Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 01/10/2014 10:29 μμ.

Φίλε Γιώργο,

Σήμερα ενημερώθηκα από την Ελληνική αντιπροσωπεία της Kawasaki για το "τι μέλλει γενέσθαι" για την Ελληνική αγορά.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Και τα δυο μοντέλα θα βγούν σε περιορισμένο αριθμό. Προς το παρόν τους αναφέραν για 500~1000 κομματια χωρίς αυτό να είναι ξεκάθαρο πόσα Ninja Η2R θα παραχθούν και πόσα Ninja Η2;;;

- To Ninja H2 (πολιτική έκδοση – άδεια κυκλοφορίας κανονική) με ιπποδύναμη περίπου στους 225 ίππους (ονομαστικούς) θα κοστίζει περίπου 30.000€ κατόπιν παραγγελίας με προκαταβολή (50%). Δυστηχώς ακόμη θα περιμένουμε καμιά εβδομάδα να δημοσιοποιηθούν φωτογραφίες του Η2. Επίσεις μου επιβεβαιώσαν πως θα έχει ABS και το Kawasaki (KTRC) Traction Control System με 4-5 επιλογών, περίπου σαν αυτό του ΖΧ-14, αλλά καινούριας αναβαθμισμένης έκδοσης του! Τα φώτα και τα φλάς θα είναι τεχνολογίας LED.

- To Ninja H2R (αγωνιστική έκδοση – δεν βγάζει άδεια κυκλοφορίας) με ιπποδύναμη περίπου στους 300 (στον τροχό) ίππους θα κοστίζει κάτι λιγότερο απο 60.000€ κατόπιν παραγγελίας με προκαταβολή (50%).
Εννοείτε πως για test drive... ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Επίσεις οι πληροφορίες τους λένε πως στις ΗΠΑ ήδη έχει γίνει ήδη λίστα προ-παραγγελιών!

Οσο για τους αντιπάλους... Να πούμε πως το Ducati Panigale 1199 S με 195 ονομαστικούς δεν βγάζει ούτε 165-ίππους στον τροχό! Το BMW S1000RR απο τους 194-ίππους (ονομαστικούς) καθαρά στον τροχό είναι στους 184-ίππους. Για το Hayabusa ή το ΖΧ-14, δεν το συζητώ... είναι πολύ πίσω πιά.

Απο θέμα τιμών, αξιοπιστία και κοστολόγιο σέρβις. Ανταποκρίνεται για άλλη κατηγορία πελατών, πάνω από του μέσου καταναλωτή (και ιδιαίτερα της καταχρεωμένης Ελλαδάρα μας).

Εδώ δεν μιλάμε απλά για ταρακούνημα στα νερά της μοτοσυκλετιστική βιομηχανίας, αλλά για παλιρροιακό κύμα που έκανε ΟΛΟ τον κόσμο (της μοτοσυκλέτας και γενικά) να το προσέξει με δέος και να σχολιάζει αντίστιχα.
Θετικά ή αρνητικά δεν είναι αυτό το θέμα. Εάν πουλήσει... κάτι που είμαι απόλυτα βέβαιος, στον επόμενο χρόνο θα γίνει το επόμενο βήμα και με άλλα μοντέλα. Είναι πολύ πιθανό σε αυτήν την τεχνολογία να μπούνε και άλλοι κατασκευαστές στο μέλλον!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: stamatisx στις 01/10/2014 10:44 μμ.

Θέλω 675 turbo με 200 άλογα... και τιμή μέχρι 15 χιλιάρικα...

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 02/10/2014 12:37 πμ.

stamatisx"Θέλω 675 turbo με 200 άλογα... και τιμή μέχρι 15 χιλιάρικα..."



Εδώ σε 'χω μάστορα!

http://www.bigccracing.com/shop/categor ... owall=true

Το έχει κάνει ήδη το Icon Motosports!
http://www.bikeexif.com/drift-motorcycle

Καλή τύχη!!!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: stamatisx στις 02/10/2014 1:43 πμ.

