ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: billis 1050 στις 03/12/2013 11:44 μμ.

[quote="xaotikos":qsp8fsgw]
billis 1050"
xaotikos"Βεβαια το gs αν και βαρύτερο ειναι δικύλινδρο και εχει και καποια Nm ροπή παραπάνω από τον τίγρη +traction control που σε αφήνει να καρυδώσεις το γκάζι χωρίς σπιναρίσματα...

Απο την άλλη, ενας τίγρης που αναπνέει, είναι πολύ ανταγωνιστικός με αντίστοιχα μηχανάκια"


Εντελως φιλικα..Απο ποτε η ροπη μετραει σε ανοιγμα απο σταση???Ακομα και ρολλ για το πεταγμα μονο βοηθαει αν φορτωσει η σχεση μετα μικρο ρολο εχει..Π.χ Ολα τα 600ss εχουν ροπη 5,8-6,9 αλλα αυτο δεν σημαινει πωςδεν ειναι σφεντονες...Επισης το οτι ειναι δικυλινδρο με πολλα κυβικα σημαινει οτι ψηλα δεν αισθανεται και υπεροχα...3 κυλινδρος σε σειρα οπως και να το κανουμε ειναι πιο <<δυνατο>> συνολο..Το gs εχει και αξονα χανει 3-5 αλογα παραπανω απο τον τιγρη...Για μετωπικη επιφανεια δεν μιλαω...Στο μονο που θα μπορουσε το bmw να σταθει πολυ καλα ειναι roll χαμηλα εκει ισως υπηρχε ενδιαφερον...Οσο για τον τιγρη πιστεψε με σε καλα χερια κανει παπαδες να σε πληροφορησω οτι αυτη τη στιγμη υπαρχει τιγρης που κανει 9,5 και εχει ταχυτητα εξοδου 225km/h και ο ιδιοκτητης δεν ειναι ευχαριστημενος και λεει οτι θα κατεβει και πιο κατω... "

Μα φιλικά σχολιάζουμε πάντα.

Ειδικα απο στάση μετράει η ροπή. Και αν έχεις και μια καλή απόδοση σε υποδύναμη μετράει περισσότερο. Τα άλογα σου δίνουν τελικές, η ροπή επιτάχυνση. Όσο καλύτερη καμπύλη ροπή έχεις τόσο καλύτερη και η επιτάχυνση μέχρι ένα σημείο όπου τα παραπάνω άλογα θα δώσουν καλύτερη τελική. Το βάρος του gs σίγουρα του κόβει επιδόσεις όπως ίσως και ο άξονας (και το βάρος του αναβάτη) όμως η μετωπική επιφάνεια έχει λόγο στα πολλά χιλιόμετρα και όχι στο άνοιγμα. Φαντάζομαι μιλάς για ανοίγματα σε ελληνικούς δρόμους πόλη (και όχι σε ατελείωτες ευθειες), εκεί βοηθάει και το traction ωστε να μην σε απασχολεί το σπινάρισμα.

Κατά τα άλλα θεωρώ πως ο τρικυλινδρος του τίγρη και πολύ γραμμικός είναι και πολύ ωραία ροπή έχει μιας και τον είχα με την εξτρα τρύπα στο φιλτροκούτι εξάτμιση και πρόγραμμα. Με το καινούριο gs δεν ξέρω πιο θα έβγαινε πρώτο σε 400άρι ας πούμε όπως δεν ξέρω και για το κατέμι μου τώρα μιας και δεν "το στήνω".

Γαι τα 600ss που λες, έχεις δει το βίντεο με το cbr600 και το multistrada? δεν έχουν τεράστια διαφορά στα άλογα αλλά το multi προσπερνάει με σουζα
Το θέμα είναι τι αρέσει στον καθένα για την καθημερινή του οδήγηση, τα dragster και οι κόντρες είναι άλλο θέμα.[/quote:qsp8fsgw]

