Ρύθμιση Sag

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: Genesis στις 21/10/2014 2:09 μμ.

Βρηκα και αυτό στην βίβλο της Racetech! Τυπικά λεει γύρω στα 35χιλ sag αλλα επειδή εμας ειναι 150χιλ όλη η διαδρομή θέλουμε 40 με 50χιλ sag αφου λεει το 1/4 με 1/3 της διαδρομής! Η λάθος κατάλαβα??

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: PTiger800 στις 21/10/2014 3:30 μμ.

Απ' ότι αντιλαμβάνομαι λέει περίπου το ίδιο.
Τον Χούντρα δεν τον είδα για να είμαι ειλικρινής.

Επίσης μιλούν για το σετάρισμα με τον αναβάτη επάνω στη μηχανή.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: sprint900 στις 21/10/2014 4:02 μμ.

s_mduck"Επειδή είμαι του στριφτινγκ και θέλω την ανάρτηση στα μέτρα μου γι αυτό και ψάχνομαι! Στον K shock δηλ πήγες εσυ και στο ρυθμισε κομπλέ? Γιατί εγώ πήγα μου κοίταξε το πίσω και μου λέει καλό είναι το πίσω και ότι μπροστά έχω sag 5 ποντους και ότι είναι λίγο μαλακό! Οταν πας σε κάποιον και του λες θέλω να ρυθμίσω sag και το μονο που κανει ειναι απλά να στο μετράσει και να σε αφήνει έτσι τι να πω!. Νταξ ξερουν από σερβις αναρτησης κλπ αλλα τι γινεται με το σετάρισμα? Δηλ ποιος ξερει πραγματικά να ρυθμίσει το sag?? μια με τα εκατοστα μια με της % μια με 1/3! Μήπως ειναι μύθος???? Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ενα κοινο σε αυτά? Απο το τηλ οτι μου ειπε ο Γεωργακοπουλος φαντάζομαι τα ιδια θα μου πει και από κοντά αν παω τη μηχανη (τον πηρα απο περιεργεια τηλ!) μιας και εχω ακούσει οτι ειναι καλός στο σετάρισμα της αναρτησης! Γι αυτο λοιπόν ερωτω μηπως και ξερει κανείς 5 πραγματα να δω και εγω τι να κανω! Α οσον αφορα επειτα συμπιεσεις και επαναφορες ξερω να τα φερω πάλι εκει που θελω! Με το sag εχω θεμα!! Επισης εχω δει και το αλλο βιντεο του Dave Moss και λεει (για το R6 βεβαια) για street χρηση πισω 30-35 μπρος 35-40!"


Το στριφτινγκ δεν το διάβασα καθόλου ούτε το λαμβάνω υπό όψιν μου , τι δεν κατάλαβες , αν μέτρησε το μπροστά στους πέντε πόντους εκεί είναι οι ρυθμίσεις τι άλλο θες να σου ρυθμίσει από το sag , σου είπε ο άνθρωπος στην γλώσσα του που ξέρει , ότι μπροστά είναι μαλακό , άρα αν εσύ κρίνεις ότι θέλεις ποιο σκληρό μπροστινό , πρέπει να σου αλλάξει ελατήριο με κάτι ποιο σκληρό , άρα να δώσεις και κάποια κλικ στης ρυθμίσεις μετά , στο μαλακό ελατήριο ότι και να προφορτίσεις το ίδιο θα είναι μετά απλά μόνο το μπροστινό σου θα σηκώνεις χάνοντας σε ευελιξία , τι δεν κατάλαβες φίλε μου ;
Άμα το ελατήριο είναι μαλακό , δέκα χρόνια να ρυθμίζεις εσύ και ο φίλος σου τα ίδια θα είναι είτε το σηκώσεις το sag είτε όχι .

Αν βέβαια βάλεις σκληρότερο μπροστά θα θέλει και πίσω και συνήθως πίσω δεν φτάνουν μετά οι αποσβέσεις και πας για αμορτισέρ .
Και εγώ ακόμα που μπροστά στον Κ shock και στον Γεωργόπουλο είμαι βλάκας άμα σε δω να κάθεσαι στο μηχανάκι σου θα ξέρω με το μάτι αν το sag σου είναι εντάξει .

