Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?

Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: ad1 στις 06/07/2014 12:49 μμ.

Καλησπερα στην παρεα! Χαθηκαμε παιδια αλλα τον τελευταιο καιρο βολτα ουτε κυαλια δεν βλεπω....

Αγορασα πριν απο 2-3 μηνες μια μπαταρια (YUASA TTZ14S , 11.8 Ah, 230cca) που υποτιθεται θα ηταν αρκετα δυνατη κ θα κρατουσε καιρο...

Να αναφερω οτι η μαμα μπαταρια μου κρατησε 3χρονια, η επομενη σκαρτο χρονο και αυτη ουτε 3 μηνες (παντα με συναγερμο)

Το προβλημα ειναι το εξης. Την φορτιζω πληρως και τη τοποθετω στη μηχανη και η ενδειξη ειναι 12,68 ή 12,8 V (δεν θυμαμαι)
Βαζω συναγερμο και φευγω. Παω μετα απο 5 μερες και η μπαταρια ειναι οριακα στο 12V. Παω να βαλω μπροστα αλλα δεν ακουω καν την μιζα. Ακουω ενα τακ (σαν να πεφτει ασφαλεια) και τιποτα αλλο. Ανοιγω σελα , βαζω πολυμετρο και παρατηρω οτι με το που γυριζω διακοπτη και ανοιγουν τ φωτα η ενδειξη πεφτει 1,5 V.

OK λεω θα την φορτισω παλι και θα την τοποθετησω αυτη την φορα χωρις συναγερμο. Παω μετα απο 3 μερες μετραω 12,2 V.
Γυρναω τον διακοπτη, αναβουν τα φωτα 10,5 V. Παταω μιζα και ακουω μονο ενα ΤΑΚ.

Ειναι θεμα μπαταριας ή κατι αλλο? Αν την παω πισω αππο εκει που την πηρα θα βγαλω ακρη ή θα μου λεει βλακειες? Τζαμπα τα 80 Ευρω δλδ?

P.S: ΡΕ παιδια οταν ειναι ρελαντι μετραω και εχω 14,κατι και οταν ανεβαζω πεφτει η ταση σε 13,κατι! Ετσι πρεπει να κανει???

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: Tigris3 στις 06/07/2014 1:39 μμ.

Η μπαταρία είναι φίλε, οπότε πήγαινέ την στο κατάστημα που έκανες την αγορά. Από ότι ξέρω έχουν 6 μήνες εγγύηση.
Τι συναγερμό έχεις;

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: Aris. στις 06/07/2014 2:56 μμ.

Οταν γυρνας τον διακοπτη και η μηχανη ειναι ετοιμη για εκκινηση , αν η μπαταρια ειναι κατω απο 11.5V μην περιμενεις να σκασει.
Το "τακ" που ακους σημαινει οτι η μπαταρια εχει πεσει πολυ και δεν μπορει να γυρισει την μιζα.
Πολυ πιθανο να ειναι μαπα η μπαταρια, αλλα για να το αποδειξεις , χρειαζεσαι πρωτα 2 βασικα check της μηχανης.
Χρειαζεσαι ενα πολυμετρο το οποιο να εχει επιλογη μετρησης αμπερ συνεχης τασης. Αν δεν εχεις ,πηγαινε σε ενα ηλεκτρολογιο αυτοκινητων.(Ειναι 2 λεπτα δουλεια)

Check #1 : Με τον κεντρικο διακοπτη στο OFF , χωρις να ειναι ενεργοποιημενος ο συναγερμος και γενικα να ΜΗΝ δουλευει τιποτα ,ξεβιδωνεις εναν πολο απο την μπαταρια (+ ή - δεν παιζει ρολο) και πιανεις το ενα ακρο του πολυμετρου στον ελευθερο πολο της μπαταριας και το αλλο ακρο στο ελευθερο καλωδιο που μολις ελυσες.
Δηλαδη,σε ηλεκτρολογικο ορισμο, θα βαλεις το πολυμετρο σε σειρα με το κυκλωμα της μπαταριας.
Αν το πολυμετρο διξει πανω απο 0.1 Α ειναι προβλημα. Σημαινει οτι εχεις καταναλωση ρευματος το οποιο δεν ειναι επιτρεπτο.

