Περί 800-Να του...αλλάξω τα φώτα ???

Re: Περί 800-Να του...αλλάξω τα φώτα ???  

  Από: Theozed στις 28/02/2013 9:13 μμ.

Ecobill,

ό,τι και να κάνεις, βάλεις δεν βάλεις xenon, αλλάξεις δεν αλλάξεις λάμπες, ΕΣΥ θα μπαίνεις μπροστά να φωτίζεις τον δρόμο

Έχεις τόσο δυνατά φώτα...

Δεν ξέρω κατά πόσο θα έχεις ουσιαστική διαφορά (με σαφές πλεονέκτημα στην οδήγηση εννοώ, πάντα σε συνάρτηση με το πρόβλημα που ίσως προκαλέσεις στους οδηγούς του αντίθετου ρεύματος, όπως λέει κι ο polymhxanos) αν αλλάξεις, εκτός κι αν μιλάμε για το "πιο ξεκούραστο στα μάτια" φως, που έλεγε και ο Batinaki.


Darkness makes it easier to find the "Light"!

Re: Περί 800-Να του...αλλάξω τα φώτα ???  

  Από: batinaki στις 28/02/2013 9:22 μμ.

Θέλω να συμφωνήσω με τον πολυμηχανο.. θεωρώ όμως πως 'αδικεί' τις γνώσεις που δείχνει ότι έχει, αν μιλάμε γενικά και όχι για τη συγκεκριμένη μηχανή.
Μπορούμε να μιλήσουμε απλά για λάμπες xenon.. διάφορετικής ποιότητας, τεχνολογίας, σχήματος..
Πρέπει όμως να δούμε και τα 'κάτοπτρα' που έχει το κάθε φανάρι.. για να δούμε πως φωτίζει τελικά.
Το να είναι κάποιος ..νεοέλληνας.. όπως είπες, δεν έχει να κάνει μόνο με τον ιδιοκτήτη, αλλά και με αυτούς που τις εγκαθιστούν.. που και αυτοί τη δουλίτσα τους κάνουν, απλά χωρίς γνώσεις.
Τα xenon, σαν φώτα, μπορούν να φωτίσουν καλύτερα και χωρίς να στραβώνουν τους άλλους, υπό συνθήκες όμως.

Δέν έχω συγκεκριμένες γνώσεις στο θέμα, απλή φυσική είναι..
Αλίμονο σε αυτούς που περιμένουν να σταματήσουν πατώντας φρένο..!!!!
[quote="Theozed":3c1qbi2i]
Δεν υπάρχει ρε συ γενιά πριν ή μετά τον batinaki!
Τον έφτιαξε ο Μέγιστος Θεός και πέταξε το καλούπι στο Mount Doom!
Τ-Ε-Λ-Ο-Σ[/quote:3c1qbi2i]

Re: Περί 800-Να του...αλλάξω τα φώτα ???  

  Από: sinister στις 01/03/2013 7:46 πμ.

νομιζω οτι το 1050 εχει φακο κ οχι κατοπτρο οποτε η δεσμη των xenon ειναι κατευθυνομενη κ δεν ενοχλει σε αντιθεση με τα κατοπτρα που οταν τους βαλεις xenon το φως διαχεεται κ στραβωνει.Αν δεν ειναι η δεσμη σωστη θα νομιζεις οτι βλεπεις καλυτερα αλλα τελικα απλα θα ειναι πιο ασπρα ολα κ ισως θα φωτιζονται σε μικροτερη αποσταση απο οτι πριν. Να προσεχετε μην βαλετε λαμπες παραπανω W απο οτι της μανας του γιατι οι υψηλες θερμοκρασιες μπορει να σημαδεψουν ή κ να λιωσουν το φαναρι.(πλαστικο δεν ειναι του 800? ) οσο για τις night braker εχω ακουσει οτι καιγονται πολυ ευκολα
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: Περί 800-Να του...αλλάξω τα φώτα ???  

  Από: Παντελής στις 01/03/2013 7:54 πμ.

sinister"οσο για τις night braker εχω ακουσει οτι καιγονται πολυ ευκολα "


Σωστά το έχεις ακούσει... Γι αυτό βγαίνουν σε 2 τύπους (auto-moto)

Re: Περί 800-Να του...αλλάξω τα φώτα ???  

  Από: batinaki στις 01/03/2013 10:32 πμ.

sinister"νομιζω οτι το 1050 εχει φακο κ οχι κατοπτρο οποτε η δεσμη των xenon ειναι κατευθυνομενη κ δεν ενοχλει σε αντιθεση με τα κατοπτρα που οταν τους βαλεις xenon το φως διαχεεται κ στραβωνει.Αν δεν ειναι η δεσμη σωστη θα νομιζεις οτι βλεπεις καλυτερα αλλα τελικα απλα θα ειναι πιο ασπρα ολα κ ισως θα φωτιζονται σε μικροτερη αποσταση απο οτι πριν. Να προσεχετε μην βαλετε λαμπες παραπανω W απο οτι της μανας του γιατι οι υψηλες θερμοκρασιες μπορει να σημαδεψουν ή κ να λιωσουν το φαναρι.(πλαστικο δεν ειναι του 800? ) οσο για τις night braker εχω ακουσει οτι καιγονται πολυ ευκολα "


