boithia

Re: boithia  

  Από: Sprinter στις 29/10/2008 1:27 μμ.

Κοίταξε φίλε δεν θέλω να ξαναμπλέξω στο πρόβλημά σου μια και όπως είπα δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι περιγράφεις. Εχω διαβάσει πολλά ποστ σου και έχω κυριολεκτικά μπερδευτεί (και όχι μόνο εγώ...)

Μια ερώτηση μόνο (έτσι για αποφυγή παρεξηγήσεων). Λές ότι έχεις μοντέλο 08. Μπάς και έχεις 07? Το model year το βρίσκεις από το VIN και από το ταμπελάκι που έχει στο λαιμό. Δεν είναι η ημερομηνία της πρώτης έκδοσης άδειας κυκλοφορίας. Αν έχεις πάρει το μηχανάκι νωρίς το 2008 είναι πολύ πιθανόν να είναι model year 07.

(Τις προάλλες στον Μαραθώνα ήταν παιδί με Sprint που νομιζε πώς ήταν μοντέλο 07 ενω ήταν προφανές πώς ήταν 05).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:37, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: boithia  

  Από: dbdrag στις 29/10/2008 1:32 μμ.

ΟΚ!Όποιος έχει μπερδευτεί μπορεί να μου στείλει pm να του εξηγήσω.....

Το μηχανάκι είναι αρχές του 2008.Από τα κεντρικά με ενημέρωσαν ότι το μηχανάκι θεωρείται μοντέλο του 2008.
Ότι ανήκει στην παραγωγή του 2008.Αν τώρα κάνουν οι ίδιοι λάθος......

Re: boithia  

  Από: Sprinter στις 29/10/2008 1:37 μμ.

Δες το ταμπελάκι του λαιμού. Εχει ημερομηνία παραγωγής του πλαισίου αν θυμάμαι καλά. Το σίγουρο είναι από το VIN (αριθμός πλαισίου), φαίνεται το model year ανάλογα με κάποιο ψηφίο. Αν θές να ψάξω να σου βρώ πως (ο οποιοσδήποτε μηχανικός ξέρει να το βρεί, ιδια είναι η κωδικοποίηση για όλες τις εταιρείες). Τα model year δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το ημερολογιακό έτος και σίγουρα όχι στην Τ.... Μεσα σε ενα ημερολογιακό έτος μπορεί να παραχθούν 2 model years (δηλαδή π.χ. φθινόπωρο ώς ανοιξη το ένα και άνοιξη ώς φθινόπωρο το επόμενο)...

ΑΝ δεν είταν έτσι δεν θα μπορούσες να πάρεις π.χ. μηχανάκι model year 09 τον Γενάρη του 09 γιατί πότε θα προλάβαινε να φτιαχτεί και να σου έρθει...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:37, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: boithia  

  Από: dbdrag στις 29/10/2008 1:39 μμ.

Θα κοιτάξω και θα σου πω.
Σε ευχαριστώ.
Όχι τίποτα άλλο αλλά μακάρι να είναι του 2007 για τα υπόλοιπα παιδιά....μην τους μπαίνουν φόβοι άδικα.

Τώρα που το λες όταν το έκλεισα ήταν τέλος του 2007.....και ρωτώντας τον πωλητή αν θα έπρεπε να περιμένω ώστε να πάρω μοντέλο του 2008 μου είπε ότι το δικό μου είναι μετά το καλοκαίρι του 2007 και είναι επίσημα μοντέλο 2008 άσχετα αν κατασκευάστηκε το 2007.

Θα το κοιτάξω να σιγουρευτώ.

Re: boithia  

  Από: dbdrag στις 29/10/2008 7:27 μμ.

Για tiger δε βρήκα πως αποκωδικοποιείται ο αριθμός πλαισίου.
Διάβασα ότι το δέκατο ψηφίο είναι ο αριθμός του model year.
Σε εμένα είναι S αλλά το S σημαίνει μοντέλο του 1995.

Βάσει άλλων πρέπει να είναι το ενδέκατο ψηφίο οπότε το δικό μου είναι μοντέλο 2008.

Αν κάποιος γνωρίζει ας βοηθήσει.