Check #2 : Εφοσων το check1 ηταν ΟΚ και το πολυμετρο εδιξε 0.0 Αμπερ, αφηνεις στην ιδια θεση το πολυμετρο και οπλιζεις τον συναγερμο.Ενας συναγερμος που δουλευει ενταξει, θα ανεβαζει την ενδειξη των αμπερ μεχρι 0.2 .
Παραπανω ειναι προβλημα. Στην συνεχεια κουνας την μηχανη ωστε να αρχιζει να χτυπαει η σειρηνα του. Μεχρι 0.4Α λες ΟΚ... Αν και...
π.χ. Στην δικια μου μηχανη , η καταναλωση ενω ειναι σβηστη ειναι 0.0Α με οπλισμενο συναγερμο επαιζε 0.0 με 0.1Α και ενω χτυπουσε η σειρηνα επαιζε αναμεσα σε 0.1 και 0.2Α. Για να παρεις μια ιδεα σωστης λειτουργειας.
(εννοειται πως οι παραπανω δοκιμες θα γινουν με την μπαταρια φρεσκοφορτισμενη)


Επισεις:

12.6~12.9V ειναι μια φυσιολογικη τιμη για φρεσκοφορτιμενη μπαταρια.

12V ειναι λιγο για μηχανη σβηστη , γιατι μολις ανοιξεις τον διακοπτη και αναψουν οργανα και φωτα υπολογιζεις μια βυθιση τασης περιπου 0.8V. Δηλαδη θα φτασει 11.2V. Με τοση ταση ειναι πολυ πιθανο να μην σκασει καν. Θες τουλαχιστον 11.7V στην μπαταρια οταν εισαι ετοιμος να μιζαρεις.

Πτωση 1.5V ,οπως ειπες, οταν ανοιγεις τον διακοπτη ειναι ΠΑΡΑ πολυ και μπορει να οφειλεται σε μαπα μπαταρια ή τα φωτα σου για καποιον λογο ειναι πολυ απαιτητικα. Μηπως εχεις και προβολακια ή αλλαγμενες μεγαλυτερες λαμπες?

Δες αυτο το βιντεο: https://www.youtube.com/watch?v=yCDcn7hbBdI

Απο 12.7 ανοιγοντας τον διακοπτη πεφτω στα 12.5 , ανοιγοντας και τα φωτα πεφτει στα 12.1V , δηλαδη συνολο βυθισης 0.6V... οχι 1.5V... και η μπαταρια ειναι πολλάκις φορτισμενη και καπως παλια.
1.5V βυθιση σημαινει οτι και 13V να σου εβγαζε η μπαταρια καινουρια αμα την εβαζες πανω και ανοιγες διακοπτη θα επεφτες στα 11.5V που κατα πασα πιθανοτητα δεν φτανει για να γυρισει η μιζα.


Επισεις... Οταν δουλευει η μηχανη, απο 13.5 εως 14 ειναι φυσιολογικη τιμη. Ναι , στο ρελαντι και λιγο παραπανω βγαζει συνηθως την μεγιστη τιμη ενω αμα μαρσαρεις περισσοτερο μπορει να πεσει κανα 0.2~0.3V.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: ad1 στις 06/07/2014 11:30 μμ.

Tigris3"Η μπαταρία είναι φίλε, οπότε πήγαινέ την στο κατάστημα που έκανες την αγορά. Από ότι ξέρω έχουν 6 μήνες εγγύηση.
Τι συναγερμό έχεις;"

Datatool

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: ad1 στις 06/07/2014 11:31 μμ.

Aris."Οταν γυρνας τον διακοπτη και η μηχανη ειναι ετοιμη για εκκινηση , αν η μπαταρια ειναι κατω απο 11.5V μην περιμενεις να σκασει.
Το "τακ" που ακους σημαινει οτι η μπαταρια εχει πεσει πολυ και δεν μπορει να γυρισει την μιζα.
Πολυ πιθανο να ειναι μαπα η μπαταρια, αλλα για να το αποδειξεις , χρειαζεσαι πρωτα 2 βασικα check της μηχανης.
Χρειαζεσαι ενα πολυμετρο το οποιο να εχει επιλογη μετρησης αμπερ συνεχης τασης. Αν δεν εχεις ,πηγαινε σε ενα ηλεκτρολογιο αυτοκινητων.(Ειναι 2 λεπτα δουλεια)

Check #1 : Με τον κεντρικο διακοπτη στο OFF , χωρις να ειναι ενεργοποιημενος ο συναγερμος και γενικα να ΜΗΝ δουλευει τιποτα ,ξεβιδωνεις εναν πολο απο την μπαταρια (+ ή - δεν παιζει ρολο) και πιανεις το ενα ακρο του πολυμετρου στον ελευθερο πολο της μπαταριας και το αλλο ακρο στο ελευθερο καλωδιο που μολις ελυσες.
Δηλαδη,σε ηλεκτρολογικο ορισμο, θα βαλεις το πολυμετρο σε σειρα με το κυκλωμα της μπαταριας.
Αν το πολυμετρο διξει πανω απο 0.1 Α ειναι προβλημα. Σημαινει οτι εχεις καταναλωση ρευματος το οποιο δεν ειναι επιτρεπτο.

