arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple

arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: petros paloukidis στις 25/05/2011 1:07 μμ.

καλησπερα παιδες τις εμπειριες αποψεις σας παρακαλω για τις παραπανω εξατμισεις...ευχαριστω προκαταβολικα..
ο τολμων νικα!

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: akile ! στις 25/05/2011 3:13 μμ.

Μάλλον τα τελικά μόνο, και ειναι και πολύ όμορφα !!!
Εκτός αν ψάχνεσαι και για κάτι παραπάνω οπότε παμε στο 3>1 με τη διαφορά οτι πρέπει να ψαχτείς και με άλλα πραγματα (προγράματα, φίλτρα αέρος κτλ ) !!!

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: redfoot στις 25/05/2011 3:21 μμ.

όπως επίσης να ψαξεις και την τσεπη σου βαθυτερα
ψηφιζω κι εγω τελικα, απειρως ομορφοτερα απο την 3-1 κατ εμε. Μπορεί μεν να μην εχεις την ίδια αποδοση και ηχο αλλα ουτως ή αλλως το μηχανακι θα ξυρίζει και με τα τελικα και δε νομιζω να χρειαζεσαι το κατι παραπανω.
the road is made clear when viewed from above..

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: ATN PANOS στις 25/05/2011 4:10 μμ.

Η ολοσωμη 3 σε 1 δεν εχει καταλυτη.
δινει ομως + 6-7 αλογα και ειναι περιπου 7κιλα ελαφρυτερη.
η χρηση τις ειναι για πιστα,αλλα δεν κανει τρομερα δυνατα θορυβο. για μενα ειναι ανεκτος που το χρησιμοποιω εκτος πολης μονο.

τα τελικα αφαιρουν ελαχιστα βαρος,και εχουν την ιδια περιπου αποδοση με τα εργοστασιακα.
επισης η τιμης τους ειναι ελαχιστα πιο οικονομικη απο την ολοσωμη
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: petros paloukidis στις 25/05/2011 5:03 μμ.

ATN PANOS"Η ολοσωμη 3 σε 1 δεν εχει καταλυτη.
δινει ομως + 6-7 αλογα και ειναι περιπου 7κιλα ελαφρυτερη.
η χρηση τις ειναι για πιστα,αλλα δεν κανει τρομερα δυνατα θορυβο. για μενα ειναι ανεκτος που το χρησιμοποιω εκτος πολης μονο.

τα τελικα αφαιρουν ελαχιστα βαρος,και εχουν την ιδια περιπου αποδοση με τα εργοστασιακα.
επισης η τιμης τους ειναι ελαχιστα πιο οικονομικη απο την ολοσωμη"

πανο συμφωνω αν και το ελαχιστα πιο οικονομικη με 500 ευρω διαφορα αλλαζει τα δεδομενα..
ο τολμων νικα!

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: denthnpalevw στις 25/05/2011 5:51 μμ.

To μηχανακι σιγουρα με την 3>1 τραβαει καλυτερα αλλα.......

Αν ειναι να δωσεις τοσα λεφτα μπορεις να κανεις αρκετες αλλες τροποποιησεις που θα πιασουν περισσοτερο τοπο.
Παντα φιλικα....
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: vega στις 25/05/2011 6:54 μμ.

petros paloukidis"
ATN PANOS"Η ολοσωμη 3 σε 1 δεν εχει καταλυτη.
δινει ομως + 6-7 αλογα και ειναι περιπου 7κιλα ελαφρυτερη.
η χρηση τις ειναι για πιστα,αλλα δεν κανει τρομερα δυνατα θορυβο. για μενα ειναι ανεκτος που το χρησιμοποιω εκτος πολης μονο.

τα τελικα αφαιρουν ελαχιστα βαρος,και εχουν την ιδια περιπου αποδοση με τα εργοστασιακα.
επισης η τιμης τους ειναι ελαχιστα πιο οικονομικη απο την ολοσωμη"

πανο συμφωνω αν και το ελαχιστα πιο οικονομικη με 500 ευρω διαφορα αλλαζει τα δεδομενα.."

μαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγακι, τα τελικα arrow ειναι πιο ακριβα απο την μονη.
για την ακριβεια ειναι 50 ευρω ακριβοτερα.
τα ελευθερα τελικα της triumph ειναι πιο οικονομικα γυρω στα 500 ευρω,

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: redfoot στις 25/05/2011 7:17 μμ.

για το speed παντως που ενδιαφερομαι μου ειπε ενας αντιπροσωπος επισημη τιμη αντιπροσωπειας 1100 τελικα arrow, 1300 ολοσωμη. Κατι αντιστοιχο φανταζομαι θα ισχυει και στο street. Περιττό να τονίσω οτι απο το εξωτερικο οι τιμες ειναι δραματικά χαμηλοτερες Οσο για την απωλεια βαρους, γυρω στα 3,5 κιλα με τα τελικα και το διπλασιο με την ολοσωμη. Ως προς αποδοση, με προγραμμα, μικρη διαφορα με τα τελικα, λιγο μεγαλυτερη με την ολοσωμη.
the road is made clear when viewed from above..

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: ΣΑΚΗΣ στις 25/05/2011 8:27 μμ.

redf"για το speed παντως που ενδιαφερομαι μου ειπε ενας αντιπροσωπος επισημη τιμη αντιπροσωπειας 1100 τελικα arrow, 1300 ολοσωμη. Κατι αντιστοιχο φανταζομαι θα ισχυει και στο street. Περιττό να τονίσω οτι απο το εξωτερικο οι τιμες ειναι δραματικά χαμηλοτερες Οσο για την απωλεια βαρους, γυρω στα 3,5 κιλα με τα τελικα και το διπλασιο με την ολοσωμη. Ως προς αποδοση, με προγραμμα, μικρη διαφορα με τα τελικα, λιγο μεγαλυτερη με την ολοσωμη."



δεν αξιζει η arrow με τα δυο τελικα(λογο ομορφιας-τιμης-αποδοσης) αλλα ουτε η ολοσομη 3-1(λογο τιμης).γιατι δεν βαζεις μονο τελικο zard 3-1.εγω αφτο θα κανω μαλλον.

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: tharis στις 25/05/2011 8:43 μμ.

Πετρο αν θελεις περνα να δεις την δικια μου..!

Στα + να προσθαισω εκτος απ τη μειωση του βαρους και την σημαντικοτερη αλλαγη του κεντρου βαρους και ευκολοτερη αλλαγη κατευθυνσης οπως επισης και την σημαντικη μειωση της θερμοτητας που τροφοδοτειται στον ποπο τον δικο σου και της συμβιας σου..

Σου προτεινω παντως να κανεις υπομονη και να πετυχεις καμια μεταχειρισμενη.
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: Aris. στις 25/05/2011 9:39 μμ.

Εννοειται πως η ολοσωμη ειναι πιο ακριβη απο τα τελικα . Τωρα ποσο δεν ξερω.. εχω καιρο να δω τιμες...

Σοβαρα τωρα... αμα θες καλυτερη αποδοση , αλλαξε μηχανη. Ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη.

Βαλε οποια σου αρεσει περισσοτερο οπτικα και ηχητικα...
Ηχητικα, ειμαι σιγουρος πως καμμια δεν θα σε αφησει παραπονεμενο.
Οπτικα , πιστευω πως με την 3>1 , θα χρειαστεις να κανεις καποιες αλλαγες στο πισω μερος της μηχανης .
Θα διχνει ασχημο αμα το αφησεις τελειως μαμα. (ποδωστηρια συνεπιβατη και ο γιγαντολασπωτηρας-βαση πινακιδας πρεπει να αλλαχτουν ή και να φυγουν τελειως με προοπτικη μονοσελου )
Τα τελικα δειχνουν ομορφα και στο "μαμα" συνολο.
Επισεις με την 3>1 μπορει να εχεις προβληματα με τους οικολογους. (Βλεπε πολυμηχανο)
Οσο για την θερμοκρασια που σηκωνουν τα τελικα ,δεν νομιζω να ειναι αξιο λογου. Μπορω να ακουμπισω και το μαγουλο μου σε αυτα , αμεσως μετα απο 200 χλμ σκισιματος.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ολα τα παραπανω μπορεις , απλα , να τα ξεχασεις , εφοσων εισαι ανθρωπος που κυνηγας πικοseconds εντος πιστας.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: petros paloukidis στις 26/05/2011 1:40 μμ.