Re: boithia  

  Από: TASOS στις 31/10/2008 μεσημέρι

Κατανοώ απόλυτα όλους τους "άτυχους",που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εταιρεία,θα συμφωνήσω όμως σε γενικές γραμμές με τον sprinter ,αλλά θα ήθελα να τον ρωτήσω ποιος καθορίζει και που μπορεί να το βρει γραπτώς το ποια είναι η "επιτρεπτή" ποσότητα λαδιού που μπορεί να καίει κάποιο μοτο(κινητήρας) και ας πούμε συγκεκριμένα για τον 1050 που μας ενδιαφέρει στην περίπτωσή μας,επίσης πως μπορεί να δικαιολογηθεί σε δύο ιδίου μοντέλου μοτό,που οδηγούν δυο φίλοι με το ίδιο συντηρητικό (με την καλή έννοια)στυλ οδήγησης το ένα να καίει περίπου 300γρ.λάδι κάθε 1000-1500χλμ?Και άλλο ένα πιο τρανταχτό κατά την γνώμη μου πως μπορεί η αντιπροσωπεία να θεωρεί φυσιολογικό σε ένα μοτέρ που έως τα 17.000-20.0000χλμ δεν έκαιγε σταγόνα λάδι ξαφνικά να αρχίσει να έχει πχ.την παραπάνω κατανάλωση?
Δύσκολο να εξηγηθούν τουλάχιστον για εμένα,και ακόμα πιο δύσκολο να τα αποδείξει κάποιος,δεδομένου ότι όπως πολύ σωστά λες η πάγια τακτική όλων των συνεργείων και αντιπροσωπειών είναι να σε καθησυχάζουν και να σε καθυστερούν μέχρι να λήξει η εγγύηση.Επιπροσθέτως δεν είναι εύκολο και σίγουρα είναι χρονοβόρο(ειδικά των Χειμώνα) να κάνεις αρκετά χλμ.που απαιτούνται συνήθως για να έχεις μια σαφή εικόνα για την κατανάλωση του λαδιού.
Όσο για τα νομικά μέτρα,φαντάζομαι κάποιο εξώδικο ή το λιγότερο μια επιστολή-κοινοποίηση του προβλήματος αλλά και του χρόνου στον οποίο αυτό διαπιστώθηκε?αλλά και πάλι δεν είναι λίγο άκομψο να κάνεις κάτι τέτοιο αμέσως με την υποψία του προβλήματος και ενώ η εκάστοτε αντιπροσωπεία σου λέει π.χ. ότι θα το παρατηρήσουμε για λίγο καιρό και μετά εάν όντως διαπιστωθεί
θα επισκευαστεί πλήρως χωρίς κανένα κόστος?και μήπως έτσι θα έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα?
και καλά εάν υπάρξει-διαπιστωθεί το πρόβλημα στην αρχή εάν όμως παρουσιαστεί λίγους μήνες πριν τελειώσει η εγγύηση? τότε τα περιθώρια στενεύουν........άστα να μην σου τύχει.

Re: boithia  

  Από: Sprinter στις 31/10/2008 12:53 μμ.

Δυστυχώς φίλε μου λίγοι κατασκευαστές δημοσιεύουν ποιά είναι η 'λογική' (δηλ. μέσα στα πλαίσια των προδιαγραφών) κατανάλωση λαδιού. Οπότε εναπόκειται από τη μια στη δική σου εμπειρία και στην εμπειρία των φίλων ή συμφορουμιτών και επίσης στο τίμιο συνεργείο (το οποίο συνήθως ΔΕΝ είναι καταρχήν οι διανομείς).

Δύο κινητήρες μπορεί να έχουν ελαφρώς διαφορετικές ανοχές. Επίσης το στρώσιμο και το είδος χρήσης (π.χ. ζέσταμα ή όχι, μικρές διαδρομές vs μεγάλες) εχουν σαν αποτέλεσμα διαφορετική κατανάλωση λαδιού. Ακόμα και ο τύπος λαδιού που χρησιμοποιείται προκαλεί διαφορά. Είναι βασικά για τους ίδιους λόγους που δυό ίδιοι κινητήρες στην δυναμομέτρηση δεν θα αποδώσουν ακριβώς το ίδιο.