Check #2 : Εφοσων το check1 ηταν ΟΚ και το πολυμετρο εδιξε 0.0 Αμπερ, αφηνεις στην ιδια θεση το πολυμετρο και οπλιζεις τον συναγερμο.Ενας συναγερμος που δουλευει ενταξει, θα ανεβαζει την ενδειξη των αμπερ μεχρι 0.2 .
Παραπανω ειναι προβλημα. Στην συνεχεια κουνας την μηχανη ωστε να αρχιζει να χτυπαει η σειρηνα του. Μεχρι 0.4Α λες ΟΚ... Αν και...
π.χ. Στην δικια μου μηχανη , η καταναλωση ενω ειναι σβηστη ειναι 0.0Α με οπλισμενο συναγερμο επαιζε 0.0 με 0.1Α και ενω χτυπουσε η σειρηνα επαιζε αναμεσα σε 0.1 και 0.2Α. Για να παρεις μια ιδεα σωστης λειτουργειας.
(εννοειται πως οι παραπανω δοκιμες θα γινουν με την μπαταρια φρεσκοφορτισμενη)


Επισεις:

12.6~12.9V ειναι μια φυσιολογικη τιμη για φρεσκοφορτιμενη μπαταρια.

12V ειναι λιγο για μηχανη σβηστη , γιατι μολις ανοιξεις τον διακοπτη και αναψουν οργανα και φωτα υπολογιζεις μια βυθιση τασης περιπου 0.8V. Δηλαδη θα φτασει 11.2V. Με τοση ταση ειναι πολυ πιθανο να μην σκασει καν. Θες τουλαχιστον 11.7V στην μπαταρια οταν εισαι ετοιμος να μιζαρεις.

Πτωση 1.5V ,οπως ειπες, οταν ανοιγεις τον διακοπτη ειναι ΠΑΡΑ πολυ και μπορει να οφειλεται σε μαπα μπαταρια ή τα φωτα σου για καποιον λογο ειναι πολυ απαιτητικα. Μηπως εχεις και προβολακια ή αλλαγμενες μεγαλυτερες λαμπες?

Δες αυτο το βιντεο: https://www.youtube.com/watch?v=yCDcn7hbBdI

Απο 12.7 ανοιγοντας τον διακοπτη πεφτω στα 12.5 , ανοιγοντας και τα φωτα πεφτει στα 12.1V , δηλαδη συνολο βυθισης 0.6V... οχι 1.5V... και η μπαταρια ειναι πολλάκις φορτισμενη και καπως παλια.
1.5V βυθιση σημαινει οτι και 13V να σου εβγαζε η μπαταρια καινουρια αμα την εβαζες πανω και ανοιγες διακοπτη θα επεφτες στα 11.5V που κατα πασα πιθανοτητα δεν φτανει για να γυρισει η μιζα.


Επισεις... Οταν δουλευει η μηχανη, απο 13.5 εως 14 ειναι φυσιολογικη τιμη. Ναι , στο ρελαντι και λιγο παραπανω βγαζει συνηθως την μεγιστη τιμη ενω αμα μαρσαρεις περισσοτερο μπορει να πεσει κανα 0.2~0.3V."

Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες. Θα ελεγξω κ θα ενημερωσω

Δεν εχω προβολακια, εχω λαμπες phillips nightvision νομιζω

Την φορτισα πληρως κ πηγα να βαλω μπροστα. Με τ που γυριζω διακοπτη κ αναβουν φωτα παει 11.8 κ παταω μιζα. Ακουγεται σαν να παει να παρει η μιζα αλλα ΔΕΝ.... Το ξανακανω κ ακουω μονο τακ.
Στην συνεχεια βγαζω τν ασφαλεια γ τ φωτα αλλα κ παλι ΔΕΝ.
Αυριο ελεγχο διαρροης κ μετα στ μαγαζι π αγορασα τν μπαταρια αλλα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα βγαλω ακρη...

