motoGP 2016

Re: motoGP 2016  

  Από: PTiger800 στις 29/06/2016 5:46 μμ.

dimchris"Δεν μπορεί κανείς να δικαιολογήσει το λάθος του γιατρού"


Αυτό ακριβώς...
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: motoGP 2016  

  Από: PTiger800 στις 17/07/2016 9:24 μμ.

Είναι σαν να παρακολουθείς ένα πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, όπου όλοι οι αγώνες παίζονται στα πέναλτι...

Οι αναβάτες πρέπει να λένε κάθε φορά τον καφέ, για το πώς θα αλλάξει ο καιρός μέσα στον αγώνα και πότε θα αλλάξουν μηχανή. Λες και είναι F1 το πρωτάθλημα να κάνουν 500 pit stop ανά αγώνα.

Είπαμε να είσαι κωλόφαρδος, αλλά αυτό καταντάει αηδία.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: motoGP 2016  

  Από: voyager1970 στις 16/08/2016 12:05 πμ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 10ου ΑΓΩΝΑ – ΑΥΣΤΡΙΑ (Red Bull Ring – Spielberg )


Pos. - Rider - Team – Bike – Time/Gap

1. Andrea IANNONE - Ducati Team – Ducati
2. Andrea DOVIZIOSO - Ducati Team – Ducati (+0.938)
3. Jorge LORENZO - Movistar Yamaha MotoGP – Yamaha (+3.389)
4. Valentino ROSSI - Movistar Yamaha MotoGP – Yamaha (+3.815)
5. Marc MARQUEZ - Repsol Honda Team – Honda (+11.813)
6. Maverick VIÑALES- Team Suzuki Ecstar – Suzuki (+14.341)
7. Dani PEDROSA - Repsol Honda Team – Honda (+10.351) (+17.063)
8. Scott REDDING - OCTO Pramac Yakhnich- Ducati (+29.437)
9. Bradley SMITH - Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha (+29.785)
10. Pol ESPARGARO - Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha (+37.094)
11. Danilo PETRUCCI - OCTO Pramac Yakhnich- Ducati (+39.765)
12. Michele PIRRO - Ducati Team - Ducati (+39.766)
13. Loris BAZ - Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) – Ducati (+44.284)
14. Tito RABAT - Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) – Honda (+45.004)
15. Cal CRUTCHLOW - CWM LCR Honda – Honda (+1'03.246)
16. Alvaro BAUTISTA - Factory Aprilia Gresini (RS-GP) - Aprilia (+1'12.448)
17. Yonny HERNANDEZ – Pull & Bear Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) – Ducati (+1'14.517)
18. Eugene LAVERTY - Pull & Bear Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) – Ducati (+1'36.510)
19. Stefan BRADL - Factory Aprilia Gresini (RS-GP) - Aprilia (1 Lap)

Not Classified
• Aleix ESPARGARO - Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) – Suzuki - 4 Laps
• Hector BARBERA - Avintia Racing – Ducati - 0 Lap


Η καλύτερος αγώνας της εργοστασιακής Ducati εδώ και πολλά χρόνια. Η τελευταία φορά που πήρε την νίκη ήταν το 2006 με τον Stoner στο Phillip Island (A! Ρε Casey….εσυ και τα καγκουρό σου )!

Ο Iannone ίσως έκανε τον καλύτερο αγώνα της ζωής του, μια και με την επιλογή των μαλακών ελαστικών μπροστά ήταν «άπιαστος»!
Η 2η θέση του Dovi τον πείραξε, τον πίκρανε και τον «πόνεσε» αλλά απλά ο ομόσταυλος του ήταν καλύτερος με την επιλογή των ελαστικών του!
Eυχαριστήθηκα που άκουσα πάλι τον Ιταλικό εθνικό ύμνο, όμως... χωρίς τον Γιατρό στο βάθρο… μια και δεν μπόρεσε να περάσει τον Lorenzo, τον οποίο τον κυνήγησε σε όλο τον αγώνα αλλά δεν κατάφερε να τον προσπεράσει.
Το πρόβλημα στην μοτο του Vale, σύμφωνα με τις δηλώσεις του, ήταν oi ρυθμίσεις που έκαναν με τους μηχανικούς του λίγο πριν τον αγώνα, όπου είχε αποτέλεσμα στο φρενάρισμα να μπλοκάρει συχνά τον μπροστινό τροχό

Στα εργοστασιακά Honda, ο MARQUEZ με την εξάρθρωση του ώμου του (ατύχημα στις κατατακτήριες) δεν κατάφερε να περάσει στην πρώτη 4-αδα, και αρκέστηκε στην σιγουριά της 5η θέσης.
Ο δε Dani ο τρομερός, εξακολουθεί να μην μπορεί να προσαρμοστεί στα ελαστικά της Michelin και με το ζόρι κατάφερε να τερματίσει 7ος και καταϊδρωμένος!

