Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 23/10/2014 9:12 μμ.

voyager1970"Εχουμε δύο ωραία πρόσφατα βίντεο της Kawasaki για την κατασκευή των κυλίδρων στο πλόκ του κινητήρα. Δηλαδή δεν έχει πρεσαριστά χιτώνια αλλά είναι κατασκευασμένα πάνω στο κορμό (μονομπλόκ) του κινητήρα!

Ομοίως στο δεύτερο βίντεο, η κυλινδροκεφαλή δεν είναι χυτή αλλά κατασκευασμένη εξολοκλήρου απο μηχανές CNC. Επίσεις και οι βαλβίδες εξαγωγής είναι απο κράμα μετάλου με κατεργασία κατάληλη για αντοχή σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων. Οι λαιμοί στις εξαγωγές του κινητήρα είναι σε διάταξη επίπεδη/οβάλ (α λά F1) για καλύτερη ροή καυσαερίων. Αλουμινένιο Φιλτροκούτι αέρα κλπ. κλπ.

"


Ετσι φίλε μου , βέβαια χιτώνια από αλουμίνιο δεν παίζουν , σίγουρα θα γίνεται επιμετάλλωση με σκληρό κράμα η επίστρωση κεραμικού υλικού στα κύλινδρα .
Ομοίως η κυλινδροκεφαλή είναι χυτή δεν γίνεται αλλιώς με της εσωτερικές διόδους ψυκτικού μέσου , ο θάλαμος καύσης είναι επεξεργασμένος μηχανικά .
Ακραίες τεχνολογίες και πρέπει να βιαστούν γιατί και το νέο R1 φημολογείται πως θα έχει 230 άλογα και όλα τα σύγχρονα καλούδια έλεγχου .
Άναψε η μάχη για τα καλά , για να δούμε τι θα κάνει και η SUZUKI . . .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 24/10/2014 12:32 πμ.

Φίλε Γιώργο,

Απο την έκθεση της Κολωνίας τα μοντέλα της Suzuki αλλά και της Honda δεν ήταν κάτι σπουδαίο.
Η Suzuki με τα GSXR1000 σε χρώματα motoGP-2015 και δαγκάνες Brembo. Οσο για το Hayabusa του 2015 παρέμεινε στα 1340cc, με τον κλασικό επιλογέα 3-θεσεων ψεκασμού (A,B,C). Το νέο που του βάλανε είναι το ABS (επιτέλους) και δαγκάνες Brembo μονομπλοκ (σειρά M-4).
Το V-Strom 1000 του 2015 είναι με ABS και traction control... αλλά με 100-ίππους ονομαστικούς (ΜΟΝΟ)!

Οσο για την Honda... κανένα νέο μοντέλο. Ισως να εμφανίσει το καινούριο Africa-1000 στην έκθεση του Μιλάνου, αλλά δεν είναι σίγουρο. Η Honda πια δίνει έμφαση στα scooter και στα commuter (μια και αυτά έχουν την μεγαλύτερη παραγωγή) παρά σε superbikes και on-off.

Επι της ευκαιρίας, η «γριά» σου (sprint 900s) ανάρωσε;;

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 27/10/2014 3:05 μμ.

voyager1970"Φίλε Γιώργο,

Απο την έκθεση της Κολωνίας τα μοντέλα της Suzuki αλλά και της Honda δεν ήταν κάτι σπουδαίο.
Η Suzuki με τα GSXR1000 σε χρώματα motoGP-2015 και δαγκάνες Brembo. Οσο για το Hayabusa του 2015 παρέμεινε στα 1340cc, με τον κλασικό επιλογέα 3-θεσεων ψεκασμού (A,B,C). Το νέο που του βάλανε είναι το ABS (επιτέλους) και δαγκάνες Brembo μονομπλοκ (σειρά M-4).
Το V-Strom 1000 του 2015 είναι με ABS και traction control... αλλά με 100-ίππους ονομαστικούς (ΜΟΝΟ)!

Οσο για την Honda... κανένα νέο μοντέλο. Ισως να εμφανίσει το καινούριο Africa-1000 στην έκθεση του Μιλάνου, αλλά δεν είναι σίγουρο. Η Honda πια δίνει έμφαση στα scooter και στα commuter (μια και αυτά έχουν την μεγαλύτερη παραγωγή) παρά σε superbikes και on-off.