Απλά αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν συνήθως τον χρόνο να ασχοληθούν όταν το sag είναι εντάξει , στο να σου πουν δηλαδή , όταν θες πίστα θες και άλλαγμα ελατήρια και αποσβέσεις , αλλά αν δεν μπαίνεις πίστα μια χαρά είναι και ετσι στους ελληνικούς δρόμους οι αναρτήσεις σου και δεν χρειάζεται να της χαλάσεις σκληραίνοντας τες .
Απλά πράγματα .

θα βρω κάπου τα έχω κάτι ωραία άρθρα περί αναρτήσεων όχι τώρα όμως φίλε μου έχω κάτι δουλειές εν ευθέτω χρόνο και θα στα στείλω με e-mail .
Δεν είναι ούτε τόσο δύσκολα τα πράγματα αλλά ούτε και τόσο απλά .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: Polymhxanos στις 24/10/2014 3:23 μμ.

Άν νοιώθεις το ελατήριο μαλακό, και εννοείς ότι τερματίζει εύκολα, μπορείς να το βοηθήσεις να μην τερματίζει, προσθέτοντας μερικά ml λάδι σε κάθε μπουκάλα.

Με τον τρόπο αυτό, ο διαθέσιμος χώρος αέρα στο πηρούνι μειώνεται, άρα όσο πλησιάζει στο τέλος της διαδρομής, τόσο αυξάνει η πίεση του αέρα και αντιστέκεται στην επιπλέον συμπίεση, βοηθώντας έτσι το ελατήριο.

Με το λίγο παραπάνω λάδι, επιτυγχάνεις και το ελατήριο να αφήσεις μαμά στην μέση λειτουργία του, και ο αέρας να μπαίνει στο παιχνίδι προς το τέλος της διαδρομής.

Για το sag βάζω τον γνωστό οδηγό του Τασούλη, αφορά street μοτο με 120mm διαδρομές, φαντάζομαι στο δικό σου με 150, τα νούμερα πάνε αναλογικά μεγαλύτερα.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: sprint900 στις 31/10/2014 2:33 μμ.

Polymhxanos"Άν νοιώθεις το ελατήριο μαλακό, και εννοείς ότι τερματίζει εύκολα, μπορείς να το βοηθήσεις να μην τερματίζει, προσθέτοντας μερικά ml λάδι σε κάθε μπουκάλα.

Με τον τρόπο αυτό, ο διαθέσιμος χώρος αέρα στο πηρούνι μειώνεται, άρα όσο πλησιάζει στο τέλος της διαδρομής, τόσο αυξάνει η πίεση του αέρα και αντιστέκεται στην επιπλέον συμπίεση, βοηθώντας έτσι το ελατήριο.

Με το λίγο παραπάνω λάδι, επιτυγχάνεις και το ελατήριο να αφήσεις μαμά στην μέση λειτουργία του, και ο αέρας να μπαίνει στο παιχνίδι προς το τέλος της διαδρομής.

Για το sag βάζω τον γνωστό οδηγό του Τασούλη, αφορά street μοτο με 120mm διαδρομές, φαντάζομαι στο δικό σου με 150, τα νούμερα πάνε αναλογικά μεγαλύτερα."



Ο αέρας με πίεση φίλε χρησιμοποιήθηκε σαν μέσο από τα εργοστάσια κάπου στο 80 με τάπες σαν ρύθμιση στα μπροστινά συστήματα , αλλά εγκαταλείφτηκε σαν ιδέα όταν τα ίδια τα εργοστάσια κάπου στο 90 ανακάλυψαν ότι δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από ότι υποτίθεται ότι λύνει .

Τώρα όσοι κατασκευαστές έχουν ακόμα βαλβίδες στα μπροστινά , για να μην ξερνάνε λάδια οι εξαερωτήρες σε χωματερά ιδίως μοντέλα , συνιστούν καθημερινό έλεγχο και άδειασμα της κάθε επιπλέον πίεσης που μπορεί να δημιουργηθεί στο εσωτερικό του πιρουνιού .