Στα Suzuki ο VIÑALES ήταν πολύ καλός και πήρε την 6η θέση και σε όλο τον αγώνα κράτησε πολύ καλό ρυθμό αλλά δεν μπορούσε να περάσει τον MARQUEZ.
Ο πρώτος αναβάτης της εργοστασιακής Suzuki Aleix Espargaro, λόγο του τραυματισμού του στις κατατακτήριες, δεν μπόρεσε να κάνει κάτι αξιόλογο και στο τέλος είχε μια έξοδο και δεν τερμάτισε.

Τα Aprilia, "φιλική συμμέτοχή"… στον πάτο της κατάταξης με τον Bautista να τερματίζει 16ος και ο Stefan Bradl στην 19η (τελευταίος).

Συνοπτικά η βαθμολογία στο πρωτάθλημα αυτή την στιγμή είναι:
1. MARQUEZ = 181
2. LORENZO = 138
3. ROSSI = 124
4. PEDROSA = 105
5. VIÑALES = 93
6. IANNONE= 88
7. DOVIZIOSO = 79
8. Pol ESPARGARO = 78
9. Hector BARBERA = 65
10. Scott REDDING = 53
11. Eugene Laverty = 53
12. Aleix ESPARGARO = 51
13. Jack MILLER = 42
14. Bradley SMITH = 42
15. Cal CRUTCHLOW = 41
16. Stefan BRADL = 37
17. Alvaro BAUTISTA = 35
18. Danilo PETRUCCI = 29
19. Michele PIRRO = 23
20. Tito RABAT = 20
21. Loris BAZ = 11
22. Yonny HERNANDEZ = 3

Ο επόμενο αγώνας είναι στην Τσεχία (Brno) στις 21 Αυγούστου! Υπόψιν πως μέχρι και της 11 Σεπτεμβρίου έχουμε ΚΑΘΕ Κυριακή αγώνα στα motoGP!!!!

Re: motoGP 2016  

  Από: dimchrist στις 16/08/2016 5:09 μμ.

Πριν σχολιάσω τον προχτεσινό αγώνα θα ήθελα να πω δύο λόγια που δεν είπαμε για τον προηγούμενο αγώνα που έγινε στο Sachsering της Ανατολικής Γερμανίας (κοντά στη Δρέσδη). Η πίστα η μικρότερη στο καλεντάρι (3,6 χλμ.) αριστερόστροφη. Η ιστορία έδειχνε Honda μιας και τα τελευταία 6 χρόνια έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον για την πρώτη θέση με τον Pedrosa να είχε νικήσει 3 συνεχόμενες χρονιές το 2010, 2011, 2012 και να δίνει τα ηνία στον teamate Marquez και να συνεχίζει την παράδοση φέρνοντας το Honda στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου το 2013, 2014 και 2015!