Επι της ευκαιρίας, η «γριά» σου (sprint 900s) ανάρωσε;;"


Εγώ για αυτό το R1 αναφέρομαι φίλε στο video που παραθέτω .
Καλά και γρήγορα τα ZZ1400 και HAYABUSA αλλά δεν είναι σκληροπυρηνικές σπορ μοτοσυκλέτες , είναι απλά γρήγορα θωρηκτά .
Και η SUZUKI έχει κάτι πολύ γρήγορο στα σκαριά για να το βγάλει μόλις και αυτή μπει στα motogp του χρόνου .
Θα πάρει φωτιά η κατηγορία σίγουρα , θα πρέπει όπως πάμε να είσαι πρωταθλητής Ελλάδας για να αγοράσεις ένα από αυτά τα μηχανάκια , lol .
Αχ βαχ το sprint με κοιτάζει με μαράζι να φεύγω με την γκέισα , περιμένουμε το χρηματοδοτικό πρωτόκολλο και ξέρεις αυτές της μέρες σε αυτά τα πρωτοκόλλα κολλάμε συνέχεια φίλε , αλλά που θα πάει , θα γίνει και αυτή .
https://www.youtube.com/watch?v=JoB2JYWP0Rg
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 27/10/2014 9:45 μμ.

Το καινούριο βιντεάκι με τα περιφερειακά καλούδια του Η2 (το απλό).
Πιρούνι Kayaba upside-down τύπου catridge με πολλαπλές ρυθμίσεις, ηλεκτρονικό stabilizer τιμονιού με διαγνωστικό, μονομπλόκ ακτινική δαγκάνα brembo (M4= ΑΓΚΥΡΕΣ!!!), υδραυλικός και μονόδρομος συμπλέκτης....

https://www.youtube.com/watch?v=21SlOnp0j1Q

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 27/10/2014 11:23 μμ.

Φίλε Γιώργο (sprint900)

Για το καινούριο R1 της Yamaha το έχω διαβάσει, αλλά έχω κάποιες επιφυλάξεις.
Ο λόγος είναι πως όταν πρωτοπαρουσιάσανε τον κινητήρα cross-plane και big-bang (2009-2014), μας το είχαν εκθειάσει σαν την μεγάλη καινοτομία και επανάσταση στα superbike. Το τελικό αποτέλεσμα... «άνθρακες ο θυσαυρός»!!

Δυστηχώς παρόλες τις νίκες στα motoGP, τα R1 πέρα απο τα πρώτα μοντέλα (98-99) που σαρώσαν τον συναγωνισμό τότε, τα τελευταία μοντέλα δεν μπόρεσαν να συναγωνιστούν τους ευρωπαίους (BMW S1000RR, aprilia RSV4).

Βέβαια τώρα πια που οι Ιάπωνες πήραν χαμπάρει πως οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές τους έχουν πάρει φαλάγγι, άρχισαν έστω και καθυστεριμένα να παρουσιάζουν κάτι ανταγωνιστικό.

Βέβαια εδώ και καιρό υπάρχουν (στο εξωτερικό) βελτιωτικοί οίκοι που μετατρέπουν ένα συμβατικό Ιαπωνέζικο κινητήρα superbike (με το ανάλογο κόστος) στους 200+-ίππους χωρίς ουσιαστική επιβάρυνση στην αξιοπιστία του.

Οπότε, τώρα πια το Ιαπωνέζικο εργοστάσιο απλά κάνει μια καλύτερη σχεδίαση στον κινητήρα για ιπποδύναμη (200+hp), του βάζει και τα ανάλογα ηλεκρονικά καλούδια (ABS, T/C, L/C, κλπ, κλπ) και να σου το τούμπανο superbike!

Κοίτα να δείς που στο τέλος η αρτηριοσκληρωτική & σκληροπυρηνική HONDA θα αναγκαστεί να βγάλει το πολύ μέχρι το 2016-17 το νέο CBR1000 στα 200+hp και φυσικά θα μας τα κάνει "τσουρέκια" πως είναι το καλύτερο (οχι φυσικά το πιο δυνατό ή γρήγορο)!

Οσο για το "χρηματοδοτικό πρωτόκολλο" έχεις δίκιο! Σκέφτεσαι για κάποια συγκεκριμένη γκέισα;;

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: tasos_triple στις 28/10/2014 7:40 μμ.