Εννοείται πως τα έχουμε δει... Αλλά να στα δίνει όμως και η Τ έστω και ως kit αναβάθμισης.. δε θα ήταν καθόλου άσχημα.... πόσο μάλλον να έρχεται το μηχανάκι έτοιμο με αυτά....

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 02/10/2014 3:06 μμ.

stamatisx"Εννοείται πως τα έχουμε δει... Αλλά να στα δίνει όμως και η Τ έστω και ως kit αναβάθμισης.. δε θα ήταν καθόλου άσχημα.... πόσο μάλλον να έρχεται το μηχανάκι έτοιμο με αυτά...."


Με αυτά (15.000€) παίρνεις ένα BMW S1000RR μεταχειρισμένο του 2012, με ολόσωμη τιτανίου και power-commander και είσαι εκεί κοντά στα 190-hp στην ρόδα!

Για 200++hp στην ρόδα, θα πρέπει να τα "χώσεις" στον κινητήρα (έμβολα, μπιέλες, βάλβιδες, κιβώτιο, ηλεκτρικά = x0.000€)... και κατεβένει για πρωτάθλημα το "εργαλείο"!

Εμ φίλε Σταμάτη.. το σοφό λαϊκό ρητό λέει πως "με κλ@νιές δεν βάφεις αυγά"!!!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: stamatisx στις 02/10/2014 4:52 μμ.

http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=48291
Απ' ότι βλέπω ο τύπος το έχει stock και το μόνο που χρειάστηκε ουσιαστική αλλαγή ήταν ο συμπλέκτης... και το έχει έτσι από το 2010... anyways...

Τώρα για 200+ ρόδα... δεν το συζητάω... πρέπει να τα σκάσεις χοντρά και δε νομίζω ότι μπορεί να οδηγηθεί χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα... επομένως καλύτερη η λύση που προτείνεις... και υποθέτω και γι' αυτό κάπου εκεί θα κινηθεί και η Kawasaki με το Η2

Όπως και να έχει με ένα μικρό τούρμπο και κοντά στα 150-160 άλογα τροχό για 600αρι μελλοντικά θα ήταν ιδανικά... (δεδομένου ότι θα κρατήσουν το κόστος αντίστοιχα χαμηλά)

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 02/10/2014 10:11 μμ.

Φίλε Σταμάτη,

Το τι γράφει ο Αμερικάνος και το ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ έχει κάνει για να λειτουργίσει το turbo της Garrett, υπάρχει μια «απόσταση».
Μην πιστεύεις ότι γράφει ο καθένας. Η εφαρμογή των turbo δεν είναι plug-and-play (ειδικά στην Ελλάδα). Αυτή η «πατέντα» εγκυμονεί ζημιές με κακής ποιότητας κάυσιμα (όπως σωστά είπε και ο sprint900 ), ελλιπής ψύξη (υπερθέρμανση turbo), ελλιπής λιπανση. Σκέψου πως αυτά τα turbάκια δουλεύουν με ένα φάσμα στροφόν περίπου στις 130,000 rpm). Γενικά θέλουν πολύ προσεκτική μεταχείριση.


Περί συμβατικών (ατμοσφαιρικών) κινητήρων μοτοσυκλετών, εάν θες να «σπάσεις» το φράγμα των 200hp στον τροχό, πας στην κατηγορία WSB που είναι στα 215~220hp τροχό! Αλλά αυτά τα μοτέρ είναι για μια αγωνιστική σεζόν (και εάν αντέξει ο κινητήρας), με κόστος... χαλαρά τα 80~100,000€.

