Νέο πρόγραμμα TIGER 1050

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tmos στις 21/05/2011 12:09 μμ.

Την καλημέρα μου σε όλους. Μετά από επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο με ενημέρωσε ο μηχανικός ο,τι βγάζουμε το τελευταίο πρόγραμμα (20552) και βάζουμε όχι το προηγούμενο αλλά ένα άλλο που δεν παρουσιάζει αυτά τα προβλήματα.

Μου εξήγησε ο,τι προφανώς και δεν τίθεται θέμα εγγύησης αν βάλουμε το προηγούμενο αλλά αυτό που θα βάλει είναι σαφώς καλύτερο. Λεπτομέρειες δεν μου είπε γιατί ήταν πνιγμένος

Από Τρίτη θα σας πω εντυπώσεις μιας και τότε θα το περάσουμε.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 21/05/2011 6:19 μμ.

Βαγγο, καινούργια προγράμματα υπάρχουν. Οτι έχει βγεί ποτέ από Τ, θα τα βρείς μαζεμένα εδώ
http://www.tomhamburg.net/Tune_List.html

Για τα άλλα, δεν έχω ιδέα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tmos στις 24/05/2011 12:51 μμ.

Από ψιψίνα έγινε ξανά τίγρης !!!!

Το πρωί μπήκε το 20549 και σε μια σύντομη βόλτα απλά καμιά σχέση με πριν.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 24/05/2011 1:23 μμ.

Το 20549 το γράφει για 95άρα βενζίνα εν αντιθέσει με το άλλο που το γράφει για 91. Κατα τα άλλα και τα δύο είναι απ' τα καινούργια.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: mountboy στις 25/05/2011 6:49 μμ.

Κι εγώ από το ΝΕΟ ψοφίμι γύρισα στο 20542...

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tasos_sax στις 25/05/2011 8:19 μμ.

Το γύρισα και γώ στο 20546 αλλά πολύ σκάσιμο η εξάτμιση ρε παιδιά.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 25/05/2011 10:03 μμ.

Αφού εβαλες λαθος πρόγραμμα..... Το 20545 έπρεπε να βάλεις.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tasos_sax στις 26/05/2011 11:08 πμ.

Sprinter"Αφού εβαλες λαθος πρόγραμμα..... Το 20545 έπρεπε να βάλεις."

Του φοράω την MIVV.Πρέπει να μπεί πρόγραμμα με SAI?

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: geor100 στις 26/05/2011 4:39 μμ.

Το 20545 ειναι για tiger 1050 με arrow race?
εγω φοραω το 20378 να το αλλαξω?

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Sprinter στις 26/05/2011 5:45 μμ.

asos_sax"
Sprinter"Αφού εβαλες λαθος πρόγραμμα..... Το 20545 έπρεπε να βάλεις."

Του φοράω την MIVV.Πρέπει να μπεί πρόγραμμα με SAI?"


Ναι.

Ρε παιδιά, ολο τα ίδια και τα ίδια λέμε. Τι δουλειά έχει η εξάτμιση με το SAI? Ολα τα μηχανάκια πρέπει να φοράνε πρόγραμμα με SAI, εκτός κι αν εχουν αφαιρέσει / μπλοκάρει τον μηχανισμό του SAI.

Δηλαδή έλεος! Και καλά εσείς δε ξέρετε, δε καταλαβαίνετε, δε διαβάζετε. ΟΚ. Οι μηχανικοί σας τρομπάρουν?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tasos_sax στις 26/05/2011 7:21 μμ.

[quote="Sprinter":3n10ajg3]
asos_sax"
Sprinter"Αφού εβαλες λαθος πρόγραμμα..... Το 20545 έπρεπε να βάλεις."

Του φοράω την MIVV.Πρέπει να μπεί πρόγραμμα με SAI?"


Ναι.

Ρε παιδιά, ολο τα ίδια και τα ίδια λέμε. Τι δουλειά έχει η εξάτμιση με το SAI? Ολα τα μηχανάκια πρέπει να φοράνε πρόγραμμα με SAI, εκτός κι αν εχουν αφαιρέσει / μπλοκάρει τον μηχανισμό του SAI.

Δηλαδή έλεος! Και καλά εσείς δε ξέρετε, δε καταλαβαίνετε, δε διαβάζετε. ΟΚ. Οι μηχανικοί σας τρομπάρουν?[/quote:3n10ajg3]
Ακριβώς οπως το πες,τρομπάρουν.Του το λεγα χτες οτι μου βάζει λάθος πρόγραμμα κ οτι πρέπει να μου περασει το 20545.Το αποτέλεσμα ξέρεις ποιο ήταν?Μου πέρασε το 20546 κ όταν έβαλα μπροστα το μηχανάκι άρχισε να κάνει αρρυθμίες κ να μην έχει σταθερό ρελαντί.Κ γυρίζει κ μου λέει θέλουν κ ρύθμισμα οι πεταλούδες.Υπόψιν οτι δεν είχε κανένα πρόβλημα το μηχανάκι πρίν μου περάσει το πρόγραμμα.Και ξαναπήγα κ σήμερα γιατί τα σκασίματα που έκανε δεν παλευονται κ επέμενε οτι μου έχει περάσει το σωστο πρόγραμμα.Τελικώς πήγα στον Πιερράκο που με το που τα άκουσε κατάλαβε την λαλακία που μου είχε κάνει ο άλλος.Μου πέρασε το 20545 κ τέρμα κ αρρυθμίες κ σκασίματα.Είναι δυνατόν εξουσιοδοτημένος κ να μην ξέρει τι πρόγραμμα πρέπει να σου περάσει γαμω?