Εδω θα διαφωνησουμε...Πρωτον η ροπη ειναι ο ΕΧΘΡΟΣ της προσφυσης οσο μεγαλυτερη ροπη τοσο πιο ευκολο το σπινιαρισμα...Οποτε για εκκινησεις δεν θελουμε πολυ μεγαλη ροπη...Το traction control μην πιστευεις οτι ειναι καλο στην κοντρα γιατι κουτσουρευει το μοτερ χειροτερα πας παρα καλυτερα αν δουλεψει...Αν διαβασεις καποια ποστ θα δεις οτι η ιπποδυναμη ειναι αμεσα συνδεδεμενη με την επιταχυνση χοντρικα η ροπη ειναι η δυναμη που γυρναει τον τροχο και η ιπποδυναμη το εργο του κινητηρα...Επειδη ειδα και εψαξα λιγο για το bmw μετα τα 170 ανοιγει η ψαλιδα..Δεν ειναι κριτηριο φιλε μου τι βιντεο κυκλοφορει στο διαδiκτυο γιατι δεν ξερεις ουτε τα μηχανακια ουτε τους οδηγους...Τα 600 σε απολυτα νουμερα ειναι πιο γρηγορα και απο τα 1000 τα γυμνα και απο τον τιγρη και τα παρομιου στυλ μηχανακια βλεπε 675 daytona vs tiger 1050...Αν ισχυε αυτο που λες για την ροπη και την επιταχυνση τοτε το rocket θα πιστολιαζε και το S1000RR που δεν παιζει...Τελος να πω εντελως πληροφοριακα οτι στις κοντρες 1ον Οδηγος 2ον Δυναμη-Στησιμο 3ον βαρος...Τωρα στην καθημερινοτητα καποια πραγματα αλλαζουν και οταν τα πατηματα γινουν τυχαια στο δρομο τοτε παντα εχει πλεονεκτημα το πιο ροπατο μηχανακι...
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:52, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: Theozed στις 03/12/2013 11:50 μμ.

Ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων, αλλά θα βγω λιγάκι

Μπορούμε παρακαλώ πολύ να μην ασχολούμαστε καθόλου πια με τα προσβλητικά, άκυρα, ανορθόγραφα και μερικές φορές τεχνολογικά λανθασμένα σχόλια κάποιων γνωστών άγνωστων

Είναι πασίγνωστο πλέον πως ο άνθρωπος πετάει μια "καλοσύνη" που του καρφώθηκε εκείνη τη στιγμή, έρχεται σε σαφή και απευθείας αντιπαράθεση με μεμονωμένα άτομα, κατηγορώντας τα για λάθη στα οποία και ο ίδιος κάνει και στο τέλος μας δείχνει και πόσο άντρακλας είναι με το να χάνεται από προσώπου γης και να μην υποστηρίζει τη γνώμη του, όταν ξεκινάει η είσπραξη της αγανάκτησης των υπολοίπων!

Κάποιο λάκκο έχει η φάβα! Ίσως να κρύβεται κάποιος σκοπός πίσω από αυτήν την συμπεριφορά...

Όπως και να έχει, δεν αξίζει...

Πιστεύω έγινα κατανοητός!

Darkness makes it easier to find the "Light"!

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: Theozed στις 04/12/2013 12:05 πμ.

Και για να μην ξεφύγω πολύ...


Φίλε Τάσο, σε νοιώθω μαν.

Όση δύναμη κι αν έχει ένα μηχάνημα, κάποια στιγμή τη συνηθίζεις. ΟΜΩΣ, δεν έχουν όλα τα μηχανάκια τη δυνατότητα για μεγάλες αλλαγές στην ιπποδύναμη.

Μια πρόταση που έχω να κάνω, είναι η αλλαγή των σωλήνων της εξάτμισης, από το χταπόδι μέχρι το τελικό. Δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά λένε ότι με τέτοια αλλαγή, τα μεγάλα μηχανάκια γίνονται αγνώριστα!

Βέβαια, είναι μια ακριβή λύση...
Darkness makes it easier to find the "Light"!

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: xaotikos στις 04/12/2013 1:04 πμ.

Μιας και το θέμα πάει πολύ μακρυά (διάταξη κιλύνδρων σε κάθε σχεδιασμό κινητήρα κλπ) διαφορές σε στήσιμο και προσανατολισμός του κάθε μοντέλου ας το λήξουμε συμφωνόντας στο ότι:
Πρώτα μετράει ο αναβάτης και cojones του, έπειτα το στήσιμο και ο κινητήρας και μετά τα άλλα..
Στην πράξη, μπορεί να περνάς hayabusa σε επαρχιακό και στα καπάκια να στα ρίχνει βαρκαντέρο και να ψάχνεσαι

Στο θέμα μας, πιο ελεύθερη εισαγωγή αέρα, πιο ανοιχτή εξάτμιση και πρόγραμμα (ιδανικά σε δυναμόμετρο) και έχεις τα ίδια ή και παραπάνω απο το tiger του 2013 σε ένα απολαυστικό μηχανάκι.