Στα τυφλά το μόνο που μπορεί να προκαλέσει η μπακαλίστικη αύξηση της ποσότητας λαδιού στα καλάμια είναι να πετάξει στον αέρα της τσιμούχες του μπροστινού και όχι μόνο .
Το 1050 όταν έχει τα φυσιολογικά λάδια έχει ελευθέρα μόνο 33mm στο συμπιεσμένο μπροστινό , το παραπάνω λάδι στα τυφλά μπορεί να κάνει το μπροστινό τελείως ασυμπίεστο και πιθανόν ανεξέλεγκτο σε ένα φρενάρισμα σε σαμαράκια π.χ. .

Το μπροστινό ρυθμίζεται ως προς το sag με την προφόρτιση και μόνο , αλλά για να το κάνεις ποιο σκληρό , άρα και ποιο σπορ ΜΟΝΟ με αλλαγή ελατήριων μπορείς να το πετύχεις .

Φυσικά όλοι ξέρουμε ότι ένα μαλακό μεν με σωστές αποσβήσεις δε σε ελληνικούς γλιστερούς και βρεγμένους δρόμους μηχανάκι που προειδοποιεί είναι το καλύτερο κατά μέσο όρο για την Ελλάδα , αλλά ορισμένοι το θέλουν σκληρό για ταχύτητες σε καλή ποιότητα οδόστρωμα και στροφές στα 200κμ , ο καθένας με τα γούστα του .

Στα εντούρο ναι παίζουμε λίγο της ποσότητες αλλά εκεί έχουμε το μισό βάρος και της διπλές διαδρομές αναρτήσεων άρα και χώρο για σχετικά πειράματα .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:58, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: Polymhxanos στις 31/10/2014 2:38 μμ.

Καλά μάθε πρώτα να κάνεις σωστά το quote σε μια απάντηση στο ιντερνετ και να μην μπερδεύεται το κείμενο, και μετά μας δίνεις και την υπέρτατη γνώση σου για τι κάνουν οι τσιμούχες στις αναρτήσεις....



Γιατί όποτε δίνω μια συμβουλή, αντί να διαβάσετε τι γράφω, και να ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ, γράφετε ότι νάναι...

Όποιος καταλαβαίνει παιδιά, όποιος καταλαβαίνει...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: Genesis στις 31/10/2014 3:51 μμ.



Εγώ πάντως έβαλα στο τέρμα την προφόρτιση να δω τι sag θα μου δωσει αλλά και πάλι ήμουν εκτός ορίων! Το πίσω κάτι γίνεται αλλά το μπροστά είναι μαλακό και πάλι! Στις 3 γραμμές προφόρτιση εμπρός είχα 64 χιλ sag και τερμα σκληρο οπως τωρα 59! Παρόλα αυτά ρύθμισα και μιση στροφή την συμπίεση πιο μαλακή αφήνοντας την επαναφορά όπως έχει και πίσω το έβαλα από 16 κλικ στα 13 με μιση στροφη πιο σκληρη επαναφορά. Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε ιδιαίτερα εμπρός μου φαίνεται πιο καλή συμπεριφορά στο δρόμο για τις δικες μου απαιτήσεις εκει που πριν ενιωθα οτι με εβγαζε εκτος στροφης τωρα με κραταει σταθερα! Θα χρειαστώ στο μελλον βέβαια αλλαγή ελατήρια για τα δικά μου κιλά (82 χωρις εξοπλισμο)! Συνεχίστε τωρα εσεις!

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: sprint900 στις 01/11/2014 5 πμ.

Polymhxanos"Καλά μάθε πρώτα να κάνεις σωστά το quote σε μια απάντηση στο ιντερνετ και να μην μπερδεύεται το κείμενο, και μετά μας δίνεις και την υπέρτατη γνώση σου για τι κάνουν οι τσιμούχες στις αναρτήσεις....



Γιατί όποτε δίνω μια συμβουλή, αντί να διαβάσετε τι γράφω, και να ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ, γράφετε ότι νάναι...

Όποιος καταλαβαίνει παιδιά, όποιος καταλαβαίνει..."



Τα καλάμια του tiger 1050 έχουν διάμετρο 43mm .

