση ή οτιδήποτε άλλο θα έπρεπε να γίνεται σχετική ενημέρωση απο τους πωλητές!!

Η συνέχεια αύριο...
Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: T595 στις 27/12/2009 12:34 μμ.

Να μιλήσεις με τον Σάκη Κόντη στο 2106437773 για να σε κατατοπίσει. Είναι εξουσιοδοτημένος μηχανικός Triumph και κατά κοινή αποδοχή ένας από τους καλύτερους στην Αθήνα.
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: Sprinter στις 27/12/2009 12:42 μμ.

Σφίξε τα κολαρα των σωλήνων του ψυγείου. Το έχουν παρουσιασει πολλά καινουργια Ταιγκερ εδώ μέσα. Δεν ειναι τίποτα.

(Απορία: Γιατί βαριέστε να ψάχνετε αν εχει ξαναγραφτεί κάτι παρόμοιο πρίν σπευσετε να γράψετε απελπισμένο πόστ????)
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: harrysvr στις 27/12/2009 2:10 μμ.

Κι εμένα ήταν κάτω από τη στάθμη(συμπληρώθηκε από το service), κι αν θυμάμαι καλά ήταν από την αγορά/παραλαβή του.

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: johnygalan στις 27/12/2009 3:24 μμ.

Sprinter"Σφίξε τα κολαρα των σωλήνων του ψυγείου. Το έχουν παρουσιασει πολλά καινουργια Ταιγκερ εδώ μέσα. Δεν ειναι τίποτα."

+1050
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: galileos στις 27/12/2009 4:02 μμ.

(Απορία: Γιατί βαριέστε να ψάχνετε αν εχει ξαναγραφτεί κάτι παρόμοιο πρίν σπευσετε να γράψετε απελπισμένο πόστ????)[/quote]

Παλαιότερα ποστ όντως υπάρχουν, αλλά επειδή το πρόβλημα προφανώς είναι συχνό
σκέφτηκα να το επισημάνω και εγώ για να το έχουν υπ' όψιν τους και άλλοι πριν πάθουν μεγαλύτερο κακό.

Και ήμαρτον καλέ μου φίλε ... ούτε βαριόμαστε ούτε είμαστε απελπισμένοι !!!
Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: Aris. στις 27/12/2009 9:52 μμ.

Βασικα δεν εγινε και τιποτα και ας ειναι και πιο κατω απο την γραμμη του "MIN" το θεμα ειναι αμα το χανει απο καπου ή απλα δεν το γεμισαν εξ αρχης οσο επρεπε.
Μιας που ειναι καινουριο και το βεντιλατερ παει συνεφο μην το γεμισεις μεχρι την γραμμη του "MAX" γιατι κατα πασα πιθανοτητα θα το βρεις να αδειαζει στο δρομο απο το σωληνακι της υπερχειλισης.
Επισεις στην αλλαγη λαδιου στα 1000χλμ ζητησε να σου περασουν ενα χερι ,με το δυναμοκλειδο, ολες τις βιδες του μοτερ... καλο θα ηταν !
Καλα χιλιομετρα να'χεις και καλη χρονια !!
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: psilo_paidi στις 27/12/2009 10:19 μμ.

Δε θα πρεπε να ξερουν ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ μηχανικοι οτι στο πρωτο σερβις περναμε με δυναμοκλειδο τις βιδες

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: Aris. στις 27/12/2009 10:30 μμ.

psilo_paidi"Δε θα πρεπε να ξερουν ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ μηχανικοι οτι στο πρωτο σερβις περναμε με δυναμοκλειδο τις βιδες"


Εμας εδω παντως εχει πολυ δουλεια και δεν εχει προσωπικο , αμφιβαλω αν θα φιλοτιμιθει να τσεκαρει την αλυσιδα ...
Αμα δεν κατσεις πανω απο το κεφαλι του ...
Δεν μιλαω γενικα , αλλοι μπορει να ειναι αψογοι ...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: galileos στις 29/12/2009 1:16 μμ.

Καλημέρα.

Μετά από ελαφρύ σφίξιμο σε όλα τα κολάρα, και συμπλήρωμα 350ml αντιψυκτικού όλα έγιναν μια χαρά. Επειδή μερικές βίδες από τα κολάρα ήταν μάλλον ελαττωματικές (πολύ χαλαρές & κλώστούσαν με ελάχιστη πίεση) θα αλλαχθούν στο πρώτο servise.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας !

Καλη Πρωτοχρονιά και καλά κέρδη σε όσους παίζουν.
Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

Re: Αντιψυκτικό σε χαμηλά επίπεδα!!  

  Από: strani στις 12/01/2010 5:21 μμ.

galileos"Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!!

Έχω το tiger εδώ και 20 ημέρες στα χέρια μου και είμαι κατενθουσιασμένος!!
Προχθές παρατήρησα ότι το ψυκτικό υγρό ενδεχομένως να είναι σε χαμηλά επίπεδα,
αλλά λόγω του ότι βρισκόμουν σε ανηφόρα δεν ανησύχησα. Χθές αποφάσισα να το τσεκάρω
για παν ενδεχόμενο και πραγματικά φρικάρισα!! Το ψυκρικό υγρό ήταν κάτω από το
χαμηλότερο επιτρεπτό επίπεδο!!! Το βιβλίο του κατασκευστή θεωρεί ότι το συγκεκριμένο
αναλώσιμο είναι υπερπλήρες από τον εργοστάσιο για τουλάχιστον 1 χρόνο. Το θεωρώ απαράδεκτό
για καινούρια μηχανή των 13000 με μόνο 350km να παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα, πόσο μάλλον όταν το
βιβλίο κατασκευαστή γράφει άλλα. Τσέκαρα για διαρροές και παρατήρησα ότι κοντά στην
αντλία υπήρχε υγρό αλλά όχι τόσο που να δικαιολογεί τόσο μεγάλη απώλεια.

Αύριο θα συμπληρώσω υγρό για να μην έχω κανένα άλλο πρόβλημα και σκοπεύω να τηλεφωνήσω
στην αντιπροσωπεία για εξηγήσεις και οδηγίες, καθώς αν είναι κάτι συνηθισμένο, όπως χαλαρές
βίδες, αυξημένη κατανάλωση ή οτιδήποτε άλλο θα έπρεπε να γίνεται σχετική ενημέρωση απο τους πωλητές!!

Η συνέχεια αύριο..."

πρωτα πρωτα καλοριζικη καλοταξιδη και εσυ παντα ορθιος. μην τρελενεσαι το ιδιο θεμα αντιμετωπισα και εγω τον περασμενο οκτωβριο με το ςερβις των 1000χλμ.και η εξηγηση του βαγγελη στην ιλιοφιλ ηταν οτι λογω καινουργιου κινητηρα ειναι δικαιολογημενο και πραγματι μετα απο τοτε ολα καλα.