Η μέρα του αγώνα ήταν τελικά βρόχινη οπότε στο παιχνίδι μπήκαν και άλλοι παίκτες. Από την αρχή τα Ducati φάνηκαν δυνατά όπως και ο γιατρός με το yamaha του να είναι πολύ ανταγωνιστικά. Μπροστά πέρασαν Dovi, Rossi, Petrucci αλλά τελικά δεν κατάφεραν να κερδίσουν (ο Petrucci ήταν άτυχος και είχε πτώση ενώ ήταν πρώτος με αρκετή διαφορά) γιατί ο καιρός έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα. Η πίστα άρχισε να στεγνώνει και ξεκίνησαν τα pitstop με πρώτο και καλύτερο τον Iannone. Δεν είχε κατευθείαν πλεονέκτημα αλλά γύρο με το γύρο τα πράγματα γινόταν όλο και καλύτερα για τους αναβάτες που άφηναν πίσω τους τα βρόχινα. Οι περισσότεροι έβαζαν intermediate μέχρι που ήρθε η σειρά του Marquez (σχετικά νωρίς) για να δοκιμάσει σλικς. Πήρε ρίσκο καθώς είχε έξοδο και είχε μείνει αρκετά πίσω. Το παλικάρι μετά την αλλαγή πραγματικά πετούσε! Γλύστραγε παντού αλλά αυτό δεν τον πτοούσε να ανοίξει το γκάζι παραπάνω από τους υπόλοιπους και να αρχίσει να βρίσκει "κορύνες" στο πέρασμά του. Στη συνέχεια και άλλοι αναβάτες έβαλαν σκλικς αλλά κανείς δεν πήγαινε τόσο γρήγορα όσο ο Ισπανός που εκμεταλλεύτηκε τα λάθη τον αντιπάλων του και πήρε μία απρόσμενα άνετη νίκη με 10 δευτερόλεπτα διαφορά.
Δεύτερος ο Crutchlow με μία πολύ πειστική εμφάνιση και ενώ είχε βγάλει γλώσσα για τους χρόνους που είχαν κάνει οι αντίπαλοί του για κοτσαδούρες που είχαν ρίξει στα χρονομετρημένα (είχαν κάτσει πίσω από πιο γρήγορος αντιπάλους για τους "τραβήξουν").
Τρίτος στον τελευταίο γύρο ο Ιταλός Doviziozo έγινε το πρώτο Ducati στο βάθρο αφήνοντας πίσω του τον πολύ δυνατό στο βρεγμένο Άγγλο Scott Redding επίσης με Ducati. Ο ψηλόσωμος Βρετανός ήταν εμφανώς απογοητευμένος καθώς βρέθηκε πολύ κοντά στο τρίτο σκαλί του βάθρου, αλλά τουλάχιστον κατάφερε να είναι μπροστά από τον άλλο εργοστασιακό αναβάτη της Ducati Andrea Iannone που έκλεισε την πεντάδα. Ο Πεντρόσα έμεινε στην 6η θέση μπροστά από τον Αυστραλό Jack Miller (τον νικητή του προηγούμενου αγώνα - το γύρο του Ολλανδικού Άσσεν) που αναδεικνύεται μέτρ της βροχής.
O Vale ενώ ξεκίνησε δυνατά οι συνθήκες αλλά και οι επιλογές του δεν τον άφησαν να παραμείνει μπροστά. Αν ο αγώνας παρέμενε βρόχινος το πιο πιθανό θα ήταν να είναι στο βάθρο. Όμως τελικά άρχισε να στεγνώνει η πίστα και έπρεπε να αλλάξει λάστιχα/μηχανάκι. Δεν το πήρε νωρίς απόφαση. Άργησε πάρα πολύ αν και η ομάδα του έλεγε να μπει στα box για αλλαγή. Η συνεννόηση που είχε γίνει από πριν ήταν αν γίνει αλλαγή μηχανής/ελαστικών να βάλουν intermediate (ενδιάμεσα) ελαστικά γιατί με τα slicks της ΜιςΈλεν (Michelin) ήταν πολύ δύσκολο τα Yamaha να πιάσουν την σωστή θερμοκρασία. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο οδηγός παίρνει την απόφαση για το πότε θα μπει και ο ντόκτορας άργησε πολύ. Το άλλο εργοστασιακό Yamaha M1 μόλις που κατάφερε να πάρει τον τελευταίο βαθμό τερματίζοντας στην 15η θέση. Ο Γιώργης (Lorenzo) παρόλο που έμεινε τόσο πίσω παραμένει με αρκετή διαφορά στην 2η θέση της βαθμολογίας και μένει να δούμε πως θα αντιδρούσε στη συνέχεια στην πίστα της Αυστρίας.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 47m 3.239s
2. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 47m 13.096s
3. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP) 47m 14.852s
4. Scott Redding GBR Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) 47m 15.231s
5. Andrea Iannone ITA Ducati Team (Desmosedici GP) 47m 25.994s
6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 47m 29.159s
7. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 47m 29.282s
8. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 47m 29.688s
9. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) 47m 29.853s
10. Alvaro Bautista ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 47m 34.513s
11. Eugene Laverty IRL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) 47m 44.447s
12. Maverick Viñales ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 47m 45.397s
13. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 48m 6.368s
14. Aleix Espargaro ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 48m 9.330s
15. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 48m 20.933s
16. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)* +1 lap
17. Loris Baz FRA Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) +2 laps
18. Yonny Hernandez COL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) +3 laps
Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) DNF
Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) DNF

Triple Way

Re: motoGP 2016  

  Από: dimchrist στις 16/08/2016 5:33 μμ.