Φιλέ Γιώργο δεν θα συμφωνισω μαζί σου.
Το r1 είναι μια μοτό που έφερε επανασταση στον χώρο των sbk. To μοτέρ καθώς και το πιρούνι του δεν τα ειχαμε δει παλι σε αλλη μότο και αυτό απο μονο του είναι προτοποριακο.
Δεν ξέρω τι έννοεις ακριβως με όρο συναγωνισμο αν αναφέρεται μονο στο μοτέρ η γενικοτερααλλα αν το θέμα είναι μονο η δυναμη τοτε ναι δεν είναι το πιο δυνατό αλλα επειδή έχω μιλήσει με παιδιά που έχουν το r1 κ που πριν απο αυτό είχαν αλλά 1000άρια το θέμα είναι η διαχείριση της δύναμης και αυτό ειναι ολά τα λεφτά.(βέβαια πλεον έχουν μπει κ τα ηλεκτρονικά στο παιχνιδι)
Ο λογος που οι εταιρίες σκεφτονται να βγάλουν στη παραγωγή 230 hp κλπ έχει να κανει με τους νέους κανονισμούς στα wsbk.
Όσο για τη honda έχει αναφέρει πως σκοπός της δεν είναι οι απόλυτες τιμες αλλά να φτιάχνει μότο φιλικές στον μέσο αναβάτη.Αρα είναι και θέμα φιλοσοφίας
Τέλος επειδή αναφερεσαι συχνα στο bmw ,συμφωνω πως είναι όπλο σε ολους τους τομείς άλλα το μοτέρ του πρόερχεται απο το k5...

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 29/10/2014 11:39 πμ.

Φίλε Τάσο (tasos_triple),

Χαίρομαι που διαφωνείς και έτσι έχουμε ανταλλαγή απόψεων.
Όπως ανέφερα για το R1, την επανάσταση την έκανε στα πρώτα μοντέλα. Αναφέρθηκα στο μοντέλο του 2009 με το πολλά υποσχόμενο cross-plane / big-bang μοτέρ, που δεν ήταν κάτι σπουδαίο από πλευράς κινητήρα σε σχέση με τον συναγωνισμό τότε. Ούτε σε πωλήσεις έκανε την μεγάλη διαφορά (σε Ευρώπη και ΗΠΑ). Προσωπικά το έχω οδηγήσει σε δρόμο και σε πίστα, αλλά δεν μου έκανε την τρομερή εντύπωση σε σχέση με τo CBR1000 και τα GSXR1000 (το ZX10R απλά δεν οδηγιώταν τότε).

Σκέψου πως η BMW απο το πουθενά σε αγώνες WSBK, βρέθηκε στα Superstock-1000 να παίρνει πρωταθλήματα κατασκευαστών (2013 & 2010), και πρωταθλήματα οδηγών (2010, 2012,2013).
Η BMW το 2009 άνοιξε τον δρόμο στα ΣΟΒΑΡΑ ηλεκτρονικά βοηθήματα (traction control, launch control) και ουσιαστικά ανάγκασε πολλούς κατασκευαστές να τους ακολουθήσουν σε αυτόν τον τομέα!!!

Τότε (το 2009) η Honda πρωτοπαρουσίαζε το C-ABS που για χρήση πίστας είναι σχεδόν άχρηστο και το απαράδεκτο HESD (ηλεκτρονικό stabilizer) που οι πιό πολλοί ιδιοκτήτες το αντικαθιστούσαν (ακόμη και σήμερα) με ένα συμβατικό.
Όσο για τους χάρτες του injection το είχαν μόνο τα Suzuki και τα Yamaha.

Σε αυτό που λες:¨Ο λόγος που οι εταιρίες σκέφτονται να βγάλουν στη παραγωγή 230 hp κλπ έχει να κάνει με τους νέους κανονισμούς στα WSBK.¨ Από που το συμπέρανες;;!!
Ίσα-ίσα από του χρόνου (2015) «σκληραίνει» ο κανονισμός για Superbike Kit System και τις ECU, αλλά και το Ride-by-Wire (όπως και στα MotoGP για το 2016).