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: billis 1050 στις 04/12/2013 1:45 πμ.

xaotikos"Μιας και το θέμα πάει πολύ μακρυά (διάταξη κιλύνδρων σε κάθε σχεδιασμό κινητήρα κλπ) διαφορές σε στήσιμο και προσανατολισμός του κάθε μοντέλου ας το λήξουμε συμφωνόντας στο ότι:
Πρώτα μετράει ο αναβάτης και cojones του, έπειτα το στήσιμο και ο κινητήρας και μετά τα άλλα..
Στην πράξη, μπορεί να περνάς hayabusa σε επαρχιακό και στα καπάκια να στα ρίχνει βαρκαντέρο και να ψάχνεσαι

Στο θέμα μας, πιο ελεύθερη εισαγωγή αέρα, πιο ανοιχτή εξάτμιση και πρόγραμμα (ιδανικά σε δυναμόμετρο) και έχεις τα ίδια ή και παραπάνω απο το tiger του 2013 σε ένα απολαυστικό μηχανάκι."


και +1 στον theozed

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: PTiger800 στις 04/12/2013 2:56 μμ.

Λεβέντες, σε "τεχνικό" επίπεδο, δεν είναι τόσο απλό.
Δεν είναι απόλυτο ότι π.χ. ιπποδύναμη=επιτάχυνση, ροπή=σπινιάρισμα.

Π.χ. Τα φορτηγά έχουν μοσχαρίσια ροπή. Δεν έχω δει κανένα να σπινιάρει. Επίσης έχουν μοσχαρίσια ιπποδύναμη, αλλά ούτε επιτάχυνσεις βλέπω.

Ο λόγος είναι απλός. Χοντρικά Ιπποδύναμη=ΡοπήxΣτροφές.
Τα αγωνιστικά μηχανάκια "πιάνουν" τη μέγιστη ροπή τους σε υψηλές στροφές. Εξ' ου και οι υψηλές ταχύτητες.
Πιο συμβατικά μηχανάκια όπως τα δικά μας (1050, 800 κ.λπ.) έχουν ροπή σχεδόν παντού, πλην όμως δεν μπορούν να ανεβάσουν στροφές μέχρι εκεί που μπορεί ένα αγωνιστικό. Έχοντας ροπή παντού, ακούει το γκάζι παντού χωρίς σκορτσαρίσματα.
Είναι πιο ευκολοδήγητα από τον μέσο άνθρωπο.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: xaotikos στις 04/12/2013 10:46 μμ.

Ακριβώς αυτό λέμε...και αν βάλεις και την διάταξη και το πώς περνάει η δύναμη στο τροχό από κάθε κινητήρα ή και τα ηλεκτρονικά που έχουν πολλές μηχανές πλέον περιπλέκεται ακόμα περισσότερο το πράγμα.

Γιαυτό και δεν πρέπει να κοιτάμε μόνο τα απόλυτα νούμερα.

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: vassat στις 05/12/2013 9:19 πμ.

...να προσθέσω και κάτι ακόμα που δεν το δείχνει κανένα νούμερο (ροπής, ιπποδύναμης κτλ),
είναι ο τρόπος/ευκολία που ανεβάζει στροφές ένα μοτέρ, η ευστροφία.
Σε αυτό τον τομέα δεν μπορούν να γίνουν και πολλά πράγματα,
εξαρτάται από την αρχική σχεδίαση του μοτέρ (υποτετράγωνος κτλ),
ή αυτά που μπορούν να γίνουν(=ελαφρύτερα μπιελοπίστονα-ζυγίσματα) είτε δεν υπάρχουν, είτε απαιτούν ένα σκασμό φράγκα και συχνά με αμφίβολα αποτελέσματα.
/ Β

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: billis 1050 στις 05/12/2013 11:59 πμ.