Μετά το αδικαιολόγητο λάθος του Γιατρού στην Γερμανία, όσο και αν υποστήριξε ότι δε θα άλλαζαν πολύ τα πράγματα αν είχε μπει πιο νωρίς ή αν έβαζε slicks, ήρθε η νεοφώτιστη πίστα της Αυστρίας στο Spielberg το Red Bull Ring. Η πίστα έχει πολλά φρένα και ευνοεί τα δυνατά μηχανάκια της Ducati που πλέον έχουν καταφέρει με το δεύτερο πτερύγιο που χρησιμοποιούν να έχουν περιορίσει πολύ τη σούζα. Αυτό περιορίζει τη χρήση των ηλεκτρονικών του anti-wheelie control που όταν επεμβαίνει κόβει δύναμη για τον περιορισμό της σούζας άρα και ταχύτητα. Τα Ducati είχαν να πάρουν νίκη 10 χρόνια στα MotoGP από την εποχή του αξέχαστου Αυστραλού Casey Stoner. Το καγκουρό βρίσκεται πλέον στο Ιταλικό στρατόπεδο εδώ και ένα χρόνο και έχει βοηθήσει στην εξέλιξη της Ducati αλλά και τους ίδιους τους αναβάτες όπως παραδέχτηκε μετά τον αγώνα και ο Ιαννόνε. Το μηχανάκι πλέον είναι πολύ ανταγωνιστικό και ήταν θέμα χρόνου το πότε θα καταφέρει να κερδίσει αγώνες.


Η πρώτη νίκη μετά από τόσο καιρό ήρθε και μάλιστα με τον Maniac Crazy Joe που δεν είναι άλλος από τον Ιταλό Andrea Iannone. Έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα απειλήθηκε μόνο από τον ομόσταυλό του, επίσης Ιταλό, Andrea Dovizioso και κατάφεραν να φέρουν το μικρό Ιταλικό εργοστάσιο (μικρό σε σχέση με τα Ιαπωνικά) στα υψηλότερα σημεία του βάθρου κάνοντας το 1-2 μετά από πολλά χρόνια. Ακολούθησαν τα Yamaha M1 του Lorenzo και Rossi. Δυστυχώς ούτε εδώ είχαμε ουσιαστική μάχη αλλά ούτε και πιο πίσω με τους Ισπανούς Marquez και Vinales. Ο πρώτος (o Marc) είχε μία πτώση στα δοκιμαστικά με αποτέλεσμα να τραυματίσει τον ώμο του οπότε δεν μπόρεσε να πιέσει όσο θα ήθελε. Η 5η θέση είναι μια καλή θέση για τον ίδιο αν σκεφτεί κανείς ότι ο 2ος της βαθμολογίας τερμάτισε μόλις 3ος. 16 vs 11 πόντους - damage limitation αρκετά ανεκτό.
Γενικά ήταν ένας μάλλον ανιαρός αγώνας χωρίς πολλές μάχες. Το μόνο που έμεινε ήταν η νίκη της Ducati και οι εκπληκτικές εγκαταστάσεις της πίστας. Στην γενική βαθμολογία δεν άλλαξε κάτι σημαντικά με τον Marquez να παραμένει το φαβορί για το φετινό τίτλο.

Triple Way

Re: motoGP 2016  

  Από: voyager1970 στις 17/08/2016 9:53 πμ.

Φίλε Δημήτρη,

Για την Γερμανική "πατάτα" του Γιατρού... και λίγα είπες. Να σου θυμίσω πως ακριβώς το ίδιο έκανε πέρσι με τον Lorenzo στο Silverstone!!!. Αλλά τότε είχε την δικαιολογία πως είχε κόντρα μαζί του!
Τώρα (στην Γερμανία)... Tι @#$@#$ ήθελε και κυνηγούσε σαν παλαβός τον Miller (το στραβόγιαννο από τα moto-3)! Τι να πω... κρίμα. Πάει η τελευταία του ευκαιρία για πρωτάθλημα.

Όσο για τον Stoner και την «βοήθεια του» στις νίκες αυτές των Adreas... έχω μια ΜΙΚΡΗ ένσταση!

Αυτή το snap-shot σου με τον Γέρο Vale και τον Iannone να πανηγυρίζουν για την νίκη του Andrea … είναι όλα τα λεφτά… η ουσία για τον Rossi και τους αγώνες στα moto-GP!

Re: motoGP 2016  

  Από: dimchrist στις 17/08/2016 10:42 πμ.

voyager1970"Όσο για τον Stoner και την «βοήθεια του» στις νίκες αυτές των Adreas... έχω μια ΜΙΚΡΗ ένσταση! "


Δε θα πω κάτι επιπλέον απλά θα σου παραθέσω αυτά που διάβασα:

Ducati factory rider Andrea Iannone has said that he thinks that he can improve and learn from Casey Stoner, whilst improving his own riding style.

2016 of course sees the return of Casey Stoner to Ducati. The two-time MotoGP World Champion returns as a test driver and brand ambassador, whilst the prospect of a wildcard refuses to go away. Stoner was the last man to win a race and a World Championship on the Ducati.

“I’m very glad that he’s come back. It’s good for us Ducati riders, because he is very fast and talented,” the Italian explained whilst talking to GPone. “He also has a special riding style, which can be very interesting for us. I can learn from him, and I like that.”

http://gpxtra.com/2016/01/16/andrea-iannone-i-can-learn-from-stoner/


Triple Way

Re: motoGP 2016  

  Από: voyager1970 στις 17/08/2016 8:50 μμ.