Όσο για αυτό που λες «το μοτέρ του προέρχεται από το k5», να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα!
Το ότι ακολούθησαν οι Γερμαναράδες τους κανόνες των Ιαπώνων (4-κύλινδρα εν σειρά) αυτό είναι γεγονός. Άλλωστε το είχε δηλώσει και ο πρόεδρος BMW-Motorrad «πήγαμε την μάχη μέσα στο δικό τους πεδίο (των Ιαπώνων), σύμφωνα με τους κανόνες τους»!
Πληροφοριακά η κυλιδροκεφαλή και οι εκκεντροφόροι και οι οδηγοί βαλβίδων είναι βασισμένοι από την τεχνολογία της BMW F1 και όχι από την Suzuki.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 29/10/2014 1:06 μμ.

voyager1970"Φίλε Τάσο (tasos_triple),

Χαίρομαι που διαφωνείς και έτσι έχουμε ανταλαγή απόψεων.
Όπως ανέφερα για το R1, την επανάσταση την έκανε στα πρώτα μοντέλα. Αναφέρθηκα στο μοντέλο του 2009 με το πολλά υποσχόμενο cross-plane/big-bang μοτέρ, που δεν ήταν κάτι σπουδαίο από πλευράς κινητήρα σε σχέσει με τον συναγωνισμό τότε. Ούτε σε πωλήσεις έκανε την μεγάλη διαφορά (σε Ευρώπη και ΗΠΑ). Προσωπικά το έχω οδηγήσει σε δρόμο και σε πίστα, αλλά δεν μου έκανε την τρομερή εντύπωση σε σχεση με τo CBR1000 και τα GSXR1000 (το ZX10R απλά δεν οδηγιώταν τότε).
"


Δεν διαφωνώ για την γνώμη σου φίλε voyager1970 και πιστεύω ότι πουλάει ο καθένας τουλάχιστον αγωνιζόμενος στην Ελλάδα στήνει και για την πίστα. Εξ ου και τόσα ελληνικά R1 στους ελληνικούς αγώνες. Καταλαβαίνεις τι εννοώ πιστεύω.
Το crossfire επειδή ίσως τα ποιο παλιά R1 είχαν πολύ ψηλά τον δείχτη απογοήτευσε σχετικά έχεις δίκιο.
Αλλά και για το Η2 θεωρητικά μιλάμε, δεν είναι μόνο το πόσα άλογα βγάζει μια μοτοσυκλέτα, αλλά και για το πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα. Για το κράτημα ότι και να λέει το εργοστάσιο αν δεν τεσταριστεί δεν ξέρουμε τίποτα από την πραγματικότητα.
Αλλά μην ξεχνάς ότι μιλάμε για μοντέλα πρεστίζ να τροφοδοτούν της κουβέντες στην καφετέρια άλλωστε, πόσοι είναι που δεν τους φτάνουν τα 160-180 άλογα των σημερινών supersport και χρειάζονται πραγματικά κάτι παραπάνω για τον δρόμο; Το 0,01 %;
Θυμάσαι όσα πέρασαν τα 180 άλογα τροχό από 1000cc η ήταν εκεί κοντά είχαν πρόβλημα αξιοπιστίας, στην αρχή και το ZX11 και το BMW με εκκεντροφόρους και κάρτερ μετά το ZX.
Ενώ τουλάχιστον το δικό σου Suzuki το R1 και το Honda είναι πολύ αξιόπιστα ακόμα και σε καθημερινή χρήση, μάλλον συγγνώμη με εξαίρεση την ευαισθησία του R1 στους μαγνήτες του βολάν.
Η DUCATI είναι εκτός ανταγωνισμού σε αυτόν το τομέα, γκάχ γκούχ δεν χαλάει ποτέ... Εντάξει όταν ένας κύλινδρος βγάζει 90 ονομαστικά άλογα δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις για χιλιάδες χιλιόμετρα χρήσης, θα βγάλει τα μισά χιλιόμετρα από τον αντίστοιχο τετρακύλινδρο.
Η Honda βεβαία τόσα χρόνια την περιμένουμε με το αναμενόμενο 5 κύλινδρο και θα και θα... ε κάτι πρέπει να βγάλει και αυτή. Αν και βλέπω μια φοβερή δυσκαμψία στην γκάμα της. Έκοψε το ΧΧ1100 βγάζοντας την μαούνα των 300 σχεδόν κιλών το VFR1200 με τον άξονα. Θα δούμε τι θα φέρει το μέλλον.
Ναι φίλε μου, προσπαθώ χωρίς όμως να βάλω μπελά στο κεφάλι μου δάνειο δηλαδή, πούλησα την περασμένη εβδομάδα το αυτοκίνητο, να δω τι κάνω με το μηχανάκι. Αν θα το επισκευάσω το 900 άμεσα η αν θα το αφήσω στην άκρη αγοράζοντας κάτι μεταχειρισμένο για να το φτιάξω αργότερα όπως του αξίζει. Θα εξαρτηθεί από κάτι δουλειές που παίζουν.