Για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως αρχικά είχα αναφέρει στην αρχή αυτής της συζήτησης, είναι πια ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Απλά ακολουθούν τα βήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ολα αυτά τα αμάξια με τις υπερ-επιδόσεις τα οδηγούν πιλοτάρες;;; Οχι βέβαια!
Aπλά έχουν τα φράγκα και το αγοράζουν!!! Οι πλειοψηφία αυτών στην πρώτη στροφή ή στην πρώτη κακοτοπιά του οδοστρόματος θα τσακιζόντουσαν χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Στο τελευταίο που ανέφερες είναι το πεμπτουσία του θέματος για αυτή τη νέα γενιά μοτοσυκλετών turbo, όπως αρχικά είχαμε ξεκινήσει αυτή την κουβέντας με το φίλο sprint900. Εάν όντως «πιάσει» το εγχείρημα αυτό, σίγουρα θα εξαπλωθεί και στα μεσαία κυβικά μοτοσυκλετών 600κ.κ. Οπως τώρα πια βλέπουμε κατά κόρων στις αυτοκινητοβιομηχανίες σε οχήματα μικρών κυβικών!!! Απο θέμα αγώνων, σίγουρα θα «παίζουν» σε δικιά τους κατηγορία, όπως είναι και στα αυτοκίνητα.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: Polymhxanos στις 03/10/2014 9:05 πμ.

Στα κλάσματα ιπποδύναμης ανά κιλά, την μάζα του αναβάτη να την υπολογίζουμε ε;

Κι αυτή καλείται να την επιταχύνει η μοτοσυκλέτα, δεν πάει μόνη της...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 03/10/2014 12:43 μμ.

Polymhxanos"Στα κλάσματα ιπποδύναμης ανά κιλά, την μάζα του αναβάτη να την υπολογίζουμε ε;

Κι αυτή καλείται να την επιταχύνει η μοτοσυκλέτα, δεν πάει μόνη της..."


Φίλε Μιχάλη,

Λυπάμαι αλλά πάντα ΑΥΤΟΙ οι υπολογισμοί στον συγκεκριμένο χώρο (μοτοσυκλέτας & αυτοκινήτου) γίνονται ΜΟΝΟ για το ΟΧΗΜΑ.

Αυτό είναι λογικό γιατί στις μοτοσυκλέτες ο αναβάτης μπορεί να είναι π.χ. ο Pedrosa (1,58 ύψος και 51 κιλά) ή ο Scott Redding (1,85 ύψος και 78 κιλά).
Ασε δε που στην καθημερινή κυκλοφορία υπάρχουν αρκετοί αναβάτες των 100 κιλών και βάλε! Και φυσικά ο συνεπιβάτης... στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπάρχει κάν! Αλλά σε αλλα μοντέλα υπάρχει θέση (εικονική)! Οπότε πως θα τα υπολογίσεις και τι σύκριση να κάνεις;;

Στα αμάξια πάλι τι υπολογίσουν; Ποσα κιλά να βάλουν τον οδηγό; Μόνο τον οδηγό; Επιβάτες πόσοι;

Βλέπεις πως εάν το ψάξεις πολύ γίνεται δύσκολο και γενκά χαλάει το νούμερο της αναλογίας εύκολα. Οπότε για εμπορικούς λόγους αποφεύγουν να βάλουν στην εξίσωση τον άνθρωπο. Γενικά δεν βολεύει στο marketing ή την διαφήμιση!
Συνεπώς τα υπολογίζουν χωρίς τον άνθρωπο... απλά πράγματα (Βρετανικό σύστημα K.I.S.S.)!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: Polymhxanos στις 03/10/2014 12:56 μμ.

Ουδέτερε 1970,

Με υπολογισμούς που δεν λαμβάνουν υπόψην την πραγματική κατάσταση, ο πύραυλος δεν πετάει.

Δεν πάει να τους κάνουν μιλούνια...πάλι ΛΑΘΟΣ είναι. Η επιστήμη και η λογική και κατεπέκταση τα τεχνικά θέματα, δεν πάνε με δημοκρατία τι κάνουν οι πολλοί, πάνε ακολουθώντας ορθολογικούς κανόνες, κι ας μην τους κάνει και κανένας.