Κουβέντα να γινεται...Τα φορτηγά απο που πρόκυπτει οτι έχουν μοσχαρίσια ιπποδύναμη;500-600 άλογα απο μοτερ 16000 κυβικών που καλούνται να κινήσουν 40 τόνους μικτό...Ο κανόνας που λέει την μιση αληθεια γενικότερα ειναι hp/kg οσο πλησιάζει το 0 τόσο πιο σφεντόνα εισαι..Επίσης εύρος λειτουργίας με το ζόρι 2000 στροφές στις νταλίκες..Ας αφήσουμε λοιπόν τα φορτηγά ειναι σχεδιασμένα για να έχουν οσο το δυνατό μεγαλύτερη δύναμη έλξης μεχρι τα 90-100 km/h..Θα συμφωνήσω με τον xaotikos οτι η διάταξη παιζει μεγάλο ρόλο..Αλλιώς στροφαρει ενα διχρονο μονο κύλινδρο αλλιώς ενα Ι4 600 αυτο το λεω για την ευστροφία οσο περισσότερα πιστόνια τόσο μεγαλύτερη αδράνεια...Γ αυτο τα τετρακυλινδρα χωλαίνουν στα κλειστά στροφιλικια και πολυ πιο αδύναμα μονο κύλινδρα σύνολα κάνουν παπάδες...Βεβαια μολις ανοίξει ο δρόμος ο τετρακυλινδρος δεν εχει αντίπαλο....Η διάταξη παιζει ρόλο επίσης και στο σπίνιαρισμα οι τετρακυλινδροι <<χτυπαν>> το λάστιχο 4 φορες σε κάθε κύκλο και παει λέγοντας...Οι V ας πουμε ειναι πιο ρόπατοι οι inline πιο rev happy...Τελος μια πιο φθηνή λύση ειναι να βγάλεις τα βαρίδια απο το στροφαλο που βάζουν οι εταιρίες για να εξουδετερώσουν κραδασμούς αυτο βεβαια θελει προσοχή και καλο ζύγισμα...Συμφωνω επίσης και στην επώνυμη ολόσωμη αν και ακριβή λύση..Και να είστε σίγουροι οτι αν μπορούσαν να βγάλουν μοτερ με την ροπη του ZX 14 και το top end του s1000rr θα γινόταν best seller αλλα αυτο δεν γινεται...Σώματα ψεκασμού ηπιότερη χαρτογράφηση προφίλ εκκεντροφορων κλπ...

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: Τασος στις 05/12/2013 6:58 μμ.

Νομιζω οτι τα ειπαμε ολα πανω στο θεμα.Ευχαριστω για τον χρονο σας κ την βοηθεια σας.Οσο για τον καταλυτη γνωριζω οτι ειναι λαθος να βγει λογο ολων αυτων που θα βγαινουν μετα στο περιβαλλον απο την εξατμηση απλα καπου το διαβασα εδω μεσα γ αυτο το αναφερα!Φυσικα νομιζω οτι λιγοι ειναι αυτοι που τον αλλαξαν με εναν καινουργιο οταν "εληξε" η ζωη του οποτε πια η διαφορα;;;;; ευχαριστω κ παλι!!!

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: Τασος στις 05/12/2013 7:13 μμ.

[quote="Τασος"]Νομιζω οτι τα ειπαμε ολα πανω στο θεμα.Ευχαριστω για τον χρονο σας κ την βοηθεια σας.Οσο για τον καταλυτη γνωριζω οτι ειναι λαθος να βγει λογο ολων αυτων που θα βγαινουν μετα στο περιβαλλον απο την εξατμηση απλα καπου το διαβασα εδω μεσα γ αυτο το αναφερα!Φυσικα νομιζω οτι λιγοι ειναι αυτοι που τον αλλαξαν με εναν καινουργιο οταν "εληξε" η ζωη του οποτε πια η διαφορα;;;;; ευχαριστω κ παλι!!

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: xaotikos στις 05/12/2013 8:05 μμ.

Δεν θυμαμαι, που τον εχει τον καταλυτη ο τιγρης στο τελικο ή πιο μπροστά?

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: billis 1050 στις 05/12/2013 8:19 μμ.

Ο καταλύτης στον τιγρη ειναι στο τελος του χταπόδιου λιγο πριν το σωλήνα που ανεβαίνει στο τελικό...Εχει ενα νικελ διακοσμητικό πάνω εχει και διπλα τον αισθητήρα λ..

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ TIGER 1050;;;;; HELP!!  

  Από: xaotikos στις 05/12/2013 9:09 μμ.

Μια χαρα τοτε αλλαζει τελικο και εχει και καταλυτη