Πρόσφατα βιντεάκια με ανασκόπηση/ στιγμιότυπα από τον Αυστριακό αγώνα!

https://www.youtube.com/watch?v=M4WQr0bKzQ8

https://www.youtube.com/watch?v=jjfAJJZamWw

Re: motoGP 2016  

  Από: voyager1970 στις 22/08/2016 8:48 μμ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 11ου ΑΓΩΝΑ – ΤΣΕΧΙΑ (Brno)


Pos. - Rider - Team – Bike – Time/Gap

1. Cal CRUTCHLOW - CWM LCR Honda – Honda - 47'44.290
2. Valentino ROSSI - Movistar Yamaha MotoGP – Yamaha (+7.298)
3. Marc MARQUEZ - Repsol Honda Team – Honda (+9.587)
4. Loris BAZ - Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) – Ducati (+12.558)
5. Hector BARBERA - Avintia Racing – Ducati (+13.093)
6. Eugene LAVERTY - Pull & Bear Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) – Ducati (+13.812)
7. Danilo PETRUCCI - OCTO Pramac Yakhnich - Ducati (+23.414)
8. Andrea IANNONE - Ducati Team – Ducati (+24.562)
9. Maverick VIÑALES- Team Suzuki Ecstar – Suzuki (+24.581)
10. Tito RABAT - Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) – Honda (+37.131)
11. Yonny HERNANDEZ – Pull & Bear Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) – Ducati (+39.911)
12. Dani PEDROSA - Repsol Honda Team – Honda (+10.351) (+41.097)
13. Pol ESPARGARO - Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha (+43.202)
14. Stefan BRADL - Factory Aprilia Gresini (RS-GP) – Aprilia (+45.687)
15. Scott REDDING - OCTO Pramac Yakhnich- Ducati (+1'02.201)
16. Alvaro BAUTISTA - Factory Aprilia Gresini (RS-GP) - Aprilia (+1'18.841)
17. Jorge LORENZO - Movistar Yamaha MotoGP – Yamaha (1 Lap)

Not Classified
• Andrea DOVIZIOSO - Ducati Team – Ducati - 7 Laps
• Bradley SMITH - Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha - 8 Laps
• Aleix ESPARGARO - Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) – Suzuki - 9 Laps


Ακούσαμε τον Βρετανικό Εθνικό ύμνο μετά από... 35-χρόνια σε αγώνα του motoGP (Barry Sheene 1981 - Yamaha)!!
Εδώ είχαμε τις περισσότερες ανατροπές στην κατάταξη των αγωνιζομένων αλλά με ελάχιστες τούμπες κατά την διάρκεια του.
Ο αγώνας ξεκίνησε με μια αρκετά βρεγμένη άσφαλτο, οπότε όλες οι μοτοσυκλέτες των αγωνιζομένων φοράγανε βρόχινα ελαστικά!

Το pole position είχε ο MARQUEZ, με 2ο τον LORENZO και 3ο τον IANNONE... ο Γιατρος ξεκίνησε απο την 6η θέση!
Οι εργοστασιακές Ducati έκαναν μια φοβερή επίθεση με «υποστήριξη» από τις δορυφορικές Ducati. Αποτέλεσμα, μέσα σε 2-γύρους από την εκκίνηση να οδηγούν τον αγώνα τρία Ducati στην σειρά (τα 2- εργοστασιακά και 1-δορυφορικό - REDDING ). Στην συνέχεια (15ο γύρο) έγινε καρέ του Ducati… με τον BARBERA κάτι που δεν έχει γίνει για πάρα πολλά χρόνια...( ίσως και να είναι η πρώτη φορά).

Τα εργοστασικά Yamaha άρχισαν να χάνουν θέσεις σταθερά με καθαρά εμφανές το πρόβλημα στην πρόσφηση των ελαστικών τους! Παρόμοιο πρόβλημα είχαν και τα εργοστασιακά Honda, αλλά ο απίθανος MARQUEZ κατάφερε και έμεινε κοντά στις Ducati ! Όμως, το παράδοξο είναι πως το μοναδικά αντίστοιχο δορυφορικό της Honda με τον CRUTCHLOW τα πήγε πολύ καλά!

Ο καιρός άρχισε να στεγνώνει την πίστα με αποτέλεσμα όλα τα Ducati να «φάνε» τα ελαστικά τους. Αποκορύφωμα της ατυχίας ήταν η μοτοσυκλέτα του DOVIZIOSO να πάθει μηχανική βλάβη 13-γύρους πριν τον τερματισμό. Παρόλο που έφτασε στα Pits και πήρε την 2η μοτοσυκλέτα του, δυστυχώς και πάλι είχε πρόβλημα και το επέστρεψε με εγκατάληση στα Pits.