Η αναλογία βγαίνει συναρτήση των κιλών αναβάτη. Π.χ. για 75κιλά αναβάτη, τόση αναλογία κ.ο.κ. Ένα μέσο στατιστικά βάρος αναβάτη με τα όλα του, είναι 85 κιλά.

Θεωρώ ότι μιλάω με ανθρώπους που καταλαβαίνουν τέτοια πράγματα, και δεν χρειάζονται να τα εξηγώ τόσο αναλυτικά.

Αν ΔΕΝ καταλαβαίνετε τα βασικά, δεν είστε και υποχρεωμένοι στην τελική να απαντάτε. Απαντήστε σε κανά ποστ για βόλτα, τι ωραίο που είναι το λευκό στο S.E. κ.ο.κ.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: HelenKoR στις 03/10/2014 1:14 μμ.

(προκαλείς...)

Αν θυμάμαι καλά, παλιότερα τουλάχιστον (στην εποχή του πατέρα μου), υπολόγιζαν έναν καυκασιο, 1.80 ύψος και 80(;) κιλά.
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 03/10/2014 9:29 μμ.

Polymhxanos"Ουδέτερε 1970,

Με υπολογισμούς που δεν λαμβάνουν υπόψην την πραγματική κατάσταση, ο πύραυλος δεν πετάει.

Δεν πάει να τους κάνουν μιλούνια...πάλι ΛΑΘΟΣ είναι. Η επιστήμη και η λογική και κατεπέκταση τα τεχνικά θέματα, δεν πάνε με δημοκρατία τι κάνουν οι πολλοί, πάνε ακολουθώντας ορθολογικούς κανόνες, κι ας μην τους κάνει και κανένας.

Η αναλογία βγαίνει συναρτήση των κιλών αναβάτη. Π.χ. για 75κιλά αναβάτη, τόση αναλογία κ.ο.κ. Ένα μέσο στατιστικά βάρος αναβάτη με τα όλα του, είναι 85 κιλά.

Θεωρώ ότι μιλάω με ανθρώπους που καταλαβαίνουν τέτοια πράγματα, και δεν χρειάζονται να τα εξηγώ τόσο αναλυτικά.

Αν ΔΕΝ καταλαβαίνετε τα βασικά, δεν είστε και υποχρεωμένοι στην τελική να απαντάτε. Απαντήστε σε κανά ποστ για βόλτα, τι ωραίο που είναι το λευκό στο S.E. κ.ο.κ."


Φίλε Μαστρο Πολυμήχανε!

Αυθερετικός και Ισοπεδωτικός (όπως παντα)!
Θα σου απαντήσω όσο πιο ευγενικά γίνεται, μια και η εκφρασή σου «Αν ΔΕΝ καταλαβαίνετε τα βασικά, δεν είστε και υποχρεωμένοι στην τελική να απαντάτε. Απαντήστε σε κανά ποστ για βόλτα, τι ωραίο που είναι το λευκό στο S.E. κ.ο.κ.», δεν την θεωρώ λίγο προκλητική (αλλά έχει πλάκα)! Κανένα πρόβλημα, εδώ είμαστε να κάνουμε διάλογο (αν μπορείς και θες)!
Ξεκινάμε λοιπόν:

1. Οταν διαβάζουμε, να καταλαβαίνουμε ΚΑΛΑ σε τι αναφέρεται η πρόταση αυτή που διατυπώνει ο εκάστε άνθρωπος στο γραπτό του λόγο, προτού απαντήσουμε με ευκαταφρόνητα σχόλια που μπορεί να μας εκθέσουν στο τέλος!