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: ad1 στις 07/07/2014 3:06 μμ.

Τελικα εκανα ελεγχο διαρροης και εχουμε τα εξης.

Με απενεργοποιημενο συναγερμο 0,00-0,01
Με ενεργοποιημενο συναγερμο 0,01-0,02

Οταν βαραει η σειρηνα του συναγερμου αλλαζει συνεχεια απο 0,8-2,4.
Δεν τ αφησα ωρα γιατι θα σηκωνα την πολυκατοικια στο ποδι.

Την πηγα στο μαγαζι που την αγορασα και μου ειπε οτι εχει δεχτει υπερφορτωση καθως εχει φουσκωσει στ πλαι. Του πηγα το μηχανακι με δικη του μπαταρια και εκανε ελεγχο τασης με στροφες στον κινητηρα και δεν ξεπερασε ποτε 14,8 V, συνεπως πωε τιθεται θεμα υπερφορτωσης?

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: Aris. στις 07/07/2014 6:52 μμ.

ad1"
Την πηγα στο μαγαζι που την αγορασα και μου ειπε οτι εχει δεχτει υπερφορτωση καθως εχει φουσκωσει στ πλαι. Του πηγα το μηχανακι με δικη του μπαταρια και εκανε ελεγχο τασης με στροφες στον κινητηρα και δεν ξεπερασε ποτε 14,8 V, συνεπως πωε τιθεται θεμα υπερφορτωσης?"


Τελικα σου την αλλαξε την μπαταρια με καινουρια?
Ποιο ηταν το συμπερασμα του ?
Μηπως την ειχε υπερφορτισει αυτος με καναν μαπα πολυφορτιστη μεταβλητης τασης ?
Αμα μετρας καινουρια μπαταρια και ειναι πανω απο 13~13.5V βρωμαει η δουλεια...


Δεν θυμαμε ποσο βγαζει η δικια μου με στροφες κινητηρα αλλα νομιζω max 14.8V ειναι οκ.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: billy the kid στις 07/07/2014 6:57 μμ.

Φίλε εύχομαι να βγάλεις άκρη τελικά. Μόνο δυο μικρές συμβουλές για το μέλλον.
1ον Βάλε διακόπτη με τον οποίο να ανοίγεις και κλείνεις τα φώτα της μηχανής, θεωρώ πως έχει να προσφέρει αρκετά στο να διατηρήσεις την μπαταρία σου σε καλή κατάσταση, ιδιαίτερα κατά την εκκίνηση.
2ον Αν μπορείς βγάλε τελείως τον συναγερμό σου. Κι όταν λέω να τον βγάλεις εννοώ να τον ξηλώσεις.
Εγώ έκανα και τα δύο και η μπαταρία μου είναι σαν καινούργια, παρόλο που τη βάζω μπρος 2 φορές τον μήνα τώρα πια...

Καλή επιτυχία.

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: ad1 στις 08/07/2014 12:13 μμ.

Aris."
ad1"
Την πηγα στο μαγαζι που την αγορασα και μου ειπε οτι εχει δεχτει υπερφορτωση καθως εχει φουσκωσει στ πλαι. Του πηγα το μηχανακι με δικη του μπαταρια και εκανε ελεγχο τασης με στροφες στον κινητηρα και δεν ξεπερασε ποτε 14,8 V, συνεπως πωε τιθεται θεμα υπερφορτωσης?"


Τελικα σου την αλλαξε την μπαταρια με καινουρια?
Ποιο ηταν το συμπερασμα του ?
Μηπως την ειχε υπερφορτισει αυτος με καναν μαπα πολυφορτιστη μεταβλητης τασης ?
Αμα μετρας καινουρια μπαταρια και ειναι πανω απο 13~13.5V βρωμαει η δουλεια...


Δεν θυμαμε ποσο βγαζει η δικια μου με στροφες κινητηρα αλλα νομιζω max 14.8V ειναι οκ."


Για την ωρα μου εδωσε μια δικη του μπαταρια μεταχειρισμενη για να κανω την δουλεια μου. Θα το ψαξει μου ειπε.Τωρα θα δουμε...