Αν είναι ασυμπίεστα τελείως από την επάνω τάπα μέχρι το καλάμι η απόσταση εσωτερικά είναι περίπου 32,5cm συν φυσικά τα 3cm της μικρότερης διαμέτρου των καλαμιών που είναι 3,8cm όταν τα λάδια είναι στο ύψος που απαιτεί ρητά να είναι αυτός που το κατασκεύασε δηλαδή η TRIUMPH .

Άρα ο όγκος V του εσωτερικού χώρου που περιέχει αέρα στο πιρούνι μας είναι V = p . r² .h = 32,5cm άρα 3,14159 . 2,15² . 32,5 = 471,73cm³ συν 3,14159 . 1,9² . 3cm = 34,01cm³ συνολικά 515,74cm³ .

Αν είναι πλήρως συμπιεσμένα είναι 3,14159 . 2,15² . 17,5cm = 246,75cm³ συν 3,14159 . 1,9² . 3cm =34,01cm³ συνολικά 280,76cm³ .

Από αυτούς όλους βέβαια τους όγκους και τους από κάτω αφαιρούμε τον όγκο του ελατηρίου καμιά περίπου 5mm επί 150cm , 3,14159 . 0,25²cm . 150cm = 29.44cm³

Οπότε σύμφωνα με τον νόμο των boyle mariotte οτι η πίεση δηλαδή ειναι αντιστρόφος ανάλογη του όγκου , πέραν των ελατηρίων ο συμπιεσμένος αέρας , αν φυσικά δεν υπάρχει εξαερωτικό να διοχετεύεται στην ατμόσφαιρα ο αυξημένος σε πίεση αέρας , εγώ δέχομαι ότι δεν διοχετεύεται η έστω ότι δεν προλαβαίνει να διοχετευτεί άρα προσφέρει έργο , η αναλογία των όγκων μας δίνει ένα πηλίκο 490,3 : 251,32 = 1,95

Άρα τα καλάμια σαν να ηταν πιστόνια από τον αέρα δέχονται μια δύναμη που είναι σε κάθε τετραγωνικό εκατοστό αυξημένη κατά 1,95 , άρα 1kg . 1,95 επί τα 14,51cm² που είναι το εμβαδόν του καλαμιού 28,3kg εκ των όποιων φυσικά επειδή το ένα kg είναι η στάνταρ ατμοσφαιρική πίεση και εξασκείτε και από κάτω το κέρδος μας είναι 28,3 – 14,51 = 13,79kg που βοηθούν σε κάθε καλάμι του μπροστινού μας ετσι όπως είναι από το εργοστάσιο , φυσικά τέρμα συμπιεσμένα .

Όταν ακολουθώντας την συμβουλή σου γράψουμε στα παλιά μας τα παπούτσια τον κατασκευαστή και γεμίσουμε όλο το καλάμι με λάδι δηλαδή ξέχειλο , θεωρώ φυσικά όριο το ανώτατο σημείο του καλαμιού γιατί μετά θα παίζουμε την κολοκυθιά να βρούμε την σωστή ποσότητα λαδιού που βάλαμε , απλά διαιρούμε τα 471,73cm³- 29,44cm³ με τα 246,75cm³ - 29,44cm³ να δούμε με τα επιπλέον λάδια τι λόγο συμπίεσης βγάζει ο αέρας , οπότε 441,56 : 217,31 = 2,03 άρα να μην τα ξανά λέω όλα έχουμε 29,48kg βοήθεια μείον και αυτό τα 14,51kg της ατμοσφαιρικής 14,97kg .

Οπότε ακολουθώντας πάντα την συμβουλή σου και βάζοντας περισσότερα λάδια έχουμε ένα επιπλέον κέρδος από την αυξημένη πίεση του αέρα από την συμπίεση , 14,97kg – 13,79kg = 1,18kg , διπλό αυτό φυσικά δυο είναι τα καλάμια που έχουμε, μια βοήθεια σε μια μοτοσυκλέτα που μαζί με τον αναβάτη ζυγίζει 340 περίπου κιλά της τάξεως των 2,36kg , δηλαδή 3 litra λιγότερη βενζίνη περίπου στο ρεζερβουάρ .