2. Μαστρο Πολυμήχανε, την αναλογία αυτή όπως ανέφερα την χρησιμοποιούν «στο χώρο (μοτοσυκλέτας & αυτοκινήτου)».... δεν την εφεύρα ΕΓΩ!
Αυτό σημένει πως χρησιμοποιήτε ευρέως στον χώρο αυτόν. Οπως παράδειγμα σε κάθε εξαγκελία τύπου της εκάστοτε βιομηχανία μοτοσυκλέτας (ή αυτοκινήτου), ή κάποιο τεχνικό/ συγκριτικό άρθρο του ειδικού τύπου, που μπορείς να το συναντήσεις πολλάκις.

3. Εάν ο αυτός ο όρος είναι μηχανολογικά και επιστημονικά τεκμηριομένος (http://en.wikipedia.org/wiki/Power-to-weight_ratio), μπορούμε ΜΕΤΑ, εύκολα να κάνουμε ενστάσεις για την απόλυτα μαθηματικά σωστή τιμή και την επιστημονική του αξία πάνω στις παραμέτρους της εξίσωσης!
Δηλαδή, βάλε εσύ ρε φίλε τον μεσο όρο του βάρους του αναβάτη/ οδηγού, βάρος καυσίμου, παράμετρος γεωγραφικής σταθεράς και γενικά ότι εσύ νομίζεις, έτσι ώστε να φτάσεις πιο κοντά στην «πραγματική κατάσταση».
Μπορείς κάλιστα να κάνεις γραπτός την ένσταση σου και να τους πεις πως "ο πύραυλος δεν πετάει", δεν ακολουθούν ορθολογικούς κανόνες, επιστημονική τεκμηρίωση, κλπ!

Ολοι μας γνωρίζουμε πως σίγουρα για διαφημιστικούς λόγους οι εταιρείες κάνουν αρκετές αυθαιρεσίες σε θέματα επιδόσεων. Αλλά με αυτά τα δεδομένα κινούμαστε. Δέν έχουμε στην διάθεση μας το ΕΜΠ ή το ΜΙΤ για μελέτη και διακρίβωση των στοιχείων αυτών!

4. Οταν λές : «Η επιστήμη και η λογική και κατεπέκταση τα τεχνικά θέματα, δεν πάνε με δημοκρατία τι κάνουν οι πολλοί, πάνε ακολουθώντας ορθολογικούς κανόνες» ανακατέβεις «Τα Πάντα Ολα»!
Αλλο πράμα η «Επιστήμη» (Μαθηματικά, Φυσική, Μηχανολογία, κλπ) και άλλο πράμα η «Λογική», «Δημοκρατία», «ορθολογικούς κανόνες» (Νομική, Φιλοσοφία, κλπ).

5. "Η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας"! Το να διαφονούμε ειδικά για να κάνουμε εντύπωση δεν είναι ότι καλύτερο σαν συμπεριφορά . Ομως όλοι έχουμε δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου!
Και όπως έλεγε ο θεϊκός Αλέφαντος: “Στα εξηγώ ωραία; Μάθε μπαλίτσα λοιπόν... Άλλο τίποτε ...”

 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:58, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 03/10/2014 10:26 μμ.

voyager1970"Φίλε Γιώργο,

Σήμερα ενημερώθηκα από την Ελληνική αντιπροσωπεία της Kawasaki για το "τι μέλλει γενέσθαι" για την Ελληνική αγορά.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Και τα δυο μοντέλα θα βγούν σε περιορισμένο αριθμό. Προς το παρόν τους αναφέραν για 500~1000 κομματια χωρίς αυτό να είναι ξεκάθαρο πόσα Ninja Η2R θα παραχθούν και πόσα Ninja Η2;;;

- To Ninja H2 (πολιτική έκδοση – άδεια κυκλοφορίας κανονική) με ιπποδύναμη περίπου στους 225 ίππους (ονομαστικούς) θα κοστίζει περίπου 30.000€ κατόπιν παραγγελίας με προκαταβολή (50%). Δυστηχώς ακόμη θα περιμένουμε καμιά εβδομάδα να δημοσιοποιηθούν φωτογραφίες του Η2. Επίσεις μου επιβεβαιώσαν πως θα έχει ABS και το Kawasaki (KTRC) Traction Control System με 4-5 επιλογών, περίπου σαν αυτό του ΖΧ-14, αλλά καινούριας αναβαθμισμένης έκδοσης του! Τα φώτα και τα φλάς θα είναι τεχνολογίας LED.