Αν το ΄νόμισμα΄ σου είναι σωστό τότε ή δουλεύουν αμέσως τα xenon σωστά ή απλά χρειάζονται ρύθμιση της κατεύθυνσης τους, για το 1050.
Tο 800 έχει φακούς Ecobill? Αν όχι, για να έχεις σωστά xenon φώτα, πρέπει να δείς αν υπάρχουν aftermarket έτοιμα φανάρια ή θα κάνεις πατέντα..
Ή βάλε μωβ καγκούρικα, που ούτε βλέπεις ούτε ενοχλούν τόσο γιατί δεν φωτίζουν πολύ, και πήγαινε με αναμμένα τα πλαινά προβολάκια..
Απλά άλλαξε το ecobill σε transbill (transports εννοώ)
Αλίμονο σε αυτούς που περιμένουν να σταματήσουν πατώντας φρένο..!!!!
[quote="Theozed":3c1qbi2i]
Δεν υπάρχει ρε συ γενιά πριν ή μετά τον batinaki!
Τον έφτιαξε ο Μέγιστος Θεός και πέταξε το καλούπι στο Mount Doom!
Τ-Ε-Λ-Ο-Σ[/quote:3c1qbi2i]

Re: Περί 800-Να του...αλλάξω τα φώτα ???  

  Από: nfot στις 01/03/2013 3:44 μμ.

Αν η τοποθετηση xenon δε συνοδευεται απο ρυθμιση της δεσμης με μηχανημα, τοτε το σχολιο του Πολυμηχανου ειναι σωστο. Ακομη και η απλη αντικαττσταση των λαμπων με αλλες, θελει ρυθμιση της δεσμης κανονικα.
Το μεγαλο προβλημα των xenon ειναι οτι οταν εχεις συνεπιβατη και η δεσμη γινεται καταλληλη για αντιεροπορικος προβολεας τοτε στραβωνεις τους απεναντι. Τα 800αρια ομως, εχουν συστημα με μοχλο, για ευκολο χαμηλωμα της δεσμης, στην περιπτωση συνεπιβατη. Αυτο βοηθαει πολυ.
Προσωπικα εχω xenon σε ολα μου τα οχηματα, ειτε μαμα στο καρο, ειτε μετατροπη στις μοτο. Με μια προσεκτικη ρυθμιση, τα προβληματα ειναι μηδενικα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Περί 800-Να του...αλλάξω τα φώτα ???  

  Από: avastardis στις 02/03/2013 7:21 μμ.

Δεν θα μπω στη ουσία του θέματος, θα πώ μόνο για το μοχλό στα φώτα, επειδή αναφέρθηκε.
Εγώ προσωπικά μετά από μερικές ημέρες οδήγησης βράδυ (χωρίς συνεπιβάτη), τον γύρισα στα χαμηλά γιατί παρατήρησα διάφορες αντιδράσεις από προπορευόμενους και απέναντι οδηγούς.
Η μηχανή είναι αρκετά ψηλή, ακόμη και το απλό 800
Με τα Henon θα δείχνει σίγουρα ομορφότερη, το πόσο αποτελεσματικά είναι άλλη ιστορία.
Ας τα βάλει κάποιος να δούμε.

Re: Περί 800-Να του...αλλάξω τα φώτα ???  

  Από: voyager1970 στις 21/02/2014 3:47 πμ.

Σπυριδων"
Παντελής"Μπορείς να βάλεις τις osram night braker που δίνουν λευκό φως. Έχουν σημαντική διαφορά από τις απλές και επίσης σημαντικότατη διαφορά από xenon.

Τις χρησιμοποιώ περίπου ενάμισι χρόνο τώρα και δεν μου έχει ''λείψει'' το φως, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. (υποκειμενικό αυτό βέβαια...)"

Αυτες οι λαμπες ωραιες μου ακουγονται.Ποσο παει το "μαλλι"?"


ΟΝΤΟΣ ΟΙ Night-Breaker ΤΗΣ Osram ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ (15€ / ΣΕΤ 2-ΤΕΜ) ΣΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΤΟ/ΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΧΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΟΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

- ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ Ο ΡΥΘΜΗΣΤΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΠΤΡΩΝ (Tiger800) ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΧΑΜΗΛΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΘΕΣΗ ΤΟΤΕ Η ΔΕΣΜΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΠΙΟ ΨΗΛΗ ΘΕΣΗ (owner's handbook, ΣΕΛΙΔΑ 109).

- Η ΛΗΣΗ xenon ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ, ΕΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΤΟΠΤΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ "ΤΥΦΛΩΝΕΙΣ" ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΤΟΥΣ.

- ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΠΙΠΟΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΛΕΥΡΙΚΟΣ ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣ ΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΕ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ:
http://www.makan.gr/index.php?page=shop ... =1&lang=en

- ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΣΑΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ (ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ).

- ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ LED. ΕΔΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΤΗΝΑ (100€ = 300~400lm) ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΝΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ (400-500€ = 2000lm). ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ (ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ lm) ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΑΣΗ, enduro, ΚΛΠ. ΣΕ ΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ "ΤΥΦΛΩΝΟΥΝ" ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ xenon!!!
ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ LED ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ Watt. ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ (ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ)!