Προβλημα Speed triple

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: spiderbob στις 08/04/2010 11:30 μμ.

Μηπως ειναι πορτοκαλι;

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Polymhxanos στις 09/04/2010 12:34 πμ.

Τι πορτοκαλί, για παντζάρι πεδινό το κόβω εγώ...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: LevelOne στις 09/04/2010 9 πμ.

Sprinter"Ετσι που τα λές καδένα - εκκεντροφόροι ειναι αλλα δεν είμαι ειδικός, ο level1 μπορεί να βοηθήσει. Να υποθέσω πώς δεν είχε κάνει καμμιά πατέντα με το πρόγραμμα και το αβανς ο Αγγλάρας που το είχε πρίν. Μια εξήγηση, την πρώτη φορά πήγε από ελλειπή συντήρηση (κανένας δεν ακουσε την καδένα που προειδοποιούσε κουδουνίζοντας) την δεύτερη από λάθος συναρμολόγηση μετά την αλλαγή καδένας.
"

Απο αυτα που διαβαζω το μονο συμπερασμα που μπορω να βγαλω ειναι αυτο που λεει και ο Sprinter.
Απο κει και περα,αν δε δω απο κοντα χρονισμο/καδενα/γραναζια εκκεντροφορου/τεντωτηρα/γληστρες,δε μπορω να υποθεσω κατι αλλο.
Για να πηδειξει η καδενα δοντια,θα επρεπε να εχει ξεχειλωσει παρα πολυ και να εκανε και αρκετο θορυβο.
Η καδενα που βαλατε ηταν γνησια;

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Native στις 09/04/2010 9:50 πμ.

Κύριε LevelΟne, τυπικά ο κατασκευαστής στα πόσα χιλιόμετρα ορίζει την αλλαγη καδένας? Ετσι για να ξέρουμε γιατι γερνάμε κι εμείς.....
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Sprinter στις 09/04/2010 11:50 πμ.

Κύριε Native, ο κατασκευαστής δεν ορίζει τίποτα. Οταν ΞΕντώσει πολύ την αλλάζεις. Καλό ειναι ο μάστορής σου να τσεκάρει την καδένα και τον τεντωτήρα όταν σου ρυθμίσει τις βαλβίδες.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Native στις 09/04/2010 12:33 μμ.

Καλά αυτό οκ, εννοείται, απλά έλεγα μήπως εχουν βγαλει ενα fail-safe Point σε γενικές γραμμές, όπως στον ιμάντα εκκεντροφόρων στα αμάξια σου λένε κάθε 70000 η στα σκουτεράκια στον ιμάντα κίνησης καθε 15000...

Μήπως έχει δωθει κάποια οδηγία στους μαστόρους...μάλλον όχι όμως όπως λες, ειναι καθαρα θέμα τεντωτήρα να μαρτυρήσει την φθόρα...



Edit: @@ριες λέω...ο ιμάντας δεν παρουσιάζει καμία ενδειξη μέχρι να κόπει...οπότε γι'αυτό τον αλλάζουν και προληπτικά...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Aris. στις 09/04/2010 2:39 μμ.

Native"

Edit: @@ριες λέω...ο ιμάντας δεν παρουσιάζει καμία ενδειξη μέχρι να κόπει..."



Τοτε γιατι εγω μαζευα "κροσια" απο την αεροεισαγωγη του καπακιου του ιμαντα ,στο Piaggio Typhoon125,
για ενα μηνα, πριν κοπει τελειως ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Native στις 09/04/2010 8:59 μμ.

Γιατί ήσουνα easy-rider με Typhoon
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: bonnie στις 09/04/2010 9:31 μμ.

Native"Γιατί ήσουνα easy-rider με Typhoon "


look whos talking... το νου σου εσυ με τις καγκουριες..
η καδενα ειναι ευαισθητη... κ εξαρταται απο την χρηση που κανεις στο μηχανακι... κ νομιζω, απ οτι ακουσα σημερα , οτι η φθορα ψιλοφαινεται σταδιακα... ακους την καδενα να ψιλομουγκριζει, να κλωτσαει... ε, την μαζευεις καπως, αλλα οχι για πολυ... πας για αλλαγη.
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Sprinter στις 09/04/2010 9:58 μμ.

Η καδένα δε μουγκρίζει, κουδουνίζει Κι αν κλωτσήσει μια, μάλλον δεν προλαβαίνεις να την ακούσεις να ξανακλωτσίσει, ακούς την βαλβίδα να συνάπτει στενές σχέσεις με το πιστόνι
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: ATN PANOS στις 09/04/2010 10:44 μμ.

εγω παντως μια καδενα που φαραω απο οταν ημουν μικρος
δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα.
μια φορα μονο την εβγαλα και την καθαρισα.....
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Aris. στις 09/04/2010 10:57 μμ.



























...και πολυ κρατησε "ανεπαφο" το θρεντ
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Polymhxanos στις 10/04/2010 12:53 πμ.

Καδένες που πηδάνε, κι όταν δεν πηδάνε χαλαρώνουν και φθείρονται και χρειάζονται έλεγχο και συντήρηση, τεντωτήρες που σταματάνε να τεντώνουν, βαλβίδες που καρφώνουν...

Ιμάντες εκκεντροφόρου, ακόμα χειρότερα...

Λύσεις που περιέχουν ατέλεια εκ της αρχής τους.



1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: Sprinter στις 10/04/2010 8:55 πμ.

Για δείξε μας ρε Πολυχόντα κάνα σημερινό Χόντα που να το 'χει αυτό?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Προβλημα Speed triple  

  Από: LevelOne στις 12/04/2010 8:45 πμ.

Native"Κύριε LevelΟne, τυπικά ο κατασκευαστής στα πόσα χιλιόμετρα ορίζει την αλλαγη καδένας? Ετσι για να ξέρουμε γιατι γερνάμε κι εμείς..... "

Δεν οριζει γιατι θεωρειται αναλωσημη.Εχω δει 1050 να θελει απο τις 20000κλμ αλλαγη και αλλο με 60000 και να μη χρειαζεται ακομα τιποτα.Το πρωτο δουλευε μονο μεσα στη πολη ενω το δευτερο μονο σε ανοικτους δρομους.
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:43, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.