- To Ninja H2R (αγωνιστική έκδοση – δεν βγάζει άδεια κυκλοφορίας) με ιπποδύναμη περίπου στους 300 (στον τροχό) ίππους θα κοστίζει κάτι λιγότερο απο 60.000€ κατόπιν παραγγελίας με προκαταβολή (50%).
Εννοείτε πως για test drive... ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Επίσεις οι πληροφορίες τους λένε πως στις ΗΠΑ ήδη έχει γίνει ήδη λίστα προ-παραγγελιών!

Οσο για τους αντιπάλους... Να πούμε πως το Ducati Panigale 1199 S με 195 ονομαστικούς δεν βγάζει ούτε 165-ίππους στον τροχό! Το BMW S1000RR απο τους 194-ίππους (ονομαστικούς) καθαρά στον τροχό είναι στους 184-ίππους. Για το Hayabusa ή το ΖΧ-14, δεν το συζητώ... είναι πολύ πίσω πιά.

Απο θέμα τιμών, αξιοπιστία και κοστολόγιο σέρβις. Ανταποκρίνεται για άλλη κατηγορία πελατών, πάνω από του μέσου καταναλωτή (και ιδιαίτερα της καταχρεωμένης Ελλαδάρα μας).

Εδώ δεν μιλάμε απλά για ταρακούνημα στα νερά της μοτοσυκλετιστική βιομηχανίας, αλλά για παλιρροιακό κύμα που έκανε ΟΛΟ τον κόσμο (της μοτοσυκλέτας και γενικά) να το προσέξει με δέος και να σχολιάζει αντίστιχα.
Θετικά ή αρνητικά δεν είναι αυτό το θέμα. Εάν πουλήσει... κάτι που είμαι απόλυτα βέβαιος, στον επόμενο χρόνο θα γίνει το επόμενο βήμα και με άλλα μοντέλα. Είναι πολύ πιθανό σε αυτήν την τεχνολογία να μπούνε και άλλοι κατασκευαστές στο μέλλον!
"


Αυτός ο περιορισμένος αριθμός φίλε μου , προδικάζει με το δεδικασμένο άλλων μοντέλων παρόμοιας περιορισμένης κλίμακας παράγωγης και στα δυο μοντέλα για μοντέλο βιτρίνας που θα μπαίνει μέσα λογικά από κέρδος το εργοστάσιο αλλά θα αναπληρώσει το διαφημιστικό κενό που υφίσταται λέγω και της μη συμμετοχής της Kawasaki στα motogp .

Δεν ξέρω αν έχεις συζήτηση με HONDAKIA για τα γρήγορα μηχανάκια της μαμάς HONDA , αντί να σου πει fireblade 900 που ήταν μια χαρά μηχανάκι για τον καιρό του , σου πετάξει το RC30 που πέταξε τότε η HONDA σαν πυροτέχνημα να καλύψει το απλό VFR750 που και επικίνδυνα νευρικό ήταν στον δρόμο με την 16’’ μπροστά και τους εκκεντροφόρους κεφαλές που ζήταγε σαν κουλούρι σπάζοντας συνέχεια , κολπάκια του μάρκετινγκ .

Η εκείνη την NR750 με τα οβάλ πιστόνια , που όπως ο δημιουργός της δήλωσε (((«Όταν συλλογίζομαι εκείνη την εποχή, πραγματικά δεν είμαι σίγουρος αν πειραματιζόμασταν με τα όρια της τεχνολογίας, ή απλά είχαμε πάθει ψύχωση με ανόητες ιδέες», όπως είχε δηλώσει στο πολύ ενδιαφέρον περιοδικό «Inspire», της LCR Honda, ο Toshimitsu Yoshimura.))) .