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: tasos_triple στις 29/10/2014 1:43 μμ.

Γιώργο, για τους κανόνες τως SBK δεν το συμπέρανα. Απο αυτά που διαβαζω σε διάφορα sites λένε πως με τον περιορισμό σε ολους τους τομείς πολλές εταιρίες έχουν σκόπο να βγάζουν 2 μοντέλα. Ένα κανονικής παραγωγής κ ένα περιορισμένης ώστε να μπορεί να πάρει μέρος στους αγώνες. Αυτό ακούγεται κ για τη Yamaha κ για τη Honda. Η Honda μάλιστα ετοιμάζεται να βγάλει ένα ημι-πρωτότυπο V4.
Για το μοτέρ της BMW είχα διαβάσει πως πήραν το μοτέρ του k5 κ έπεσε πάνω του η ομάδα μηχανικών απο την F1. Πάει πολύς καιρός αλλά αν το βρω το άρθρο θα το ποστάρω.
Anyway η κάθε εταιρία έχει τη δίκη της λογική αλλιως θα έβγαζαν όλοι τα ιδία μηχανάκια.
Τέλος εγώ δεν μπορω να πω αν το R1 ή οποιοδήποτε άλλο SBK είναι καλό ή λιγοτερο καλό, γιατί δεν έχω πολύ εμπειρία πανω σε αυτά τα μοτό, οποτε θα σεβαστω απόλυτα την άποψη σου πανω στο θεμα.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 30/10/2014 2 πμ.

asos_triple"Γιώργο, για τους κανόνες τως SBK δεν το συμπέρανα. Απο αυτά που διαβαζω σε διάφορα sites λένε πως με τον περιορισμό σε ολους τους τομείς πολλές εταιρίες έχουν σκόπο να βγάζουν 2 μοντέλα. Ένα κανονικής παραγωγής κ ένα περιορισμένης ώστε να μπορεί να πάρει μέρος στους αγώνες. Αυτό ακούγεται κ για τη Yamaha κ για τη Honda. Η Honda μάλιστα ετοιμάζεται να βγάλει ένα ημι-πρωτότυπο V4.
Για το μοτέρ της BMW είχα διαβάσει πως πήραν το μοτέρ του k5 κ έπεσε πάνω του η ομάδα μηχανικών απο την F1. Πάει πολύς καιρός αλλά αν το βρω το άρθρο θα το ποστάρω.
Anyway η κάθε εταιρία έχει τη δίκη της λογική αλλιως θα έβγαζαν όλοι τα ιδία μηχανάκια.
Τέλος εγώ δεν μπορω να πω αν το R1 ή οποιοδήποτε άλλο SBK είναι καλό ή λιγοτερο καλό, γιατί δεν έχω πολύ εμπειρία πανω σε αυτά τα μοτό, οποτε θα σεβαστω απόλυτα την άποψη σου πανω στο θεμα."


Φίλε μου εγώ γενικά μηλάω , σίγουρα τα 230 άλογα σαν έκδοση θα είναι για τους κανονισμούς των SBK .

Αλλά και τα 200 της πολιτικής έκδοσης είναι υπέρ το δέον αρκετά για πολιτική χρήση όταν δεν έχεις πίστα και πρέπει να περάσεις αυτά τα άλογα σε δρόμο με πολιτικά λάστιχα με ένα μηχανάκι 200 κιλά και κάτω σε βάρος .
Εντάξει ο καθένας έχει την άποψη του .

Και μπορεί να έκλεψε η BMW τεχνογνωσία από το Κ5 και οχι μονο , αν και δεν της έλειπε , αυτό δυστυχώς που της λείπει είναι η αξιοπιστία που πήγε περίπατο μετά το 2004 λόγο χαλαρότερου ποιοτικού έλεγχου και κινεζικών εξαρτημάτων στην αλυσίδα παραγωγής της δυστυχώς .

Οι γερμανοί έχουν κατασκευάσει παλαβά πράγματα μην ξεχνάς τα φλάτ μοτέρ των Κ ένα διάστημα , αν τα σημερινά είχαν την αξιοπιστία των παλιών θα ήταν πολύ αλλιώς τα πράγματα στην αγορά σήμερα .