Ο Rossi έκανε φοβερή αντεπίθεση, ενώ αρχικά είχε «πέσει» στην 12η θέση μέσα στον πρώτο γύρο της εκκίνησης. Από τον 15ο γύρο άρχισε σταδιακά να προσπερνά και με την χαρακτηριστική του τακτική να «διατηρεί» τα ελαστικά του για το τέλος του αγώνα. Έτσι απλά ο γερόλυκος κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση!

Ο δε Lorenzo άρχισε την «κατρακύλα» από την αρχή του αγώνα και έφτασε στην 17η θέση, κάποια στιγμή στα μισά του αγώνα κάτι πήγε να κάνει αλλά δεν κατάφερε να βελτιωσει την θέση του, παρόλο του ότι άλλαξε μοτοσυκλέτα στα pits… δυστυχώς τερμάτισε τελευταίος!

Ο Dani ο τρομερός, για άλλη μια φορά δεν μπόρεσε να κάνει κάτι ιδιαίτερο και τερμάτισε 12ος .

Στα Suzuki ξεκίνησαν πολύ καλά και ήταν λίγο πιιο πίσω απο τα Ducati με τον VIÑALES και τον μικρό ESPARGARO που στο τέλος είχε έξοδο και εγκατέλιψε.

Τα Aprilia, κλασικά σε "φιλική συμμέτοχή"… στον πάτο της κατάταξης με τον Stefan Bradl στην 14η και τον Bautista να τερματίζει 16ος (προτελευταίος).

Ο επόμενος αγώνας είναι στο Ηνωμένο Βασίλειο στην πιστάρα του Silverstone, στις 4 Σεπτεμβρίου!

Re: motoGP 2016  

  Από: voyager1970 στις 22/08/2016 8:58 μμ.

Επ... να και τα σχετικά βιντεάκια με ανασκόπηση του αγώνα!

https://www.youtube.com/watch?v=GZbNHa_xv84

https://www.youtube.com/watch?v=BfMDaf_z7L0

https://www.youtube.com/watch?v=yWqzcLve5lA

Re: motoGP 2016  

  Από: voyager1970 στις 01/09/2016 12:38 μμ.

To promo-video (teaser) για τον αγώνα στην πιστάρα του Silverstone.... "Hail to England"
https://www.youtube.com/watch?v=fkcrAogHakw

Re: motoGP 2016  

  Από: voyager1970 στις 02/09/2016 10:58 μμ.

Ένα ωραίο βιντεάκι για την προ-Ιστορία του αθλήματος με vintage εικόνες (είναι η ορολογία της μόδας)… μέχρι την σύγχρονη ιστορία!

https://www.youtube.com/watch?v=qP_WfRLv-0I

Και από το κλασσικό press conference των κορυφαίων αναβατών:

https://www.youtube.com/watch?v=slv2UJeZ1Ks

Re: motoGP 2016  

  Από: voyager1970 στις 03/09/2016 9:18 μμ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ κατατακτήριων 12ου γύρου. Silverstone Circuit (GREAT BRITAIN)


Pos. - Rider - Team – Bike – Speed (km/h)- Time

1. Cal CRUTCHLOW - CWM LCR Honda – Honda – 298.8 - 2'19.265
2. Valentino ROSSI - Movistar Yamaha MotoGP – Yamaha - 295.2 - 2'20.263
3. Maverick VIÑALES- Team SUZUKI ECSTAR – Suzuki - 302.2- 2'20.514
4. Dani PEDROSA - Repsol Honda Team – Honda - 281.7 - 2'20.742
5. Marc MARQUEZ - Repsol Honda Team – Honda - 292.4 - 2'20.779
6. Eugene Laverty - Pull & Bear Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) – Ducati - 302.5 - 2'20.821
7. Scott REDDING - OCTO Pramac Yakhnich - Ducati - 292.2 - 2'21.074
8. Andrea IANNONE - Ducati Team – Ducati – 299.3 - 2'21.446
9. Jorge LORENZO - Movistar Yamaha MotoGP – Yamaha – 295.4 - 2'21.687
10. Andrea DOVIZIOSO - Ducati Team - 284.2 - 2'22.420
11. Aleix Espargaro - Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) – Suzuki - 287.1 - 2'25.285
12. Jack Miller - Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) – Honda – 2'18.531
13. Loris Baz - Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) – Ducati - 290 - 2'18.552
14. Danilo PETRUCCI - OCTO Pramac Yakhnich - Ducati - 299 - 2'18.657
15. Pol ESPARGARO - Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha - 299 - 2'18.871
16. Alex Lowes - Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha - 299 - 2'18.900
17. Stefan Bradl - Factory Aprilia Gresini (RS-GP) - Aprilia - 292 - 2'19.115
18. Hector BARBERA - Avintia Racing – Ducati - 297 - 2'19.125
19. Alvaro Bautista -Factory Aprilia Gresini (RS-GP) - Aprilia - 284 - 2'20.229
20. Yonny HERNANDEZ - Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) – Ducati - 295 - 2'21.255
21. Tito Rabat - Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) – Honda - 285 - 2'21.774