Να δούμε τα πρώτα τεστ και δυναμομέτρηση και θα δούμε τι θα βγει .

Όχι φυσικά ότι τα άλλα super sport με τα 160-180 άλογα είναι αργά , ειδικά σε δημόσιους δρόμους .

Και στης ελληνικές τουλάχιστον πίστες το ατμοσφαιρικό 675 ξυρίζει ακόμα σε χρόνους , αποδεικνύοντας περίτρανα ότι αυτοί που ψάχνονται για τα πολλά άλογα , είναι δυστυχώς μακριά από τα γρήγορα γυρολόγια , τρέχοντας το παιχνίδι πάω γρήγορα στα πληκτρολόγια η στο γρήγορος φραπές .

Σίγουρα όμως έχεις απόλυτο δίκιο φίλε θα δώσει την αφορμή να ξεκινήσει καινούργιος γύρος αγώνα για το ποιος κατασκευαστής θα βγάλει το ποιο πρεστίζ μοντέλο , θα δούμε .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 07/10/2014 11:50 πμ.

Σήμερα "ανέβηκε" το καινούριο video της Kawasaki εμφανίζοντας τις φιγούρες του "πολιτικού" μοντέλου Η2 με το "πύραυλο" H2R, δίπλα-δίπλα! Ξεκάθαρες εικόνες θα έχουμε τον Νοέμβριο απο την εκθεση του Μιλάνου.

https://www.youtube.com/watch?v=3YDbUL9i6dg

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: billis 1050 στις 07/10/2014 3:11 μμ.

Πολύ με μπέρδεψαν ρε εσείς αυτοί της kawasaki...Περίμενα να ανοίξει και ενα τέτοιο θέμα για να μοιραστώ τις απορίες μου...Μιλώντας για το H2 μιας και μόνο αυτό θα δούμε χλωμο για το αλλο οσο ειδαμε DESMODEDICI RR θα δουμε και Η2R να πω καταρχάς ποιο το όφελος για μια τέτοια μοτοσυκλέτα..??Στα 30.000 τι θα προσφέρει..??Κορυφαιες ohlins ή κορυφαία brembo με πλαισιο monocoqoue etc..Γιατί αν διπλασιαζουν σχεδόν την τιμή για το look και τα 210 τροχο περίπου απο οτι διαβασα νομίζω θα πάει άπατο..Εμπορικό prestige..??Μετά απο αυτο που έπαθαν ΟΛΟΙ απο το bmw δεν νομιζω οτι θα κερδισουν κατι..Ειμαι σιγουρος ομως οτι θα ακολουθησουν 2-3 εταιριες αυτο το κυνηγι..Επισης το σύστημα υπερτροφοδοτησης θα ειναι σε στυλ compressor για να κραταει την οσο δυνατον πιο <<ατμοσφαιρικη>> λειτουργια η θα εχει σκαλοπατια αποδοσης που θα τα κοιμιζει το KTRC...??Γιατι οχι στο zx-14r και ναι σε supersport τα οποια ειναι track oriented και θελουν οσο πιο δυνατον ομαλοτερη αποδοση για την πιστα..??Στο 1/4 mile που μετρανε και τα περισσοτερα περιοδικα ακομα τα σκηπτρα τα εχουν οι χοντρες και ειμαι πολυ περιεργος να δω πως αυτος ο πυραυλος θα πεσει κατω απο το 9,5 στο δρομο και οχι στις διαφημισεις...Θα ελεγα μπραβο στην kawa μιας και καποτε ειχα και ενα ninja αλλα ουτε κερδη θα της αποφέρει με το συγκεκριμενο αριθμο μοτοσυκλετων παραγωγης και την πολυ υψηλη τιμη αλλα ουτε και prestige γιατι ο δρομος που διαλεξε ειναι ευκολος για να μην αναφερω ποσα αλογα παει μια χοντρή με ενα light turbo kit..Θα δείξει