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: tmos στις 28/05/2011 9:45 πμ.

Την καλημέρα μου σε όλους

Μετά το χάλι με το 020552 περάστηκε το 020549 και το μηχανάκι όπως έγραψα και παραπάνω ήρθε στα ίσα του. Βλέποντας όμως τα προγράμματα από το http://www.tomhamburg.net/Tune_List.html το 020549 είναι για aftermarket εξάτμιση και όχι για τη μαμά που φοράει το δικό μου.

Χτες το κουβέντιασα με το μηχανικό και μου είπε ότι σωστά έβαλε το 020549 γιατί παρέχει προστασία στα πιστόνια χωρίς να δημιουργεί κάποιο άλλο θέμα, αρνητικό για τον κινητήρα. Κάποια σκασίματα μόνο στο κλείσιμο του γκαζιού αλλά σχεδόν αμελητέα.

Στη σύγκριση που κάνω στα δύο προγράμματα (020548 και 020549) με το TuneECU βλέπω κάποιες διαφορές στα δύο προγράμματα αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι τις κατανοώ πλήρως. Οι διαφορές πάντως του 020552 (που σακάτεψε το μηχανάκι) με το 020549 (που το ανάστησε) είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερες.

Παρακάτω θα δείτε αυτά που δίνει το TuneECU για το καθένα από αυτά:

020552 Use with production silencer with secondary air injection. Fuel up to E25.
Minimum 91 RON (87 RON/MON) fuel.




020549 αυτό που έχω τώρα Use with Triumph aftermarket silencer with secondary air injection. Fuel up to E25.
Minimum 95 RON (89 RON/MON) fuel.


020548 Use with production silencer with secondary air injection. Fuel up to E25. Minimum 95 RON
(89 RON/MON) fuel.


Κάποιος περισσότερο σχετικός ας μας διαφωτίσει

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Glober στις 29/05/2011 1:02 μμ.

Αυτή την εβδομάδα μου περάσανε και μένα το καινούργιο πρόγραμμα για μαμά εξάτμιση (δεν ρώτησα ποιο είναι γιατί δεν είχα διαβάσει τα τελευταία που γράφτηκαν εδώ για να πονηρευτώ) και η αλήθεια είναι οτι αισθάνομαι το μηχανάκι σαν να είναι συνέχεια "μπουκωμένο", ειδικά στα χαμηλά.

Σκασιματα δεν κάνει αλλά όταν αφήνω το γκάζι κάνει... (πως να το πώ)... "μπουρμπουλήθρες"... :
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:49, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Bill Vr στις 29/05/2011 3:32 μμ.

Προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται, εφόσον δεν μπορώ να ξέρω το πριν και το μετά. Πρώτον γιατί είμαι ακόμα στο στρώσιμο με 850 χιλ. και δεύτερον διότι δεν γνωρίζω τι πρόγραμμα έχω περασμένο. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι 2-3 φορές η μηχανή εν στάση κατέβασε στροφές, ώστε να νομίζω ότι θα σβήσει. Να επισημάνω ότι είχα 100αρα βενζίνη εκείνη την στιγμή. Μπορεί να οφείλεται στο συγκεκριμένο θέμα;
Επίσης να αναφέρω ότι έχω και κάτι σαν "μπουρμπουλήθρες" επίσης, όταν αφήνω γκάζι και ελαττώνω ταχύτητα, χωρίς να έχω πολλές στροφές λόγω στρωσίματος.

Re: Νέο πρόγραμμα TIGER 1050  

  Από: Tigris3 στις 29/05/2011 4:14 μμ.

Bill Vr"Προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται, εφόσον δεν μπορώ να ξέρω το πριν και το μετά. Πρώτον γιατί είμαι ακόμα στο στρώσιμο με 850 χιλ. και δεύτερον διότι δεν γνωρίζω τι πρόγραμμα έχω περασμένο. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι 2-3 φορές η μηχανή εν στάση κατέβασε στροφές, ώστε να νομίζω ότι θα σβήσει. Να επισημάνω ότι είχα 100αρα βενζίνη εκείνη την στιγμή. Μπορεί να οφείλεται στο συγκεκριμένο θέμα;
Επίσης να αναφέρω ότι έχω και κάτι σαν "μπουρμπουλήθρες" επίσης, όταν αφήνω γκάζι και ελαττώνω ταχύτητα, χωρίς να έχω πολλές στροφές λόγω στρωσίματος."


Στο πρώτο service ρώτησε να σου πουν τι πρόγραμμα είναι περασμένο (προφανώς από το εργοστάσιο). Αν έχεις φίλο με το ειδικό καλώδιο και το πρόγραμμα tuneecu, επίσης μπορείτε πολύ απλά να δείτε τι πρόγραμμα φοράει το μηχανάκι. Αλλά δεν νομίζω να έχεις πρόγραμμα για 91οκτάνια βενζίνη, που είναι αυτό που πνίγει το μηχανάκι και προκαλεί υπερβολικά πολλά σκασίματα στο κλείσιμο. Αυτό συνήθως είναι για χώρες όπως η Βραζιλία (με κακή βενζίνη). Στην Ελλάδα από όσο ξέρω τα μηχανάκια έρχονται από το εργοστάσιο με προγράμματα για 95οκτάνια.