Και αυτό φυσικά όταν έχει τερματίσει τελείως , όταν είναι στο 1/3 της διαδρομής η συνολική συνεισφορά θα είναι 786gr , 393 gr σε κάθε καλάμι και χέστηκε η Φατμέ στο γενί τζαμί , πατόκορφα όμως .

Να μην γινόμαστε γελοίοι όμως , γιατί περί γελοιότητας συζητάμε αν ασχοληθούμε με αυτά τα νούμερα .

Την ώρα που χρειαζόμαστε τουλάχιστον ελατήρια με 70kg /mm spring rate στο κάθε καλάμι , τόσο τουλάχιστον συνιστούν αυτοί οι άσχετοι της Öhlins για αναβάτη 160lbs και για τον φίλο μας που είναι 82 κιλά άρα 181lbs δίνουν ακόμα σκληρότερα , ανά 20lbs αλλάζουν ελατήριο .

http://www.pureperformancecycles.com/Br ... iger-1050/

Δεν είναι ηλίθιοι οι κατασκευαστές να μην είχαν βάλει δυο πάμφθηνες βαλβίδες να βάζουμε αέρα και να ξεμπέρδευαν και κάνουν αυτά τα πολύπλοκα και ακριβά για της ρυθμίσεις των ελατήριων στα μπροστινά συστήματα .

Βέβαια επειδή δεν αγόρασες στην δεκαετία του 80 το δέκατο τότε GS1000E που πάτησε στην Ελλάδα σαν εμένα , δεν ξέρεις ότι είχε βαλβίδες μπροστά για αέρα να ρυθμίζουμε το μπροστινό όπως και κάποιες άλλες μοτό βέβαια , μετά το κατάργησαν στην επόμενη δεκαετία , αλλά τότε δεν υπήρχε το internet να ψάχνεις στην αναζήτηση και να το παίζεις ξερόλας , έπρεπε να το έχεις στην πραγματικότητα για να το ξέρεις .Φυσικά ο μέσος ημιμαθής ειδικός του πληκτρολογίου σήμερα το αγνοεί αυτό , μαζί με πολλά άλλα βέβαια , 25 χρόνια μετά που το κατάργησαν τα εργοστάσια και ανασκευάζοντας το από τον πρώτο άσχετο που το ποστάρισε οι άξιοι παπαγαλιστές το κάνανε ιερό μυστικό της (( καφετερίας )) των forum καποια χρόνια πρόσφατα .

Και ο βασικότερος λόγος που καταργήθηκε η χρήση του αέρα υπό πίεση στα μπροστινά , εκτός του ότι διασπάει το λάδι σε φυσαλίδες και κάνοντας το σύστημα της τρόμπες δηλαδή να μην δουλεύει σωστά μη έχοντας σταθερή ποσότητα λαδιού είναι η υπερθέρμανση.

Οι περισσότεροι από εμάς θυμόμαστε πόσο ζεσταινόταν η τρόμπα όταν φουσκώναμε τα λάστιχα στο ταπεινό ποδηλατάκι μας .

Όταν συμπιέσεις τον αέρα ζεσταίνεται και όσο σε ποιο μεγάλη πίεση τόσο ποιο μεγάλη ποσότητα θερμότητας εκλύει , παρασέρνοντας και το λάδι σε υψηλότερες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να λεπταίνει την ροη χάνοντας το ιξώδες του και κάνοντας το μπροστινό να πλέει , θυμάμαι τον Πυθαγόρα τότε που τον ρώτησα πόσο αέρα να βάλω όπως στο GS σε μια motocross montesa kapra αντιγράφοντας και βάζοντας πατέντα βαλβίδες για αέρα στα betor , από εκεί το είχα πάρει το Suzuki ,((( ξύλωστες της βαλβίδες ρε π@@@ρα , άστο ελεύθερο να ανασάνει και εννοούσε στο 1000 φυσικά ούτε κατά διανόηση στο kapra τέτοιο πράγμα , πρόσθεσε ροδέλες από μέσα να σκληρύνει αν χρειαστείς ))) , πολύ πρωταθλητής τότε φυσικά στα μότο κρός τα ήξερε από πρώτο χέρι .

