Το νεο μοτέρ της Ducati...

Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: Native στις 10/10/2011 2:29 p.m.

Σχεδιάστηκε να μπει στο νέο Ducati 1199 Panigale, αλλα γιατι οχι σε κανα 2 χρονια να το δουμε και σε κάμια καινουργια έκδοση multistrada...


http://www.superquadro.ducati.com/en/?_ ... =208640914
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: Polymhxanos στις 10/10/2011 4:52 p.m.

Όσο πάνε το φέρνουν προς Honda...



Οι ιμάντες τέλος;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: Polymhxanos στις 10/10/2011 5:30 p.m.

Και βίντεον, από τον πολλά υποσχόμενο αυτό κινητήρα

http://youtu.be/GHyCnJG_O4w
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: Sprinter στις 11/10/2011 7:28 a.m.

Polymhxanos"Όσο πάνε το φέρνουν προς Honda...



Οι ιμάντες τέλος;"


ΒγάζEI V90 η Χόντα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: Sprinter στις 11/10/2011 7:55 a.m.

Μπράβο στη Ντουκ που διαλέγει να εξελίξει τον V2 αντί να ακολουθήσει τον 'εύκολο' δρόμο του V4. 112x60.8 πιστόνι Εχει φτιάσει τέτοιο ο Χόντας ρε Πολυτέτοιε?

Από το 2009-10 ακούμε φήμες για αυτόν τον κινητηρα, αλλά εγώ νόμιζα πως είχε γίνει bined.. Λόγω της τελείως διαφορετικής θέσης στο πλαίσιο, αναμένουμε και μεγάλες αλλαγές στο πλαισιο και στη γεωμετρια των μηχανών.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: mixalakis στις 11/10/2011 10:33 a.m.

195 αλόγατα;;;

Να δεις που μόλις βγει θα αρχίσουν τα:
να βάλω πρόγραμμα και εξάτμιση που δίνει 2.5 ίππους;
να βγάλω το φτερό που προσθέτει βάρος;
να βγάλω και άλλο αμορτισέρ πίσω γιατί μετά τα 300 αρχίζει και κουνάει λίγο;

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: Polymhxanos στις 11/10/2011 11:28 a.m.

Τέτοιο πιστόνι δεν πρέπει να έχει ξαναυπάρξει ποτέ σε κινητήρα ΙΧ οχήματος. Το μεγαλύτερο της Honda είναι 100mm στον κινητήρα του VTR1000SP που έβαλα εικόνα πριν. Και τόσο υπερτετράγωνο με τίποτα, ποτέ ξανά.

Οι βαλβίδες είναι τεράστιες (47mm οι εισαγωγής), πάω στοίχημα ότι ούτε τόσο μεγάλες βαλβίδες έχουν ξαναφορεθεί ποτέ σε κινητήρα παραγωγής.

Οι ιμάντες πήραν δρόμο, και υπάρχει κοντή καδένα με ενδιάμεσο γρανάζι υποδιπλασιασμού, αλά Suzuki TL1000S.

Δρόμο και το ξηροκάμπανο, και ο νέος υγρός συμπλέκτης έχει υποβοήθηση slipper με σερβομηχανισμό, όταν δέχεται αντίστροφη ροπή (δλδ όταν μειώνουμε ταχύτητα και κατεβάζουμε σχέση και το μοτέρ φρενάρει τον τροχό).

Οβάλ αυλοί εισαγωγής και αντίστοιχες πεταλούδες, που θεωρητικά δίνουν ακόμα περισσότερη ροή στις υψηλές στροφές.

Και φυσικά το δεσμοδρομικό σύστημα, κι αυτό απλοποιημένο και ελαφρωμένο.

Τα ducati και την ιταλική φιλοσοφία δεν την πάω καθόλου, αλλά αυτό το μοτέρ φαίνεται ΕΚ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ. Η πλάκα είναι που δεν θα αρέσει στους φανατικούς ducataκηδες, μέχρι να φέρει πρωταθλήματα βέβαια...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: Sprinter στις 11/10/2011 11:51 a.m.

αμα το αφήσουν να τρέξει ως έχει
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: Native στις 11/10/2011 2:17 p.m.

Τα δικα μου είναι 106mm x 67.9mm. Και πάλι δεν τα λές μικρά...

Προφανώς μικρυναν την διαδρομή για πολυστροφία.

Να δούμε πάντως και πόσο θα έχει το μηχανάκι έ....

Α και ετσι για την αντίθεση, πάρτε και ενα μοντέλο που νομίζω οτι έχει απο τις μεγαλύτερες διαδρομές σε μηχανάκι παραγωγής, ταυτοχρονα με ενα αξιοπρόσεχτο μέγεθος πιστονιού....