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: ad1 στις 08/07/2014 12:15 μμ.

billy the kid"Φίλε εύχομαι να βγάλεις άκρη τελικά. Μόνο δυο μικρές συμβουλές για το μέλλον.
1ον Βάλε διακόπτη με τον οποίο να ανοίγεις και κλείνεις τα φώτα της μηχανής, θεωρώ πως έχει να προσφέρει αρκετά στο να διατηρήσεις την μπαταρία σου σε καλή κατάσταση, ιδιαίτερα κατά την εκκίνηση.
2ον Αν μπορείς βγάλε τελείως τον συναγερμό σου. Κι όταν λέω να τον βγάλεις εννοώ να τον ξηλώσεις.
Εγώ έκανα και τα δύο και η μπαταρία μου είναι σαν καινούργια, παρόλο που τη βάζω μπρος 2 φορές τον μήνα τώρα πια...

Καλή επιτυχία."


Τα εχω σκεφτει κ εγω φιλε μου αλλα ειδιακα για το συναγερμο ειναι δυσκολο να τον ξηλωσω τελειως. Φανταζομαι εσυ εχεις κλειστο παρκινγκ και μπορεις να το κανεις
Βασικα μιλησε με τον προμηθευτη του να δει μηπως μπορει να του την στειλει και να περαστει στην εγγυηση.

Εχω παρατηρησει δυο πραγματακια με την μπαταρια αυτη...

Αρχικα την πρωτη φορα που την εβαλα μπροστα μου ειχε μονιμα αναμμενη την λυχνια δυσλειτουργιας συστηματος διαχειρισης κινητηρα(λαμπακι διπλα απο αυτο του ABS). Εσβησα μηχανη και ξαναεβαλα μπροστα αλλα το λαμπακι δεν εσβηνε. Εσβησε οταν εσβησα την μηχανη για αρκετη ωρα. Απο τοτε δεν ξαναναψε.

Δευτερον η κορνα μου ειναι "βραχνιασμενη". Δεν νομιζω οτι ακουγεται καν. Ισα ισα τη ακουω εγω. Σαν κορνα απο παπακι 10ετιας κανει. Τι φταιει?

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: Aris. στις 08/07/2014 1:23 μμ.

Βραχνιασμενη κορνα συνηθως ειναι απο τα φισακια της που τρωνε νερο και σκουριαζουν ή απο νερο στην ιδια την κορνα και αρχιζει να "κολλαει" ή ενας συνδιασμος αυτων, μαζι με αδυναμη μπαταρια.
Βαλε μια φθηνιαρα κορνα των 10ευρο.
Το ιδιο θα σου συνιστουσα να κανεις και με τις μπαταριες , βαζε φθηνες ...
Εχω βαλει και μπαταρια των 120 ευρω , εχω βαλει και μπαταρια των 25ευρω...
Η μονη διαφορα ηταν στην τσεπη μου.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: billy the kid στις 08/07/2014 5:28 μμ.

Για την κόρνα μην αγχώνεσαι, κι εγώ μια από τα ίδια είμαι, ίσως αν δοκίμαζες να την πατάς για λίγο σε χώρο που δεν ενοχλείς να βελτιωνόταν λίγο (εγώ δεν την χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου, το ίδιο και σε ένα scooter που έχω και μου κάνει τα ίδια). Τώρα αυτό που είπες για το ξήλωμα του συναγερμού, εγώ αναγκάστηκα να τον βγάλω λόγω βραχυκυκλώματος, κι όπως σου είπα από τότε σώθηκα. Δεν έχω κλειστό parking, έχω όμως ασφάλεια κλοπής. Απλά σκέψου το..

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: Tigris3 στις 08/07/2014 6:54 μμ.

Με τους Datatool πάντως, ένα καλό δεν έχω ακούσει. Οι περισσότεροι κάτοχοι έχουν θέματα με μπαταρία.
Στο δικό μου έχω μία μπαταρία των 45€ (κινέζικη) για 3,5 χρόνια τώρα χωρίς κανένα θέμα (με συναγερμό Spyball). H δε μαμίμια Yuasa (των 120+ ευρώ) είχε αποδημήσει πάνω στο εξάμηνο.

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: Genesis στις 08/07/2014 8:09 μμ.

Τι μπαταρία έχεις βάλει Νίκο?

Re: Ελλατωματικη μπαταρια ή κατι αλλο?  

  Από: Tigris3 στις 08/07/2014 8:28 μμ.

Μια Poweroad YTZ14S. Την οποία ξαναψάχνω να βρω γιατί το χειμώνα φέτος (θα κλείσει 4 χρόνια) θα την αλλάξω, και δεν την βρίσκω εύκολα.