παιδες ευχαριστω για τις απαντησεις σας..βλεπω να επικεντρωνομαι στο αισθητικο οικονομικο οποτε μαλλον για τελικα και αυτα κατ"οπιν υπομονης για μεταχειρισμενα...δυσκολοι καιροι αλλα τα ονειρα ειναι για να γινονται πραγματικοτητα..
ο τολμων νικα!

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: akile ! στις 26/05/2011 1:54 μμ.

ATN PANOS"Η ολοσωμη 3 σε 1 δεν εχει καταλυτη.
δινει ομως + 6-7 αλογα και ειναι περιπου 7κιλα ελαφρυτερη.
η χρηση τις ειναι για πιστα,αλλα δεν κανει τρομερα δυνατα θορυβο. για μενα ειναι ανεκτος που το χρησιμοποιω εκτος πολης μονο.

τα τελικα αφαιρουν ελαχιστα βαρος,και εχουν την ιδια περιπου αποδοση με τα εργοστασιακα.
επισης η τιμης τους ειναι ελαχιστα πιο οικονομικη απο την ολοσωμη"

Εχω την εντύπωση φίλε pano οτι τα +7 άλογα ειναι γιατι ακριβώς δεν εχι καταλύτη !
Οσο για το βάρος ( 7 κιλά) μαζί σου είμαι ...
Απο πλευράς τιμών για να ειμαι ειλικρινείς δεν το έψαξα πολύ γιατι νόμιζα οτι τα τελικά ήταν πιο φθηνά οπότε αν βγάλουμε καταλύτη + τα τελικά μόνο, ειμαστε στα ίδια

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: ATN PANOS στις 26/05/2011 3:14 μμ.

Η διαφορα τιμης ειναι τις ταξης των 250 max,για την ολοσωμη.

τωρα αν αρχιζουμε να βαζουμε/βγαζουμε καταλυτες και διαφορα αλλα,δεν ξερω ουτε με νοιαζει.
μιλαω παντα για εργοστασιακα εξαρτηματα και τξμ αποδοση αυτων,χωρις παραπανω αλλαγες.

παντως ειναι πολυ πιο ευκολο να βρεις μεταχειρισμενη ολοσωμη κοντα στα 600 ευρω, παρα τελικα.

απο εκει και περα, ζυγιζει ο καθενας τις αναγκες του,και επιλεγει παντα με το ποσο που διαθετει

Η Τ παντως αναφερει οτι η αλλαγη μονο των τελικων,αλλαζει ελαχιστα το βαρος,και ουσιαστικα ειναι μονο για εμφανιση.

πολυ ουσιαστικο που ξεχασα και αναφερε ο χαρης, η αλλαγη κεντρου βαρους με την ολοσωμη, και το παγωμα τις σελλας που κερδιζουμε.για οσους εχουν οδηγησει καλοκαιρι μεσα σε πολη,ξερουν απο μονο του αυτο τι σημασια εχει.
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: arrow 3>1 ή μονο τελικα της arrow για street triple  

  Από: Aris. στις 26/05/2011 4:21 μμ.

Τωρα θα γινω κακος , αλλα.. Κεντρο Βαρους MY ASS .
Σε λιγο θα αρχισετε να λετε και για το πως σκιζει ο αερας την επιφανεια των τελικων συγκριτικα με την ολοσωμη και για την αεροδυναμικη αυτων...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.