OHLINS για τον ΤΙΓΡΗ

Re: OHLINS για τον ΤΙΓΡΗ  

  Από: gskemp στις 03/02/2009 1:33 μμ.

Πάντως η wilbers προτείνει συγκεκριμένα για τον Τίγρη τη σειρά 640 (χωρίς ρυθμίσεις) ή 641 (με ρυθμίσεις)
http://wilbers.de/2008/englisch/html/mo ... bilder.htm
τα οποία κοστολογούνται 429 και 629 ευρά αντίστοιχα (δεν ξέρω αν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ).
Και η Ohlins όντως προτείνει το κωδικό που ανέφερε ο liberal, "S46HR1C1B". και κάνουν 830.
Δεν είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά.
Και σκεφτείτε ότι το συγκεκριμένο αμορτισερ της wilbers είναι φτιαγμένο για street μηχανακια αλλά το βάζει μέχρι και στο bmw f800gs, δηλαδή πασπαρτού, ενώ το συγκεκριμένο ohlins είναι φτιαγμένο για on-off.
δικό σας.....

Re: OHLINS για τον ΤΙΓΡΗ  

  Από: T595 στις 03/02/2009 2:16 μμ.

gskemp"
Και σκεφτείτε ότι το συγκεκριμένο αμορτισερ της wilbers είναι φτιαγμένο για street μηχανακια αλλά το βάζει μέχρι και στο bmw f800gs, δηλαδή πασπαρτού, ενώ το συγκεκριμένο ohlins είναι φτιαγμένο για on-off.
"


Αυτό που το βρήκες γραμμένο;

Το S46HR1C18 ξέρεις τι σημαίνει; Είναι γενικός τύπος που χρησιμοποιεί η Ohlins για να υποδηλώσει ένα αμορτισέρ με τα εξής χαρακτηριστικά:
S = Single Tube
46 = Piston diameter in mm
H = Hose mounted reservoir
R1 = Damping adjustment at the base of the shock
C1 = Compression Adjustment on the remote reservoir
B= Hydraulic preload adjuster included.

Ξέρεις πόσα αμορτισέρ έχει η ohlins με αυτά τα χαρακτηριστικά;

Ομοίως το 640 ή το 641 υποδηλώνει για την Wilbers τα γενικά χαρακτηριστικά του αμορτισέρ και οχι την συγκεκριμένη υλοποίηση.

Το part no της ohlins για το tiger 1050 είναι TR 704. Το part no της Wilbers για το Tiger είναι 640-180-00 ή 641-180-00 και αυτό είναι αυτό που υποδηλώνει την συγκεκριμένη υλοποίηση για την κάθε εταιρεία αντίστοιχα.
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

Re: OHLINS για τον ΤΙΓΡΗ  

  Από: gskemp στις 03/02/2009 2:30 μμ.

είναι γραμμένο στο site της ohlins: http://www.ohlins.com/Motorcycle/tabid/53/Default.aspx και πατάς dual sport.
καταλαβαίνω τι λες, και βασικά συμφωνούμε, η κάθε εταιρεία βγάζει μια σειρά με κάποιες βασικές παραμέτρους στάνταρ και τη διαφοροποιεί μετά για το κάθε μοντέλο. Αλλά η σειρά 640 και 641, με όποιες διαφοροποιήσεις έχει ανά μοντέλο (αν ξέρεις εσυ πες μου, μπορεί να είναι απλά το μήκος) προτείνεται για όλες σχεδόν τις μηχανές. Ενώ η Ohlins έχει τουλάχιστον διαφορετικές σειρές ανά κατηγορία μηχανών. Σου λέει: έχω αυτή τη σειρά για on-off, αυτή για supersport, αυτή για touring, και μέσα από τη σειρά της κατηγορίας σου σου προτείνει και συγκεκριμένο μοντέλο.
Αυτά έχω καταλάβει εγώ , αλλά επειδή έχω ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι, πείτε μου αν είμαι λάθος... ουδείς άσφαλτος

Διόρθωση:
το φθηνό wilbers (429 ευρώ) δεν έχει ρύθμιση συμπίεσης, αλλά έχει επαναφορά και προφόρτιση. Το ακριβό τα έχει και τα 3.

Re: OHLINS για τον ΤΙΓΡΗ  

  Από: T595 στις 03/02/2009 2:46 μμ.

Νομίζω ότι οι κατηγορίες που βλέπεις στο site υπάρχουν για λόγους οργάνωσης της πληροφορίας και μόνο. Θα δεις ότι πολλοί γενικοί τύποι αμορτισέρ (της μορφής S46XXXXXX) υπάρχουν σε πολλές κατηγορίες.
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

Re: OHLINS για τον ΤΙΓΡΗ  

  Από: Sprinter στις 10/02/2009 12:31 μμ.

Οπως τά λέει ο Βασίλης είναι. Τ' άλλα ειναι παραμύθια.

Να προσθέσω:

1. Tί διαφορά έχει το Tiger από street μηχανάκι?

2. Το μήκος του εμβόλου και του ελατηρίου είναι στανταρντ για κάθε μηχανάκι και προσδιορίζεται από τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

3. Το ελατήριο (συντελεστής σκληρότητας k) έχει να κάνει με το βάρος μηχανής + αναβάτη. Αν ΔΕΝ σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε το σωστό ελατήριο για το βάρος σας, κάνετε μισή δουλειά Ohlins ξε-Οhlins. Λάθος σκληρότητα ελατηρίου δημιουργεί πρόβλημα στη ρύθμιση του σωστού sag (στατική και δυναμική συμπίεση του ελατηρίου).

4. Οι κατάλληλες ρυθμίσεις για το στύλ οδήγησης και το βάρος (αντε και για τις επιφάνειες για σας που κάνετε εντούρο με τον Τίγρη) γίνονται από τις ρυθμίσεις των αποσβέσεων. Εδώ μόνο μπορεί να υπάρχουν διαφοροποιήσεις στο εύρος των παρεχόμενων ρυθμίσεων (ενα μηχανάκι πίστας απαιτεί σαφώς μικρότερο εύρος (όχι πλήθος) ρυθμίσεων.

5. Δεν υπάρχει κανένα άλλο στοιχειώδες χαρακτηριστικό που να διαφοροποιεί αμορτισέρ on-off (whatever that means) από street.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: OHLINS για τον ΤΙΓΡΗ  

  Από: gskemp στις 14/02/2009 3:30 μμ.

Sprinter είσαι όπως πάντα διαφωτιστικός.
Μια μικρή απορία μόνο. Οι προτεινόμενη ρύθμιση πίσω ελατηρίου από την τράιουμφ για τον τίγρη για ένα άτομο είναι 16 κλικ. Για σπορ οδήγηση προτείνει, εκτός από σκληρότερες αποσβέσεις, και σφίξιμο του ελατηρίου κατά 3 κλίκ. Γιατί;