Τελικα έβγαλα από τα montesa είχα τρία εκείνο τον καιρό κάτι πανέμορφες ροδέλες αλουμινίου που είχαν από μαμά στα καλάμια και της έβαλα στο 1000 το καμάρι , βάζοντας στα montesa παξιμάδια για προσθήκες . Χοντρή βλακεία βέβαια έπρεπε να κάνω το ανάποδο αν γινόταν .

Οπότε σε κάποια στιγμή άφησαν της παπαριές του μάρκετινγκ με τον αέρα οι γιαπωνέζοι και απλά τώρα ρυθμίζουν τα σκληρότερα ελατήρια που τοποθέτησαν και το βασικό με τα ελατήρια είναι ότι δεν σηκώνουν τόση θερμοκρασία με το συσπειρώσου ξεσυσπειρώσου , αν θυμάμαι καλά το 1/20 σε σχέση με τον αέρα .

Το ότι οι τσιμούχες ξερνάνε πολύ ποιο εύκολα λάδι όταν ο αέρας έχει πίεση το θεωρώ δευτερεύον ζήτημα .

Ελπίζω να κατάλαβες τώρα γιατί κάποιοι δεν τρέξαμε να ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΜΕ από αυτά που έγραψες όπως λες ειρωνικά , βέβαια και εγώ ειρωνικά απαντώ και με το παραπάνω ίσως , όπως ακριβώς σου αρμόζει στο ύφος σου και στο στύλ σου , αλλά με νούμερα όμως και αριθμούς και περιμένω εναγώνια την υπέρτατη απάντηση που θα μου δώσει ένας γνώστης βαθιά του θέματος μπας και αντιληφθώ δηλαδή και εγώ ο φουκαράς ο άσχετος από αυτά τα τεχνικά θέματα και τα λάδια κάτι τις , ειδικά όταν μπερδεύονται με quote και παραγράφους , που είναι θέματα γραμματειακής υποστήριξης στα οποία οφείλω να παραδεχτώ όμως ότι πρωτεύεις εσύ φίλε .

Και φυσικά είμαι απόλυτα σύμφωνος και με την τελευταία πρόταση σου :

Όποιος καταλαβαίνει παιδιά, όποιος καταλαβαίνει...και ξέρει . . .



Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: sprint900 στις 01/11/2014 5:36 πμ.

s_mduck":popcorn:

Εγώ πάντως έβαλα στο τέρμα την προφόρτιση να δω τι sag θα μου δωσει αλλά και πάλι ήμουν εκτός ορίων! Το πίσω κάτι γίνεται αλλά το μπροστά είναι μαλακό και πάλι! Στις 3 γραμμές προφόρτιση εμπρός είχα 64 χιλ sag και τερμα σκληρο οπως τωρα 59! Παρόλα αυτά ρύθμισα και μιση στροφή την συμπίεση πιο μαλακή αφήνοντας την επαναφορά όπως έχει και πίσω το έβαλα από 16 κλικ στα 13 με μιση στροφη πιο σκληρη επαναφορά. Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε ιδιαίτερα εμπρός μου φαίνεται πιο καλή συμπεριφορά στο δρόμο για τις δικες μου απαιτήσεις εκει που πριν ενιωθα οτι με εβγαζε εκτος στροφης τωρα με κραταει σταθερα! Θα χρειαστώ στο μελλον βέβαια αλλαγή ελατήρια για τα δικά μου κιλά (82 χωρις εξοπλισμο)! Συνεχίστε τωρα εσεις! "


Φίλε μου βλέπεις που έρχεσαι στα λόγια του k shock , μπροστά είσαι σομιές , αυτός απλά σαν επαγγελματίας σε έριξε στα μαλακά λέγοντας μαλακός .

Έχει πέσει το ελατήριο , το φρέσκο που θα βάλεις θα σε πάει στα 40mm με προφόρτιση μηδέν και βάζοντας και ένα βαρύ τανκ μπακ μπροστά θα το φέρνεις άνετα ξανά εκεί με κάμποσα κλικ .

Εντάξει και ετσι όχι φυσικά για διακοσάρες με αέρα , τσουλάει όμως το μηχανάκι .