Όλα τα super sport είναι καλά μέσες άκρες , το καθένα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά άλλωστε και τους οπαδούς του .
Απλά εδώ που έφτασαν σήμερα οι ιπποδυνάμεις χωρίς ηλεκτρονικά μαραφέτια δεν οδηγιέται κανένα τους από κοινούς θνητούς αναβάτες στον δρόμο .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 30/10/2014 1:08 μμ.

sprint900"
Όλα τα super sport είναι καλά μέσες άκρες , το καθένα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά άλλωστε και τους οπαδούς του .
Απλά εδώ που έφτασαν σήμερα οι ιπποδυνάμεις χωρίς ηλεκτρονικά μαραφέτια δεν οδηγιέται κανένα τους από κοινούς θνητούς αναβάτες στον δρόμο
.
"


Φίλε Γιωργάρα,

Αυτή η πρόταση σου είναι όλη η ουσία!

Αλλωστε, τα turbo στα πρωταθλήματα WSBK, BSB, κλπ. δεν προβλέπονται! Εκτός εάν κάνουν ένα δικό τους ενιαίο πρωτάθλημα.
Είναι καθαρά για θέμα εντυπωσιασμού, prestige και πολιτική της εταιρίας.

Ορίστε και το πρόσφατο βιντεο για τις ειδικές ηλεκτροσυγκολλήσεις στο χέρι απο τον πρωτομάστορα της Kawasaki:

https://www.youtube.com/watch?v=qTZok-r_yII

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 31/10/2014 12:42 μμ.

Ti έλεγα για την Honda;;!!!
"Κοίτα να δείς που στο τέλος η αρτηριοσκληρωτική & σκληροπυρηνική HONDA θα αναγκαστεί να βγάλει το πολύ μέχρι το 2016-17 το νέο CBR1000 στα 200+hp και φυσικά θα μας τα κάνει "τσουρέκια" πως είναι το καλύτερο (οχι φυσικά το πιο δυνατό ή γρήγορο)! "

Ε!!! Σήμερα το έβαλε και το mototriti:

http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... 102865.asp

Και προ μηνός στον ξένο τύπος:
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 23613.html

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 01/11/2014 11:07 πμ.

Βίντεο απο την γραμμή συναρμολόγησης του Η2R:

https://www.youtube.com/watch?v=FAaESkSNTnU

Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου που ξεκινάει η έκθεση του Μιλάνου (EICMA) θα μάθουμε πιό πολλά!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 02/11/2014 9:44 μμ.

voyager1970"Βίντεο απο την γραμμή συναρμολόγησης του Η2R:

Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου που ξεκινάει η έκθεση του Μιλάνου (EICMA) θα μάθουμε πιό πολλά!
"


Αυτό που θα ήθελα ειλικρινά , αλλά δεν μπορώ να κάνω είναι να ήμουν εκεί σε αυτή την έκθεση να τα δω από κοντά και να ρωτήσω τους τεχνικούς .

Βέβαια με προσγειώνει η ελληνική πραγματικότητα , δώστε πράγμα , φωτογραφίες και video στον λαό , στο φάτε μάτια ψάρια και τα λοιπά ! !

Sorry για το spam.

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 02/11/2014 11:08 μμ.

Φίλε Γιώργο (sprint900),

Εάν πας θα είναι καταπληκτική εμπειρία, όμως θα πάθεις "ζημιά"! Επίσεις θα λιώσεις τα πόδια σου στο περπάτημα! Εκεί θέλει αθλητικά παπούτσια μια και είναι το 3ο μεγαλύτερο εκθεσιακό κέντρο στον κόσμο (345.000m² στεγασμένη χωρητικότητα).
Στο εκθεσιακό κέντρο της Κολωνίας που έγινε η πρώτη παρουσίαση του Ninja H2R, είναι το 5ο σε μέγεθος στον κόσμο. Ενημερωτικά το Athens Metroplitan Expo φτάνει 43.500 m².

Εκεί θα μπορείς να μιλήσεις με τους αντίστοιχους τεχνικούς διευθυντές και αρχιμηχανικούς των εταιριών με πολύ σοβαρές γνώσεις πάνω στον χώρο τους (καμία σχέση με τα Ελληνικά σούργελα ).
Επίσεις θα δείς πολύ καλές προσφορές που κάνουν οι αντιπρόσωποι και διάφοροι dealers, αξεσουάρ, κλπ. που είναι αστείο να το συγκρίνουμε με την αντίστοιχη Ελληνική έκθεση... εμποροπανήγυρη.

Οπότε κάνε υπομονή και παρακολούθα τον διεθνή ηλεκρονικό τύπο (internet) και τον Ελληνικό, που θα... ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ απο την Τετάρτη (5/11) και μετά.