Σήμερα στην πίστα του Silverstone έβρεχε για τα καλά! Έτσι λοιπόν ο CRUTCHLOW για άλλη μια φορά έκανε την έκπληξη και πηρέ φέτος το πρώτο του pole position.
Στην συγκεκριμένη πίστα είχε να το καταφέρει από το 2010, όταν αγωνιζόταν στα WSBK..!!! Αλλά και στα motoGP, την τελευταία φορά που πήρε pole position ήταν στην Τσεχία το 2013 (δορυφορική Yamaha).

O Γιατρός κατάφερε να βρεθεί στην 2η θέση και η Suzuki να πάρει την 3η θέση με τον Maverick... που έχει αποδειχτεί ότι είναι ταλεντάρα!

Αύριο σύμφωνα με το τοπικό μετεωρολογικό δελτίο, αναμένεται να είναι στεγνός ο αγώνας… κάτι που θα δυσκολέψει τα Yamaha. Υπόψιν, ο αγώνας ξεκινά στις 17:00 (ώρα Ελλάδος).

Re: motoGP 2016  

  Από: dimchrist στις 06/09/2016 6:43 μμ.

Την Κυριακή που μας πέρασε είδαμε έναν εντυπωσιακό αγώνα που πολλές φορές θύμιζε αγώνα από μικρότερες κατηγορίες (π.χ. Moto3). Δεν ήξερες στην έξοδο της επόμενης στροφής ποιος θα είναι μπροστά.



Η πίστα του Silverstone στη Μεγάλη Βρετανία είναι η μεγαλύτερη σε έκταση 5,9 χλμ. πίστα στο καλεντάρι. Το ξεκίνημα δεν ήταν ότι καλύτερο καθώς Loris Baz & Pol Espagaro είχαν επαφή και πτώση στην γρήγορη δεύτερη στροφή της πίστας στον πρώτο γύρο. Ο Baz έδειχνε να έχει πρόβλημα αλλά τελικά είχε τις αισθήσεις του και τον έστειλαν κατευθείαν για ιατρική επίβλεψη και εξετάσεις. Ευτυχώς κατευθείαν βγήκαν κόκκινες σημαίες και χρειάστηκε να γίνει επανεκκίνηση του αγώνα με 19 γύρους αντί για 20 που έπρεπε να γίνουν αρχικά.
Η επανεκκίνηση βρήκε και πάλι προπορευόμενο τον Ισπανό Maverick Vinales με το Suzuki Ecstar GSX-RR να δείχνει να του ταιριάζει το Silverstone. Μπορεί να μην είναι το πιο δυνατό μηχανάκι (η Ducati είναι ένα σκαλί πάνω από όλους) αλλά οι νεοφερμένοι Ιάπωνες έχουν καταφέρει να φτιάξουν ένα φανταστικό πλαίσιο (ίσως το καλύτερο του grind) και ένα πολύ καλό μπροστινό που επιτρέπει να πλασαριστεί τέλεια στην είσοδο της στροφής.
Ο αγώνας καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν συγκλονιστικός με τους πιο πίσω αναβάτες να μάχονται συνεχώς σώμα με σώμα! Αυτό ευνόησε τον νεαρό Ισπανό και κατάφερε να μην έχει ουσιαστική απειλή και να φέρει την Suzuki GSX-RR στην υψηλότερη θέση του βάθρου. Η προηγούμενη νίκη της Suzuki ήταν πίσω στο Γαλλικό βρόχινο Le Mans το 2007 με τον Αυστραλό Chris Vermulen. Σχεδόν 10 χρόνια έχουν περάσει και ο 21χρονος Vinales κατάφερε να κάνει έναν πραγματικά άθλο. Το άσχημο για τη Suzuki Ecstar είναι που ο Ισπανός φεύγει για να καβαλήσει για τα επόμενα 2 χρόνια το μηχανάκι του Jorge Lorenzo (πάει στη Ducati) την Yamaha M1.