Αλλά lol και ο rossi ένα φεγγάρι είχε σετάρει ετσι την Μ1 για να έχει μπασίματα στης στροφές έχοντας στο περισσότερο βυθισμένο μπροστά μηχανάκι μικρότερη κάστωρ άρα και μεγαλύτερη ευελιξία .

Από μαμά βγαίνανε μαλακά τα tiger .

Τα παιδιά του forum με τα tiger θα ξέρουν τι και πόσο .
Εύχομαι με το καλό να το σετάρεις και να το ευχαριστιέσαι όπως θες .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: Genesis στις 01/11/2014 10:29 πμ.

Πω πωωω! Μπήκες στον κόπο και έγραψες όλο αυτό το κατεβατό? Ναι μαλακό μου είπε ο κ σοκ ότι ήταν αλλα αν δεν το πειράξεις και λίγο? Μπορεί να ερχόταν στα ίσια του σε άλλη περίπτωση! Το θέμα είναι για ελατήρια που θα βρω εδω στα κιλά μου θα ήθελα τα ohlins αλλα δεν ξερω αν θα τα φέρουν για τα κιλά μου! Ξέρεις από που να κοιτάξω? Στο site της Racetech το spring rate μου ειναι στα 0,919 kg/mm απο 0.6 kg/mm που είναι της μανας του! Για πίσω και πάλι είμαι 14.819 kg/mm από 11.35 kg/mm που είναι επίσης μαμα! Και πίσω θέλω κανονικά αμα αλλάξω εμπρος αλλα προτεραιώτητα έχει το μπροστά! Δεν ξέρω τι παίζει με τα ελατήρια της racetech αλλα έξω ακούω πολύ καλά λόγια και έρχονται ακριβώς στα κιλά σου με το spring rate calculator που έχει στο site!!

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: Loxias στις 01/11/2014 8:09 μμ.

s_mduck"Πω πωωω! Μπήκες στον κόπο και έγραψες όλο αυτό το κατεβατό? Ναι μαλακό μου είπε ο κ σοκ ότι ήταν αλλα αν δεν το πειράξεις και λίγο? Μπορεί να ερχόταν στα ίσια του σε άλλη περίπτωση! Το θέμα είναι για ελατήρια που θα βρω εδω στα κιλά μου θα ήθελα τα ohlins αλλα δεν ξερω αν θα τα φέρουν για τα κιλά μου! Ξέρεις από που να κοιτάξω? Στο site της Racetech το spring rate μου ειναι στα 0,919 kg/mm απο 0.6 kg/mm που είναι της μανας του! Για πίσω και πάλι είμαι 14.819 kg/mm από 11.35 kg/mm που είναι επίσης μαμα! Και πίσω θέλω κανονικά αμα αλλάξω εμπρος αλλα προτεραιώτητα έχει το μπροστά! Δεν ξέρω τι παίζει με τα ελατήρια της racetech αλλα έξω ακούω πολύ καλά λόγια και έρχονται ακριβώς στα κιλά σου με το spring rate calculator που έχει στο site!! "


Εψαξα λιγο για spring rates απο ohlins και ειδα οτι τα ελατηρια για το πηρουνι που δινει ειναι 7Ν/mm(0,713kg/mm).
Ειναι δυνατο να δινει ελατηρια με τοσο μικρη διαφορα απο τα μαμα?Μηπως το calculator της racetech ειναι υπερβολικο?
Πχ εμενα με 93 κιλα βαρος μου βγαζει οτι θελω ελατηρια με rate 0,96kg/mm εμπρος και 15.4kg/mm πισω!
Φοραω ηδη το αμορτισερ της ohlins(TR704) με ελατηριο 120Ν/mm(12.23kg/mm) και πιανω δυναμικο sag 3.5cm χωρις
καθολου προφορτιση!Εαν ειχα το ελατηριο που λεει η racetech ζητημα να ειχα μισο ποντο!
"There will be haters,
There will be doubters,
There will be non believers,
and then there will be you,
proving them Wrong!"


"It took me 2 years to learn to talk,
And 35 years to learn to shut up.

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: Genesis στις 01/11/2014 9:34 μμ.