Οπως έχω γράψει και σε άλλο Thread υπάρχουν κάποιοι τρόποι για διάγνωση χωρίς το λύσιμο του κινητήρα αλλά ό αξιόπιστος είναι το λύσιμο και ο έλεγχος των εξαρτημάτων (οπτικός και με μετρήσεις).

Αν ένας κινητήρας αρχίζει να παρουσιάζει εντονη διαφοροποίηση στην κατανάλωση λαδιού μετα από καμπόσα χιλιόμετρα αυτό είναι ένδειξη φθοράς ούτως ή άλλως. Φυσιολογική ή μή είναι το πρόβλημα που δεν έχει εύκολη απάντηση. Προφανώς αν η φθορά είναι σημαντική και τα χιλιόμετρα λίγα τότε υποψιαζόμαστε αστοχία υλικού (ή ιδιαίτερα κακή χρήση ΑΛΛΑ που με την σημερινή μεταλλουργία και τεχνολογία κατασκευής είναι δύσκολο να καταστρέψει εναν κινητήρα τόσο γρήγορα).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: boithia  

  Από: dbdrag στις 31/10/2008 3:36 μμ.

@Tasos

Από τη δική μου περιπέτεια έχω εγγράφως από εξουσιοδοτημένο συνεργείο την ποσότητα 1,5 λίτρο ανά 2000χλμ.
Από τον τεχνικό διευθυντή των κεντρικών 250ml/1000 χιλιόμετρα.
Προφορικά μόνο.

Re: boithia  

  Από: Sprinter στις 31/10/2008 6:35 μμ.

dbdrag,

Σου εχουμε πεί και άλλη φορά (και εγώ και 'άλλοι') ότι και η πρώτη γραπτή παπαριά από τα κεντρικά προήλθε (και μάλιστα από κεντρικότερα)....
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: boithia  

  Από: dbdrag στις 31/10/2008 7:48 μμ.

Είχες γράψει:
dbdrag,

Το να σου είπε ο Σάκης ότι 1.5 λιτρο στα 2000 χλμ είναι φυσιολογικό μου φαίνεται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΟΝΤΡΟ (μια και όπως είπε και ο Μιχαλάκης στις 4-5000 θα κόλαγε!) και για αυτό ΑΠΙΘΑΝΟ. Από την άλλη είμαι σίγουρος ότι πιστεύεις ότι λές, για αυτό είναι πιθανή μια παρεξήγηση.


Όταν έγινε κατανοητό ότι το έχω και γραπτώς ήρθε ο Φίλιππος και έδωσε μια δική του εξήγηση που τη σέβομαι.Δεν πάει να πει όμως ότι δεν έχουν ευθύνη.


Και εσύ θέλεις να μου πεις ότι κάποιος βάζει την υπογραφή του και τη σφραγίδα του έτσι?
Ας πρόσεχε......

Εμένα προσωπικά δε με ενδιαφέρει.....ας τα βρούνε μεταξύ τους.
Αρκετά με ταλαιπώρησαν.....και ταλαιπωρούν.

Ρώτησε ο φίλος κάτι και του απάντησα όσα ξέρω.

Αν είναι παπαριά δεν ευθύνομαι εγώ......
Και παπαρια να είναι δείχνει την πολίτικη της εταιρίας άσχετα ποιος είναι από πίσω.
To 250ml/1000 χιλιόμετρα πρέπει να είναι το σωστό.......και όπως είχα πει το είχε δει μέσα από τον προσωπικό υπολογιστή του.Έτσι μου φάνηκε.
Αν το παραδέχονται είναι άλλο....

Την άποψή μου για την Triumph ως εταιρία έχω διατυπώσει μόνο.
Δεν πρόκειται να ξαναγράψω κάτι άλλο........

Re: boithia  

  Από: TASOS στις 03/11/2008 9:49 πμ.