Πιο πίσω, όπως ήδη προαναφέραμε, γινόταν ο κακός χαμός με τον Marc Marquez να σέρνει τον χορό και να παρασέρνει τους Crutchlow, Rossi, Iannone σε ένα ξέφρενο ρυθμό με συνεχόμενα προσπεράσματα, γλιστρήματα, εξόδους και επαφές σώμα με σώμα (εεε μάλλον με μηχανάκια). Ένας πραγματικός αγώνας που δε σε έκανε να βαρεθείς. Τι και αν έφυγε ο Maverick μπροστά… οι υπόλοιποι που μάχονταν για τις εναπομείναντες θέσεις του βάθρου έδειξαν υπερβολικό ζήλο.
Ο πρώτος που εγκατέλειψε τη μάχη από πτώση ήταν ο “Crazy Joe” Andrea Iannone με το Ducati και ενώ προηγουμένως είχε κάνει το προσπέρασμα του αγώνα (για να μην πω της χρονιάς) περνώντας τρεις αναβάτες σε μία στροφή! Από εκεί και πέρα και ενώ το Honda του Marquez είχε μείνει λίγο πιο πίσω καθώς έδειχνε το πιο ατίθασο και με μαλακές γόμες ο Marc το οδηγούσε λες και ήταν σε παγοδρόμιο, παντού με τις πάντες! Πίεσε πολύ στο τέλος και είχε μία έξοδο μετά από προσπάθεια να περάσει τον Crutchlow στα φρένα (πρέπει να είχαν και μια μικρή επαφή) και ενώ βρισκόταν μπροστά από τον Rossi στην 3η θέση. Η έξοδος τον έφερε πίσω από τον teammate του Danny Pedrosa στην 5η θέση.
Ο Danny για άλλη μία φορά ήταν αθόρυβος χωρίς να εμπλακεί στις μάχες ακολούθησε το τραινάκι χωρίς να κάνει το κάτι παραπάνω. Το μόνο που κατάφερε να κάνει ο Marquez ήταν να περάσει τον Pedrosa και να τερματίσει 4ος.
Ο Rossi σε όλο τον αγώνα τα είχε βρει σκούρα απέναντι στο βραχύσωμο Βρετανό Crutchlow και μάχονταν για τη 2η θέση. Νικητή βρήκε τον πρώτο και γνώρισε την αποθέωση από 70,000 Βρετανούς οπαδούς που βρέθηκαν στις κερκίδες του Silverstone. Στο τέλος ο Valentino έδειξε να το δέχεται ευχάριστα το αποτέλεσμα του αγώνα και έδειχνε ιδιαίτερα ευδιάθετος αν αναλογιστεί κανείς πως ο teammate του Jorge Lorenzo έμεινε πολύ πίσω στην 8η θέση πίσω από τον τραυματία Andrea Dovizioso και την Suzuki του Aleix Espargaro. O Lorenzo έφαγε πολύ τρολάρισμα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επίδοσή του στο νησί. Παραθέτω μερικά αρκετά πετυχημένα σκετσάκια.





Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα του OCTO BRITISH GRAND PRIX - SILVERSTONE:
1 Maverick VIÑALES - Team Suzuki Ecstar - 39'03.559
2 Cal CRUTCHLOW - LCR Honda - 39'07.039 + 3.480
3 Valentino ROSSI - Movistar Yamaha MotoGP - 39'07.622 + 4.063
4 Marc MARQUEZ - Repsol Honda Team - 39'09.551 + 5.992
5 Dani PEDROSA - Repsol Honda Team - 39'09.940 + 6.381
6 Andrea DOVIZIOSO - Ducati Team - 39'15.862 + 12.303
7 Aleix ESPARGARO - Team SUZUKI ECSTAR - 39'20.231 + 16.672
8 Jorge LORENZO - Movistar Yamaha MotoGP - 39'22.991 + 19.432
9 Danilo PETRUCCI - OCTO Pramac Yakhnich - 39'29.177 + 25.618
10 Alvaro BAUTISTA - Aprilia Racing Team Gresini - 39'35.643 + 32.084


Triple Way

Re: motoGP 2016  

  Από: voyager1970 στις 08/09/2016 1:08 μμ.

Μια καλή σύνοψη από τον πολύ ωραίο αγώνα στο Silvestone!
https://www.youtube.com/watch?v=xOYK9adwXB8

Αυτήν την Κυριακή (11/9) έχει των αγώνα στην γειτονία του Γιατρού στο Misano (San Marino)!
Αύριο είναι τα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πιστάρα του San Marino!
Για να δούμε το Vale θα καταφέρει να κάνει την νίκη του;;;!!!! Την τελευταία φορά που κέρδισε αυτόν τον αγώνα ήταν το 2014.
Το καταπληκτικό είναι ο Rossi έρθει πρώτος και 2ος, 3ος τα Ducati…. !!!!