Μηπως δεν ηταν για τα κιλα σου? Αλλα τα rates της racetch αλλα της ohlins! Χωρις προφορτιση και εχεις μονο 35? Με προφορτιση ποσο θα παει δηλ 10? Και πως σου συμπεριφερετε στο δρομο? Δεν ξερω αν ειναι παντως υπερβολες τι να πω!

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: Loxias στις 02/11/2014 12:19 πμ.

s_mduck"Μηπως δεν ηταν για τα κιλα σου? Αλλα τα rates της racetch αλλα της ohlins! Χωρις προφορτιση και εχεις μονο 35? Με προφορτιση ποσο θα παει δηλ 10? Και πως σου συμπεριφερετε στο δρομο? Δεν ξερω αν ειναι παντως υπερβολες τι να πω!"


To spring rate ειναι μετρηση που μετριουνται τα ελατηρια γενικα και οχι ανα μαρκα ,οποτε λιγη
σημασια εχει απο ποια εταιρια ειναι!
Το 3.5 δυναμικο πισω ειναι ιδανικο και στο δρομο συμπεριφερεται αριστα!
"There will be haters,
There will be doubters,
There will be non believers,
and then there will be you,
proving them Wrong!"


"It took me 2 years to learn to talk,
And 35 years to learn to shut up.

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: Genesis στις 02/11/2014 10:24 πμ.

Ναι αλλα χωρις προφορτιση?? Μιλας παντα με εσενα πανω ετσι? Μπροστα ποσο εχεις 40χιλ?

Re: Ρύθμιση Sag  

  Από: sprint900 στις 02/11/2014 9:27 μμ.

s_mduck"Ναι αλλα χωρις προφορτιση?? Μιλας παντα με εσενα πανω ετσι? Μπροστα ποσο εχεις 40χιλ?"


Εδώ είμαστε ξανά φίλε μου , σκάλιζα το sprint το δικό μου που του ψιλό έβγαλα τα μάτια ο ((( παντογνώστης ))) και δεν είχα χρόνο .

Απαντώ συνοπτικά , το site της racetech καλά τα λέει αλλά για αμερικανούς , με τους άψογους σε ποιότητα χωρίς λακκούβες δηλαδή δρόμους που έχουν εκεί .

Και οι λοιποί ευρωπαίοι άποψη μου βέβαια δίνουν πολύ σκληρά σεταρίσματα στα αμορτισέρ τους , σαφώς ίσως λόγο των δρόμων που έχουν και στους οποίους η λακκούβες είναι ανάμνηση από της ελληνικές διακοπές .
Δες και το site της

http://www.sonicsprings.com/catalog/cal ... e1e5f62af0

για να δεις νούμερα , στο νορμάλ μια χαρά είναι το ελατήριο της ohlins .
Αυτό που σου προτείνει ο φίλος loxias λέγοντας και πολύ σωστά την γνώμη του και στα υπόλοιπα που λέει , το

http://dulaveris-performance.car.gr/parts/view/4629275/

αυτό δηλαδή

https://www.ohlins.eu/en/motorcycle/Fro ... -70--3596/

με τα 0.713 kg/mm είναι μια χαρά για νορμάλ κατάσταση , κατά την άποψη μου βέβαια με την σουηδική ποιότητα σε διάρκεια μέταλλου και αντοχής στο χρόνο του ελατηρίου της ohlins .

Κάνε και ένα έλεγχο τιμών και η μοτοδυναμική έχει ohlins ελατήρια και ο Τασούλης με την extra product .

Βέβαια εσύ έχεις τον τελικό λόγο τι ακριβώς θα βάλεις ξέροντας πως οδηγάς και τι θέλεις , μπορεί να μην έχεις σφραγίσματα σαν εμένα να σου φύγουν , lol .

Καβάλα κάποιο ΚΤΜ 990 απο τα παλιά μοντέλα η ενα 950 να δεις τι θα πει σκληρό ελατήριο και προχώρα ανάλογα , αν και το ποιο σωστό είναι κάποιο παιδί που έχει αλλάξει ελατήρια σε ένα 1050 απλά να ανέβεις επάνω στο μηχανάκι του να δεις πως συμπιέζεται το μπροστινό , μην σε παρασύρω εγώ σε λάθος αποφάσεις .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.