θέματα ανόρθωσης-μπαταρίας ΤΕΛΟΣ ¶
Από: Polymhxanos στις 20/02/2013 1:58 μμ.
2-Αδιαβροχοποίηση με εποξική κόλλα και στερέωση στο ταχύμετρο.
3-Σύνδεση στο κύκλωμα ώστε να ανάβει στο κλειδί στο ΟΝ. (στο συγκεκριμένο, πήρε τάση από το φις που έφερνε τροφοδοσία στο κύκλωμα του κόφτη στο ταχύμετρο, που μας έχει αφήσει χρόνους εδώ και πολύ καιρό, οπότε αφού υπήρχε το φις έτοιμο...)
4-Τοποθέτηση όλων, δοκιμή, έτοιμο, μεγειά και να προσέχω να μην τρέχω.
Με το βολτόμετρο μπορώ να ελέγχω κάθε ώρα και στιγμή σε τι κατάσταση απόδοσης είναι η μπαταρία και το κύκλωμα φόρτισης. Τώρα πια, αν κάτι χαλάσει, θα φανεί ΑΜΕΣΑ και θα αντιμετωπιστεί εγκαίρως. Η μπαταρία πρέπει να είναι στο 12.+ και όσο λειτουργεί το μοτέρ, να πηγαίνει 13+ , 14+. Επίσης στην μιζιά, μεγάλες βουτιές κάτω από 9 δείχνουν λειψό φορτίο μπαταρίας. Μόλις παρατηρηθεί απόκλιση από αυτά, ψάξιμο, και γλυτώνουμε μεγαλύτερη ζημειά.
Δυσάρεστες εκπλήξεις τέλος. Κακώς δεν έχουν όλες οι μοτό από το εργοστάσιο όργανο τάσης συστήματος. Σας το προτείνω.