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... t_2011.php
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: green-675 στις 11/10/2011 10:08 p.m.

αν βγει σε multistrada το πηρα
το triple 675 εγινε sprint st 1050 το 2009, το st έγινε tiger sport τέλους του 2016 και το tiger sport έγινε tiger 1200xca τον Φεβρουάριο του 2020!!!!

Panigale revealed...  

  Από: Native στις 08/11/2011 12:12 p.m.

http://www.1199panigale.ducati.com/en/? ... _20111108#

[youtube:2n7xiydc]r35gheoGCbc[/youtube:2n7xiydc]
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: dimchrist στις 08/11/2011 1:05 p.m.

http://www.youtube.com/watch?v=ZiIcqZoQQwg

http://www.youtube.com/watch?v=vVKLl-ZBUwg

Triple Way

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 08/11/2011 9:34 p.m.

Oσο και να μην γουσταρω τους ducatακιδες οφειλω να παραδεχθω οτι τα dukatiα μαμανε

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: crazyumpire στις 09/11/2011 7:56 a.m.

Polymhxanos"Τέτοιο πιστόνι δεν πρέπει να έχει ξαναυπάρξει ποτέ σε κινητήρα ΙΧ οχήματος. Το μεγαλύτερο της Honda είναι 100mm στον κινητήρα του VTR1000SP που έβαλα εικόνα πριν. Και τόσο υπερτετράγωνο με τίποτα, ποτέ ξανά.

Οι βαλβίδες είναι τεράστιες (47mm οι εισαγωγής), πάω στοίχημα ότι ούτε τόσο μεγάλες βαλβίδες έχουν ξαναφορεθεί ποτέ σε κινητήρα παραγωγής.

Οι ιμάντες πήραν δρόμο, και υπάρχει κοντή καδένα με ενδιάμεσο γρανάζι υποδιπλασιασμού, αλά Suzuki TL1000S.

Δρόμο και το ξηροκάμπανο, και ο νέος υγρός συμπλέκτης έχει υποβοήθηση slipper με σερβομηχανισμό, όταν δέχεται αντίστροφη ροπή (δλδ όταν μειώνουμε ταχύτητα και κατεβάζουμε σχέση και το μοτέρ φρενάρει τον τροχό).

Οβάλ αυλοί εισαγωγής και αντίστοιχες πεταλούδες, που θεωρητικά δίνουν ακόμα περισσότερη ροή στις υψηλές στροφές.

Και φυσικά το δεσμοδρομικό σύστημα, κι αυτό απλοποιημένο και ελαφρωμένο.

Τα ducati και την ιταλική φιλοσοφία δεν την πάω καθόλου, αλλά αυτό το μοτέρ φαίνεται ΕΚ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ. Η πλάκα είναι που δεν θα αρέσει στους φανατικούς ducataκηδες, μέχρι να φέρει πρωταθλήματα βέβαια..."



Βγαζει και η Honda το VTX. με κατι ''πιστονια''...101χ112 , βεβαια ειναι 1800cc..V2 και αυτος...αλλα οχι τοσο σπορ!!!
Επισης και η Kawasaki εχει το Vulcan..με V2 και αυτον τον κινητηρα,επισης 1800cc,επισης οχι σπορ...και με ''πιστονακια'' 103χ123,2!!!
μετα απο αυτα......Ξεκινανε οι Νταλικες!!!
VANITAS VANITATUM ET OMNIA VANITAS
Veni...Vedi....WC...

Re: Το νεο μοτέρ της Ducati...  

  Από: Native στις 09/11/2011 11 a.m.

crazyumpire"Βγαζει και η Honda το VTX. με κατι ''πιστονια''...101χ112 , βεβαια ειναι 1800cc..V2 και αυτος...αλλα οχι τοσο σπορ!!!
Επισης και η Kawasaki εχει το Vulcan..με V2 και αυτον τον κινητηρα,επισης 1800cc,επισης οχι σπορ...και με ''πιστονακια'' 103χ123,2!!!
μετα απο αυτα......Ξεκινανε οι Νταλικες!!! "


Και πάλι αυτα που λές μικρά είναι...εδω λέμε οτι το Panigale φοράει 112mm πιστόνια (112mmχ60.8mm). Θυσιάζεται βέβαια λίγο η ροπή χαμηλα λόγω της διαδρομης που είναι μικρή, αλλα πιστευω οτι θα ανεβάζει στροφές σαν τρελό. Γενικώς θα πιστολιάζει τα πάντα έκει έξω...έτσι δείχνει. Και ειναι και κουκλί.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...