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα, και σε εμένα πάντως σε μια σχετική [b]προφορική[/b] συζήτηση που έκανα με μηχανικό της εταιρείας (και με αφορμή ότι σε κάθε μου επίσκεψη στο συνεργείο έβλεπα και έναν ανοιχτό 1050 να του αλλάζουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ) μου είπε ως αποδεκτό τα 200-250ml ανά 1000klm,πάντως από την κουβέντα κατάλαβα ότι πρέπει να έχει μεγάλη δόση αλήθειας το πρόβλημα στην παρτίδα του tiger με πιο συνηθισμένο να εμφανίζεται αυτό από την αρχή....αλλά και μια δόση φόβου-ασάφειας-(ταλαιπωρίας των λαδιών???) για το τι γίνεται μετά τα 17000-20000klm.
Το ζητούμενο για εμένα δεν είναι το εάν υπήρξε πρόβλημα,αλλά πως αντιμετωπίζεται αυτό και κυρίως εάν έχει ξεπεραστεί στις άλλες παρτίδες,γιατί αλίμονο σε όλους και στην triumph κυρίως, εάν αρχίζουν τα μοτέρ έστω της συγκεκριμένης παρτίδας του 1050 να παρουσιάζουν σημεία "κόπωσης" από τα 17000-20000klm.
Πάντως για να ανοίγονται τόσα μοτέρ,υποθέτω ότι η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει το κόστος,σαφώς μετά από κάποια πίεση και ταλαιπωρία.....Το ερώτημα-ερωτήματα είναι α)μετά από αυτά δουλεύει το μοτο απροβλημάτιστα και για πόσο?,β)κάποιος που παίρνει σήμερα ένα καινούργιο tiger θα αντιμετωπίσει πρόβλημα ...και τελικά λες σε έναν φίλο που σε ρωτά να το πάρει με το χέρι στην καρδιά?
Υ.Γ.Δεν αναφέρομαι σαφώς στην οδηγική απόλαυση και το στήσιμο της μηχανής.

Re: boithia  

  Από: nfot στις 03/11/2008 7:57 μμ.

Στραβες συμβαινουν σε καθε εταιρεια. Η αντιμετωπιση αυτων ειναι το σημαντικο. Η εξυπηρετηση μετα την πωληση δηλαδη. Αυτο κανει τη διαφορα.
Στο fazer που εχω, εχει γινει ανακληση σε TPS και ρουλεμαν τιμονιου.
Στο καρο μου, Leon 1.8Τ, οπως και σε χιλαδες αλλα οχηματα του Group VW, εγινε αντικατασταση πολλαπλασιαστων. Μιλαμε για χιλιαδες ακινητοποιημενα αυτοκινητα ανα τον κοσμο λογω ανυπαρξιας ανταλλακτικων.

Οι κινησεις αντιμετωπισης του προβληματος πρεπει να καθοριζονται απο το εργοστασιο και να μην αφηνονται στη διακριτικη ευχερεια του καθε τοπικου αντιπροσωπου. Δυστυχως, μερικες φορες τα κατα τοπους συνεργεια, κανουν του κεφαλιου τους, αφου συχνα η πληρωμη των εγγυησεων απο τα κεντρικα παιρνει μηνες.

Μακαρι, να ξεκαθαρισει το τοπιο με την παρτιδα των 1050 που εχουν προβλημα και να λυθουν με αξιοπιστια και δωρεαν τα προβληματικα μοντελα.

Οσο για την καταναλωση λαδιου, κατω απο φυσιολογικες συνθηκες λειτουργιας, για μενα, πανω απο 100-150 ml / 1.000 χλμ. δεν πρεπει να ειναι. Εκτος αν προβλεπεται ΡΗΤΑ απο τον κατασκευαστη, βλεπε BMW boxer και εξακυλινδροι εν σειρα, στα αυτοκινητα τους.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: boithia  

  Από: chris34 στις 04/11/2008 8:01 πμ.

Pantos pedia sigoura prepei na einai h partida tou tiger pou exei auto to provlima!To diko mou to agorasa 4/08 kai exw kanei mexri stigmhs 5000 xiliometra kai eutixos den exei kapsei eilikrina outa stagona ladi.
Λευκος Τιγρης!!see you................
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:37, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: boithia  

  Από: alki_viades στις 04/11/2008 10:06 πμ.

Τα ιδια κι εγω, Ιουλιο 08, 4000χλμ και ουτε σταγονα λαδι!

Re: boithia  

  Από: cool_alexis στις 04/11/2008 7:57 μμ.

Εγω το πηρα Αυγουστο του 08 και οσες φορες και να τα μετρησω ειναι μια χαρα!! σταγονα λαδι!!